quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:25 schreef BrainOverfloW het volgende:
En door dit artikel er achter komen dat ik een paar seizoenen ncis gemist hebSPOILER: Grote spoilers voor seizoen 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:25 schreef BrainOverfloW het volgende:
Laatste seizoen dan denk ik zo te lezen. Eigenlijk is het ook wel goed .SPOILER: Grote spoilers voor seizoen 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
We moeten elkaar helpen.quote:Op maandag 30 september 2013 13:05 schreef Karina het volgende:
Goeie kick want ik was het helemaal vergeten, straks even kijken
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
Het zou goed als einde kunnen werken. Echter waaromLijkt mij ook. En kennelijk is Lisbon dan niet dood? Echter doet die tekening op haar gezicht anders vermoeden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of er ook echt nog rek in deze serie zit. Zou het overigens ook vreemd vinden wanneer ze het originele concept van iedere week een case, zouden blijven aanhouden. Lijkt me logisch dat ze meer richting een doorlopend verhaal gaan...
Ik hoop het iig wel. Dat ze talent in de schrijversstaf hebben zitten, lijkt me duidelijk.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Ze hebben(de makers) gezegd dat de Red John storyline dit seizoen ten einde komt, maar dat dat niet automatisch betekent dat dit het laatste seizoen isquote:Op maandag 30 september 2013 15:04 schreef Karina het volgende:
Oe die laatste beelden, spannend!
Ik kwam deze nog tegen:
[ afbeelding ]
Einde Mentalist? Of dit seizoen alleen einde Red John storyline?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:24 schreef Tom4Ajax het volgende:
Zei die Partridge vlak voor zijn dood nou Tiger, tiger?
In de seizoensfinale van het tweede seizoen zei Red John dat tegen Patrick als onderdeel van een gedicht van William Blake (Tyger, Tyger, burning bright)quote:
Ja daarom, daar moet wel iets achter zitten. Misschien is Partridge helemaal niet dood?quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
In de seizoensfinale van het tweede seizoen zei Red John dat tegen Patrick als onderdeel van een gedicht van William Blake (Tyger, Tyger, burning bright)
Ik heb in mijn lijst staat dat de 8e ep genaamd Red John is. De 7e ep is gepland op 17 november genaamd The Great Red Dragon. Ervan uitgaande dat iedere ep iemand uit die lijst wordt afgeknald, zouden ze allemaal om zeep worden geholpen. Misschien is het juist niet iemand van de lijst en is het een hele grote mindfuck. Ik zie ze er echt voor aan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:24 schreef Tom4Ajax het volgende:
Wow, wat een geweldig begin van het nieuwe seizoen, kan niet wachten tot de volgende aflevering. Ik zag trouwens dat aflevering 7 van dit seizoen Red John heet. 7de aflevering, 7 verdachten. Betekent dit dat er elke week één verdachte afvalt en we na aflevering 7 weten wie het is?
Ik denk trouwens niet dat Lisbon dood is. Je zag geen doorgesneden keel, wat volgens mij RJ's handelsmerk is en dat bloed kan net zo goed van Partridge zijn geweest. Zei die Partridge vlak voor zijn dood nou Tiger, tiger?
De link naar de promo van volgende aflevering. Kan je misschien ook wel het eea uit afleiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seen it all done it all, can't remember most of it
Dat moet morgen blijken. Ik denk zelf niet dat ze de female lead in de seizoensopener al ombrengen. daarnaast lijkt het me meer iets voor Red John om haar tot het laatst te bewaren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:55 schreef Max23 het volgende:
Leuke aflevering weer vannacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:57 schreef Karina het volgende:
Ik heb het net opgezet en krijg opeens een heel wild ideeik zet het maar even onder een spoiler zo idioot is het:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |