quote:
Op zaterdag 17 december 2011 23:16 schreef Isabeau het volgende:Hoi Hitomi! Het is zeer ongebruikelijk dat er over eten wordt gepraat in deze slowchat, maar vooruit. Mocht je je kaak tijdens het voetbal (kijken) hebben gebroken dan is je vraag wel weer relevant. Of tijdens het vegetarisch gourmetten.
Ten eerste: wat klote en beterschap.
Ten tweede: misschien zijn er wel websites over het klaarmaken van gepureerd babyvoedsel. Want als je naar die potjes kant & klaar babyvoedsel kijkt dan is het gewoon mogelijk om alles wel te pureren met een staafmixer en zit je niet per se vast aan het eeuwige vla, yoghurt en appelmoesverhaal

Ik zou me overigens helemaal vol eten met allerlei soorten soep

Dan inderdaad mijn excuses

Ik dacht nooit geschoten is altijd mis, dus ik waag de gok

Ik zal eens op zoek gaan naar zulk soort websites, want ik kan me zelf even niet indenken hoe ik van vlees een papje zou maken, terwijl dat vaak volgens mij wel in die babypotjes zit inderdaad.
quote:
Ik fietste vannacht naar huis en raakte per ongeluk het achterwiel van de fiets van mijn vriend, het was enigszins glad en kon mezelf niet meer in balans brengen. Dus toen besloot ik mezelf even zeer vriendelijk voor te stellen aan 't fietspad, maar die kon dat niet zo heel erg waarderen en gaf ie me een stoot in 't gezicht
Had direct het idee dat er iets mis was toen ik eenmaal weer stond (het leek alsof er tanden boven/onder elkaar stonden die niet boven/onder elkaar hoorden te staan), dus heb aangegeven dat ik ipv naar huis naar 't ziekenhuis wilde. Vannacht foto's gemaakt, vanmorgen te horen gekregen dat er dus twee breuken zitten. Een aan de zijkant, in de buurt van het scharnier, en één aan de zijkant van m'n lip, die m'n tand dus ook zo verdoofd had dat het leek alsof ze verschoven waren, maar ze eigenlijk gewoon het gevoel gaven alsof je met een slapende hand je andere hand aanraakt.
Ik heb het "geluk" dat het hele mooie breuken zijn, en dat er niets is verschoven. Dus waarschijnlijk hoeven ze het niet te opereren, maar dinsdag zullen ze daar meer over zeggen. Wat pijn betreft valt het mee. Ik voel een zeurende pijn aan m'n rechterkaak. Moet zeggen dat mijn lip meer zeer doet (tand doorheen gegaan).
quote:
Dank je wel voor het meedenken, maar die topics heb ik ook al doorlopen en het meeste wat genoemd wordt en ik ook lekker vind heb ik meegenomen. Sommige dingen twijfel ik ook over of ik het wel/niet mag hebben, denk aan bijvoorbeeld de macaroni met saus en zonder grote stukken groente erin. Vooral omdat in het zelfde topic staat aangegeven dat macaroni heel ranzig uit de blender komt