Rete jong dusquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:30 schreef Bluezz het volgende:
mama L. is van 89 en papa F. is van 87
Zozo, die zijn er op tijd bijquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan er tusseninquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:30 schreef Bluezz het volgende:
quote:The Dog's Diary
8:00 am - Dog food! My favorite thing! 9:30 am - A car ride! My favorite thing! 9:40 am - A walk in the park! My favorite thing! 10:30 am - Got rubbed and petted! My favorite thing! 12:00 pm - Milk bones! My favorite thing! 1:00 pm - Played in the yard! My favorite thing! 3:00 pm - Wagged my tail! My favorite thing! 5:00 pm - Dinner! My favorite thing! 7:00 pm - Got to play ball! My favorite thing! 8:00 pm - Wow! Watched TV with the people! My favorite thing! 11:00 pm - Sleeping on the bed! My favorite thing!
quote:The Cat's Diary
Day 983 of My Captivity
My captors continue to taunt me with bizarre little dangling objects. They dine lavishly on fresh meat, while the other inmates and I are fed hash or some sort of dry nuggets. Although I make my contempt for the rations perfectly clear, I nevertheless must eat something in order to keep up my strength.
The only thing that keeps me going is my dream of escape. In an attempt to disgust them, I once again vomit on the carpet. Today I decapitated a mouse and dropped its headless body at their feet. I had hoped this would strike fear into their hearts, since it clearly demonstrates my capabilities. However, they merely made condescending comments about what a "good little hunter" I am. Bastards!
There was some sort of assembly of their accomplices tonight. I was placed in solitary confinement for the duration of the event. However, I could hear the noises and smell the food. I overheard that my confinement was due to the power of "allergies." I must learn what this means, and how to use it to my advantage.
Today I was almost successful in an attempt to assassinate one of my tormentors by weaving around his feet as he was walking. I must try this again tomorrow, but at the top of the stairs.
I am convinced that the other prisoners here are flunkies and snitches. The dog receives special privileges. He is regularly released, and seems to be more than willing to return. He is obviously retarded. The bird must be an informant. I observe him communicate with the guards regularly. I am certain that he reports my every move. My captors have arranged protective custody for him in an elevated cell, so he is safe. For now ...
quote:
Sinds de laatste tour heb ik een Jacobs pauze van een jaar of 10 ingelastquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja en ook een beetje van een gekke familie
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:30 schreef Bluezz het volgende:
Ach ja, ken beur'nquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:00 schreef Bluezz het volgende:
Het was voor iedereen een lieve verrassing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn hier nog toevoegingen op?
Nogmaals, indien dit niet gewenst is, mijn excuses, dan zal ik even een topic openen.
Alvast super bedankt!![]()
Hey, deze post niet gezien?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:36 schreef AnneX het volgende:
Het avondmaal van Sun ziet er verzorgd uit.
En een lekker jochie is peuter J.
Wat vond- ie van je blauwe arm?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:11 schreef Hitomi het volgende:
Hey, dit is de eerste keer dat ik in CUL kom.Ik denk dat mijn vraag simpel genoeg is om even in de SC te stellen en niet per sé een eigen topic nodig heeft. Als dit niet gewaardeerd wordt, dan bied ik mijn excuses aan en mag deze post als niet-geplaatst beschouwd worden.
Ik heb vannacht mijn kaak op twee plaatsen gebroken en heb dus te horen gekregen dat ik 6 weken lang niet mag kauwen. Dat betekent 6 weken lang vloeibaar/zacht voedsel.
Nu had ik zelf wel enkele ideeën, deels uit mezelf, deels van het web, maar wellicht heeft er iemand nog een toevoeging? Ook vroeg ik me af of het mogelijk is om van vlees een soort papje/puree te maken waarbij niet gekauwd hoeft te worden, en zo ja, welk vlees is dat dan?
Mijn lijstje so far:Allereerst, hoe kwam ut? En AUWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn hier nog toevoegingen op?
Nogmaals, indien dit niet gewenst is, mijn excuses, dan zal ik even een topic openen.
Alvast super bedankt!
Heb je erg veel pijn?
Vlees zou ik denken aan gehakt, tartaartjes, kipfilet bijv? vis?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:16 schreef Isabeau het volgende:
Hoi Hitomi! Het is zeer ongebruikelijk dat er over eten wordt gepraat in deze slowchat, maar vooruit. Mocht je je kaak tijdens het voetbal (kijken) hebben gebroken dan is je vraag wel weer relevant. Of tijdens het vegetarisch gourmetten.
LOLquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:16 schreef Isabeau het volgende:
Hoi Hitomi! Het is zeer ongebruikelijk dat er over eten wordt gepraat in deze slowchat, maar vooruit. Mocht je je kaak tijdens het voetbal (kijken) hebben gebroken dan is je vraag wel weer relevant. Of tijdens het vegetarisch gourmetten.
Wordt elke aflevering iets leuker.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, dat was de eerste 'Those who kill'Leuk.
Ah, das mooiquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Wordt elke aflevering iets leuker.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:26 schreef Bluezz het volgende:
Ja maar er gaat niks boven de gebreide trui
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:29 schreef Bluezz het volgende:
Luther![]()
Wat grappig om dat in een zkh te houden Isa.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]opbrengst is geloof ik ook voor de kinderafdeling.
Dan inderdaad mijn excusesquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:16 schreef Isabeau het volgende:
Ten eerste: wat klote en beterschap.
Ten tweede: misschien zijn er wel websites over het klaarmaken van gepureerd babyvoedsel. Want als je naar die potjes kant & klaar babyvoedsel kijkt dan is het gewoon mogelijk om alles wel te pureren met een staafmixer en zit je niet per se vast aan het eeuwige vla, yoghurt en appelmoesverhaalIk zou me overigens helemaal vol eten met allerlei soorten soep
Ik fietste vannacht naar huis en raakte per ongeluk het achterwiel van de fiets van mijn vriend, het was enigszins glad en kon mezelf niet meer in balans brengen. Dus toen besloot ik mezelf even zeer vriendelijk voor te stellen aan 't fietspad, maar die kon dat niet zo heel erg waarderen en gaf ie me een stoot in 't gezichtquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Allereerst, hoe kwam ut? En AUW
Heb je erg veel pijn?
Vlees zou ik denken aan gehakt, tartaartjes, kipfilet bijv? vis?
Dank je wel voor het meedenken, maar die topics heb ik ook al doorlopen en het meeste wat genoemd wordt en ik ook lekker vind heb ik meegenomen. Sommige dingen twijfel ik ook over of ik het wel/niet mag hebben, denk aan bijvoorbeeld de macaroni met saus en zonder grote stukken groente erin. Vooral omdat in het zelfde topic staat aangegeven dat macaroni heel ranzig uit de blender komtquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:18 schreef golfer het volgende:
Hitomi, hier nog wat inspiratie voor je:
Recepten Vloeibaar eten..??
Vloeibaar of gepureerd eten
Zacht/vloeibaar eten
Kooktips voor eten na kaakoperatie
Hahahquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:16 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2011 00:05 schreef Sunnythesun het volgende:
auw!! Wat een smak moet dat zijn geweest joh! Sterkte, beterschap en ik hoop dat je smakelijke papjes kunt verzinnen. Ik zou ook niet veel verder komen dan soep.
Gelukkig zijn er best wat vullende soepen te verzinnen:
tomatensoep
courgettesoep
wortelsoep
aardappelsoep
linzensoep (even staafmixeren)
paprikasoep
en vast nog wel meer..
Oei, balen!quote:Op zondag 18 december 2011 06:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga mijn trein missenCollega zit vast in het verkeer.
Zo gaat dat als je ouder wordt. Het zuipen gaat nog wel, maar het opdrogen duurt steeds langer.quote:Op zondag 18 december 2011 09:30 schreef Vork het volgende:
Uitgaan tot 4 uur, om vervolgens rond nu in een trein te gaan zitten. Ik ben hier niet voor gemaakt, of ik begin echt oud te worden. Het valt me hoe dan ook zwaar.
quote:Op zondag 18 december 2011 09:30 schreef Vork het volgende:
Uitgaan tot 4 uur, om vervolgens rond nu in een trein te gaan zitten. Ik ben hier niet voor gemaakt, of ik begin echt oud te worden. Het valt me hoe dan ook zwaar.
Ik vrees toch eerder een kerstmarkt. Ik hoop in Utrecht, want dan verlaten ze zodadelijk tenminste allemaal de trein.quote:Op zondag 18 december 2011 09:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mensen die naar huis gaan na het stappen.
quote:Op zondag 18 december 2011 11:01 schreef TAV74 het volgende:
Stiekem doet het me wel erg goed om momenteel even wat meer ritme te houden in de weekenden. Heb voor het eerst in weken weer het gevoel een beetje uitgerust te zijn op zondag
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Niet zo serieus nemen zussie, ik weet dat ik een oude lul benquote:Op zondag 18 december 2011 11:07 schreef Bluezz het volgende:
Niet zo happen, broertje, ik weet dat je je uit de naad werkt
quote:Op zondag 18 december 2011 11:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]![]()
Hé, ik heb momenteel 3 banen tegelijk, ik heb een excuus3 maar? Mietje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet wel tijd over houden om te fokken overdag natuurlijkquote:
Zeker, bijna een dagtaakquote:Op zondag 18 december 2011 11:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hij neemt zijn taak als voorzitter van de Schaepen ook erg serieus, vergeet dat niet
Je hebt 9gag.com nog niet ontdekt?quote:Op zondag 18 december 2011 11:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
moet wel tijd over houden om te fokken overdag natuurlijk
Delegeren.quote:Op zondag 18 december 2011 11:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou! Je was net wel 2 hele minuten bezig met de administratie! Hoe hou je het vol??
Prima, nog nooit zo weinig gezeur gehad, alleen trainingsopkomst is wat lastig momenteel, maar dat is ieder jaar zo in december.quote:
Tofquote:Op zondag 18 december 2011 11:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Prima, nog nooit zo weinig gezeur gehad, alleen trainingsopkomst is wat lastig momenteel, maar dat is ieder jaar zo in december.
Oh ja, en we hebben al 2 sponsors en een 3e komt eraan![]()
Dat is toch helemaal niet belangrijk?quote:Op zondag 18 december 2011 11:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tof. En sportief gaat het ook goed?
Wat dan wel?quote:Op zondag 18 december 2011 11:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet belangrijk?
Mwoah, 4 verloren, 1 gelijk , 1 gewonnen. Probleem is dat we geen keeper hebben, handballend doen we verder makkelijk mee.quote:Op zondag 18 december 2011 11:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tof. En sportief gaat het ook goed?
Mooi verliezen is onze specialiteitquote:Op zondag 18 december 2011 11:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De pakjes en tassen die ze krijgen
Zou kunnen, maar who cares. Ik vermoed dat ze volgend jaar weer op sterkte herindelen en dat we dan in dezelfde klasse blijven.quote:Op zondag 18 december 2011 11:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Oei, kans om te degraderen Tav?
Huh mag dat? Bij tennis niet.. als je promoveert of degradeert mag je niet vragen of je in dezelfde klasse mag blijven. Nou ja, vragen mag wel maar je hebt er niks aanquote:Op zondag 18 december 2011 11:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar who cares. Ik vermoed dat ze volgend jaar weer op sterkte herindelen en dat we dan in dezelfde klasse blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |