Dit topic gewoon volgen, weet je ook wat er gebeurt.quote:Op maandag 19 december 2011 20:21 schreef westelboy het volgende:
Ik zou graag vandaag de uitzending live zien maar in het buitenland kun je rtl natuurlijk niet krijgen. Weet iemand of hiervan een stream beschikbaar is.
Welquote:Op maandag 19 december 2011 20:21 schreef westelboy het volgende:
Ik zou graag vandaag de uitzending live zien maar in het buitenland kun je rtl natuurlijk niet krijgen. Weet iemand of hiervan een stream beschikbaar is.
Nee, helaas...quote:Op maandag 19 december 2011 20:21 schreef westelboy het volgende:
Op een goede avond wordt elke gemaakte grap hier wel 4x uitgetypt ja.quote:Op maandag 19 december 2011 20:23 schreef Massief het volgende:
[..]
Dit topic gewoon volgen, weet je ook wat er gebeurt.
Deel het dan ook gelijk.quote:Op maandag 19 december 2011 20:25 schreef westelboy het volgende:
Bedankt, maar ik heb een link gevonden. Beelden zeggen meer dan etc :-)
Waar?quote:Op maandag 19 december 2011 20:25 schreef westelboy het volgende:
Bedankt, maar ik heb een link gevonden. Beelden zeggen meer dan etc :-)
Wil eerder weten, wanneer je niet in Nederland bent.quote:
Wanneer deze werkt moet ie sowieso in de OPquote:Op maandag 19 december 2011 20:28 schreef westelboy het volgende:
Oke hier is het linkje
http://sports-livez.com/channel/ch-31.php
Met Koek-meister Boskamp naast je is iedereen voor Feyenoord.quote:Op maandag 19 december 2011 20:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik dacht dat Schelveccio een Spartaan was
quote:Op maandag 19 december 2011 20:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat ben jij een waardeloze gozer zeg
eujquote:Op maandag 19 december 2011 20:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP OSS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |