quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Welke voorzitters hebben er nog meer gezeten?
kan alleen huistra herinneren ?
Waar heb jij het over?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat is het probleem? hij praat teveel? 90% van de gasten houdt een uur lang zn mond dicht?
naja natuurlijk zal bekijk ik het met een zwart-witte bril.
Klopt ben ik met je eens. maar dat is toch niet zo gek?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:52 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Waar heb jij het over?
De vorige keer dat Smit te gast wat wel elk onderwerp direct gekoppeld al Heracles, alle onderwerpen. Als het over Barcelona of Real ging wist hij wel wel zo om te buigen dat het over Heracles ging. Dat is nu gewoon een stuk minder.
Hij praat over landelijk voetbal en dat is voor een neutrale kijker gewoon beter.
En hoezo andere voorzitters? Wie is Huistra en van welke club is die voorzitter?
Nee die fans zijn criminelen, dreigen die mensen in beton te gooien e.d.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:55 schreef Smoofie het volgende:
Criminelen? Wtf? Dat hebben ze nooit gezegd.
Ga janken met je dart UI.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
wat een gehuil weer hier. Leuke aflevering. Altijd
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:11 schreef Falco het volgende:
Vreemde TT??? Jan Smit is oke en het was wederom een prima showetje ja hoor ja
Graagquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:34 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik heb toch het gevoel dat PSV heel makkelijk gaat winnen.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)9be01caa41c79d22.mp4
Bespaar je de moeitequote:Op zaterdag 17 december 2011 01:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb het niet gezien, kom net uit de kroeg. Had niet anders verwacht dan een flopshow, desondanks ga ik hem morgen terug kijken, als lid van de harde kern van VI zijnde.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:34 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik heb toch het gevoel dat PSV heel makkelijk gaat winnen verliezen.
hebben ze zelf niet door dat Barbara niet goed ligt bij de kijkers ?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:14 schreef Archangelo het volgende:
kom terug rene, want dit wordt steeds minder en minder...
Ja hé, ik was al twee keer thuis gebleven voor VIquote:
Ondertussen FIFA doen en ik kom de uitzending wel doorquote:
Wachten op de .srt van MarkoAlmelo.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)9be01caa41c79d22.mp4
Met die heerlijke snuif om de 10 zinnen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Jan Smit was superrrrrrrr!![]()
Doet tenminste zijn mond open ipv al die Noboddies![]()
Ik vind het tegenwoordig nog wel te doen, maar dan moet wel een Schelvis en/of een Boskampje er zitten idd. Gister was het natuurljk helemaal bedroevend door zowel Barbara Barend (quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:46 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Die man heeft nog niet 1 zin zonder spraakgebrek of gestotter uitgesproken. Met zijn onverstaanbaar provinciaals gemompel. Is mij een raadsel waarom Smit wordt gezien als personality kerekter. Alleen het feit dat je je mond opendoet telt kennelijk, en de woorden en non-leuke verhalen die eruit komen dus niet.
Die Everse is ook al zo'n lul met een mond die elke keer te grappig probeer te zijn. Altijd wat te melden, dat wel, maar met zo'n cynisch rotterdams shaggerijn komt het net zo irritant over als wannabe Smit.
Dit programma snakt echt naar Rene. De jus is er vanaf, en de humor is er niet meer.
Dat vind ik ook altijd zo'n slap argument idd, want wat is 'voetbalkennis' nu? Elke persoon die een beetje gevoel voor het spelletje heeft en veel wedstrijden kijkt begint een bepaald verstand en inzicht m.b.t. het spel te krijgen. Dat voetbalverstand van Barbara e.d. is gewoon voetbalverstand uit een boekje.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:51 schreef Stevenzenl het volgende:
Waarom is Raoul Heertje er nooit meer? Misschien wel iets minder voetbalkennis dan Babs, maar wel een stuk leuker.
okequote:Op zaterdag 17 december 2011 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo'n slap argument, want wat is 'voetbalkennis' nu? Elke persoon die een beetje gevoel voor het spelletje heeft en veel wedstrijden kijkt begint een bepaald verstand en inzicht m.b.t. het spel te krijgen. Dat voetbalverstand van Barbara e.d. is gewoon voetbalverstand uit een boekje.Mensen met écht voetbalverstand pik je er natuurlijk zo uit, maar dan is er nog een hele grote groep mensen die er niet zo gek veel meer kijk op hebben dan de doorsnee voetbalfanaat.
Johan moet trouwens ook gewoon z'n hypocriete gelul eens voor zichzelf houden. Mourinho afserveren met woorden als 'die kan nooit tactisch goed zijn, want heeft zelf nooit op hoog niveau gevoetbald'. Alsof bepaalde dingen niet gewoon te leren zijn indien je er aanleg voor hebt. Ik noem een Villas-Boas, een Wenger, een Mourinho.
Daarbovenop is Johan de laatste die zich over de tactische kwaliteiten van een ander mag uitlaten, want toen van Basten hem in een uitzending ineens direct vroeg hoe HIJ dan de opstelling van Oranje zou neerzetten klapte hij volledig dicht en durfde hij de voetbal-inhoudelijke discussie niet aan te gaan. Totaal ongeloofwaardig dus.
Heel het filmpje is de moeite waard, maar het betreffende stukje is vanaf 03:50.
Overigens vind ik Johan een grote baas, maar op sommige punten maakt hij zichzelf belachelijk.
Vroeger was het nog authentiek. Nu begint het steeds vaker óf schijtlollig óf terugkomen op oude meningen te worden. Dat leuke van het schijtlollige was juist dat het altijd onverwacht kwam en nu loopt het nog net niet als rode draad door het draaiboek van het programma.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:02 schreef Stevenzenl het volgende:
Daarnaast moet Johan al steeds vaker terugkomen op dingen die hij vroeger uitspuwde om zielen te werven. Dat hele Yolanthe verhaal bijvoorbeeld.
Zelf blijkt Johan ook steeds meer een commercieel-mannetje te zijn. Een EK-album opnemen bijvoorbeeld. Als Jack dat zou doen zou de wereld te klein zijn, het succes van VI heeft hem wel veranderd.
zeker, zulke dingen moet je gewoon niet doen. not dunquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:02 schreef Stevenzenl het volgende:
Daarnaast moet Johan al steeds vaker terugkomen op dingen die hij vroeger uitspuwde om zielen te werven. Dat hele Yolanthe verhaal bijvoorbeeld.
Zelf blijkt Johan ook steeds meer een commercieel-mannetje te zijn. Een EK-album opnemen bijvoorbeeld. Als Jack dat zou doen zou de wereld te klein zijn, het succes van VI heeft hem wel veranderd.
Dit was wel bekend bij de meeste Ajacieden, maar goed.twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 17-12-2011 om 14:05:18Nieuws: Video: Blind sprak met Chivu over mogelijke terugkeer http://t.co/UVivT6Uv #ajax reageer retweet
Post het dan ook gewoon in het Ajax-topic.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:14 schreef Olep het volgende:
Dit was wel bekend bij de meeste Ajacieden, maar goed.twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 17-12-2011 om 14:05:18Nieuws: Video: Blind sprak met Chivu over mogelijke terugkeer http://t.co/UVivT6Uv #ajax reageer retweet
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:46 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Die man heeft nog niet 1 zin zonder spraakgebrek of gestotter uitgesproken. Met zijn onverstaanbaar provinciaals gemompel. Is mij een raadsel waarom Smit wordt gezien als personality. Alleen het feit dat je je mond opendoet telt kennelijk, en de woorden en non-leuke verhalen die eruit komen dus niet.
Hier te downloadenquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wachten op de .srt van MarkoAlmelo.
* Paul-89 wacht geduldig op een reactie van Heatwave.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:20 schreef Kirov het volgende:
[..]Blijf maar lekker in dat stinkhol genaamd de Randstad.
Maar Derksen lijkt de laatste jaren nooit zinnige uitspraken over buitenlands voetbal te kunnen doen. Verder dan wat algemeenheden over Europese topclubs komt hij niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:39 schreef Caland het volgende:
Derksen is niet zo onder de indruk van Anderlecht.![]()
AZ gaat er gewoon kansloos af.
Wie?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
* Paul-89 wacht geduldig op een reactie van Heatwave.![]()
Mee eens, ze beginnen door te schieten. Het voetbal wordt er nog net niet "bij gedaan" maar veel scheelt het niet. Al gaat het automatisch al meer over voetbal als je een trainer of (ex-) voetballer hebt zitten als gast ipv een voorzitter en een troela.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vroeger was het nog authentiek. Nu begint het steeds vaker óf schijtlollig óf terugkomen op oude meningen te worden. Dat leuke van het schijtlollige was juist dat het altijd onverwacht kwam en nu loopt het nog net niet als rode draad door het draaiboek van het programma.
Daar hebben ze nooit verstand van gehad, en Gijp al helemaal niet. Vroeger probeerde Genee het als enige af en toe nog te relativeren, maar ook bij hem houdt het al snel op buiten Nederland. Gelukkig zitten er tegenwoordig tafelgasten als Schelvis en Boskamp die er af en toe nog wel wat nuttigs over kunnen vermelden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar Derksen lijkt de laatste jaren nooit zinnige uitspraken over buitenlands voetbal te kunnen doen. Verder dan wat algemeenheden over Europese topclubs komt hij niet.
Anderlecht is gewoon (al een aantal jaren achtereen) heel sterk aan het voetballen, ook Europees. Ik denk dat AZ inderdaad banger voor Anderlecht mag zijn dan andersom.
Ik zou gewoon graag zien dat ze ook wat meer het buitenlandse voetbal behandelen. Het programma duurt verdomme 1,5 uur lang. Dan kun je toch wel een half uurtje het buitenland behandelen waar tenminste op niveau gevoetbald wordt? Of laat desnoods alle spraakmakende Nederlandse spelers analyseren door een vaste gast aan de bar i.p.v. de linksback van Heerenveen een cijfer te geven voor z'n wedstrijd tegen Excelsior.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar hebben ze nooit verstand van gehad, en Gijp al helemaal niet. Vroeger probeerde Genee het als enige af en toe nog te relativeren, maar ook bij hem houdt het al snel op buiten Nederland. Gelukkig zitten er tegenwoordig tafelgasten als Schelvis en Boskamp die er af en toe nog wel wat nuttigs over kunnen vermelden.
Maar de gebrekkige feitenkennis van de vaste gasten is al 10 jaar lang het enige waar ik me af en toe een beetje kan storen in VI.
Vroeger ten tijden van Kraaij sr (en later Stevens die zelfs nog in Duitsland trainde) had RTL het Engelse/Duitse voetbal en mochten ze zelfs live wedstrijden uitzenden en ging het hier automatisch over natuurlijk, maar in de nieuwe opzet van het programma was ik juist blij als het alleen over Nederland ging, want volgens Gijp kon/kan toch niemand er wat van buiten Barcelona om.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou gewoon graag zien dat ze ook wat meer het buitenlandse voetbal behandelen. Het programma duurt verdomme 1,5 uur lang. Dan kun je toch wel een half uurtje het buitenland behandelen waar tenminste op niveau gevoetbald wordt? Of laat desnoods alle spraakmakende Nederlandse spelers analyseren door een vaste gast aan de bar i.p.v. de linksback van Heerenveen een cijfer te geven voor z'n wedstrijd tegen Excelsior.
(Het zal ook wel met tv-rechten e.d. te maken hebben, maargoed tot op zekere hoogte moet je het er over kunnen hebben zonder beelden te gebruiken.)
En dat heeft met VI te maken, omdat?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Gert Jacobs zo bij RTL7Darts![]()
om 20:00
Die kunnen wel stemmen natuurlijk, maar ik vraag me af of ze genoeg tijd op dit topic doorbrengen om te weten welke user bij welke award past.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dat heeft met VI te maken, omdat?
Ga niet zeggen: Genee, Tour du Jour, Gert Jacobs.
Bedankt dat je het zegt!quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Vraag dat ook eens aan pberends en zijn random nieuws hier.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dat heeft met VI te maken, omdat?
Ga niet zeggen: Genee, Tour du Jour, Gert Jacobs.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vraag dat ook eens aan pberends en zijn random nieuws hier.
200% eens.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vraag dat ook eens aan pberends en zijn random nieuws hier.
Bah bah, weer zo'n eng gezelschap van gladjanussen die in een incestueuze fopverkiezing elkaar de prijzen toeschuiven. Zo'n zichzelf bevlekkende Fok!-volkje waar een paard de hik van krijgt. Ik vind het not dun om aan zoiets onrullevants mee te doen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:56 schreef kapiteintje het volgende:
Vergeten de vaste users niet te stemmen voor de user-awards? ^O^
VBL Awards 2011! Stemronde #2
quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Bah bah, weer zo'n eng gezelschap van gladjanussen die in een incestueuze fopverkiezing elkaar de prijzen toeschuiven. Zo'n zichzelf bevlekkende Fok!-volkje waar een paard de hik van krijgt. Ik vind het not dun om aan zoiets onrullevants mee te doen.
Briljante post!quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Bah bah, weer zo'n eng gezelschap van gladjanussen die in een incestueuze fopverkiezing elkaar de prijzen toeschuiven. Zo'n zichzelf bevlekkende Fok!-volkje waar een paard de hik van krijgt. Ik vind het not dun om aan zoiets onrullevants mee te doen.
Lyon heeft een super loting en Ajax een kutloting.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:54 schreef inZanity het volgende:
Lyon heeft toch juist een kutloting, en Ajax een prachtige loting
Top, die hadden we nog nietquote:
Ik zeg laat gaan joh, ken jou 't schelen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nee...quote:Op zondag 18 december 2011 11:37 schreef ZuidGrens het volgende:
Maandag is dus de laatste uitzending? En wanneer beginnen ze dan weer?
Hehe, beetje ongelukkig verwoord.quote:Op zondag 18 december 2011 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee...Stoppen ze tijdelijk ja?
Nee, ik snap wel wat je bedoelt. Maar ze hebben dus een korte winterstop?quote:Op zondag 18 december 2011 12:02 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hehe, beetje ongelukkig verwoord.
FUCK de winterstop
Jepquote:Op zondag 18 december 2011 12:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik snap wel wat je bedoelt. Maar ze hebben dus een korte winterstop?
Ik meende dat Genee iets zei van 16 januariquote:Op zondag 18 december 2011 12:22 schreef Specularium het volgende:
Vrijdag 6 of maandag 9 januari zullen ze wel terug zijn.
Klopt. Ik heb net even het laatste deel van de uitzending van vrijdag gezien en Genee zei idd 16 januari.quote:Op zondag 18 december 2011 18:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik meende dat Genee iets zei van 16 januari
http://www.vi.nl/Gillette(...)pk_input_leeftijd=-1quote:Op zondag 18 december 2011 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik verwacht wel minimaal 5 spelers van PSV in het team van de week
Zelfs Vukovic een 7?quote:Op maandag 19 december 2011 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Gillette(...)pk_input_leeftijd=-1
Sowieso 2.
Alsnog twijfel ik heel erg wie nou de speler van de week wordt. Misschien Balotelli. Of Ibrahimovic. Of een combinatie daarvan, lastig hoor. De VI redacteuren die dat moeten uitkiezen hebben het toch maar zwaar.quote:Op maandag 19 december 2011 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sowieso 2.
FC Rijnmond vrijdag in elk geval.quote:Op maandag 19 december 2011 10:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vertrouw wel op Johan dat hij kans ziet voor 31 december nog wel een keer of drie op tv te komen, gewoon in een ander programma.
Denk het eerlijk gezegd niet. De programma's waarin hij vaak te zien was zijn met winterstopquote:Op maandag 19 december 2011 10:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vertrouw wel op Johan dat hij kans ziet voor 31 december nog wel een keer of drie op tv te komen, gewoon in een ander programma.
quote:Op maandag 19 december 2011 11:50 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Denk het eerlijk gezegd niet. De programma's waarin hij vaak te zien was zijn met winterstop
Een Grote Ik Hou van Holland Oudejaarsavondwens:
Team 1: Johan Derksen, Johan Boskamp en Emile Schelvis
Team 2: Wilfred Genee, Rene van der Gijp en Hans Kraay jr
Omdat Genee waarschijnlijk geen zin heeft om zijn tafelgasten in te halen qua huwelijkenquote:Op maandag 19 december 2011 12:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom doen ze niet gewoon een mooie oudjaarshow, oliebolletjes, grabbelnootjes. en van 20u30 langzaam aftellen tot 0.00, met alle grote sterren in een gezellige setting. En ondertussen mogen de kijkers sms'en wie de eerste is die in 2012 door Johan beledigd gaat worden.
Guidetti iig op 1.quote:Op maandag 19 december 2011 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sowieso 2.
Haha dat kan niet missen neequote:Op maandag 19 december 2011 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk trouwens dat Schelveccio vanavond dit Italiaanse hoogtepuntje gaat laten zien:
http://www.sport1.nl/video/3316-boateng-schwalbe.html
Zo iemand zou nu alsnog door de bond voor 10 wedstrijden geschorst moeten worden.quote:Op maandag 19 december 2011 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk trouwens dat Schelveccio vanavond dit Italiaanse hoogtepuntje gaat laten zien:
http://www.sport1.nl/video/3316-boateng-schwalbe.html
quote:TROSRadar
http://twitter.com/trosradar
Om 20u30 in #TROSRadar: Bekendmaking van de #LodenLeeuw-nominaties!
Zou VI live gaan schakelen met Radar vanavond?quote:Nederland 1 19-12-2011 20:30 - 21:15
Radar
Oh no, the concurrentie!quote:Volgens het blog Reclamewereld maken Karin Bloemen (Becel), Johan Derksen (NL Energie), Jochem van Gelder (Dash), Gerard Joling (Remia), Tineke Schouten (C1000), Mark Tuitert (Kinder Bueno) en Eddy Zoëy (Mediamarkt) de meeste kans op een nominatie.
Iedereen moet stemmen op Plus.quote:Op maandag 19 december 2011 16:45 schreef Stofje het volgende:
Ja pberends. Nou weten we het wel.
Overigens zijn alle reclames van Plus kut. De reclames van Van Gelder, Joling en Zoey ken ik niet. Als ik dan toch moet kiezen zal het Tineke Schouten zijn.
Het gaat er niet om wie er daadwerkelijk het meest irritant is, maar wie de prijs weet te kapen. Zo was dat ook bij de Televizier-Ringquote:Op maandag 19 december 2011 16:45 schreef Stofje het volgende:
Ja pberends. Nou weten we het wel.
Overigens zijn alle reclames van Plus kut. De reclames van Van Gelder, Joling en Zoey ken ik niet. Als ik dan toch moet kiezen zal het Tineke Schouten zijn.
nee joh die is gappig dat ze zo doet of ze het geeft en dan toch afpakt en een happy ending ook nog als ze toch besluit te delenquote:Op maandag 19 december 2011 16:48 schreef Specularium het volgende:
Deze is nog erger dan die van Johan.
[ afbeelding ]
"Zou je die niet nemen? Nee, die is te zwaar."quote:Op maandag 19 december 2011 16:48 schreef Specularium het volgende:
Deze is nog erger dan die van Johan.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 december 2011 16:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
"Zou je die niet nemen? Nee, die is te zwaar."
PSVquote:Op maandag 19 december 2011 17:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
1. Tineke Schouten (C1000)
2. Mark Tuitert (Kinder Bueno)
Vorig jaar was Feyenoord toch ook een drama...terecht dat erover gezeken werd.quote:Op maandag 19 december 2011 17:49 schreef Stokstaart het volgende:
Jammer dat Reneetje er niet meer is. Kijken of hij nog steeds zo liep te zeikstralen over F'noord
Zelfde geld voor Johan trouwens. Die vond dat V Geel niet bij Feyenoord paste, komt die ook niet op terugquote:Op maandag 19 december 2011 17:50 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Vorig jaar was Feyenoord toch ook een drama...terecht dat erover gezeken werd.
Het kan wel eens zo zijn dat je ingehaald word door de actualiteit. Soms roepen ze aan tafel iets, en twee uur later is het onzin, en wanneer Hans iets roept vijf minuten later.quote:Op maandag 19 december 2011 17:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zelfde geld voor Johan trouwens. Die vond dat V Geel niet bij Feyenoord paste, komt die ook niet op terug
Ik hoop het ook.quote:Op maandag 19 december 2011 17:50 schreef ZuidGrens het volgende:
Hopelijk gaan ze het juichen/gedrag van Guidetti weer bashen trouwens.
Zijn alleen de nominaties toch? Niet de definitieve uitslag?quote:Op maandag 19 december 2011 16:14 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Zou VI live gaan schakelen met Radar vanavond?
PlayStation Vita?quote:
Je loopt met je eigen domheid te koop.quote:Op maandag 19 december 2011 18:20 schreef Stokstaart het volgende:
Nog zo'n matige Johan Derksen immitator.
Een zo'n Drentz is wel voldoende hoor.
quote:Op maandag 19 december 2011 18:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Je loopt met je eigen domheid te koop.
Dit is "not don"quote:Op maandag 19 december 2011 18:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Je loopt met je eigen domheid te koop.
Ik zei eerst ook dun, maar het ziet er raar uit. Don ook eigenlijk, misschien gewoon done zeggen.quote:
Planking is inderdaad een uit de hand gelopen hype.quote:Op maandag 19 december 2011 17:50 schreef ZuidGrens het volgende:
Hopelijk gaan ze het juichen/gedrag van Guidetti weer bashen trouwens.
Neehoor, gewoon not dun.quote:Op maandag 19 december 2011 19:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zei eerst ook dun, maar het ziet er raar uit. Don ook eigenlijk, misschien gewoon done zeggen.
Wat een horkerig gedrag vertoon jij zég, HORK!quote:Op maandag 19 december 2011 19:02 schreef DrDentz het volgende:
Nu niet allemaal Derksen gaan imiteren, één Drentz is wel voldoende.
quote:Interview finaal mislukt
“Als een jonge journalist hem een vraag stelt die hem niet bevalt, gaat Van Gaal vreemd doen.” Was getekend: voetbalgoeroe, analyticus, hoofdredacteur en betweter Johan Derksen vorige week maandagavond in Voetbal Insite. Metro-verslaggever John van Schagen is zo’n jonge journalist. Hoe een interview met een voetbalgoeroe, analyticus, hoofdredacteur en betweter finaal in de soep kan lopen.
Mail naar Gouda
Beste meneer Derksen, Even voorstellen: John van Schagen, eindredactie Metro. Voor ons blaadje waar iedere werkdag circa 3 miljoen ogen op neerdalen, zou ik VI-hoofdredacteur en voetbalanalyticus Johan Derksen graag willen interviewen aan de hand van tien stellingen over zijn persoon.
Mail uit Gouda
Waarde John, Kan dat via e-mail? Ik mail de antwoorden wel terug. Zo niet, dan moet je even een afspraak maken.
Mail naar Gouda
Toch graag een gesprek, doorvragen per mail gaat namelijk zo lastig. Het neemt niet langer dan 40 minuten in beslag.
...Op een regenachtige dinsdagmiddag, ergens in februari...
Van S: “Goedemiddag: John van Schagen.”
D: “Hallo (handen worden geschud)... Nou, je treft het niet want ik heb een enórm slecht humeur.”
Van S: “Ai, dat is niet zo mooi.”
D: “Ik ben helemáál niet lekker. Maar kom, ga zitten. Wat is precies de bedoeling?”
Van S: “Ja, ik zal het even in vogelvlucht uitleggen. We willen graag een leuk verhaal met u. Zoals ik al mailde, doen we dat aan de hand van een rij stellingen en een paar vragen. Wilt u overigens graag met u aangesproken worden of vindt u je prettiger?“
D.: “Nou, doe maar gewoon je hoor.”
Van S.: “Oké, doen we dat. Ik neem aan dat je het verhaal voor publicatie nog even wilt lezen?”
D.: “Ja, dat lijkt me wel handig gelet op eventuele feitelijke onjuistheden.”
Van S.: “Prima, laten we maar beginnen dan. Stelling nummer 1: Johan Derksen is een standvastig man. Voor hem geldt dan ook: ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg.”
D.: “Nou, maar zo zit ik helemaal niet in elkaar jongen, ik ben gewoon Johan Derksen. Met dit soort onzin moet je bij mij nooit aankomen, dat is aan mij niet besteed namelijk. Gewoon zinnige vragen en dan krijg je wereldantwoorden. En geen prietpraat.”
Van S.: “Oké, iets helemaal anders dan. Het hele voetbalwereldje, heb je er nog steeds een beetje zin in? In je columns en op tv laat je nog wel eens doorschemeren dat al die randtoestanden je plezier aan het wegnemen zijn.”
D.: “Ik heb er nog steeds plezier in ja ... maar wacht eens. Dit wordt helemaal niks, dit verhaal. Dat toontje enzo, ik vind het helemaal niks. Een popiejopie-geprietpraat. Heb je er nog een beetje zin in enzo.”
Van S.: “Maar dat is toch een heel normale vraag?”
D.: “Nee, nee. Laten we er maar mee stoppen. Je hebt je helemaal niet voorbereid en komt zomaar een beetje babbelen en ik hou niet van babbelen.”
Van S.: “Tja...dat is toch wel heel jammer. Maar goed, als je er echt zo over denkt, dan moeten we er inderdaad maar mee stoppen.”
D.: “Lijkt me het beste. Dit is niks voor mij.”
Van S.: “Nee?”
D.: “Nee, echt niet. Ik neem mijn vak nog wel serieus namelijk en dan ga ik niet dit soort gesprekken aan....’heb je er nog zin in?’.”
Van S.: “Maar is dat zo’n hele rare vraag dan?”
D.: “Ach...”
Van S.: “Dit was wel zo’n beetje het kortste interview dat ik ooit gehouden heb. Heb je dit wel vaker eigenlijk?”
D.: “Tja, misschien dat ze dit bij dat flutblaadje waar je voor werkt wél waarderen, maar hier moet je bij mij echt niet mee aankomen. En nog wat: ik wil niet dat je hier iets over in dat krantje schrijft!”
Tja...
Anderhalve week later, mail naar Gouda
Beste meneer Derksen, Zoals vorige week dinsdag afgesproken mail ik je hierbij de tekst voor het Metro-interview. Het was een interessant gesprek. Kun je het zoals afgesproken controleren op eventuele feitelijke onjuistheden? Graag vóór morgenavond 19.00 uur alsjeblieft. Met vriendelijke groet, John van Schagen
Nóóit meer wat van gehoord...
Bepaal jij de journalistieke inhoud van dit programma?quote:Op maandag 19 december 2011 19:02 schreef DrDentz het volgende:
Dentz denkt dat hij Mr BigStar is.quote:Op maandag 19 december 2011 19:02 schreef DrDentz het volgende:
Wil jij goedkoop scoren?quote:Op maandag 19 december 2011 19:17 schreef DrDentz het volgende:
Dit is gewoon kantinegelul, Studio Voetbal is journalistiek.
Op therapeutische baas neem ik aan?quote:
wat een bijdehand ventje die interviewer. Ik kan me voorstellen dat je hier geen zin in hebt als diegene die je moet interviewen zo'n houding heeft.quote:Op maandag 19 december 2011 19:05 schreef DrDentz het volgende:
Johan is soms ook een zeer vermakelijke hork.
[..]
Als dit niet blijkt te kloppen kan het wel eens zo zijn dat je op een gegeven moment een voortand mist.quote:
Idd dat je met zulke stompzinnige vragen een beetje Johan's tijd denkt te kunnen verspillen.quote:Op maandag 19 december 2011 19:23 schreef julian6 het volgende:
[..]
wat een bijdehand ventje die interviewer. Ik kan me voorstellen dat je hier geen zin in hebt als diegene die je moet interviewen zo'n houding heeft.
quote:Op maandag 19 december 2011 19:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Idd dat je met zulke stompzinnige vragen een beetje Johan's tijd denkt te kunnen verspillen.
Doe het dan gewoon per email zoals johan zelf al aanbood
Ik word gek van die gozer.quote:Op maandag 19 december 2011 19:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Rot nou eens op joh! Moet je een koek?
doe toch is normaal johquote:Op maandag 19 december 2011 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word gek van die gozer.
Bossie zou die kerel zo in twee stukken schoppen.. echt een wereldgozer.quote:Op maandag 19 december 2011 19:38 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Donderstraal op man! MOET JE EEN KOEK
Lijkt me lekker. Kom je hem brengen?quote:Op maandag 19 december 2011 19:38 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Donderstraal op man! MOET JE EEN KOEK
Begin jij nou ook al?quote:Op maandag 19 december 2011 19:48 schreef Type-R het volgende:
Vanavond Gijp, mooie afsluiter van het seizoen
quote:Op maandag 19 december 2011 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
THE WAIT IS OVERRRR, PIJLTJES GOOIEN!!
Ik zie liever Schelvis en Boskampquote:Op maandag 19 december 2011 19:48 schreef Type-R het volgende:
Vanavond Gijp, mooie afsluiter van het seizoen
Dat publiek zit daar ook maar betaald rond te kijken.quote:Op maandag 19 december 2011 20:06 schreef Smoofie het volgende:
Dat ze gwn in een studio zitten met publiek...voor darts________________________!
Je bedoelt Co Stompé?quote:Op maandag 19 december 2011 20:07 schreef Specularium het volgende:
Anekdotes van Koos Tompee.
Ze blijven niet hangen.
Goverdomme tomme..quote:Op maandag 19 december 2011 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heee joh Jeroen hee! .. Hoe heet die gozer?
- Youri.
Hee Youri!
quote:Op maandag 19 december 2011 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
HAMMERTIME, net optijd het darten opgezet zie ik.
GMTAquote:Op maandag 19 december 2011 20:16 schreef Smoofie het volgende:
LET'S ........PLAY...........DARTS!!!!!!!!!!!!!!!!!
YEEEEEUUUUUUUUUUHH
Ook een beetje vaag inderdaad....quote:Op maandag 19 december 2011 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is dit, er begint net een dartwedstrijd... VI begint toch wel gewoon over 14 minuten
quote:Op maandag 19 december 2011 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Marko, HammertimeHamilton is gewoon een dikke man met tieten.
Dit topic gewoon volgen, weet je ook wat er gebeurt.quote:Op maandag 19 december 2011 20:21 schreef westelboy het volgende:
Ik zou graag vandaag de uitzending live zien maar in het buitenland kun je rtl natuurlijk niet krijgen. Weet iemand of hiervan een stream beschikbaar is.
Welquote:Op maandag 19 december 2011 20:21 schreef westelboy het volgende:
Ik zou graag vandaag de uitzending live zien maar in het buitenland kun je rtl natuurlijk niet krijgen. Weet iemand of hiervan een stream beschikbaar is.
Nee, helaas...quote:Op maandag 19 december 2011 20:21 schreef westelboy het volgende:
Op een goede avond wordt elke gemaakte grap hier wel 4x uitgetypt ja.quote:Op maandag 19 december 2011 20:23 schreef Massief het volgende:
[..]
Dit topic gewoon volgen, weet je ook wat er gebeurt.
Deel het dan ook gelijk.quote:Op maandag 19 december 2011 20:25 schreef westelboy het volgende:
Bedankt, maar ik heb een link gevonden. Beelden zeggen meer dan etc :-)
Waar?quote:Op maandag 19 december 2011 20:25 schreef westelboy het volgende:
Bedankt, maar ik heb een link gevonden. Beelden zeggen meer dan etc :-)
Wil eerder weten, wanneer je niet in Nederland bent.quote:
Wanneer deze werkt moet ie sowieso in de OPquote:Op maandag 19 december 2011 20:28 schreef westelboy het volgende:
Oke hier is het linkje
http://sports-livez.com/channel/ch-31.php
Met Koek-meister Boskamp naast je is iedereen voor Feyenoord.quote:Op maandag 19 december 2011 20:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik dacht dat Schelveccio een Spartaan was
quote:Op maandag 19 december 2011 20:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat ben jij een waardeloze gozer zeg
eujquote:Op maandag 19 december 2011 20:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP OSS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |