Hehe inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2013 20:34 schreef PPL het volgende:
Is Bob nu in Patrick's val gelopen?
Smerig lachje hoor...
[ afbeelding ]
ik adcht eigenlijk dat ie dat hele prikbord zomaar bekleed had met wat nonsensquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:37 schreef Tom4Ajax het volgende:
Waar ik eerst elke maandag meteen de nieuwe aflevering ging kijken, vergeet ik het nu af en toe zelfs. Heb zojuist pas die van afgelopen week gekeken. Kijk alleen echt uit naar aflevering 22 'Red Johns Rules'. Hopelijk komt er dan eindelijk een eind aan het Red John mysterie. Al is het maar alleen dat we weten wie het is.
En oja, Jane heeft sowieso weer een val gezet voor die Kirkland. Ben benieuwd wat er achter zit.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:10 schreef Adelante het volgende:
Nou mooi dat Rigsby en Van Pelt weer neuken, nu verder met Red John graag.
Beetje tam allemaal jaquote:Op maandag 6 mei 2013 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Vond de season finale toch wel een tegenvaller.
Pff ik had echt het gevoel of dit een gewone aflevering was,maar het was dus de finale.. hmm ok..quote:Op maandag 6 mei 2013 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Vond de season finale toch wel een tegenvaller.
SPOILER: Grote spoilers voor seizoen 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:25 schreef BrainOverfloW het volgende:
dan mag het wmb ook meteen het final season zijnSPOILER: Grote spoilers voor seizoen 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Had het vorige seizoen wmb al mogen zijn. Die zogenaamde cliffhanger was echt een tegenvaller.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan mag het wmb ook meteen het final season zijn
En door dit artikel er achter komen dat ik een paar seizoenen ncis gemist hebSPOILER: Grote spoilers voor seizoen 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Laatste seizoen dan denk ik zo te lezen. Eigenlijk is het ook wel goed .SPOILER: Grote spoilers voor seizoen 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
We moeten elkaar helpen.quote:Op maandag 30 september 2013 13:05 schreef Karina het volgende:
Goeie kick want ik was het helemaal vergeten, straks even kijken
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
Het zou goed als einde kunnen werken. Echter waaromLijkt mij ook. En kennelijk is Lisbon dan niet dood? Echter doet die tekening op haar gezicht anders vermoeden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of er ook echt nog rek in deze serie zit. Zou het overigens ook vreemd vinden wanneer ze het originele concept van iedere week een case, zouden blijven aanhouden. Lijkt me logisch dat ze meer richting een doorlopend verhaal gaan...
Ik hoop het iig wel. Dat ze talent in de schrijversstaf hebben zitten, lijkt me duidelijk.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Ze hebben(de makers) gezegd dat de Red John storyline dit seizoen ten einde komt, maar dat dat niet automatisch betekent dat dit het laatste seizoen isquote:Op maandag 30 september 2013 15:04 schreef Karina het volgende:
Oe die laatste beelden, spannend!
Ik kwam deze nog tegen:
[ afbeelding ]
Einde Mentalist? Of dit seizoen alleen einde Red John storyline?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:24 schreef Tom4Ajax het volgende:
Zei die Partridge vlak voor zijn dood nou Tiger, tiger?
In de seizoensfinale van het tweede seizoen zei Red John dat tegen Patrick als onderdeel van een gedicht van William Blake (Tyger, Tyger, burning bright)quote:
Ja daarom, daar moet wel iets achter zitten. Misschien is Partridge helemaal niet dood?quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
In de seizoensfinale van het tweede seizoen zei Red John dat tegen Patrick als onderdeel van een gedicht van William Blake (Tyger, Tyger, burning bright)
Ik heb in mijn lijst staat dat de 8e ep genaamd Red John is. De 7e ep is gepland op 17 november genaamd The Great Red Dragon. Ervan uitgaande dat iedere ep iemand uit die lijst wordt afgeknald, zouden ze allemaal om zeep worden geholpen. Misschien is het juist niet iemand van de lijst en is het een hele grote mindfuck. Ik zie ze er echt voor aan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:24 schreef Tom4Ajax het volgende:
Wow, wat een geweldig begin van het nieuwe seizoen, kan niet wachten tot de volgende aflevering. Ik zag trouwens dat aflevering 7 van dit seizoen Red John heet. 7de aflevering, 7 verdachten. Betekent dit dat er elke week één verdachte afvalt en we na aflevering 7 weten wie het is?
Ik denk trouwens niet dat Lisbon dood is. Je zag geen doorgesneden keel, wat volgens mij RJ's handelsmerk is en dat bloed kan net zo goed van Partridge zijn geweest. Zei die Partridge vlak voor zijn dood nou Tiger, tiger?
De link naar de promo van volgende aflevering. Kan je misschien ook wel het eea uit afleiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seen it all done it all, can't remember most of it
Dat moet morgen blijken. Ik denk zelf niet dat ze de female lead in de seizoensopener al ombrengen. daarnaast lijkt het me meer iets voor Red John om haar tot het laatst te bewaren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:55 schreef Max23 het volgende:
Leuke aflevering weer vannacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:57 schreef Karina het volgende:
Ik heb het net opgezet en krijg opeens een heel wild ideeik zet het maar even onder een spoiler zo idioot is het:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:02 schreef Max23 het volgende:
Ah dat wist ik niet. Wat onder die spoiler in de vorige posts staat, ja dat is wel een goede mogelijkheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit nadat ik gekeken heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Karina op 07-10-2013 14:41:26 ]
Het verhaal van Red John wordt dit seizoen afgerond en momenteel komt er in elke aflevering een aanwijzing wie het zou(den) kunnen zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:54 schreef SlevinX het volgende:
Wordt the mentalist nog interessant? Ben gestopt met kijken halverwege seizoen vier, omdat het wat saai werd.
Het verhaal over Red John is wel leuk maar de rest eromheen wordt een beetje een herhaling van zetten.
Maar wordt t een beetje spannend en zit de vaart er nog in?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het verhaal van Red John wordt dit seizoen afgerond en momenteel komt er in elke aflevering een aanwijzing wie het zou(den) kunnen zijn.
Ik vind de serie nu veel beter dan een aantal seizoenen terug. Ook een stuk griezeliger.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:09 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Maar wordt t een beetje spannend en zit de vaart er nog in?
THX! Ben nu toch wel benieuwd!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik vind de serie nu veel beter dan een aantal seizoenen terug. Ook een stuk griezeliger.
Kijk de laatste aflevering van vorig seizoen en de eerste twee afleveringen van dit seizoen maar. Dan ben je eigenlijk weer helemaal bij. Volgende week komt aflevering 3 in Amerika en waarschijnlijk weten we in aflevering 8 wie Red John is/zijn.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:30 schreef Max23 het volgende:
Promo aflevering van morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het al eerder gepost: volgens mij kan dat sowieso niet, ik ga ervan uit dat de psychiater van Jane hem wel zou hebben herkend omdat hij toch een publiek figuur is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:22 schreef DeMessias het volgende:
Red John moet gewoon Bret Stiles zijn.
Alleen een baas als Malcolm McDowell komt hiervoor in aanmerking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijna door s5 heen, word idd steeds interessanter, snel doorkijken voor ik mezelf te veel spoiler.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ah ik heb nog een keer geluisterd, je hebt gelijk.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm volgens mij hebben de schrijvers en producers een beetje teveel naar Person of Interest gekeken...
Verhaallijntjes jatten, jammer
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik heb een paar seizoenen gemist omdat ik alleen Red John boeiend vond, die opvul CSI episodes waren erg vermoeiend. Zou ik paar seizoenen kunnen skippen en halverwege seizeon 5 of begin seizoen 6 instappen bijvoorbeeld?![]()
Ja kan prima. Halverwege seizoen 5 is wel een goed instapmoment denk ikquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:43 schreef Flixxy het volgende:
Ik heb een paar seizoenen gemist omdat ik alleen Red John boeiend vond, die opvul CSI episodes waren erg vermoeiend. Zou ik paar seizoenen kunnen skippen en halverwege seizeon 5 of begin seizoen 6 instappen bijvoorbeeld?![]()
![]()
"Just so we're clear. I have a gun pointed under the table. And it's pointed at something important."
![]()
![]()
Wat een ingewikkelde boel!Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?![]()
Tijgertje, tijgertje..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
die is prima uit d'r zwangerschap gekomenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Tijgertje, tijgertje..
[ afbeelding ]
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Volgende week lijkt mij inderdaad een hele leuke aflevering. Al heb ik het gevoel dat niemand van die 5 RJ is. En als dat wel zo is, wordt diegene echt nog niet ontmaskerd volgende week.![]()
Je hoeft geen genie te zijn om te verzinnen dat geen van allen Red John is en dat dat weer iemand anders zal zijn. Zo kunnen ze nog wel een seizoen verder breien. Neemt niet weg dat het wel spannend is. Het enige wat ik een beetje mis is echte zaken oplossen.![]()
Ik denk dat in de aflevering "Red John" wel onthuld zal worden wie het is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk ook niet dat één van de drie RJ is. Iets zegt mij dat Partridge nog leeft en dat hij misschien wel RJ is.We hebben namelijk niet zijn lijk gezien.
Overigens mis ik nog 2 personen in dit seizoen waarvan ik verwacht had dat die wel een rol zouden gaan spelen: Kristina Frye (helderziende vrouw die door RJ ontvoerd was) en Rosalind Harker (die blinde vrouw die een relatie had met RJ.)
Beide leven nog als ik mij niet vergis dus ik had wel verwacht dat die in dit seizoen een grote rol zouden spelen. Vooral Harker omdat Jane in feite via haar er achter zou kunnen komen wie van de 6 (7?) op zijn lijstje RJ is. En misschien gebruikte RJ Kristina Frye's helderziendheid om achter het lijstje van Jane te komen.
Ten slotte verwacht ik nog dat we de tweelingbroer van die gozer die laatst werd neergeschoten gaan zien. Hij zou nu ik er zo over nadenk ook nog RJ kunnen zijn.![]()
Staat verder ook helemaal niet vast dat RJ die tattoo heeft, enkel de persoon die die vrouw vorige aflevering heeft vermoord - had ook een onderling kunnen zijn.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?![]()
geheel zoals verwacht is wederom niet duidelijk wie nu RJ is in deze laatste aflevering.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
Nee we zullen waarschijnlijk echt nog 2 weken moeten wachten. Aflevering 9 heeft ook voor het eerst van alle afleveringen en seizoenen geen rood of rode verwijzing in de titel. Ik ga er van uit dat RJ dan dus echt gepakt is.quote:Op maandag 4 november 2013 23:32 schreef Kloonhommel het volgende:
geheel zoals verwacht is wederom niet duidelijk wie nu RJ is in deze laatste aflevering.![]()
Klopt. De schrijver van het programma heeft laten weten dat in aflevering 8 bekend wordt wie RJ is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:48 schreef Tom4Ajax het volgende:
Volgende week lijkt mij inderdaad een hele leuke aflevering. Al heb ik het gevoel dat niemand van die 5 RJ is. En als dat wel zo is, wordt diegene echt nog niet ontmaskerd volgende week.![]()
Kans is aanwezig dat er gewoon een nieuw seizoen komt volgens de makers.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:20 schreef Oksel het volgende:
Hoeveel eps heeft het laatste seizoen? Of is dit niet eens het laatste seizoen..!?
Volgens IMDB komen er 22 afleveringen dit seizoen![]()
Volgens mij moeten we een week extra wachten want ik zie nu dat voor komende zondag weer de aflevering Fire and Brimstone staat geprogammeerd.![]()
Volgens mij heeft Canada de aflevering uitgezonden en Amerika niet dus zondagavond wordt hij pas in Amerika uitgezonden. Helaas voor ons twee weken wachten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:37 schreef Tom4Ajax het volgende:
Volgens mij moeten we een week extra wachten want ik zie nu dat voor komende zondag weer de aflevering Fire and Brimstone staat geprogammeerd.
Over het feit dat dit het laatste seizoen is of niet. Als ze naar de kijkcijfers kijken wordt er geen 7de seizoen gemaakt.![]()
Waar zie je dat dan? My Episodes meldt gewoon 'The Great Red Dragon'...quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:37 schreef Tom4Ajax het volgende:
Volgens mij moeten we een week extra wachten want ik zie nu dat voor komende zondag weer de aflevering Fire and Brimstone staat geprogammeerd.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Gister stond op IMDB ook dat de volgende aflevering pas volgende week komt. Nu is het ineens veranderd en staat er dat de aflevering gewoon morgen komt.![]()
Staat op de site van CBS.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:15 schreef Kenju het volgende:
[..]
Waar zie je dat dan? My Episodes meldt gewoon 'The Great Red Dragon'...
http://www.cbs.com/schedule/![]()
Hmm, dus dan herhalen ze die van vorige week? De Wiki stelt eveneens dat er geen aflevering is vandaag/morgen. MyEpisodes heeft het wel vaker fout.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Tijgertje, tijgertje..
[ afbeelding ]![]()
!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Maar waarschijnlijk zijn al die smiley-moorden door dezelfde persoon uitgevoerd en dat is dan voor Jane iig de echte 'Red John'.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:18 schreef padlarf het volgende:
Red John is die organisatie. Als dat nu nog niet duidelijk is...Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?![]()
Dat is inderdaad wel logischquote:Op donderdag 14 november 2013 14:51 schreef Baszh het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk zijn al die smiley-moorden door dezelfde persoon uitgevoerd en dat is dan voor Jane iig de echte 'Red John'.Ok stelletje hokboeren
Forum Opties Forumhop: Hop naar: