quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:02 schreef Max23 het volgende:
Ah dat wist ik niet. Wat onder die spoiler in de vorige posts staat, ja dat is wel een goede mogelijkheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit nadat ik gekeken heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Karina op 07-10-2013 14:41:26 ]
Het verhaal van Red John wordt dit seizoen afgerond en momenteel komt er in elke aflevering een aanwijzing wie het zou(den) kunnen zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:54 schreef SlevinX het volgende:
Wordt the mentalist nog interessant? Ben gestopt met kijken halverwege seizoen vier, omdat het wat saai werd.
Het verhaal over Red John is wel leuk maar de rest eromheen wordt een beetje een herhaling van zetten.
Maar wordt t een beetje spannend en zit de vaart er nog in?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het verhaal van Red John wordt dit seizoen afgerond en momenteel komt er in elke aflevering een aanwijzing wie het zou(den) kunnen zijn.
Ik vind de serie nu veel beter dan een aantal seizoenen terug. Ook een stuk griezeliger.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:09 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Maar wordt t een beetje spannend en zit de vaart er nog in?
THX! Ben nu toch wel benieuwd!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik vind de serie nu veel beter dan een aantal seizoenen terug. Ook een stuk griezeliger.
Kijk de laatste aflevering van vorig seizoen en de eerste twee afleveringen van dit seizoen maar. Dan ben je eigenlijk weer helemaal bij. Volgende week komt aflevering 3 in Amerika en waarschijnlijk weten we in aflevering 8 wie Red John is/zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:30 schreef Max23 het volgende:
Promo aflevering van morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het al eerder gepost: volgens mij kan dat sowieso niet, ik ga ervan uit dat de psychiater van Jane hem wel zou hebben herkend omdat hij toch een publiek figuur is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:22 schreef DeMessias het volgende:
Red John moet gewoon Bret Stiles zijn.
Alleen een baas als Malcolm McDowell komt hiervoor in aanmerking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijna door s5 heen, word idd steeds interessanter, snel doorkijken voor ik mezelf te veel spoiler.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ah ik heb nog een keer geluisterd, je hebt gelijk.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm volgens mij hebben de schrijvers en producers een beetje teveel naar Person of Interest gekeken...
Verhaallijntjes jatten, jammer
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik heb een paar seizoenen gemist omdat ik alleen Red John boeiend vond, die opvul CSI episodes waren erg vermoeiend. Zou ik paar seizoenen kunnen skippen en halverwege seizeon 5 of begin seizoen 6 instappen bijvoorbeeld?![]()
Ja kan prima. Halverwege seizoen 5 is wel een goed instapmoment denk ikquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:43 schreef Flixxy het volgende:
Ik heb een paar seizoenen gemist omdat ik alleen Red John boeiend vond, die opvul CSI episodes waren erg vermoeiend. Zou ik paar seizoenen kunnen skippen en halverwege seizeon 5 of begin seizoen 6 instappen bijvoorbeeld?![]()
![]()
"Just so we're clear. I have a gun pointed under the table. And it's pointed at something important."
![]()
![]()
Wat een ingewikkelde boel!Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?![]()
Tijgertje, tijgertje..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
die is prima uit d'r zwangerschap gekomenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Tijgertje, tijgertje..
[ afbeelding ]
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Volgende week lijkt mij inderdaad een hele leuke aflevering. Al heb ik het gevoel dat niemand van die 5 RJ is. En als dat wel zo is, wordt diegene echt nog niet ontmaskerd volgende week.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: