Zou kunnen, maar who cares. Ik vermoed dat ze volgend jaar weer op sterkte herindelen en dat we dan in dezelfde klasse blijven.quote:Op zondag 18 december 2011 11:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Oei, kans om te degraderen Tav?
Huh mag dat? Bij tennis niet.. als je promoveert of degradeert mag je niet vragen of je in dezelfde klasse mag blijven. Nou ja, vragen mag wel maar je hebt er niks aanquote:Op zondag 18 december 2011 11:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar who cares. Ik vermoed dat ze volgend jaar weer op sterkte herindelen en dat we dan in dezelfde klasse blijven.
Zo te lezen zijn het gewoon een stel vrouwenquote:Op zondag 18 december 2011 11:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De pakjes en tassen die ze krijgen
Uiteraard is dat ook de normale regel bij handbal. Maar in onze regio zijn niet zoveel herenteam meer over, dus ze bekijken nu op jaarbasis hoe ze de twee poules indelen.quote:Op zondag 18 december 2011 11:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Huh mag dat? Bij tennis niet.. als je promoveert of degradeert mag je niet vragen of je in dezelfde klasse mag blijven. Nou ja, vragen mag wel maar je hebt er niks aanEn degraderen is niet erg, want misschien heb je in die lagere klasse leuke wedstrijden. Ik ben gepromoveerd maar wil niet want in de 1e klasse heb ik alleen maar kutwedstrijden, weet ik nu al.
Kom een keer meetrainen, dan weet je hetquote:Op zondag 18 december 2011 12:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo te lezen zijn het gewoon een stel vrouwen.
Krijg ik dan ook een tas en kleding?quote:Op zondag 18 december 2011 12:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kom een keer meetrainen, dan weet je het
Voor jou regelen we een mooi handtasjequote:Op zondag 18 december 2011 12:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook een tas en kleding?
Dealquote:Op zondag 18 december 2011 12:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voor jou regelen we een mooi handtasje
Welke whiskytoko wordt overgenomen?quote:Op zondag 18 december 2011 12:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, dat was een lekker wandelingetje. En we hebben onderweg onze plannen besproken wat we gaan doen met de 30 miljoen die we de 31 gaan winnen![]()
![]()
Ohja!! Een whiskykamer in de kelder! Dat waren we nog vergetenquote:Op zondag 18 december 2011 12:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Welke whiskytoko wordt overgenomen?
Zo hebben wij het hier ook en ik vind het een prima systeemquote:Op zondag 18 december 2011 13:30 schreef AnneX het volgende:
Mn. X moest even sleutelen en dankzij Airportexpress is de muziek van de
aaipet gewoon over de speakers te horen.
Dus Tapestry by Carol King.
Het scheelt een loopje naar de platenkast.![]()
Gebrunched en in afwachting van de K samenzang om 15 uur met medewerking van koor én fanfare![]()
Hier: http://www.mebest.nl/2011(...)cht-hersteld-deel-i/
/zakdoek mee vanwege eindtune à toi la gloire, wel in uptempo.
Slome versie op youtube zal ik jullie niet aandoen!.
Oh ja, jij bent ook van de appels.quote:Op zondag 18 december 2011 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo hebben wij het hier ook en ik vind het een prima systeem.
En die heeft kwalitatief goede speakers?quote:Op zondag 18 december 2011 13:36 schreef borisz het volgende:
Hier gaat de muziek via de AC RYan naar de TV.
TV komt fatsoenlijk geluid uit, maar dat geluid eigenlijk weer op de home cinema system van parasonic aansluiten, alleen is die HCS uit het jaar 0.quote:Op zondag 18 december 2011 13:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
En die heeft kwalitatief goede speakers?
/gewoon een vraag.
En waarom hoor ik Mart op de achtergrond niet over de zeilmedailles....?
Para?quote:Op zondag 18 december 2011 13:41 schreef borisz het volgende:
[..]
TV komt fatsoenlijk geluid uit, maar dat geluid eigenlijk weer op de home cinema system van parasonic aansluiten, alleen is die HCS uit het jaar 0..
Het was toen eenquote:Op zondag 18 december 2011 13:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Para?
Als je er zelf maar tevreden mee bent. Dat is het belangrijkste.
Ik gebruik ons HCS ding steeds veel minder. Misschien ooit eens vervangen door een HTPC oplossing + versterker, maar dat is toekomst.quote:Op zondag 18 december 2011 13:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Het was toen eending, maar ja aan de uitgangen van toen heb je tegenwoordig minder. En zie edit.
Ja, voor die enkele keer dat er een dvd wordt afgespeeldquote:Op zondag 18 december 2011 13:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik gebruik ons HCS ding steeds veel minder. Misschien ooit eens vervangen door een HTPC oplossing + versterker, maar dat is toekomst.
Best een leuke klus.quote:Op zondag 18 december 2011 13:44 schreef LieLie het volgende:
Ik ben al de hele ochtend bezig om een gekochte gebreide muts te voeren met satijn, omdat dat beter is voor mijn krullen. Op zich heelmaar het wordt heel netjes dus ik ben er best trots op
gelukt! hematasje eromheen, elastiekie, en voorzichtig liggen en lezen met klein fay weldon boekie.quote:Op zondag 18 december 2011 13:32 schreef AnneX het volgende:
Het boek hou je droog tegen de staak die droog moet blijven?
Ben benieuw of het ontspannend ligt
Goed toch> Ik haat mutsen al vind ik ze leuk, mn haar wordt zo statischquote:Op zondag 18 december 2011 13:44 schreef LieLie het volgende:
Ik ben al de hele ochtend bezig om een gekochte gebreide muts te voeren met satijn, omdat dat beter is voor mijn krullen. Op zich heelmaar het wordt heel netjes dus ik ben er best trots op
NOU!quote:Op zondag 18 december 2011 14:56 schreef LieLie het volgende:
Ik was helemaal klaar en toen pastte de muts niet meer op m'n hoofd
Guidetti.quote:
Je hoofd is intussen groter gegroeid?quote:Op zondag 18 december 2011 14:56 schreef LieLie het volgende:
Wat een boefjequote:Op zondag 18 december 2011 15:05 schreef freecell het volgende:
Tip voor Bluez: niet op drukken (maar klinkt pijnlijk)
Mijn laptop heeft weerwifi en loopt iets soepeler, maarTara was gisteren de hele dag met alleen jongste thuis (ik had een kunstmarkt om op te staan met zus) En jongste heeft in onbewaakt ogenblik een aantal toetsen van de laptop gesloopt, waardoor de spatie nu aan het muiten is
Ontzettend irritant.
En ik was zo benieuwd!quote:Op zondag 18 december 2011 14:56 schreef LieLie het volgende:
Sja... gelukkig ben je er blij mee. Ik ben heel blij dat wij nu VVV bonnen hebben gekregen ipv de bon van hetzelfde bedrag die je alleen maar mocht inwisselen in een aantal winkels in B'wijk.quote:Op zondag 18 december 2011 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Het kerstcadeau van mijn werk, dit jaar een mooie ovenschaal (ik geloof dat ik voor het eerst in 10 jaar denk: leuk cadeau!) schijnt volgens collega's 65 euro te hebben gekost. Een gelijkend model is bij de Xenos vast voor 5 euro te vinden, maar het moet altijd weer design zijn.
Ik was om 12:30 al aan het posten op fokquote:Op zondag 18 december 2011 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Sja... gelukkig ben je er blij mee. Ik ben heel blij dat wij nu VVV bonnen hebben gekregen ipv de bon van hetzelfde bedrag die je alleen maar mocht inwisselen in een aantal winkels in B'wijk.
Slaap je tegenwoordig wel ok als je nachtdienst hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |