En ik was zo benieuwd!quote:Op zondag 18 december 2011 14:56 schreef LieLie het volgende:
Ik was helemaal klaar en toen pastte de muts niet meer op m'n hoofd
Sja... gelukkig ben je er blij mee. Ik ben heel blij dat wij nu VVV bonnen hebben gekregen ipv de bon van hetzelfde bedrag die je alleen maar mocht inwisselen in een aantal winkels in B'wijk.quote:Op zondag 18 december 2011 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Het kerstcadeau van mijn werk, dit jaar een mooie ovenschaal (ik geloof dat ik voor het eerst in 10 jaar denk: leuk cadeau!) schijnt volgens collega's 65 euro te hebben gekost. Een gelijkend model is bij de Xenos vast voor 5 euro te vinden, maar het moet altijd weer design zijn.
Ik was om 12:30 al aan het posten op fokquote:Op zondag 18 december 2011 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Sja... gelukkig ben je er blij mee. Ik ben heel blij dat wij nu VVV bonnen hebben gekregen ipv de bon van hetzelfde bedrag die je alleen maar mocht inwisselen in een aantal winkels in B'wijk.
Slaap je tegenwoordig wel ok als je nachtdienst hebt?
Tja, de designschalen en andere dingen kwamen wij tegen bij de Bijenkorf en op de vrijmarkt.quote:Op zondag 18 december 2011 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Het kerstcadeau van mijn werk, dit jaar een mooie ovenschaal (ik geloof dat ik voor het eerst in 10 jaar denk: leuk cadeau!) schijnt volgens collega's 65 euro te hebben gekost. Een gelijkend model is bij de Xenos vast voor 5 euro te vinden, maar het moet altijd weer design zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Wat is daar eng aan? Je HOEFT het toch niet te doen?quote:Op zondag 18 december 2011 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
Reeds geliked![]()
Best eng, Facebook. Je hebt nu standaard opties om zaken als 'first words' op je Timeline te plaatsen. Dus je moet een Facebook profiel voor je baby aanmaken (sowieso begint je Timeline nu op 'birth') en het dan een soort levensloop laten worden...
Het feit dat het GESTANDARDISEERD is, is eng. Het idee dat mensen het gaan doen voor hun babies, bijvoorbeeld, en wat Facebook dan potentieel van je te weten kan komen. Dit is goud, meer nog dan search.quote:Op zondag 18 december 2011 19:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat is daar eng aan? Je HOEFT het toch niet te doen?
Al die dingen op Facebook waar je het steeds over hebt he.. ik vind daar dus echt niets van terug. Waar dat dan allemaal zou kunnenquote:Op zondag 18 december 2011 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
Reeds geliked![]()
Best eng, Facebook. Je hebt nu standaard opties om zaken als 'first words' op je Timeline te plaatsen. Dus je moet een Facebook profiel voor je baby aanmaken (sowieso begint je Timeline nu op 'birth') en het dan een soort levensloop laten worden...
Op 23 december krijgt iedereen het als het goed is...quote:Op zondag 18 december 2011 19:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Al die dingen op Facebook waar je het steeds over hebt he.. ik vind daar dus echt niets van terug. Waar dat dan allemaal zou kunnenBlijkbaar ben ik niet interessant genoeg voor al die ongein of zo
![]()
Mn 1,6 GHz single core trekt het ook niet helemaal, al dat javascript.quote:Op zondag 18 december 2011 19:17 schreef TAV74 het volgende:
Ik vind het er niet overzichtelijker van worden met die timeline,
Kwestie van wennen lijkt mequote:Op zondag 18 december 2011 19:17 schreef TAV74 het volgende:
Ik vind het er niet overzichtelijker van worden met die timeline,
Ja, aan alles kun je wennen, maar dat is geen reden om het ook een verbetering te noemenquote:Op zondag 18 december 2011 19:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kwestie van wennen lijkt me't ziet er ff wat anders uit, maar verder herken je wel de blokken vind ik.
Dat zal de tijd lerenquote:Op zondag 18 december 2011 19:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, aan alles kun je wennen, maar dat is geen reden om het ook een verbetering te noemen
quote:Op zondag 18 december 2011 19:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zal de tijd leren![]()
Het enige wat ik jammer vind is dat Steer nog ff niet zijn jeugdfoto's heeft geuploadPast beter in de timeline
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |