SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat denk je van Jane die gefouilleerd wordt maar de duif die niet ontdekt wordt?quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 15:15 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vroeg het niet aan jou of wel![]()
En dan nog is dit niet het einde.. De stem kwam met niemand overheen dat iedereen nou besloot dat dit de normale gewone stem van iemand moet zijnEr zijn in iedere serie wel dingen zoals sprinten met een schotwond die niet zo realistisch zijn dna moet je geen tv kijken.
Ten eerste vind ik het allemaal gewoon totaal niet Mentalist-achtig. Deze hele show draaide om het feit dat Jane zo'n verschrikkelijk slimme man is die dingen ziet die anderen niet zien. RJ was daarin minimaal zijn gelijke en misschien nog wel slimmer. Al kijk je dan de finales van de seizoenen 3 en 4, zie je dat Jane allemaal super ingenieuze plannetjes verzint om achter de identiteit van RJ te komen, maar dat RJ hem toch nog steeds een stapje voorbleef. En nu eindigen ze zo'n verhaal door RJ gewoon aan te komen laten lopen en door Jane te laten vermoorden.quote:
DAT vond ik nog het meest frappante. Ik zat echtquote:Op maandag 25 november 2013 14:59 schreef DeMessias het volgende:
Wat denk je van Jane die gefouilleerd wordt maar de duif die niet ontdekt wordt?
Precies dit. Die gozer die daar vermoord werd, paste wmb ook veel beter in het profiel van RJ.quote:Op maandag 25 november 2013 19:35 schreef DeMessias het volgende:
Voor mij persoonlijk was het beter geweest moest Red John de kerel zijn die vermoord werd in het winkelcentrum.
Deze aflevering voelde "te simpel" aan. Red John is zoals eerder gezegd iemand die minstens even slim of doordacht is als Patrick Jane, maar hier is niets van te merken in deze aflevering.
We zijn nog niet eens halverwege het seizoen en hierna komt er waarschijnlijk nog minstens één seizoen. Vanaf volgende week komen er nieuwe personages omdat we een sprong van twee jaar maken.quote:Op maandag 25 november 2013 23:22 schreef Oksel het volgende:
Nog 2 eps dus, ws. 'aftermath'..
Was vermakelijke serie! En 't eind, ach.. vrijwel elke goede serie heeft een kuteind. Of eigenlijk elke serie die ik tot nu toe heb gekeken..
Hij is altijd al een hobby-illusionist geweest hequote:Op maandag 25 november 2013 21:56 schreef Crientj het volgende:
En dan de dingen die niet kloppen, waar haalt Jane die duif ineens vandaan? Net alsof dat beest zolang stil kan blijven zitten in zijn vest. Zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |