Oei, balen!quote:Op zondag 18 december 2011 06:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga mijn trein missenCollega zit vast in het verkeer.
Zo gaat dat als je ouder wordt. Het zuipen gaat nog wel, maar het opdrogen duurt steeds langer.quote:Op zondag 18 december 2011 09:30 schreef Vork het volgende:
Uitgaan tot 4 uur, om vervolgens rond nu in een trein te gaan zitten. Ik ben hier niet voor gemaakt, of ik begin echt oud te worden. Het valt me hoe dan ook zwaar.
quote:Op zondag 18 december 2011 09:30 schreef Vork het volgende:
Uitgaan tot 4 uur, om vervolgens rond nu in een trein te gaan zitten. Ik ben hier niet voor gemaakt, of ik begin echt oud te worden. Het valt me hoe dan ook zwaar.
Ik vrees toch eerder een kerstmarkt. Ik hoop in Utrecht, want dan verlaten ze zodadelijk tenminste allemaal de trein.quote:Op zondag 18 december 2011 09:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mensen die naar huis gaan na het stappen.
quote:Op zondag 18 december 2011 11:01 schreef TAV74 het volgende:
Stiekem doet het me wel erg goed om momenteel even wat meer ritme te houden in de weekenden. Heb voor het eerst in weken weer het gevoel een beetje uitgerust te zijn op zondag
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Niet zo serieus nemen zussie, ik weet dat ik een oude lul benquote:Op zondag 18 december 2011 11:07 schreef Bluezz het volgende:
Niet zo happen, broertje, ik weet dat je je uit de naad werkt
quote:Op zondag 18 december 2011 11:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]![]()
Hé, ik heb momenteel 3 banen tegelijk, ik heb een excuus3 maar? Mietje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet wel tijd over houden om te fokken overdag natuurlijkquote:
Zeker, bijna een dagtaakquote:Op zondag 18 december 2011 11:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hij neemt zijn taak als voorzitter van de Schaepen ook erg serieus, vergeet dat niet
Je hebt 9gag.com nog niet ontdekt?quote:Op zondag 18 december 2011 11:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
moet wel tijd over houden om te fokken overdag natuurlijk
Delegeren.quote:Op zondag 18 december 2011 11:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou! Je was net wel 2 hele minuten bezig met de administratie! Hoe hou je het vol??
Prima, nog nooit zo weinig gezeur gehad, alleen trainingsopkomst is wat lastig momenteel, maar dat is ieder jaar zo in december.quote:
Tofquote:Op zondag 18 december 2011 11:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Prima, nog nooit zo weinig gezeur gehad, alleen trainingsopkomst is wat lastig momenteel, maar dat is ieder jaar zo in december.
Oh ja, en we hebben al 2 sponsors en een 3e komt eraan![]()
Dat is toch helemaal niet belangrijk?quote:Op zondag 18 december 2011 11:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tof. En sportief gaat het ook goed?
Wat dan wel?quote:Op zondag 18 december 2011 11:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet belangrijk?
Mwoah, 4 verloren, 1 gelijk , 1 gewonnen. Probleem is dat we geen keeper hebben, handballend doen we verder makkelijk mee.quote:Op zondag 18 december 2011 11:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tof. En sportief gaat het ook goed?
Mooi verliezen is onze specialiteitquote:Op zondag 18 december 2011 11:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De pakjes en tassen die ze krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |