ja eigenlijk wel he! Vond ik ook.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:08 schreef LWD-Godius het volgende:
Vond het eigenlijk jammer dat ze hem weer aan RJ herinnerde. Hij had een mooi zorgeloos leven kunnen hebben.
hahaha, ik heb de op gewoon gekopieerd van de vorige reeks, ik had m niet dichtgegooit volgens mij..quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:23 schreef Kloonhommel het volgende:
@sbientje: lui mormel. Je hebt de OP niet eens aangepast. Uitzenddata van 2010 staan er nog in zelfs...![]()
Enne... wanneer is de volgende uitzending eigenlijk? (ja ik weet het, ben te lui om zelf uit te zoeken...)
Zie ik ook op bierdopje staan:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:09 schreef Saavedra het volgende:
Huh, zowel aanstaande donderdag als aanstaande vrijdag wordt er een aflevering uitgezonden las ik net ergens?
Dat was einde seizoen 3quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb geen idee waar ik gebleven ben. Laatste die ik zag was het seizoen waarin Patrick de zogenaamde Red John kapot schiet.
Hmm dan heb ik ook nog het begin van 4 gezien, dat 'ie weer begon te werken en zijn geheugen kwijt was.quote:
Mee eens. Vind het sowieso een matig seizoen. Alleen die aflevering met de San Joaquin killer sprong er voor mij tussenuit.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:27 schreef sbientje het volgende:
wat vonden jullie van de vorige 2 afleveringen? Vond het allemaal maar matig eigenlijk..
die was idd heel aardig, vond ik ook! Hou sowieso altijd wel van die serial killers!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:07 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Mee eens. Vind het sowieso een matig seizoen. Alleen die aflevering met de San Joaquin killer sprong er voor mij tussenuit.
nou idd, ik zat echt zoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:09 schreef Karina het volgende:
Ik vind het ook minder dan hiervoor en de nieuwe "twist" dat Jane er nu van verdacht wordt dat hij samen onder 1 hoedje speelt met Red John vind ik nou ook niet echt een geweldige vondst.
1 van de hoofdrolspelers van de serie stargate.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:57 schreef sbientje het volgende:
Teal'c?? nooit van gehoordik vond deze aflevering ook niet heel geslaagd eigenlijk. En die verhaallijn over Cho met zijn pillen, dat is dus ook afgedaan met doorspoelen van de plee.. jammer hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
Red John zei dat ie bij de FBI iemand kent. Ik dacht eerst die FBI agent Susan, maar toen werd Jane opeens gered.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:11 schreef mrazura het volgende:
Nu ben ik echt benieuwd wie het is. Ik denk eigenlijk dat het iemand uit het team van Jane is. Ik ben alleen nog niet helemaal zeker wie.
Ik had niets minder verwacht van een RJ minion, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Wel flauw van Lorelei om op het eind nog even te roepen dat ze het bed heeft gedeeld met Jane.
Jaquote:Op zondag 3 juni 2012 19:54 schreef Adelante het volgende:
Was die kapotgeschoten man achter in Red John's auto nu de hoofd detective?
lisbon leek me wel enigszins jaloers cq geschokt (en jaloers)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:03 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Ik had niets minder verwacht van een RJ minion, eerlijk gezegd.
En terecht!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:45 schreef sbientje het volgende:
[..]
lisbon leek me wel enigszins jaloers cq geschokt (en jaloers)
Inderdaad. Ik verwacht trouwens wel dat Jane en Lisbon aan het einde van de serie wel een setje zijn.quote:
Er werken overal mensen voor Red John. Ik vond het trouwens een beetje een trage aflevering. Het verhaal greep me verder ook niet echt deze keer. Wel mooie muziek aan het einde.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:29 schreef mrazura het volgende:
Ik vond de laatste aflevering toch wel weer leuk om te kijken. Toch lijkt er dus iemand van red john voor de fbi te werken?
Dat was het einde van seizoen 4, ze zijn nu bezig met het begin van seizoen 5.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:12 schreef stinkie het volgende:
Welk seizoen is dit? Het nieuwe? Laatste wat ik gezien heb was dat die nieuwe chef vastgebonden in de limo werd neergeschoten en dat dat blonde mokkel die voor RJ werkte opgepakt werd
quote:
Te veel op andere dingen dan haar haarkleur aan het letten?quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Te veel op andere dingen dan haar haarkleur aan het tetten?![]()
[ afbeelding ]
Dat moet haast welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Te veel op andere dingen dan haar haarkleur aan het letten?![]()
[ afbeelding ]
De acteur is Kevin Corrigan, zijn rol is nieuw.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:15 schreef Karina het volgende:
Leuke aflevering, Patrick Jane 1.0
Vraagje: wie was die vent in de auto op het eind? Hij leek wel bekend, maar ik weet het even niet
Ah dan kwam alleen de acteur mij bekend voor, ik dacht dat het een character was die we al eerder hadden gezien.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:16 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
De acteur is Kevin Corrigan, zijn rol is nieuw.
Ik zat ook al te denken: is dat Red John, maar op een of andere manier heb ik in mijn hoofd dat Red John OOK rood haar heeftquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:51 schreef Tom4Ajax het volgende:
Zie nu pas dat hier een forum over The Mentalist is, leuk.
Die Kevin Corrigan ( zijn naam in het programma weten we (nog) niet), zou dat niet Red John kunnen zijn. Het ging over een vriend binnen de Fbi, iets wat Red John in de vorige seizoensfinale zei.
En zijn stem lijkt verdacht veel op de echte Red John. (die in de 2e seizoensfinale gemaskerd voorkomt)
Of hoor ik gewoon wat ik wil horen
Zou het echt tot een einde zijn? Ik denk dat ze nog wel een aflevering kunnen maken over of hij echt veroordeeld word voor o.a. het laten uitmoorden van die stam. Vond de zaak wel een beetje voorspelbaar.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
Volgt iemand het nog? Ik vond de afgelopen afleveringen met Volker weer spannend, jammer dat dat nu tot een eind is gekomen.
Hopelijk volgende keer weer RJ.
Tja hij werd gearresteerd dus ik dacht dat is het. Maar het zou wel spannend zijn als het nog doorgaat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:18 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Zou het echt tot een einde zijn? Ik denk dat ze nog wel een aflevering kunnen maken over of hij echt veroordeeld word voor o.a. het laten uitmoorden van die stam. Vond de zaak wel een beetje voorspelbaar.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:52 schreef Rejected het volgende:
Lees nu terug, kan me die Kevin Corrigan niet meer herinneren, screenshot?Welke aflevering?
Oude vent (45) heeft ze (29)quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:07 schreef IceBeach het volgende:
Jep.Ze is twee weken geleden bevallen.
Inderdaad.quote:
quote:
Komt door superbowl en dat soort onzinquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:07 schreef soapie het volgende:
[..]
Ze moeten toch het 'jaar' ermee vol krijgen.....
Ik denk dat zelfs Bruno Heller het nog niet weet.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:59 schreef ibo0546 het volgende:
Iemand al een idee wie Red John kan zijn?
Ik heb even in de lijst met characters zitten kijken en ik denk deze:quote:Op zondag 10 februari 2013 23:42 schreef ibo0546 het volgende:
Zou best kunnen inderdaad.
Het is denk ik wel iemand van visualize.
nee, dat ligt iets te voor de hand liggend.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb even in de lijst met characters zitten kijken en ik denk deze:
[ afbeelding ]
Mmm dan denken we misschien JUIST dat hij het niet isquote:Op maandag 18 maart 2013 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nee, dat ligt iets te voor de hand liggend.
Ik snap wie je bedoelt. Hij speelt ondertussen ook in een andere serie Unforgetable, dus ik gok dat hij een niet al te grote rol meer heeft/krijgt in the Mentalist.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm dan denken we misschien JUIST dat hij het niet is
Ik zat ook nog aan de baas te denken. Hoe heet hij, die pokeraar.
Hehe inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2013 20:34 schreef PPL het volgende:
Is Bob nu in Patrick's val gelopen?
Smerig lachje hoor...
[ afbeelding ]
ik adcht eigenlijk dat ie dat hele prikbord zomaar bekleed had met wat nonsensquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:37 schreef Tom4Ajax het volgende:
Waar ik eerst elke maandag meteen de nieuwe aflevering ging kijken, vergeet ik het nu af en toe zelfs. Heb zojuist pas die van afgelopen week gekeken. Kijk alleen echt uit naar aflevering 22 'Red Johns Rules'. Hopelijk komt er dan eindelijk een eind aan het Red John mysterie. Al is het maar alleen dat we weten wie het is.
En oja, Jane heeft sowieso weer een val gezet voor die Kirkland. Ben benieuwd wat er achter zit.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:10 schreef Adelante het volgende:
Nou mooi dat Rigsby en Van Pelt weer neuken, nu verder met Red John graag.
Beetje tam allemaal jaquote:Op maandag 6 mei 2013 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Vond de season finale toch wel een tegenvaller.
Pff ik had echt het gevoel of dit een gewone aflevering was,maar het was dus de finale.. hmm ok..quote:Op maandag 6 mei 2013 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Vond de season finale toch wel een tegenvaller.
SPOILER: Grote spoilers voor seizoen 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:25 schreef BrainOverfloW het volgende:
dan mag het wmb ook meteen het final season zijnSPOILER: Grote spoilers voor seizoen 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Had het vorige seizoen wmb al mogen zijn. Die zogenaamde cliffhanger was echt een tegenvaller.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan mag het wmb ook meteen het final season zijn
En door dit artikel er achter komen dat ik een paar seizoenen ncis gemist hebSPOILER: Grote spoilers voor seizoen 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Laatste seizoen dan denk ik zo te lezen. Eigenlijk is het ook wel goed .SPOILER: Grote spoilers voor seizoen 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
We moeten elkaar helpen.quote:Op maandag 30 september 2013 13:05 schreef Karina het volgende:
Goeie kick want ik was het helemaal vergeten, straks even kijken
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
Het zou goed als einde kunnen werken. Echter waaromLijkt mij ook. En kennelijk is Lisbon dan niet dood? Echter doet die tekening op haar gezicht anders vermoeden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of er ook echt nog rek in deze serie zit. Zou het overigens ook vreemd vinden wanneer ze het originele concept van iedere week een case, zouden blijven aanhouden. Lijkt me logisch dat ze meer richting een doorlopend verhaal gaan...
Ik hoop het iig wel. Dat ze talent in de schrijversstaf hebben zitten, lijkt me duidelijk.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Ze hebben(de makers) gezegd dat de Red John storyline dit seizoen ten einde komt, maar dat dat niet automatisch betekent dat dit het laatste seizoen isquote:Op maandag 30 september 2013 15:04 schreef Karina het volgende:
Oe die laatste beelden, spannend!
Ik kwam deze nog tegen:
[ afbeelding ]
Einde Mentalist? Of dit seizoen alleen einde Red John storyline?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:24 schreef Tom4Ajax het volgende:
Zei die Partridge vlak voor zijn dood nou Tiger, tiger?
In de seizoensfinale van het tweede seizoen zei Red John dat tegen Patrick als onderdeel van een gedicht van William Blake (Tyger, Tyger, burning bright)quote:
Ja daarom, daar moet wel iets achter zitten. Misschien is Partridge helemaal niet dood?quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
In de seizoensfinale van het tweede seizoen zei Red John dat tegen Patrick als onderdeel van een gedicht van William Blake (Tyger, Tyger, burning bright)
Ik heb in mijn lijst staat dat de 8e ep genaamd Red John is. De 7e ep is gepland op 17 november genaamd The Great Red Dragon. Ervan uitgaande dat iedere ep iemand uit die lijst wordt afgeknald, zouden ze allemaal om zeep worden geholpen. Misschien is het juist niet iemand van de lijst en is het een hele grote mindfuck. Ik zie ze er echt voor aan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:24 schreef Tom4Ajax het volgende:
Wow, wat een geweldig begin van het nieuwe seizoen, kan niet wachten tot de volgende aflevering. Ik zag trouwens dat aflevering 7 van dit seizoen Red John heet. 7de aflevering, 7 verdachten. Betekent dit dat er elke week één verdachte afvalt en we na aflevering 7 weten wie het is?
Ik denk trouwens niet dat Lisbon dood is. Je zag geen doorgesneden keel, wat volgens mij RJ's handelsmerk is en dat bloed kan net zo goed van Partridge zijn geweest. Zei die Partridge vlak voor zijn dood nou Tiger, tiger?
De link naar de promo van volgende aflevering. Kan je misschien ook wel het eea uit afleiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seen it all done it all, can't remember most of it
Dat moet morgen blijken. Ik denk zelf niet dat ze de female lead in de seizoensopener al ombrengen. daarnaast lijkt het me meer iets voor Red John om haar tot het laatst te bewaren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:55 schreef Max23 het volgende:
Leuke aflevering weer vannacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:57 schreef Karina het volgende:
Ik heb het net opgezet en krijg opeens een heel wild ideeik zet het maar even onder een spoiler zo idioot is het:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:02 schreef Max23 het volgende:
Ah dat wist ik niet. Wat onder die spoiler in de vorige posts staat, ja dat is wel een goede mogelijkheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit nadat ik gekeken heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Karina op 07-10-2013 14:41:26 ]
Het verhaal van Red John wordt dit seizoen afgerond en momenteel komt er in elke aflevering een aanwijzing wie het zou(den) kunnen zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:54 schreef SlevinX het volgende:
Wordt the mentalist nog interessant? Ben gestopt met kijken halverwege seizoen vier, omdat het wat saai werd.
Het verhaal over Red John is wel leuk maar de rest eromheen wordt een beetje een herhaling van zetten.
Maar wordt t een beetje spannend en zit de vaart er nog in?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het verhaal van Red John wordt dit seizoen afgerond en momenteel komt er in elke aflevering een aanwijzing wie het zou(den) kunnen zijn.
Ik vind de serie nu veel beter dan een aantal seizoenen terug. Ook een stuk griezeliger.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:09 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Maar wordt t een beetje spannend en zit de vaart er nog in?
THX! Ben nu toch wel benieuwd!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik vind de serie nu veel beter dan een aantal seizoenen terug. Ook een stuk griezeliger.
Kijk de laatste aflevering van vorig seizoen en de eerste twee afleveringen van dit seizoen maar. Dan ben je eigenlijk weer helemaal bij. Volgende week komt aflevering 3 in Amerika en waarschijnlijk weten we in aflevering 8 wie Red John is/zijn.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:30 schreef Max23 het volgende:
Promo aflevering van morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het al eerder gepost: volgens mij kan dat sowieso niet, ik ga ervan uit dat de psychiater van Jane hem wel zou hebben herkend omdat hij toch een publiek figuur is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:22 schreef DeMessias het volgende:
Red John moet gewoon Bret Stiles zijn.
Alleen een baas als Malcolm McDowell komt hiervoor in aanmerking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijna door s5 heen, word idd steeds interessanter, snel doorkijken voor ik mezelf te veel spoiler.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ah ik heb nog een keer geluisterd, je hebt gelijk.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm volgens mij hebben de schrijvers en producers een beetje teveel naar Person of Interest gekeken...
Verhaallijntjes jatten, jammer
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik heb een paar seizoenen gemist omdat ik alleen Red John boeiend vond, die opvul CSI episodes waren erg vermoeiend. Zou ik paar seizoenen kunnen skippen en halverwege seizeon 5 of begin seizoen 6 instappen bijvoorbeeld?![]()
Ja kan prima. Halverwege seizoen 5 is wel een goed instapmoment denk ikquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:43 schreef Flixxy het volgende:
Ik heb een paar seizoenen gemist omdat ik alleen Red John boeiend vond, die opvul CSI episodes waren erg vermoeiend. Zou ik paar seizoenen kunnen skippen en halverwege seizeon 5 of begin seizoen 6 instappen bijvoorbeeld?![]()
![]()
"Just so we're clear. I have a gun pointed under the table. And it's pointed at something important."
![]()
![]()
Wat een ingewikkelde boel!Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?![]()
Tijgertje, tijgertje..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
die is prima uit d'r zwangerschap gekomenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Tijgertje, tijgertje..
[ afbeelding ]
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Volgende week lijkt mij inderdaad een hele leuke aflevering. Al heb ik het gevoel dat niemand van die 5 RJ is. En als dat wel zo is, wordt diegene echt nog niet ontmaskerd volgende week.![]()
Je hoeft geen genie te zijn om te verzinnen dat geen van allen Red John is en dat dat weer iemand anders zal zijn. Zo kunnen ze nog wel een seizoen verder breien. Neemt niet weg dat het wel spannend is. Het enige wat ik een beetje mis is echte zaken oplossen.![]()
Ik denk dat in de aflevering "Red John" wel onthuld zal worden wie het is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk ook niet dat één van de drie RJ is. Iets zegt mij dat Partridge nog leeft en dat hij misschien wel RJ is.We hebben namelijk niet zijn lijk gezien.
Overigens mis ik nog 2 personen in dit seizoen waarvan ik verwacht had dat die wel een rol zouden gaan spelen: Kristina Frye (helderziende vrouw die door RJ ontvoerd was) en Rosalind Harker (die blinde vrouw die een relatie had met RJ.)
Beide leven nog als ik mij niet vergis dus ik had wel verwacht dat die in dit seizoen een grote rol zouden spelen. Vooral Harker omdat Jane in feite via haar er achter zou kunnen komen wie van de 6 (7?) op zijn lijstje RJ is. En misschien gebruikte RJ Kristina Frye's helderziendheid om achter het lijstje van Jane te komen.
Ten slotte verwacht ik nog dat we de tweelingbroer van die gozer die laatst werd neergeschoten gaan zien. Hij zou nu ik er zo over nadenk ook nog RJ kunnen zijn.![]()
Staat verder ook helemaal niet vast dat RJ die tattoo heeft, enkel de persoon die die vrouw vorige aflevering heeft vermoord - had ook een onderling kunnen zijn.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?![]()
geheel zoals verwacht is wederom niet duidelijk wie nu RJ is in deze laatste aflevering.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
Nee we zullen waarschijnlijk echt nog 2 weken moeten wachten. Aflevering 9 heeft ook voor het eerst van alle afleveringen en seizoenen geen rood of rode verwijzing in de titel. Ik ga er van uit dat RJ dan dus echt gepakt is.quote:Op maandag 4 november 2013 23:32 schreef Kloonhommel het volgende:
geheel zoals verwacht is wederom niet duidelijk wie nu RJ is in deze laatste aflevering.![]()
Klopt. De schrijver van het programma heeft laten weten dat in aflevering 8 bekend wordt wie RJ is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:48 schreef Tom4Ajax het volgende:
Volgende week lijkt mij inderdaad een hele leuke aflevering. Al heb ik het gevoel dat niemand van die 5 RJ is. En als dat wel zo is, wordt diegene echt nog niet ontmaskerd volgende week.![]()
Kans is aanwezig dat er gewoon een nieuw seizoen komt volgens de makers.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:20 schreef Oksel het volgende:
Hoeveel eps heeft het laatste seizoen? Of is dit niet eens het laatste seizoen..!?
Volgens IMDB komen er 22 afleveringen dit seizoen![]()
Volgens mij moeten we een week extra wachten want ik zie nu dat voor komende zondag weer de aflevering Fire and Brimstone staat geprogammeerd.![]()
Volgens mij heeft Canada de aflevering uitgezonden en Amerika niet dus zondagavond wordt hij pas in Amerika uitgezonden. Helaas voor ons twee weken wachten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:37 schreef Tom4Ajax het volgende:
Volgens mij moeten we een week extra wachten want ik zie nu dat voor komende zondag weer de aflevering Fire and Brimstone staat geprogammeerd.
Over het feit dat dit het laatste seizoen is of niet. Als ze naar de kijkcijfers kijken wordt er geen 7de seizoen gemaakt.![]()
Waar zie je dat dan? My Episodes meldt gewoon 'The Great Red Dragon'...quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:37 schreef Tom4Ajax het volgende:
Volgens mij moeten we een week extra wachten want ik zie nu dat voor komende zondag weer de aflevering Fire and Brimstone staat geprogammeerd.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Gister stond op IMDB ook dat de volgende aflevering pas volgende week komt. Nu is het ineens veranderd en staat er dat de aflevering gewoon morgen komt.![]()
Staat op de site van CBS.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:15 schreef Kenju het volgende:
[..]
Waar zie je dat dan? My Episodes meldt gewoon 'The Great Red Dragon'...
http://www.cbs.com/schedule/![]()
Hmm, dus dan herhalen ze die van vorige week? De Wiki stelt eveneens dat er geen aflevering is vandaag/morgen. MyEpisodes heeft het wel vaker fout.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Tijgertje, tijgertje..
[ afbeelding ]![]()
!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Maar waarschijnlijk zijn al die smiley-moorden door dezelfde persoon uitgevoerd en dat is dan voor Jane iig de echte 'Red John'.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:18 schreef padlarf het volgende:
Red John is die organisatie. Als dat nu nog niet duidelijk is...Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?![]()
Dat is inderdaad wel logischquote:Op donderdag 14 november 2013 14:51 schreef Baszh het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk zijn al die smiley-moorden door dezelfde persoon uitgevoerd en dat is dan voor Jane iig de echte 'Red John'.Ok stelletje hokboeren![]()
Ik heb de aflevering net gezien. Dat gefluit van die man die langs kwam toen Smith ondervraagt werd moet haast wel iets betekenen. Vorige week kwam de eerste die Jane's huis binnenkwam ook fluitend aan. (Bertram of Stiles dacht ik)
En een paar weken geleden zat er ook al zoiets vreemds in, toen Lisbon in het ziekenhuis lag en er een verpleegster binnenkwam voor een hele andere zogenaamde patiënt. Ook toen dacht ik dat daar een soort hint in verscholen zat.
Pff, kan echt niet wachten tot volgende week.![]()
Bertram als Red John is een totale miscast. Deze kerel heeft niet het charisma die nodig is om anderen te overtuigen en voldoet niet aan de eerdere omschrijvingen van Red John.![]()
Ik ben er nog niet van overtuigd dat Bertram Red John is, we hebben in de Mentalist wel meerdere twists gezien, zou zo maar kunnen dat er ons nog een te wachten staat.
McAllister zou wel eens zijn dood bij de explosie in scene gezet hebben en daar iets op verzonnen hebben om zijn sporen te wissen, afwachten maar.![]()
Ja, ik kreeg ook ineens een ingeving dat het Rigsby zou kunnen zijn, gebaseerd op helemaal nietsquote:Op maandag 18 november 2013 21:23 schreef NextTVH het volgende:
Ik denk dat het iemand heel dicht bij is, bijvoorbeeld uit zijn eigen team.![]()
Deze man mocht de volgende aflevering al kijken en hij heeft zichzelf gefilmd zodat wij zijn gezichtsuitdrukking kunnen zien. Het geluid is weggehaald dus het filmpje bevat geen spoilers:![]()
Hier zat ik ook al aan te denken en imo zou Rigsby het best in dat plaatje passen. Een switch van zo'n goofy onschuldige goedzak naar een psychopathische serial killer zou, mits goed gespeeld, briljant zijn.quote:Op maandag 18 november 2013 21:23 schreef NextTVH het volgende:
Ik denk dat het iemand heel dicht bij is, bijvoorbeeld uit zijn eigen team.
Bertram is het volgens mij sowieso niet. Alles wat logisch lijkt in the mentalist is meestal juist het tegenovergestelde.
Ik denk nog steeds dat RJ iemand buiten de lijst om is.![]()
Dan zal RJ geen tattoo hebben, want die had van Pelt dan wel gezien. (of zowel van Pelt als Rigsby moeten eraan meewerken, denk het niet).quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg ook ineens een ingeving dat het Rigsby zou kunnen zijn, gebaseerd op helemaal niets
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?![]()
Ja, kloptquote:Op woensdag 20 november 2013 01:50 schreef Baszh het volgende:
[..]
Dan zal RJ geen tattoo hebben, want die had van Pelt dan wel gezien. (of zowel van Pelt als Rigsby moeten eraan meewerken, denk het niet).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van Pelt en Rigsby lijken me beide te jong om RJ zelf te zijn.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Zo denk ik er ook over, niet voor niets dat de 7 verdachten allemaal minstens eind 40 waren (Partridge uitgezonderd?)quote:Op woensdag 20 november 2013 10:25 schreef stinkie het volgende:
Van Pelt en Rigsby lijken me beide te jong om RJ zelf te zijn.Ok stelletje hokboeren![]()
Ja er was een lange tijd geleden die ontdekking waar RJ's eerste moord plaats had gevonden, kan niet zo jong zijn.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?![]()
Mijn aller-aller-allerlaatste poging in het raden naar RJ. Van Partridge tot Sam Bosco tot Brett Stiles ben ik nu bij deze drie beland:
Michael Kirkland
CBI Ron
Thomas McCallister
Nu moet ik er hier nog een van kiezen...![]()
Klopt, die schuur in het vorige seizoen.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:50 schreef Baszh het volgende:
Ja er was een lange tijd geleden die ontdekking waar RJ's eerste moord plaats had gevonden, kan niet zo jong zijn.
Ik moet dit seizoen nog kijken, dus ik blijf hier binnenkort even weg
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik zat zelf even aan Cho te denken maar die is denk ik ook te jong. Eigenlijk geloof ik niet dat het Bertram is. Geen idee waarom, ook een 'gevoel'.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:50 schreef Baszh het volgende:
Ja er was een lange tijd geleden die ontdekking waar RJ's eerste moord plaats had gevonden, kan niet zo jong zijn.![]()
Same, omdat hij altijd zo incompetent en knullig overkomt. Cho lijkt me ook helemaal niet te passen qua karakter.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat zelf even aan Cho te denken maar die is denk ik ook te jong. Eigenlijk geloof ik niet dat het Bertram is. Geen idee waarom, ook een 'gevoel'.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?![]()
Promo laat uitschijnen dat hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is![]()
Ik vond het wel redelijk. Het lijkt me moeilijk om een verhaallijn van 5,5 seizoenen af te ronden op een niet teleurstellende manier.quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:37 schreef DeMessias het volgende:
De episode is ondertussen gelekt... Zeer teleurstellend.Ok stelletje hokboeren![]()
Bedankt voor de update! Ik ben hem aan het binnenhalen, spoiler kijk ik nietquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:37 schreef DeMessias het volgende:
De episode is ondertussen gelekt... Zeer teleurstellend.![]()
![]()
Aflevering die ik gezien heb was van lage beeld/geluidskwaliteit. Waarschijnlijk gaat het om een versie die naar journalisten verzonden is.
Op IMDB wordt een werkende link meegedeeld.![]()
Net gezien, toch wel een redelijk einde aan deze verhaallijn.
Interview met Simon Baker naar aanleiding van de aflevering:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had al vanaf het eerste moment dat sheriff McAllister in beeld kwam dat ik dacht dat hij red john wasik had alleen niet verwacht dat ze dat ook zouden gebruiken
![]()
![]()
Viel tegen.
Ik denk wel dat het verhaal nog een staartje krijgt. De vrouw met het mes heet nl de begraafplaats veilig kunnen verlaten.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wat denk je van Jane die gefouilleerd wordt maar de duif die niet ontdekt wordt?quote:
De stem en de leeftijd van McAllister die niet overeenkomt?
McAllister die smeekt voor zijn leven, helemaal niet zoals RJ die door heel de serie moet overkomen als een super villain in plaats van een zielig ventje.
De knullige acteerprestatie wanneer Bertram doodgaat?
Langdurig sprinten met een schotwonde?
De non die Patrick niet zou herkennen als een minion van RJ?
Red John die 911 telefoneert?
...
Of gewoon het feit dat alle clues waardeloos waren, van de eerdere seizoenen?
[ Bericht 1% gewijzigd door DeMessias op 25-11-2013 15:05:14 ]![]()
Ik vroeg het niet aan jou of wel![]()
En dan nog is dit niet het einde.. De stem kwam met niemand overheen dat iedereen nou besloot dat dit de normale gewone stem van iemand moet zijnEr zijn in iedere serie wel dingen zoals sprinten met een schotwond die niet zo realistisch zijn dna moet je geen tv kijken.
![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 15:15 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vroeg het niet aan jou of wel![]()
En dan nog is dit niet het einde.. De stem kwam met niemand overheen dat iedereen nou besloot dat dit de normale gewone stem van iemand moet zijnEr zijn in iedere serie wel dingen zoals sprinten met een schotwond die niet zo realistisch zijn dna moet je geen tv kijken.
![]()
![]()
Ten eerste vind ik het allemaal gewoon totaal niet Mentalist-achtig. Deze hele show draaide om het feit dat Jane zo'n verschrikkelijk slimme man is die dingen ziet die anderen niet zien. RJ was daarin minimaal zijn gelijke en misschien nog wel slimmer. Al kijk je dan de finales van de seizoenen 3 en 4, zie je dat Jane allemaal super ingenieuze plannetjes verzint om achter de identiteit van RJ te komen, maar dat RJ hem toch nog steeds een stapje voorbleef. En nu eindigen ze zo'n verhaal door RJ gewoon aan te komen laten lopen en door Jane te laten vermoorden.quote:
Ten tweede zijn er nog steeds heel veel vragen onbeantwoord gebleven; hoe kwam hij aan de lijst, waar is Kristina Frye gebleven en nog veel meer van dit soort vragen.
En ten slotte lieten ze in de promo ook al zien wie RJ was. Dat is toch ongelooflijk voor een show die eerst altijd garant stond voor bizarre plotwendingen en hele slimme plannetjes. Ik verwachtte eerlijk gezegd dat ze de kijker probeerde te misleiden.![]()
Ja met dat ben ik het eens hoor.
Maar het is niet de allerlaatste aflevering dus de onbeantwoorde vragen is niet heel gek toch.
Het is niet zo dat dit het einde was en klaar.![]()
DAT vond ik nog het meest frappante. Ik zat echtquote:Op maandag 25 november 2013 14:59 schreef DeMessias het volgende:
Wat denk je van Jane die gefouilleerd wordt maar de duif die niet ontdekt wordt?een pistool vindt hij wel maar een levende duif niet...
Eigenlijk heb ik tot op het eind nog gedacht dat het TOCH niet RJ was...![]()
Iemand uit team van cbi werkte met hem samen, waarom denk je dat hij steeds bleef vragen hoe hij aan de namen van het lijstje kwam?![]()
Voor mij persoonlijk was het beter geweest moest Red John de kerel zijn die vermoord werd in het winkelcentrum.
Deze aflevering voelde "te simpel" aan. Red John is zoals eerder gezegd iemand die minstens even slim of doordacht is als Patrick Jane, maar hier is niets van te merken in deze aflevering.![]()
Precies dit. Die gozer die daar vermoord werd, paste wmb ook veel beter in het profiel van RJ.quote:Op maandag 25 november 2013 19:35 schreef DeMessias het volgende:
Voor mij persoonlijk was het beter geweest moest Red John de kerel zijn die vermoord werd in het winkelcentrum.
Deze aflevering voelde "te simpel" aan. Red John is zoals eerder gezegd iemand die minstens even slim of doordacht is als Patrick Jane, maar hier is niets van te merken in deze aflevering.
Een einde zoals seizoen 4 eindigde had ik ook prima gevonden. Jane had toen een briljant plan door net te doen alsof hij een soort burn out had. Als ze toen voor een RJ hadden gekozen die goed in het profiel paste had ik dat een heel goed einde van de verhaallijn gevonden. Eigenlijk is het na seizoen 4 alleen maar minder geworden.![]()
Ik hoop op een enorme plottwist, dit ging voor mijn gevoel veels te gemakkelijk. RJ zou zich nooit zomaar overgeven, zeker niet op deze manier.
En dan de dingen die niet kloppen, waar haalt Jane die duif ineens vandaan? Net alsof dat beest zolang stil kan blijven zitten in zijn vest. Zonde.![]()
Nog 2 eps dus, ws. 'aftermath'..
Was vermakelijke serie! En 't eind, ach.. vrijwel elke goede serie heeft een kuteind. Of eigenlijk elke serie die ik tot nu toe heb gekeken..![]()
We zijn nog niet eens halverwege het seizoen en hierna komt er waarschijnlijk nog minstens één seizoen. Vanaf volgende week komen er nieuwe personages omdat we een sprong van twee jaar maken.quote:Op maandag 25 november 2013 23:22 schreef Oksel het volgende:
Nog 2 eps dus, ws. 'aftermath'..
Was vermakelijke serie! En 't eind, ach.. vrijwel elke goede serie heeft een kuteind. Of eigenlijk elke serie die ik tot nu toe heb gekeken..![]()
Hij is altijd al een hobby-illusionist geweest hequote:Op maandag 25 november 2013 21:56 schreef Crientj het volgende:
En dan de dingen die niet kloppen, waar haalt Jane die duif ineens vandaan? Net alsof dat beest zolang stil kan blijven zitten in zijn vest. Zonde.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?![]()
Had ik ook verwacht eerst. Benieuwd hoe ze verder gaanquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:13 schreef Oksel het volgende:
OhIk dacht einde seizoen, einde serie.
![]()
![]()
Raar om het op deze manier af te ronden. Tuurlijk is het geen serie met een doorlopend verhaal geweest, maar toch zou je een wat epischer einde verwachten. Nu was het gewoon dat hij opeens een lijst van kandidaten had, en die is gaan aftikken, en uiteindelijk eindigt het kennelijk op deze hele normale wijze. Maar dat hoogte-vrees gedoe was dus kennelijk onzin? Overigens was dit toch niet eens het laatste seizoen van de serie?WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Net gekeken. Ik ben er nog niet ober uit. De aflevering zelf vond ik wel oké. Ik vond meer het seizoen tegenvallen. 5 seizoenen lang bezig en dan in 7 aflevering even het lijstje afwerken.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ah dit topic nog niet gezien.
De schrijvers van dit seizoen hebben het niet echt goed gedaan...
Maar er komen dus nog afleveringen...![]()
Hoe had je het dan gewild? Ik bedoel, als je 6 jaar wacht op een climax valt het altijd tegen. Ik had het erger gevonden als R.J. was ontsnapt en dan weer 2 seizoenen hetzelfde gejaag.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Heerlijke nieuwe start van de Mentalist was de vorige aflevering. Ben erg benieuwd hoe de nieuwe karakters zullen zijn en hoe de interactie tussen de oude bekenden en de nieuwe gezichten zal zijn. En dan vooral met Jane.![]()
Jane had het toch wel door hoop ik he? Dat zij van de FBI was? Ik dacht het al meteen namelijk. Ben wel benieuwd hoe het zit mij de kopietjes die Abbott tekende, daar is vast iets mee.quote:Op maandag 2 december 2013 09:58 schreef Max23 het volgende:
Op zich wel weer een leuke aflevering. En die nieuwe collega is best leuk om te zien![]()
Ik hoop zelf van wel.Tenslotte had hij Lorelei ook direct door, dan moest dit nog makkelijker zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 16:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Jane had het toch wel door hoop ik he? Dat zij van de FBI was? Ik dacht het al meteen namelijk. Ben wel benieuwd hoe het zit mij de kopietjes die Abbott tekende, daar is vast iets mee.![]()
Ja ik hoop het ook dus, anders zou het niet echt des Jane's zijn als hij het niet door had.quote:Op maandag 2 december 2013 16:52 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Ik hoop zelf van wel.Tenslotte had hij Lorelei ook direct door, dan moest dit nog makkelijker zijn.![]()
Voorspelbare aflevering, maar verder wel ok. Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken.Ok stelletje hokboeren![]()
Aan de ene kant ben ik wel redelijk teleurgesteld hoe snel het ineens afliep met R.J. aan de andere werd het ook wel tijd aangezien ik me een beetje begon te vervelen met deze serie. De laatste episode brengt bij mij wel weer zoiets los van hey weer wat verfrissends. Kortom ik ben benieuwd waar dit heen moet gaan.![]()
Volgens mij had hij Lorelei niet direct door hoor... Pas toen ze de vorige nacht weg was, dacht ik. Of heb ik iets gemist/vergeten?quote:Op maandag 2 december 2013 16:52 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Ik hoop zelf van wel.Tenslotte had hij Lorelei ook direct door, dan moest dit nog makkelijker zijn.
En het zou niet de eerst keer dat een zogenaamd briljant iemand op bepaalde gebieden zijn meerderen vind. Ook in The Mentalist is dat trouwens zo. Jane was ook niet klaar voor die helderziende en zelfs aangedaan. En die profiler die een rapport over Red John gemaakt had, gooide hij in eerste instantie weg, om het vervolgens weer uit de vuilnisbak te vissen.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Zeer leuke aflevering. De "reboot" bevalt mij goed. Eindelijk weer een beetje de oude Mentalist terug. Vooral leuk om Jane weer in actie te zin met zijn rare fratsen.![]()
Dit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:19 schreef Uezurii het volgende:
Zeer leuke aflevering. De "reboot" bevalt mij goed. Eindelijk weer een beetje de oude Mentalist terug. Vooral leuk om Jane weer in actie te zin met zijn rare fratsen.![]()
Toch hadden ze de afsluiting van RJ wat beter kunnen doen...
Of dat moet weer doorgaan op een vage manier ofzo...![]()
heb dit topic nooit gevolgd hoor, maar ik begin steeds meer te denken dat Jane zelf Red John is. Zelfs het teken van Red John lijkt op het gezicht van Jane. Meer mensen datzelfde idee?Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Ben je al bij met de serie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:48 schreef Danny het volgende:
heb dit topic nooit gevolgd hoor, maar ik begin steeds meer te denken dat Jane zelf Red John is. Zelfs het teken van Red John lijkt op het gezicht van Jane. Meer mensen datzelfde idee?I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ik ga op mijn handen zitten voordat ik wat verraad
Leuke nieuwe aflevering trouwens wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik moest er nog zeven, nu nog zes.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomd goed seizoen so far trouwens.Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
waarom?quote:
bdw, vanavond ben ik toe aan episode 'Red John' (s06e08).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
paar uurtjes nogquote:
Normaliter ben ik altijd bij met series, maar moest nu eerst Doctor Who even doen, wat absoluut geen straf was trouwens
Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Helemaal bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Ik weet niet wat ik van de twist moet denken.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Zien jullie het ook al voor je, Theresa en Kim
Zou je in een spoiler willen zetten welke twist? Kan het me niet meer herinneren en weet niet of ik nou wat eb gemistquote:Op maandag 27 januari 2014 19:04 schreef Houniet het volgende:
Ik weet niet wat ik van de twist moet denken.![]()
Spoiler niet, want dit is het USA topic.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef El-Capone het volgende:
[..]
Zou je in een spoiler willen zetten welke twist? Kan het me niet meer herinneren en weet niet of ik nou wat eb gemist
Ik doel op de aanpassing van Rigsby en van Pelt. Dat ze zo weinig voorkomen.
Maar ik heb net de laatste aflevering gezien, dus wellicht gaat alles weer veranderen.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Ohja bedankt. Ik moet zeggen dat ik veel minder echt in programma zit sinds RJ gepakt is. Ben een week nadat ik een aflevering keek al zowat vergeten waar het over ging.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Spoiler niet, want dit is het USA topic.
Maar ik heb net de laatste aflevering gezien, dus wellicht gaat alles weer veranderen.![]()
Ik zat ook mij dat dus ook af te vragen, hopelijk komt Grace weer in het team.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Spoiler niet, want dit is het USA topic.
Maar ik heb net de laatste aflevering gezien, dus wellicht gaat alles weer veranderen.![]()
[ Bericht 40% gewijzigd door Danny op 29-01-2014 07:44:43 ]WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Dit lijkt me toch wel duidelijk in een spoiler thuis te horen.quote:Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
Tuurlijk niet. Dit is het USA-topic, dit is allemaal al bekend. Ze zijn er gewoon uit. Maar gezien zijn andere reacties heeft Danny dat niet door.quote:Op woensdag 29 januari 2014 05:44 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dit lijkt me toch wel duidelijk in een spoiler thuis te horen.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
het eruit schrijven was al bekend voor het seizoen begon. Eerlijk gezegd had ik zelfs deze "gast" rol niet meer verwacht.quote:Op woensdag 29 januari 2014 05:44 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dit lijkt me toch wel duidelijk in een spoiler thuis te horen.
En om terug te komen is geen enkele reden. Ze hebben een nieuwe onderzoeker en een nieuwe nerd.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
ah crap klopt. ergens wist ik dat welquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:54 schreef Kenju het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dit is het USA-topic, dit is allemaal al bekend. Ze zijn er gewoon uit. Maar gezien zijn andere reacties heeft Danny dat niet door.my bad.
Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Persoonlijk denk ik dat de serie toch nog verder gaat met Red John. Ik denk dat zijn handlangers in beeld zullen komen en dat er een spion is/was in het (oude) team.
Stiekem hoop ik dat er een teamlid wordt ontvoerd/vermoord.![]()
dat kan alleen cho zijn dan. Lisbon niet, das de interest van Jane. Het happy couple ook niet, want dan word het te veel soapdrama. Blijft cho over, of die nieuwe dame. Maar dat maakt nog niet genoeg impact.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:18 schreef Unites het volgende:
Persoonlijk denk ik dat de serie toch nog verder gaat met Red John. Ik denk dat zijn handlangers in beeld zullen komen en dat er een spion is/was in het (oude) team.
Stiekem hoop ik dat er een teamlid wordt ontvoerd/vermoord.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Man man man man..
Eerste paar seizoenen gekeken, hooked door de Red John-draad, maar verveeld door de 'case of the week'. Meestal stond de aflevering op de achtergrond aan, en als ik iets van Red John hoorde ging ik even kijken, verder saaie kutserie (na 5 afleveringen heb je t wel gezien).
Ongeveer alles is fout aan deze serie.
Jane runt ongeveer single-handedly de hele CBI, nog nooit heeft volgens mij iemand anders een case gesloten op die afdeling. Lisbon's script komt zelden verder dan: "We're with the CBI, we're gonna have to ask you some questions". Van Pelt die een paar afleveringen uit de serie wordt geschreven (privé-omstandigheden? zwanger?) om te leren hacken(?). Komt na een maand terug als volleerd computernerd. Gelukkig zien we Rigsby en Van Pelt niet alleen romantisch en zoetsappig doen, ook benoemt Rigsby iedere aflevering even hoe goed/slecht de seks gaat (hihi, Amerika, hij zei seks), en om wat kijkers te winnen laat Van Pelt een halve second haar ontblote bovenlichaam zien. Fapfapfap. Over Cho hoeven we niks te zeggen, of niks tegen te zeggen. Is ongeveer de slechtste vriend/collega die je je kunt bedenken. "Gezellig dat je er weer bent, Jane!"... onee, toch niet.
Dan hebben we het nog niet eens over de Red John case.
Patrick Jane, lost 100% van zijn cases binnen een paar uur/dagen op. Behalve bij Red John.
Tien jaar. Tien jaar lang wordt hij geplaagd en geteisterd door Red John. Een man met een IQ van 170+ en een netwerk van honderden of duizenden aanhangers. De enige case die Jane niet kan oplossen in een paar uurtjes, duurt 10 jaar lang. Opzich niets mis mee, maar waar blijft dan die waardige tegenstander met dat torenhoge IQ en mega-netwerk? Een sheriff in de middle of nowhere, yea, sounds legit.
Met vrienden als Lisbon heb je geen vijanden meer nodig. Riskeert jarenlang onderzoek van Jane door de meest retarded shit uit te halen. Ik kan alle domme shit uittypen, maar dan zitten we hier beide morgen nog. Laten we zeggen dat als je dat zelf niet door had, je misschien ook niet tot de slimste behoort. Kan gebeuren, maar hopelijk werk je dan niet als teamleider aan moordonderzoeken.
Red John zelf is de grootste anticlimax. Misschien omdat er erachter komen dat Bruno Heller pas recentelijk heeft bedacht wie RJ moest spelen. Niks terugkijken van vorige seizoenen om hints op te pikken, nee, die zijn er niet. Geen uitleg over de briljante en vrijwel onmogelijke dingen die RJ heeft uitgehaald. Geen uitleg, want die is er simpelweg niet. We moeten maar gewoon accepteren dat het zo is, en niet teveel vragen stellen. Als klap op de vuurpijl smeekt RJ nog om zijn leven, totaal out of character, maarja who cares.
Was er nog iets positiefs?
Simon Baker is een briljant acteur. RJ verhaal had enorm veel potentie, goed achtergrond verhaal en veel suspense. De schrijvers hebben iedere week een creatieve oplossing, en relatief intelligente murder-cases. Helaas leek het wel of het team dat deze murdercases schreef, niets met het RJ verhaal te maken had. Wellicht hadden ze wat schrijvers moeten inhuren van andere series om het RJ verhaal uit te rollen of af te ronden. Met de juiste (intelligente) schrijvers had het een briljante serie kunnen zijn, in de lijn van Dexter, Breaking Bad, Prison Break, Lost etc. (al dan niet delen van deze series). Nu is het 'just another CSI case of the week'-serie.
Ik ben blij dat deze kutserie erop zit (voor mij). Geen verplichte SBS6 TV meer kijken voor een kleine 10 seconden per aflevering aan RJ. De schrijvers durfden het herhaal niet aan, en toen ze min of meer gedwongen werden door de fans, hebben ze groots gefaald. Jammer.![]()
Je snapt totaal niet wat deze serie is en bent er met de meest verkeerd mogelijke insteek ingestapt. Dan is de kans klein dat je het leuk gaat vinden. Dit is juist een typische 'case of the week'-serie en eentje die nooit geschreven is om een topserie te zijn. Het is gewoon simpel vermaak en fun. Nooit ging het om extreem gelikte productie of wereldschokkend schrijfwerk waarmee men wilde meedoen in het rijtje van allerlei topseries.
Iets anders is het nooit geweest en had het nooit moeten zijn. Red John werd alleen gebruikt om de motivatie van Jane te verklaren en af en hem menselijk te houden. Dat is ook de reden dat de conclusie van de Red John-lijn zo simpel was.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Het is gewoon leuk om te zien hoe Jane iedereen mindfucked en allemaal misdaden oplost met zijn 'paranormale gaven'.![]()
Iemand nog de nieuwste aflevering S6E13 gekeken? En wat vinden we ervan?Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Vond hem tegenvallenquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:41 schreef Kloonhommel het volgende:
Iemand nog de nieuwste aflevering S6E13 gekeken? En wat vinden we ervan?Jij?
![]()
Snap wat je bedoelt, hunten op Red John was leuker dan dit. Nu zit ie steeds iedereen lieve dingetjes te geven. En die dikzak was vroeger best wel creepy, nu lachwekkend.quote:Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Zo te lezen ben ik blij dat ik halverwege seizoen 4 gestopt bent. Had juist verwacht dat een bekende het zou zijn. Die Roche ofzo (die andere slimme gast die dacht dat Jane evil was ofzo)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:56 schreef Flixxy het volgende:
Man man man man..
Eerste paar seizoenen gekeken, hooked door de Red John-draad, maar verveeld door de 'case of the week'. Meestal stond de aflevering op de achtergrond aan, en als ik iets van Red John hoorde ging ik even kijken, verder saaie kutserie (na 5 afleveringen heb je t wel gezien).
Ongeveer alles is fout aan deze serie.
Jane runt ongeveer single-handedly de hele CBI, nog nooit heeft volgens mij iemand anders een case gesloten op die afdeling. Lisbon's script komt zelden verder dan: "We're with the CBI, we're gonna have to ask you some questions". Van Pelt die een paar afleveringen uit de serie wordt geschreven (privé-omstandigheden? zwanger?) om te leren hacken(?). Komt na een maand terug als volleerd computernerd. Gelukkig zien we Rigsby en Van Pelt niet alleen romantisch en zoetsappig doen, ook benoemt Rigsby iedere aflevering even hoe goed/slecht de seks gaat (hihi, Amerika, hij zei seks), en om wat kijkers te winnen laat Van Pelt een halve second haar ontblote bovenlichaam zien. Fapfapfap. Over Cho hoeven we niks te zeggen, of niks tegen te zeggen. Is ongeveer de slechtste vriend/collega die je je kunt bedenken. "Gezellig dat je er weer bent, Jane!"... onee, toch niet.
Dan hebben we het nog niet eens over de Red John case.
Patrick Jane, lost 100% van zijn cases binnen een paar uur/dagen op. Behalve bij Red John.
Tien jaar. Tien jaar lang wordt hij geplaagd en geteisterd door Red John. Een man met een IQ van 170+ en een netwerk van honderden of duizenden aanhangers. De enige case die Jane niet kan oplossen in een paar uurtjes, duurt 10 jaar lang. Opzich niets mis mee, maar waar blijft dan die waardige tegenstander met dat torenhoge IQ en mega-netwerk? Een sheriff in de middle of nowhere, yea, sounds legit.
Met vrienden als Lisbon heb je geen vijanden meer nodig. Riskeert jarenlang onderzoek van Jane door de meest retarded shit uit te halen. Ik kan alle domme shit uittypen, maar dan zitten we hier beide morgen nog. Laten we zeggen dat als je dat zelf niet door had, je misschien ook niet tot de slimste behoort. Kan gebeuren, maar hopelijk werk je dan niet als teamleider aan moordonderzoeken.
Red John zelf is de grootste anticlimax. Misschien omdat er erachter komen dat Bruno Heller pas recentelijk heeft bedacht wie RJ moest spelen. Niks terugkijken van vorige seizoenen om hints op te pikken, nee, die zijn er niet. Geen uitleg over de briljante en vrijwel onmogelijke dingen die RJ heeft uitgehaald. Geen uitleg, want die is er simpelweg niet. We moeten maar gewoon accepteren dat het zo is, en niet teveel vragen stellen. Als klap op de vuurpijl smeekt RJ nog om zijn leven, totaal out of character, maarja who cares.
Was er nog iets positiefs?
Simon Baker is een briljant acteur. RJ verhaal had enorm veel potentie, goed achtergrond verhaal en veel suspense. De schrijvers hebben iedere week een creatieve oplossing, en relatief intelligente murder-cases. Helaas leek het wel of het team dat deze murdercases schreef, niets met het RJ verhaal te maken had. Wellicht hadden ze wat schrijvers moeten inhuren van andere series om het RJ verhaal uit te rollen of af te ronden. Met de juiste (intelligente) schrijvers had het een briljante serie kunnen zijn, in de lijn van Dexter, Breaking Bad, Prison Break, Lost etc. (al dan niet delen van deze series). Nu is het 'just another CSI case of the week'-serie.
Ik ben blij dat deze kutserie erop zit (voor mij). Geen verplichte SBS6 TV meer kijken voor een kleine 10 seconden per aflevering aan RJ. De schrijvers durfden het herhaal niet aan, en toen ze min of meer gedwongen werden door de fans, hebben ze groots gefaald. Jammer."Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
Forum Opties Forumhop: Hop naar: