Dankuuu!quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou je zo aannemen FFT, zo gedreven als jij bent
Go for it!
Nederlands is niet erg maar zij kan idd superveel met haar stem! Vind haar een beetje op Ruth Jacott lijken qua stem.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:31 schreef Bluezz het volgende:
Waarom gaat Edsilia Rombley met haar stem die zeiknederlandse liedjes zingen vraag ik me af![]()
/radio
Wil je perse dan bij die lerares? Anderen zijn vast ook goed hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik kan alleen moeilijk weer bij mijn oude school langs gaan om daar de muziektheorie uren te volgenEn daar bij: mijn lerares van toen geeft geen les meer (wij waren haar laatste klas)
Zanger Rinus is geen smaak, dat kan je geen smaak noemen. Ik vind het in dat genre gewoon super dat hij als zwakbegaafde flink kan verdienen en plezier heeft met zingen. Bewijst dat dat soort mensen succesvol kunnen zijn, ook al gaat het mensen om het vermaak. Dat weet hij vast wel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, smaak is smaak, hoe erg ik het er ook mee oneens ben. Maar ik heb CD opnames meegemaakt en weet ongeveer wat daarvoor gevraagd wordt. Ik denk dat je op het gebied van 'bands" te weinig affiniteit hebt als ik je op basis van wat ik van je weet inschat.
Logisch dat je moe bentquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:06 schreef DarkElf het volgende:
Zo, thuis geweest en nu even boodschappen doen. Vanavond maar gewoon broodjes eten. En straks een dutje doen, ben toch meer moe dan ik dacht.
Fijne zaterdag allemaal!
Niet perse alleen Rock, maar bands in brede zin. Folk, Country, Indie, Jazz, Metal en weet ik hoeveel hokjes je tegenwoordig hebt. Maakt ook niet uit, ik vroeg me vooral af hoe breed je produceren van muziek bedoelde.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:01 schreef FutureFairytale het volgende:
En idd heb ik weinig affiniteit met bands, dat had ik ook al gezegd. Ik hou mij niet met rockmuziek bezig (als je dat soort muziek bedoeld).
Het ging me om die lessen op de HAVO in de eindexamenklas ja.. dat was zó tof! Mix van muziekgeschiedenis, theorie en daar naast 2 uur per week praktijkles. Zingen, spelen, klassiek, pop, rock.. alles!quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Hihi
[..]
[..]
Wil je perse dan bij die lerares? Anderen zijn vast ook goed hoorIk begrijp dat je er nu geen tijd meer voor hebt maar mocht je het een keer in je kruinen voelen maak je vanzelf een gaatje
Hehe verkeerde knopje..quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het ging me om die lessen op de HAVO in de eindexamenklas ja.. dat was zó tof! Mix van muziekgeschiedenis, theorie en daar naast 2 uur per week praktijkles. Zingen, spelen, klassiek, pop, rock.. alles!
Onze reggae versie van Killing me Softly was echt briljant![]()
![]()
de 3 r's: rust, reinheid en regelmaatquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:13 schreef LieLie het volgende:
Iemand nog tips voor een onrustige huid? Mijn gezicht zit helemaal onder de kleine bultjes..
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:11 schreef borisz het volgende:
Nog maar ff spammen dan
Euhhhh
[ afbeelding ]
Dit. Mijn moeder zou zeggen: da's allemaal ondeugd wat eruit komt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
de 3 r's: rust, reinheid en regelmaaten volgens mij gewoon zo min mogelijk troep smeren, maar goed, dat werkt bij mij, maar misschien niet bij iedereen
Dat wat jij noemt niet, daar heb ik vrij weinig mee. Folk vind ik wel leuk maar dan echt Folk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet perse alleen Rock, maar bands in brede zin. Folk, Country, Indie, Jazz, Metal en weet ik hoeveel hokjes je tegenwoordig hebt. Maakt ook niet uit, ik vroeg me vooral af hoe breed je produceren van muziek bedoelde.
Hm, aan die r'en kan nog gewerkt worden ;-) En ik gebruik een creme van Therme, dus daar zit nog niet zo heel veel raars inquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
de 3 r's: rust, reinheid en regelmaaten volgens mij gewoon zo min mogelijk troep smeren, maar goed, dat werkt bij mij, maar misschien niet bij iedereen
Klinkt tof! Ik had maar 2 jaar muziekles op de middelbare school en ging ook nog eens nergens over! Hoogtepunt was dat we op een piano iets mochten spelen van 2x 8 tellen en iedereen zat er naast en speelde iets wat een peuter zou doen als ie op een piano zou staan en dan kregen ze een 8quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het ging me om die lessen op de HAVO in de eindexamenklas ja.. dat was zó tof! Mix van muziekgeschiedenis, theorie en daar naast 2 uur per week praktijkles. Zingen, spelen, klassiek, pop, rock.. alles!
nou.. afwachten dan denk ik.. ik smeer zelf een heel lichte creme met aloe vera die naar lemoncurd ruiktquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hm, aan die r'en kan nog gewerkt worden ;-) En ik gebruik een creme van Therme, dus daar zit nog niet zo heel veel raars in
Ik ook niet, tot ik dit hoorde:quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat wat jij noemt niet, daar heb ik vrij weinig mee. Folk vind ik wel leuk maar dan echt Folk.
Ik heb veel met melodische muziek, in welke vorm dan ook. Waar ik niks mee heb zijn saxofonen, eentonige dance (en daar heb je helaas heel veel vormen van), schreeuwerige rock/metal en hiphop.
Ik had een 8 voor mijn tentamen gitaar. Dit nummer:quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt tof! Ik had maar 2 jaar muziekles op de middelbare school en ging ook nog eens nergens over! Hoogtepunt was dat we op een piano iets mochten spelen van 2x 8 tellen en iedereen zat er naast en speelde iets wat een peuter zou doen als ie op een piano zou staan en dan kregen ze een 8
Valt een beetje in de herhalingquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ook niet, tot ik dit hoorde:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |