Oei, balen!quote:Op zondag 18 december 2011 06:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga mijn trein missenCollega zit vast in het verkeer.
Zo gaat dat als je ouder wordt. Het zuipen gaat nog wel, maar het opdrogen duurt steeds langer.quote:Op zondag 18 december 2011 09:30 schreef Vork het volgende:
Uitgaan tot 4 uur, om vervolgens rond nu in een trein te gaan zitten. Ik ben hier niet voor gemaakt, of ik begin echt oud te worden. Het valt me hoe dan ook zwaar.
quote:Op zondag 18 december 2011 09:30 schreef Vork het volgende:
Uitgaan tot 4 uur, om vervolgens rond nu in een trein te gaan zitten. Ik ben hier niet voor gemaakt, of ik begin echt oud te worden. Het valt me hoe dan ook zwaar.
Ik vrees toch eerder een kerstmarkt. Ik hoop in Utrecht, want dan verlaten ze zodadelijk tenminste allemaal de trein.quote:Op zondag 18 december 2011 09:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mensen die naar huis gaan na het stappen.
quote:Op zondag 18 december 2011 11:01 schreef TAV74 het volgende:
Stiekem doet het me wel erg goed om momenteel even wat meer ritme te houden in de weekenden. Heb voor het eerst in weken weer het gevoel een beetje uitgerust te zijn op zondag
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |