ja eigenlijk wel he! Vond ik ook.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:08 schreef LWD-Godius het volgende:
Vond het eigenlijk jammer dat ze hem weer aan RJ herinnerde. Hij had een mooi zorgeloos leven kunnen hebben.
hahaha, ik heb de op gewoon gekopieerd van de vorige reeks, ik had m niet dichtgegooit volgens mij..quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:23 schreef Kloonhommel het volgende:
@sbientje: lui mormel. Je hebt de OP niet eens aangepast. Uitzenddata van 2010 staan er nog in zelfs...![]()
Enne... wanneer is de volgende uitzending eigenlijk? (ja ik weet het, ben te lui om zelf uit te zoeken...)
Zie ik ook op bierdopje staan:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:09 schreef Saavedra het volgende:
Huh, zowel aanstaande donderdag als aanstaande vrijdag wordt er een aflevering uitgezonden las ik net ergens?
Dat was einde seizoen 3quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb geen idee waar ik gebleven ben. Laatste die ik zag was het seizoen waarin Patrick de zogenaamde Red John kapot schiet.
Hmm dan heb ik ook nog het begin van 4 gezien, dat 'ie weer begon te werken en zijn geheugen kwijt was.quote:
Mee eens. Vind het sowieso een matig seizoen. Alleen die aflevering met de San Joaquin killer sprong er voor mij tussenuit.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:27 schreef sbientje het volgende:
wat vonden jullie van de vorige 2 afleveringen? Vond het allemaal maar matig eigenlijk..
die was idd heel aardig, vond ik ook! Hou sowieso altijd wel van die serial killers!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:07 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Mee eens. Vind het sowieso een matig seizoen. Alleen die aflevering met de San Joaquin killer sprong er voor mij tussenuit.
nou idd, ik zat echt zoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:09 schreef Karina het volgende:
Ik vind het ook minder dan hiervoor en de nieuwe "twist" dat Jane er nu van verdacht wordt dat hij samen onder 1 hoedje speelt met Red John vind ik nou ook niet echt een geweldige vondst.
1 van de hoofdrolspelers van de serie stargate.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:57 schreef sbientje het volgende:
Teal'c?? nooit van gehoordik vond deze aflevering ook niet heel geslaagd eigenlijk. En die verhaallijn over Cho met zijn pillen, dat is dus ook afgedaan met doorspoelen van de plee.. jammer hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
Red John zei dat ie bij de FBI iemand kent. Ik dacht eerst die FBI agent Susan, maar toen werd Jane opeens gered.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:11 schreef mrazura het volgende:
Nu ben ik echt benieuwd wie het is. Ik denk eigenlijk dat het iemand uit het team van Jane is. Ik ben alleen nog niet helemaal zeker wie.
Ik had niets minder verwacht van een RJ minion, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Wel flauw van Lorelei om op het eind nog even te roepen dat ze het bed heeft gedeeld met Jane.
Jaquote:Op zondag 3 juni 2012 19:54 schreef Adelante het volgende:
Was die kapotgeschoten man achter in Red John's auto nu de hoofd detective?
lisbon leek me wel enigszins jaloers cq geschokt (en jaloers)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:03 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Ik had niets minder verwacht van een RJ minion, eerlijk gezegd.
En terecht!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:45 schreef sbientje het volgende:
[..]
lisbon leek me wel enigszins jaloers cq geschokt (en jaloers)
Inderdaad. Ik verwacht trouwens wel dat Jane en Lisbon aan het einde van de serie wel een setje zijn.quote:
Er werken overal mensen voor Red John. Ik vond het trouwens een beetje een trage aflevering. Het verhaal greep me verder ook niet echt deze keer. Wel mooie muziek aan het einde.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:29 schreef mrazura het volgende:
Ik vond de laatste aflevering toch wel weer leuk om te kijken. Toch lijkt er dus iemand van red john voor de fbi te werken?
Dat was het einde van seizoen 4, ze zijn nu bezig met het begin van seizoen 5.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:12 schreef stinkie het volgende:
Welk seizoen is dit? Het nieuwe? Laatste wat ik gezien heb was dat die nieuwe chef vastgebonden in de limo werd neergeschoten en dat dat blonde mokkel die voor RJ werkte opgepakt werd
quote:
Te veel op andere dingen dan haar haarkleur aan het letten?quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Te veel op andere dingen dan haar haarkleur aan het tetten?![]()
[ afbeelding ]
Dat moet haast welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Te veel op andere dingen dan haar haarkleur aan het letten?![]()
[ afbeelding ]
De acteur is Kevin Corrigan, zijn rol is nieuw.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:15 schreef Karina het volgende:
Leuke aflevering, Patrick Jane 1.0
Vraagje: wie was die vent in de auto op het eind? Hij leek wel bekend, maar ik weet het even niet
Ah dan kwam alleen de acteur mij bekend voor, ik dacht dat het een character was die we al eerder hadden gezien.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:16 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
De acteur is Kevin Corrigan, zijn rol is nieuw.
Ik zat ook al te denken: is dat Red John, maar op een of andere manier heb ik in mijn hoofd dat Red John OOK rood haar heeftquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:51 schreef Tom4Ajax het volgende:
Zie nu pas dat hier een forum over The Mentalist is, leuk.
Die Kevin Corrigan ( zijn naam in het programma weten we (nog) niet), zou dat niet Red John kunnen zijn. Het ging over een vriend binnen de Fbi, iets wat Red John in de vorige seizoensfinale zei.
En zijn stem lijkt verdacht veel op de echte Red John. (die in de 2e seizoensfinale gemaskerd voorkomt)
Of hoor ik gewoon wat ik wil horen
Zou het echt tot een einde zijn? Ik denk dat ze nog wel een aflevering kunnen maken over of hij echt veroordeeld word voor o.a. het laten uitmoorden van die stam. Vond de zaak wel een beetje voorspelbaar.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
Volgt iemand het nog? Ik vond de afgelopen afleveringen met Volker weer spannend, jammer dat dat nu tot een eind is gekomen.
Hopelijk volgende keer weer RJ.
Tja hij werd gearresteerd dus ik dacht dat is het. Maar het zou wel spannend zijn als het nog doorgaat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:18 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Zou het echt tot een einde zijn? Ik denk dat ze nog wel een aflevering kunnen maken over of hij echt veroordeeld word voor o.a. het laten uitmoorden van die stam. Vond de zaak wel een beetje voorspelbaar.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:52 schreef Rejected het volgende:
Lees nu terug, kan me die Kevin Corrigan niet meer herinneren, screenshot?Welke aflevering?
Oude vent (45) heeft ze (29)quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:07 schreef IceBeach het volgende:
Jep.Ze is twee weken geleden bevallen.
Inderdaad.quote:
quote:
Komt door superbowl en dat soort onzinquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:07 schreef soapie het volgende:
[..]
Ze moeten toch het 'jaar' ermee vol krijgen.....
Ik denk dat zelfs Bruno Heller het nog niet weet.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:59 schreef ibo0546 het volgende:
Iemand al een idee wie Red John kan zijn?
Ik heb even in de lijst met characters zitten kijken en ik denk deze:quote:Op zondag 10 februari 2013 23:42 schreef ibo0546 het volgende:
Zou best kunnen inderdaad.
Het is denk ik wel iemand van visualize.
nee, dat ligt iets te voor de hand liggend.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb even in de lijst met characters zitten kijken en ik denk deze:
[ afbeelding ]
Mmm dan denken we misschien JUIST dat hij het niet isquote:Op maandag 18 maart 2013 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nee, dat ligt iets te voor de hand liggend.
Ik snap wie je bedoelt. Hij speelt ondertussen ook in een andere serie Unforgetable, dus ik gok dat hij een niet al te grote rol meer heeft/krijgt in the Mentalist.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm dan denken we misschien JUIST dat hij het niet is
Ik zat ook nog aan de baas te denken. Hoe heet hij, die pokeraar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |