abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105689552
Lalalalala...om maar mee te beginnen te zingen. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_105689749
Hihi :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou je zo aannemen FFT, zo gedreven als jij bent :)
Go for it!
Dankuuu!
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:31 schreef Bluezz het volgende:
Waarom gaat Edsilia Rombley met haar stem die zeiknederlandse liedjes zingen vraag ik me af :'(
/radio
Nederlands is niet erg maar zij kan idd superveel met haar stem! Vind haar een beetje op Ruth Jacott lijken qua stem.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:32 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik kan alleen moeilijk weer bij mijn oude school langs gaan om daar de muziektheorie uren te volgen :+ En daar bij: mijn lerares van toen geeft geen les meer (wij waren haar laatste klas) -O-
Wil je perse dan bij die lerares? Anderen zijn vast ook goed hoor ;) Ik begrijp dat je er nu geen tijd meer voor hebt maar mocht je het een keer in je kruinen voelen maak je vanzelf een gaatje ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:37 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Nee, smaak is smaak, hoe erg ik het er ook mee oneens ben. Maar ik heb CD opnames meegemaakt en weet ongeveer wat daarvoor gevraagd wordt. Ik denk dat je op het gebied van 'bands" te weinig affiniteit hebt als ik je op basis van wat ik van je weet inschat.
Zanger Rinus is geen smaak, dat kan je geen smaak noemen. Ik vind het in dat genre gewoon super dat hij als zwakbegaafde flink kan verdienen en plezier heeft met zingen. Bewijst dat dat soort mensen succesvol kunnen zijn, ook al gaat het mensen om het vermaak. Dat weet hij vast wel.
En idd heb ik weinig affiniteit met bands, dat had ik ook al gezegd ;). Ik hou mij niet met rockmuziek bezig (als je dat soort muziek bedoeld).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_105689870
--

[ Bericht 100% gewijzigd door FutureFairytale op 17-12-2011 13:06:50 ]
pi_105689876
Zo, thuis geweest en nu even boodschappen doen. Vanavond maar gewoon broodjes eten. En straks een dutje doen, ben toch meer moe dan ik dacht.

Fijne zaterdag allemaal!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_105689905
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:06 schreef DarkElf het volgende:
Zo, thuis geweest en nu even boodschappen doen. Vanavond maar gewoon broodjes eten. En straks een dutje doen, ben toch meer moe dan ik dacht.

Fijne zaterdag allemaal!
Logisch dat je moe bent ;) Fijn dat je weer thuis bent en alweer lekker boodschapjes gaat doen. En koop wat lekkers voor op je brood! :)
  zaterdag 17 december 2011 @ 13:08:52 #6
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105689937
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:01 schreef FutureFairytale het volgende:

En idd heb ik weinig affiniteit met bands, dat had ik ook al gezegd ;). Ik hou mij niet met rockmuziek bezig (als je dat soort muziek bedoeld).
Niet perse alleen Rock, maar bands in brede zin. Folk, Country, Indie, Jazz, Metal en weet ik hoeveel hokjes je tegenwoordig hebt. Maakt ook niet uit, ik vroeg me vooral af hoe breed je produceren van muziek bedoelde.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_105689939
Ruth jacott is niet mijn associatie met Eds. ik krijg jeuk van ruth :D
ik vind haar dezelfde soort stem hebben als oleta adams O+

/stoppen met typen nu bloes }:|
pi_105689971
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Hihi :D

[..]

[..]

Wil je perse dan bij die lerares? Anderen zijn vast ook goed hoor ;) Ik begrijp dat je er nu geen tijd meer voor hebt maar mocht je het een keer in je kruinen voelen maak je vanzelf een gaatje ;)
Het ging me om die lessen op de HAVO in de eindexamenklas ja.. dat was zó tof! Mix van muziekgeschiedenis, theorie en daar naast 2 uur per week praktijkles. Zingen, spelen, klassiek, pop, rock.. alles! O+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 december 2011 @ 13:11:34 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105690019
Nog maar ff spammen dan :P

Euhhhh
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_105690024
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:09 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Het ging me om die lessen op de HAVO in de eindexamenklas ja.. dat was zó tof! Mix van muziekgeschiedenis, theorie en daar naast 2 uur per week praktijkles. Zingen, spelen, klassiek, pop, rock.. alles! O+

Onze reggae versie van Killing me Softly was echt briljant _O_ ;)
Hehe verkeerde knopje..
  zaterdag 17 december 2011 @ 13:11:41 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105690027
Welkom thuis weer, DE.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_105690075
Iemand nog tips voor een onrustige huid? Mijn gezicht zit helemaal onder de kleine bultjes..
pi_105690087
Ik zou die versiering zo laten Borisz! ^O^
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105690089
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:13 schreef LieLie het volgende:
Iemand nog tips voor een onrustige huid? Mijn gezicht zit helemaal onder de kleine bultjes..
de 3 r's: rust, reinheid en regelmaat :+ en volgens mij gewoon zo min mogelijk troep smeren, maar goed, dat werkt bij mij, maar misschien niet bij iedereen ;)
pi_105690096
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:11 schreef borisz het volgende:
Nog maar ff spammen dan :P

Euhhhh
[ afbeelding ]
:D ik vind het wel leuk staan zo'n kerstkat ;)
  zaterdag 17 december 2011 @ 13:15:17 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105690124
Niks meer aan doen, Borisz! ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_105690127
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

de 3 r's: rust, reinheid en regelmaat :+ en volgens mij gewoon zo min mogelijk troep smeren, maar goed, dat werkt bij mij, maar misschien niet bij iedereen ;)
Dit. Mijn moeder zou zeggen: da's allemaal ondeugd wat eruit komt. ;) Of de drukte van laatst.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105690131
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:08 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Niet perse alleen Rock, maar bands in brede zin. Folk, Country, Indie, Jazz, Metal en weet ik hoeveel hokjes je tegenwoordig hebt. Maakt ook niet uit, ik vroeg me vooral af hoe breed je produceren van muziek bedoelde.
Dat wat jij noemt niet, daar heb ik vrij weinig mee. Folk vind ik wel leuk maar dan echt Folk.
Ik heb veel met melodische muziek, in welke vorm dan ook. Waar ik niks mee heb zijn saxofonen, eentonige dance (en daar heb je helaas heel veel vormen van), schreeuwerige rock/metal en hiphop.
pi_105690150
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Hm, aan die r'en kan nog gewerkt worden ;-) En ik gebruik een creme van Therme, dus daar zit nog niet zo heel veel raars in :)
pi_105690168
Zo, kaartjes weer geschreven :)
pi_105690174
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:09 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Klinkt tof! Ik had maar 2 jaar muziekles op de middelbare school en ging ook nog eens nergens over! Hoogtepunt was dat we op een piano iets mochten spelen van 2x 8 tellen en iedereen zat er naast en speelde iets wat een peuter zou doen als ie op een piano zou staan en dan kregen ze een 8 :')
pi_105690182
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:16 schreef LieLie het volgende:

[..]

Hm, aan die r'en kan nog gewerkt worden ;-) En ik gebruik een creme van Therme, dus daar zit nog niet zo heel veel raars in :)
nou.. afwachten dan denk ik.. ik smeer zelf een heel lichte creme met aloe vera die naar lemoncurd ruikt :D en voor 's nachts heb ik soms een iets vettere als mijn huid te droog is en die ruikt naar cocos haha
pi_105690197
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:15 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dat wat jij noemt niet, daar heb ik vrij weinig mee. Folk vind ik wel leuk maar dan echt Folk.
Ik heb veel met melodische muziek, in welke vorm dan ook. Waar ik niks mee heb zijn saxofonen, eentonige dance (en daar heb je helaas heel veel vormen van), schreeuwerige rock/metal en hiphop.
Ik ook niet, tot ik dit hoorde:
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105690242
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:17 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Klinkt tof! Ik had maar 2 jaar muziekles op de middelbare school en ging ook nog eens nergens over! Hoogtepunt was dat we op een piano iets mochten spelen van 2x 8 tellen en iedereen zat er naast en speelde iets wat een peuter zou doen als ie op een piano zou staan en dan kregen ze een 8 :')
Ik had een 8 voor mijn tentamen gitaar. Dit nummer:
Het meisje dat baste had ook een 8 en de zanger zelfs een 9 :D Waren de hoogste cijfers die gehaald zijn voor de tentamens praktijk :s)

Maar we deden ook Faith No More, Meredith Brooks, oude klassieke zooi, a capella traditionals enz enz ;)
pi_105690246
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:17 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik ook niet, tot ik dit hoorde:
Valt een beetje in de herhaling ;)
Oooh Careless Whisper vind ik prachtig! Maar ik denk wel dat ik het met een ander instrument nog mooier zou vinden :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')