Had ik ook verwacht eerst. Benieuwd hoe ze verder gaanquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:13 schreef Oksel het volgende:
OhIk dacht einde seizoen, einde serie.
Hoe had je het dan gewild? Ik bedoel, als je 6 jaar wacht op een climax valt het altijd tegen. Ik had het erger gevonden als R.J. was ontsnapt en dan weer 2 seizoenen hetzelfde gejaag.quote:
Jane had het toch wel door hoop ik he? Dat zij van de FBI was? Ik dacht het al meteen namelijk. Ben wel benieuwd hoe het zit mij de kopietjes die Abbott tekende, daar is vast iets mee.quote:Op maandag 2 december 2013 09:58 schreef Max23 het volgende:
Op zich wel weer een leuke aflevering. En die nieuwe collega is best leuk om te zien
Ik hoop zelf van wel.Tenslotte had hij Lorelei ook direct door, dan moest dit nog makkelijker zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 16:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Jane had het toch wel door hoop ik he? Dat zij van de FBI was? Ik dacht het al meteen namelijk. Ben wel benieuwd hoe het zit mij de kopietjes die Abbott tekende, daar is vast iets mee.
Ja ik hoop het ook dus, anders zou het niet echt des Jane's zijn als hij het niet door had.quote:Op maandag 2 december 2013 16:52 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Ik hoop zelf van wel.Tenslotte had hij Lorelei ook direct door, dan moest dit nog makkelijker zijn.
Volgens mij had hij Lorelei niet direct door hoor... Pas toen ze de vorige nacht weg was, dacht ik. Of heb ik iets gemist/vergeten?quote:Op maandag 2 december 2013 16:52 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Ik hoop zelf van wel.Tenslotte had hij Lorelei ook direct door, dan moest dit nog makkelijker zijn.
Dit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:19 schreef Uezurii het volgende:
Zeer leuke aflevering. De "reboot" bevalt mij goed. Eindelijk weer een beetje de oude Mentalist terug. Vooral leuk om Jane weer in actie te zin met zijn rare fratsen.
Ben je al bij met de serie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:48 schreef Danny het volgende:
heb dit topic nooit gevolgd hoor, maar ik begin steeds meer te denken dat Jane zelf Red John is. Zelfs het teken van Red John lijkt op het gezicht van Jane. Meer mensen datzelfde idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moest er nog zeven, nu nog zes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomd goed seizoen so far trouwens.Zie wat ik kijk: trakt.tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |