Bepaal jij de journalistieke inhoud van dit programma?quote:Op maandag 19 december 2011 19:02 schreef DrDentz het volgende:
Nu niet allemaal Derksen gaan imiteren, één Drentz is wel voldoende.
Dentz denkt dat hij Mr BigStar is.quote:Op maandag 19 december 2011 19:02 schreef DrDentz het volgende:
Nu niet allemaal Derksen gaan imiteren, één Drentz is wel voldoende.
Wil jij goedkoop scoren?quote:Op maandag 19 december 2011 19:17 schreef DrDentz het volgende:
Dit is gewoon kantinegelul, Studio Voetbal is journalistiek.
Op therapeutische baas neem ik aan?quote:
wat een bijdehand ventje die interviewer. Ik kan me voorstellen dat je hier geen zin in hebt als diegene die je moet interviewen zo'n houding heeft.quote:Op maandag 19 december 2011 19:05 schreef DrDentz het volgende:
Johan is soms ook een zeer vermakelijke hork.
[..]
Als dit niet blijkt te kloppen kan het wel eens zo zijn dat je op een gegeven moment een voortand mist.quote:
Idd dat je met zulke stompzinnige vragen een beetje Johan's tijd denkt te kunnen verspillen.quote:Op maandag 19 december 2011 19:23 schreef julian6 het volgende:
[..]
wat een bijdehand ventje die interviewer. Ik kan me voorstellen dat je hier geen zin in hebt als diegene die je moet interviewen zo'n houding heeft.
quote:Op maandag 19 december 2011 19:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Idd dat je met zulke stompzinnige vragen een beetje Johan's tijd denkt te kunnen verspillen.
Doe het dan gewoon per email zoals johan zelf al aanbood
Ik word gek van die gozer.quote:Op maandag 19 december 2011 19:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Rot nou eens op joh! Moet je een koek?
doe toch is normaal johquote:Op maandag 19 december 2011 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word gek van die gozer.
Bossie zou die kerel zo in twee stukken schoppen.. echt een wereldgozer.quote:Op maandag 19 december 2011 19:38 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Donderstraal op man! MOET JE EEN KOEK
Lijkt me lekker. Kom je hem brengen?quote:Op maandag 19 december 2011 19:38 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Donderstraal op man! MOET JE EEN KOEK
Begin jij nou ook al?quote:Op maandag 19 december 2011 19:48 schreef Type-R het volgende:
Vanavond Gijp, mooie afsluiter van het seizoen
quote:Op maandag 19 december 2011 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
THE WAIT IS OVERRRR, PIJLTJES GOOIEN!!
Ik zie liever Schelvis en Boskampquote:Op maandag 19 december 2011 19:48 schreef Type-R het volgende:
Vanavond Gijp, mooie afsluiter van het seizoen
Dat publiek zit daar ook maar betaald rond te kijken.quote:Op maandag 19 december 2011 20:06 schreef Smoofie het volgende:
Dat ze gwn in een studio zitten met publiek...voor darts________________________!
Je bedoelt Co Stompé?quote:Op maandag 19 december 2011 20:07 schreef Specularium het volgende:
Anekdotes van Koos Tompee.
Ze blijven niet hangen.
Goverdomme tomme..quote:Op maandag 19 december 2011 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heee joh Jeroen hee! .. Hoe heet die gozer?
- Youri.
Hee Youri!
quote:Op maandag 19 december 2011 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
HAMMERTIME, net optijd het darten opgezet zie ik.
GMTAquote:Op maandag 19 december 2011 20:16 schreef Smoofie het volgende:
LET'S ........PLAY...........DARTS!!!!!!!!!!!!!!!!!
YEEEEEUUUUUUUUUUHH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |