SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee we zullen waarschijnlijk echt nog 2 weken moeten wachten. Aflevering 9 heeft ook voor het eerst van alle afleveringen en seizoenen geen rood of rode verwijzing in de titel. Ik ga er van uit dat RJ dan dus echt gepakt is.quote:Op maandag 4 november 2013 23:32 schreef Kloonhommel het volgende:
geheel zoals verwacht is wederom niet duidelijk wie nu RJ is in deze laatste aflevering.
Klopt. De schrijver van het programma heeft laten weten dat in aflevering 8 bekend wordt wie RJ is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:48 schreef Tom4Ajax het volgende:
Volgende week lijkt mij inderdaad een hele leuke aflevering. Al heb ik het gevoel dat niemand van die 5 RJ is. En als dat wel zo is, wordt diegene echt nog niet ontmaskerd volgende week.
Kans is aanwezig dat er gewoon een nieuw seizoen komt volgens de makers.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:20 schreef Oksel het volgende:
Hoeveel eps heeft het laatste seizoen? Of is dit niet eens het laatste seizoen..!?
Volgens mij heeft Canada de aflevering uitgezonden en Amerika niet dus zondagavond wordt hij pas in Amerika uitgezonden. Helaas voor ons twee weken wachten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:37 schreef Tom4Ajax het volgende:
Volgens mij moeten we een week extra wachten want ik zie nu dat voor komende zondag weer de aflevering Fire and Brimstone staat geprogammeerd.
Waar zie je dat dan? My Episodes meldt gewoon 'The Great Red Dragon'...quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:37 schreef Tom4Ajax het volgende:
Volgens mij moeten we een week extra wachten want ik zie nu dat voor komende zondag weer de aflevering Fire and Brimstone staat geprogammeerd.
Staat op de site van CBS.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:15 schreef Kenju het volgende:
[..]
Waar zie je dat dan? My Episodes meldt gewoon 'The Great Red Dragon'...
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Tijgertje, tijgertje..
[ afbeelding ]
Maar waarschijnlijk zijn al die smiley-moorden door dezelfde persoon uitgevoerd en dat is dan voor Jane iig de echte 'Red John'.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:18 schreef padlarf het volgende:
Red John is die organisatie. Als dat nu nog niet duidelijk is...
Dat is inderdaad wel logischquote:Op donderdag 14 november 2013 14:51 schreef Baszh het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk zijn al die smiley-moorden door dezelfde persoon uitgevoerd en dat is dan voor Jane iig de echte 'Red John'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |