Ja hé, ik was al twee keer thuis gebleven voor VIquote:
Ondertussen FIFA doen en ik kom de uitzending wel doorquote:
Wachten op de .srt van MarkoAlmelo.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)9be01caa41c79d22.mp4
Met die heerlijke snuif om de 10 zinnen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Jan Smit was superrrrrrrr!![]()
Doet tenminste zijn mond open ipv al die Noboddies![]()
Ik vind het tegenwoordig nog wel te doen, maar dan moet wel een Schelvis en/of een Boskampje er zitten idd. Gister was het natuurljk helemaal bedroevend door zowel Barbara Barend (quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:46 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Die man heeft nog niet 1 zin zonder spraakgebrek of gestotter uitgesproken. Met zijn onverstaanbaar provinciaals gemompel. Is mij een raadsel waarom Smit wordt gezien als personality kerekter. Alleen het feit dat je je mond opendoet telt kennelijk, en de woorden en non-leuke verhalen die eruit komen dus niet.
Die Everse is ook al zo'n lul met een mond die elke keer te grappig probeer te zijn. Altijd wat te melden, dat wel, maar met zo'n cynisch rotterdams shaggerijn komt het net zo irritant over als wannabe Smit.
Dit programma snakt echt naar Rene. De jus is er vanaf, en de humor is er niet meer.
Dat vind ik ook altijd zo'n slap argument idd, want wat is 'voetbalkennis' nu? Elke persoon die een beetje gevoel voor het spelletje heeft en veel wedstrijden kijkt begint een bepaald verstand en inzicht m.b.t. het spel te krijgen. Dat voetbalverstand van Barbara e.d. is gewoon voetbalverstand uit een boekje.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:51 schreef Stevenzenl het volgende:
Waarom is Raoul Heertje er nooit meer? Misschien wel iets minder voetbalkennis dan Babs, maar wel een stuk leuker.
okequote:Op zaterdag 17 december 2011 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo'n slap argument, want wat is 'voetbalkennis' nu? Elke persoon die een beetje gevoel voor het spelletje heeft en veel wedstrijden kijkt begint een bepaald verstand en inzicht m.b.t. het spel te krijgen. Dat voetbalverstand van Barbara e.d. is gewoon voetbalverstand uit een boekje.Mensen met écht voetbalverstand pik je er natuurlijk zo uit, maar dan is er nog een hele grote groep mensen die er niet zo gek veel meer kijk op hebben dan de doorsnee voetbalfanaat.
Johan moet trouwens ook gewoon z'n hypocriete gelul eens voor zichzelf houden. Mourinho afserveren met woorden als 'die kan nooit tactisch goed zijn, want heeft zelf nooit op hoog niveau gevoetbald'. Alsof bepaalde dingen niet gewoon te leren zijn indien je er aanleg voor hebt. Ik noem een Villas-Boas, een Wenger, een Mourinho.
Daarbovenop is Johan de laatste die zich over de tactische kwaliteiten van een ander mag uitlaten, want toen van Basten hem in een uitzending ineens direct vroeg hoe HIJ dan de opstelling van Oranje zou neerzetten klapte hij volledig dicht en durfde hij de voetbal-inhoudelijke discussie niet aan te gaan. Totaal ongeloofwaardig dus.
Heel het filmpje is de moeite waard, maar het betreffende stukje is vanaf 03:50.
Overigens vind ik Johan een grote baas, maar op sommige punten maakt hij zichzelf belachelijk.
Vroeger was het nog authentiek. Nu begint het steeds vaker óf schijtlollig óf terugkomen op oude meningen te worden. Dat leuke van het schijtlollige was juist dat het altijd onverwacht kwam en nu loopt het nog net niet als rode draad door het draaiboek van het programma.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:02 schreef Stevenzenl het volgende:
Daarnaast moet Johan al steeds vaker terugkomen op dingen die hij vroeger uitspuwde om zielen te werven. Dat hele Yolanthe verhaal bijvoorbeeld.
Zelf blijkt Johan ook steeds meer een commercieel-mannetje te zijn. Een EK-album opnemen bijvoorbeeld. Als Jack dat zou doen zou de wereld te klein zijn, het succes van VI heeft hem wel veranderd.
zeker, zulke dingen moet je gewoon niet doen. not dunquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:02 schreef Stevenzenl het volgende:
Daarnaast moet Johan al steeds vaker terugkomen op dingen die hij vroeger uitspuwde om zielen te werven. Dat hele Yolanthe verhaal bijvoorbeeld.
Zelf blijkt Johan ook steeds meer een commercieel-mannetje te zijn. Een EK-album opnemen bijvoorbeeld. Als Jack dat zou doen zou de wereld te klein zijn, het succes van VI heeft hem wel veranderd.
Dit was wel bekend bij de meeste Ajacieden, maar goed.twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 17-12-2011 om 14:05:18Nieuws: Video: Blind sprak met Chivu over mogelijke terugkeer http://t.co/UVivT6Uv #ajax reageer retweet
Post het dan ook gewoon in het Ajax-topic.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:14 schreef Olep het volgende:
Dit was wel bekend bij de meeste Ajacieden, maar goed.twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 17-12-2011 om 14:05:18Nieuws: Video: Blind sprak met Chivu over mogelijke terugkeer http://t.co/UVivT6Uv #ajax reageer retweet
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:46 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Die man heeft nog niet 1 zin zonder spraakgebrek of gestotter uitgesproken. Met zijn onverstaanbaar provinciaals gemompel. Is mij een raadsel waarom Smit wordt gezien als personality. Alleen het feit dat je je mond opendoet telt kennelijk, en de woorden en non-leuke verhalen die eruit komen dus niet.
Hier te downloadenquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wachten op de .srt van MarkoAlmelo.
* Paul-89 wacht geduldig op een reactie van Heatwave.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:20 schreef Kirov het volgende:
[..]Blijf maar lekker in dat stinkhol genaamd de Randstad.
Maar Derksen lijkt de laatste jaren nooit zinnige uitspraken over buitenlands voetbal te kunnen doen. Verder dan wat algemeenheden over Europese topclubs komt hij niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:39 schreef Caland het volgende:
Derksen is niet zo onder de indruk van Anderlecht.![]()
AZ gaat er gewoon kansloos af.
Wie?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
* Paul-89 wacht geduldig op een reactie van Heatwave.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |