Arme Sam.quote:Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ha! Hier gaat de tv alleen nog bij hoge uitzondering van kanaal 13/101 tv af
Is ook net begonnenquote:Op zondag 18 december 2011 21:48 schreef golfer het volgende:
Wist niet eens dat dat SR weer bezig was.
quote:Op zondag 18 december 2011 21:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik had er vanmiddag een topic over geopend, vond het al zo raar dat er niks in TV/R over te vinden was, bleek er een heel subforum over te zijn
Makkelijker te negerenquote:Op zondag 18 december 2011 21:53 schreef Bluezz het volgende:
Vroegah opende je een topic.
Tegenweurdig open je een forum.
Daar noem je me ook een dieptepuntquote:Op zondag 18 december 2011 21:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb nog nachtmerries van Jordy van Loon met zijn Toverballen.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:17 schreef z80 het volgende:
hele zondag binnen gezeten naar 2 optredens van mijn neefje en nichtje te kijken.
maar wat zijn er toch een bult aso ouders. rotzooi gewoon in de zaal laten liggen, gevulde snotlap tussen de stoel vrotten en voortijdig met het hele gezin de zaal verlaten.
Wat voor optredens waren het?quote:Op zondag 18 december 2011 22:17 schreef z80 het volgende:
hele zondag binnen gezeten naar 2 optredens van mijn neefje en nichtje te kijken.
maar wat zijn er toch een bult aso ouders. rotzooi gewoon in de zaal laten liggen, gevulde snotlap tussen de stoel vrotten en voortijdig met het hele gezin de zaal verlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |