Mee eens. Vind het sowieso een matig seizoen. Alleen die aflevering met de San Joaquin killer sprong er voor mij tussenuit.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:27 schreef sbientje het volgende:
wat vonden jullie van de vorige 2 afleveringen? Vond het allemaal maar matig eigenlijk..
die was idd heel aardig, vond ik ook! Hou sowieso altijd wel van die serial killers!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:07 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Mee eens. Vind het sowieso een matig seizoen. Alleen die aflevering met de San Joaquin killer sprong er voor mij tussenuit.
nou idd, ik zat echt zoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:09 schreef Karina het volgende:
Ik vind het ook minder dan hiervoor en de nieuwe "twist" dat Jane er nu van verdacht wordt dat hij samen onder 1 hoedje speelt met Red John vind ik nou ook niet echt een geweldige vondst.
1 van de hoofdrolspelers van de serie stargate.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:57 schreef sbientje het volgende:
Teal'c?? nooit van gehoordik vond deze aflevering ook niet heel geslaagd eigenlijk. En die verhaallijn over Cho met zijn pillen, dat is dus ook afgedaan met doorspoelen van de plee.. jammer hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
Red John zei dat ie bij de FBI iemand kent. Ik dacht eerst die FBI agent Susan, maar toen werd Jane opeens gered.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:11 schreef mrazura het volgende:
Nu ben ik echt benieuwd wie het is. Ik denk eigenlijk dat het iemand uit het team van Jane is. Ik ben alleen nog niet helemaal zeker wie.
Ik had niets minder verwacht van een RJ minion, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Wel flauw van Lorelei om op het eind nog even te roepen dat ze het bed heeft gedeeld met Jane.
Jaquote:Op zondag 3 juni 2012 19:54 schreef Adelante het volgende:
Was die kapotgeschoten man achter in Red John's auto nu de hoofd detective?
lisbon leek me wel enigszins jaloers cq geschokt (en jaloers)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:03 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Ik had niets minder verwacht van een RJ minion, eerlijk gezegd.
En terecht!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:45 schreef sbientje het volgende:
[..]
lisbon leek me wel enigszins jaloers cq geschokt (en jaloers)
Inderdaad. Ik verwacht trouwens wel dat Jane en Lisbon aan het einde van de serie wel een setje zijn.quote:
Er werken overal mensen voor Red John. Ik vond het trouwens een beetje een trage aflevering. Het verhaal greep me verder ook niet echt deze keer. Wel mooie muziek aan het einde.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:29 schreef mrazura het volgende:
Ik vond de laatste aflevering toch wel weer leuk om te kijken. Toch lijkt er dus iemand van red john voor de fbi te werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |