abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105701312
Het avondmaal van Sun ziet er verzorgd uit.

En een lekker jochie is peuter J.
Wat vond- ie van je blauwe arm?

Pierre Wind tegenkomen en niet herkennen. *)
pi_105701437
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:30 schreef Bluezz het volgende:
mama L. is van 89 en papa F. is van 87 ;)
Rete jong dus :Y ;)
pi_105701809
quote:
Zozo, die zijn er op tijd bij :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 december 2011 @ 19:49:09 #104
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105701845
quote:
Ik kan er tussenin :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_105702576
_O- dit is leuk!:

quote:
The Dog's Diary

8:00 am - Dog food! My favorite thing! 9:30 am - A car ride! My favorite thing! 9:40 am - A walk in the park! My favorite thing! 10:30 am - Got rubbed and petted! My favorite thing! 12:00 pm - Milk bones! My favorite thing! 1:00 pm - Played in the yard! My favorite thing! 3:00 pm - Wagged my tail! My favorite thing! 5:00 pm - Dinner! My favorite thing! 7:00 pm - Got to play ball! My favorite thing! 8:00 pm - Wow! Watched TV with the people! My favorite thing! 11:00 pm - Sleeping on the bed! My favorite thing!
quote:
The Cat's Diary

Day 983 of My Captivity

My captors continue to taunt me with bizarre little dangling objects. They dine lavishly on fresh meat, while the other inmates and I are fed hash or some sort of dry nuggets. Although I make my contempt for the rations perfectly clear, I nevertheless must eat something in order to keep up my strength.

The only thing that keeps me going is my dream of escape. In an attempt to disgust them, I once again vomit on the carpet. Today I decapitated a mouse and dropped its headless body at their feet. I had hoped this would strike fear into their hearts, since it clearly demonstrates my capabilities. However, they merely made condescending comments about what a "good little hunter" I am. Bastards!

There was some sort of assembly of their accomplices tonight. I was placed in solitary confinement for the duration of the event. However, I could hear the noises and smell the food. I overheard that my confinement was due to the power of "allergies." I must learn what this means, and how to use it to my advantage.

Today I was almost successful in an attempt to assassinate one of my tormentors by weaving around his feet as he was walking. I must try this again tomorrow, but at the top of the stairs.

I am convinced that the other prisoners here are flunkies and snitches. The dog receives special privileges. He is regularly released, and seems to be more than willing to return. He is obviously retarded. The bird must be an informant. I observe him communicate with the guards regularly. I am certain that he reports my every move. My captors have arranged protective custody for him in an elevated cell, so he is safe. For now ...
  zaterdag 17 december 2011 @ 20:17:53 #106
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_105702927
DE weer thuis lees ik?
  zaterdag 17 december 2011 @ 20:23:35 #107
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105703142

:)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_105703250
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 20:23 schreef TAV74 het volgende:
[ afbeelding ]

:)
:D

Maar ik vind het nog wel handig, meestal werkt het aardig.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 december 2011 @ 20:27:54 #109
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105703315
Gert Jacobs bij het darten _O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 17 december 2011 @ 20:34:25 #110
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105703550
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 20:27 schreef borisz het volgende:
Gert Jacobs bij het darten _O-
Sinds de laatste tour heb ik een Jacobs pauze van een jaar of 10 ingelast :+
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_105703979
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:39 schreef Sunnythesun het volgende:

Rete jong dus :Y ;)
Ja en ook een beetje van een gekke familie
pi_105703993
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 december 2011 20:45 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja en ook een beetje van een gekke familie
:D :Y nogal!
pi_105704590
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
_O- dit is leuk!:

[..]

[..]

:D
pi_105706481
quote:
:o ik kan me er nog niet zoveel bij voorstellen :D
pi_105706735
Het was voor iedereen een lieve verrassing ;)
pi_105707013
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 22:00 schreef Bluezz het volgende:
Het was voor iedereen een lieve verrassing ;)
Ach ja, ken beur'n ;) mijn zus is ook goed terecht gekomen en mijn ouders waren net zo jong en verrast :P
pi_105709199
Die lamsschouder was echt heel lekker en daarbij gesmoorde prei en gebakken aardappeltjes :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_105709415
Hey, dit is de eerste keer dat ik in CUL kom. :W Ik denk dat mijn vraag simpel genoeg is om even in de SC te stellen en niet per sé een eigen topic nodig heeft. Als dit niet gewaardeerd wordt, dan bied ik mijn excuses aan en mag deze post als niet-geplaatst beschouwd worden. :)

Ik heb vannacht mijn kaak op twee plaatsen gebroken en heb dus te horen gekregen dat ik 6 weken lang niet mag kauwen. Dat betekent 6 weken lang vloeibaar/zacht voedsel.

Nu had ik zelf wel enkele ideeën, deels uit mezelf, deels van het web, maar wellicht heeft er iemand nog een toevoeging? Ook vroeg ik me af of het mogelijk is om van vlees een soort papje/puree te maken waarbij niet gekauwd hoeft te worden, en zo ja, welk vlees is dat dan?

Mijn lijstje so far:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn hier nog toevoegingen op?

Nogmaals, indien dit niet gewenst is, mijn excuses, dan zal ik even een topic openen.

Alvast super bedankt! :)
pi_105709520
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:36 schreef AnneX het volgende:
Het avondmaal van Sun ziet er verzorgd uit.

En een lekker jochie is peuter J.
Wat vond- ie van je blauwe arm?

Hey, deze post niet gezien?
Hij heeft nog geen idee van oma's die er een beetje raar uitzien, is ie wel gewend denk ik :P
pi_105709549
Hoi Hitomi! Het is zeer ongebruikelijk dat er over eten wordt gepraat in deze slowchat, maar vooruit. Mocht je je kaak tijdens het voetbal (kijken) hebben gebroken dan is je vraag wel weer relevant. Of tijdens het vegetarisch gourmetten.

Ten eerste: wat klote en beterschap.
Ten tweede: misschien zijn er wel websites over het klaarmaken van gepureerd babyvoedsel. Want als je naar die potjes kant & klaar babyvoedsel kijkt dan is het gewoon mogelijk om alles wel te pureren met een staafmixer en zit je niet per se vast aan het eeuwige vla, yoghurt en appelmoesverhaal O-) Ik zou me overigens helemaal vol eten met allerlei soorten soep :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105709573
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 23:11 schreef Hitomi het volgende:
Hey, dit is de eerste keer dat ik in CUL kom. :W Ik denk dat mijn vraag simpel genoeg is om even in de SC te stellen en niet per sé een eigen topic nodig heeft. Als dit niet gewaardeerd wordt, dan bied ik mijn excuses aan en mag deze post als niet-geplaatst beschouwd worden. :)

Ik heb vannacht mijn kaak op twee plaatsen gebroken en heb dus te horen gekregen dat ik 6 weken lang niet mag kauwen. Dat betekent 6 weken lang vloeibaar/zacht voedsel.

Nu had ik zelf wel enkele ideeën, deels uit mezelf, deels van het web, maar wellicht heeft er iemand nog een toevoeging? Ook vroeg ik me af of het mogelijk is om van vlees een soort papje/puree te maken waarbij niet gekauwd hoeft te worden, en zo ja, welk vlees is dat dan?

Mijn lijstje so far:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn hier nog toevoegingen op?

Nogmaals, indien dit niet gewenst is, mijn excuses, dan zal ik even een topic openen.

Alvast super bedankt! :)
Allereerst, hoe kwam ut? En AUW :{
Heb je erg veel pijn?

Vlees zou ik denken aan gehakt, tartaartjes, kipfilet bijv? vis?
pi_105709607
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 23:16 schreef Isabeau het volgende:
Hoi Hitomi! Het is zeer ongebruikelijk dat er over eten wordt gepraat in deze slowchat, maar vooruit. Mocht je je kaak tijdens het voetbal (kijken) hebben gebroken dan is je vraag wel weer relevant. Of tijdens het vegetarisch gourmetten.

_O-

Op je werk? Werkze :*
pi_105709621
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 23:16 schreef Isabeau het volgende:
LOL _O-

Wel waar overigens :Y O-)
  zaterdag 17 december 2011 @ 23:18:37 #124
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105709657
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_105709746
Zo, dat was de eerste 'Those who kill' :) Leuk. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')