Wat vind waarvanquote:Op woensdag 14 december 2011 18:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dit bedoel ik.
Zeg gewoon wat je vind dan, dan is het eruit.
quote:
Ik snap je nog steeds niet. Misschien dat ze in NWS beter happen.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:56 schreef De_Nuance het volgende:
Geen idee, waar komen al die persoonlijke sneren naar mij out-of-the-blue steeds vandaan?
Ik zag het ook gebeuren.quote:
D_N voelt zich belangrijk. EG-complexje.quote:
Dat zal het zijn ja.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
D_N voelt zich belangrijk. EG-complexje.
Dat heb ik nooit beweerd, maar hij beweert dat ik dat denk, want hij kan in mijn hoofd kijken.quote:
Lief zijn!quote:Op woensdag 14 december 2011 18:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
D_N voelt zich belangrijk. EG-complexje.
Ik kijk 9 van de 10 keer pas na de poster nadat ik de post gequote heb. Schijnbaar maakt D_N meer kwalitatief uitermate teleurstellende posts dan de rest van de SC'ers.quote:
Nee. Dat beweer ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit beweerd, maar hij beweert dat ik dat denk, want hij kan in mijn hoofd kijken.
Heb je bewijsmateriaal?quote:
Voor jou ben ik allesquote:
Dat krijg je met al die NWS-instroom.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:02 schreef maartena het volgende:
Zelfs in het slow-chat topic kan er niet ge-slow-chat worden zonder dat er moslims genoemd worden.
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1118407quote:Op woensdag 14 december 2011 19:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Gozert, enorme bodybuildert van je moedert.
Was je weg?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:02 schreef von_Preussen het volgende:
Heeee stelletje bolle hokken, von_Preussen is er weer!
Wie?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:02 schreef von_Preussen het volgende:
What happened?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:02 schreef von_Preussen het volgende:
Ja, eventjes op de sportschool mijn bolle lichaam wat verder in vorm brengen.quote:
Je vader, je weet wel, die met die melkwagen.quote:
Halvewege elke SC hebben we ze al teruggestuurd naar Turkije.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:02 schreef maartena het volgende:
Zelfs in het slow-chat topic kan er niet ge-slow-chat worden zonder dat er moslims genoemd worden.
Ja, gister gezien.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1118407
Uitzending van de VPRO waar ze met een helicoptert over R'dam heen vliegen, met wat slappe verhaaltjes erbij. Leukt voor de beelden, maar verdert niet zo boeiendt.
Maar... maar.. dat was Koos alquote:Op woensdag 14 december 2011 19:05 schreef von_Preussen het volgende:
Je vader, je weet wel, die met die melkwagen.
Ja, bedankt voor die gratis vakanties elke keer.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Halvewege elke SC hebben we ze al teruggestuurd naar Turkije.
Sinds de rechtse coup hier is het niet anders helaas.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:02 schreef maartena het volgende:
Het lijkt De Kleine Blonde Dood welquote:Op woensdag 14 december 2011 19:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, Koos is je halfbroer van een andere vader (wie dat is mag je zelf invullen).
Mwa, mwa, rechtse coup. Er zijn een paar verdwaalde ex-VKZ-ers die wat rechts roepen, maar uit de staatsruif eten. Dat is moeilijk een coup te noemen.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Sinds de rechtse coup hier is het niet anders helaas.
Ok.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niets, ben gewoon eventjes een blijhoofd.
Urgh ... daar luistert mijn vader naar man, verschrikkelijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik luister naar muziek van Tina Turner, gruwelijke shit man!
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh!!!!!!!quote:Op woensdag 14 december 2011 19:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Urgh ... daar luistert mijn vader naar man, verschrikkelijk.
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:05 schreef Boze_Appel het volgende:
Halvewege elke SC hebben we ze al teruggestuurd naar Turkije.
En UB40.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh!!!!!!!
Misschien heeft hij de wapenonderdelencollectie van die gast uit Luik weten te bemachtigen?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:14 schreef De_Nuance het volgende:
vP is wel heel vrolijk, ik vind het maar verdacht.
aaaight...quote:Op woensdag 14 december 2011 19:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik luister naar muziek van Tina Turner, gruwelijke shit man!
Het lijkt me in ieder geval verstandig om de AIVD even op de hoogte stellen, hier klopt iets niet!quote:Op woensdag 14 december 2011 19:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien heeft hij de wapenonderdelencollectie van die gast uit Luik weten te bemachtigen?
Vieze ui dat je bent!quote:Op woensdag 14 december 2011 19:20 schreef betyar het volgende:
Hoi, stelletje zielige jankende badapen.
Hey, gefeliciteerd. Het is vandaag "world monkey day".quote:Op woensdag 14 december 2011 19:20 schreef betyar het volgende:
Hoi, stelletje zielige jankende badapen.
Hou je bek.quote:
En jij ook.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:20 schreef maartena het volgende:
[..]
Hey, gefeliciteerd. Het is vandaag "world monkey day".
Betyar is verkrukt.quote:
Klinkt ernstigquote:
Vanwege je ui-UIquote:
In de POL-SC zit je anders regelmatig te janken.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik jank moeilijk misschien dat ene ui helpt.
Nee dat is zeiken. Daar heb ik geen problemen mee.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de POL-SC zit je anders regelmatig te janken.
Jep.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:31 schreef von_Preussen het volgende:
Is dat niet het pin-up girl van VS?
Whehe, kutfilms inderdaad. Vampire romance.quote:
Jij boefje.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:38 schreef De_Nuance het volgende:
Leuk altijd, twee onderwijsbalies die naar elkaar wijzen over een bepaalde cursus.
Ik heb ze een mail gestuurd dat ze het onderling moeten uitvechten.
I know.quote:
Dit nummer is gewoon tofquote:
En de grootste heks is hier een rooie die PHP buiten flikkert.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:54 schreef De_Nuance het volgende:
Maar even zonder dollen dus.
In SA is vandaag een heks onthoofd en in Roemenië zijn er twee heksen opgepakt?
Okeee....
True word spoken.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dit nummer is gewoon tof
CNN, Golfoorlog 1.... en een zak chips.
Ik zou niet durven, ik moet studeren.quote:
Ah, oorlog kan romantisch zijn mits je er niet middenin zit inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dit nummer is gewoon tof
Tja. Den Dolech ...quote:Op woensdag 14 december 2011 19:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, ik moet studeren.
Parklaan atmquote:
quote:Duitse ramptoerist duikt ook op in Luik
Algemeen • Geschreven door ANP op 14-12-2011 @ 17:17
De Duitse 'ramptoerist' is ook in Luik van de partij. De man is de laatste jaren steevast te vinden op plaatsen waar net een ramp of terreurdaad is gebeurd: in het zwart gekleed en met zwarte haarband.
De Belgische televisie toonde hem als een van de rouwenden voor de slachtoffers van de aanslag in de Waalse stad. Hij dook op in Noorwegen na de moordpartij door Anders Breivik en was ook in Apeldoorn na het Koninginnedagdrama, meldden Vlaamse media.
Ook in Luik zei hij zijn medeleven te willen betuigen. "Het is verschrikkelijk wat hier is gebeurd. En dat uitgerekend voor Kerstmis", aldus de snikkende Duitser.
Die zanger lijkt net een vrouw.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dit nummer is gewoon tof
Leave Britney Alone gevalletje?quote:
"Het waren zulke leuke mensen, echt, dat had ik nooit achter ze gezocht!"quote:Op woensdag 14 december 2011 20:06 schreef waht het volgende:
Altijd heerlijk, die kleinburgerlijke opmerkingen over "Je denkt nooit dat het hier kan gebeuren".
Als je er middenin zit beleef je tenminste een adrenalinekick die met niets te vergelijken is. Je weet pas dat je echt leeft als je stront van angst je dun door de broekspijpen loopt, je kameraden zonder verdoving een kogel uit je romp peuteren met een zakmes en je op 300 meter nog een koelie kan poppen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, oorlog kan romantisch zijn mits je er niet middenin zit inderdaad.
Hihi.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:06 schreef waht het volgende:
Altijd heerlijk, die kleinburgerlijke opmerkingen over "Je denkt nooit dat het hier kan gebeuren".
Ze denken dat je homo bent.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:08 schreef robin007bond het volgende:
Ik word in een msn groepsgesprek uitgenodigd met allemaal meisjes.
Waarom gaat het gelijk over dildo's zonder dat ik over het onderwerp begin?
Omdat het best gay zou zijn als jij over dildo’s zou beginnenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:08 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso moet je als man zijnde op je hoede zijn bij vrouwen die jou vertrouwen met hun seksleven en daar "hihi" over willen babbelen met je. Mijn ervaring is dat ze dat pas doen als ze denken dat je homo bent of je "out" bent.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat het best gay zou zijn als jij over dildo’s zou beginnen.
Of als je in je broek hebt gepoept en je weet dat je ouders je een tik gaan geven als je het niet snel opruimt. Maar je weet niet wat je moet doen en radeloos ga je met een wc-papiertje in je broek graaien.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je er middenin zit beleef je tenminste een adrenalinekick die met niets te vergelijken is. Je weet pas dat je echt leeft als je stront van angst je dun door de broekspijpen loopt, je kameraden zonder verdoving een kogel uit je romp peuteren met een zakmes en je op 300 meter nog een koelie kan poppen.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat het best gay zou zijn als jij over dildo’s zou beginnen.
Inderdaadquote:Op woensdag 14 december 2011 20:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sowieso moet je als man zijnde op je hoede zijn bij vrouwen die jou vertrouwen met hun seksleven en daar "hihi" over willen babbelen met je.
Zitten ze al bloot voor hun webcam ?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:08 schreef robin007bond het volgende:
Die ervaring deel ik dan wederom niet met jou.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:10 schreef Picchia het volgende:
[..]
Of als je in je broek hebt gepoept en je weet dat je ouders je een tik gaan geven als je het niet snel opruimt. Maar je weet niet wat je moet doen en radeloos ga je met een wc-papiertje in je broek graaien.
Laat die eerste twee vereisten maar vallen, de laatste wil nog wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je er middenin zit beleef je tenminste een adrenalinekick die met niets te vergelijken is. Je weet pas dat je echt leeft als je stront van angst je dun door de broekspijpen loopt, je kameraden zonder verdoving een kogel uit je romp peuteren met een zakmes en je op 300 meter nog een koelie kan poppen.
Helaas, maar ik zou ook weleens willen ervaren.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die ervaring deel ik dan wederom niet met jou.
Mja, ze doen het wel af en toe met hetero’s, maar vaak omdat ze geinteresseerd zijn in je kwakkelende relatie en met hun semi-exhibitionistische sexcapades je willen verleiden tot vreemdgaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sowieso moet je als man zijnde op je hoede zijn bij vrouwen die jou vertrouwen met hun seksleven en daar "hihi" over willen babbelen met je. Mijn ervaring is dat ze dat pas doen als ze denken dat je homo bent of je "out" bent.
Snel wat hetero opmerkingen maken jij!quote:
Pijn maakt van jongens een vent.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat die eerste twee vereisten maar vallen, de laatste wil nog wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwacht dat ze van Rompuy dan vrij snel vervangen voor Bieberquote:Op woensdag 14 december 2011 20:11 schreef von_Preussen het volgende:
Robin kan in het groepsgesprek natuurlijk ook een discussie over de actuele ontwikkelingen omtrent de eurocrisis beginnen en eventuele oplossing met de dames in kaart brengen.
Mon amis, neuken doet geen pijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Pijn maakt van jongens een vent.
[..]
Hey Robin .... hebben ze haar op hun doosje ?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:11 schreef von_Preussen het volgende:
Robin kan in het groepsgesprek natuurlijk ook een discussie over de actuele ontwikkelingen omtrent de eurocrisis beginnen en eventuele oplossing met de dames in kaart brengen.
Ik gok op het eerste, gezien het een groepje is.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:12 schreef De_Nuance het volgende:
Ze testen Robins seksualiteit, of hebben gewoon even wat aandacht nodig.
Bij jouw vorm van neuken sowieso wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mon amis, neuken doet geen pijn.
Doen ze dat in groepsverband bij jou ja?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mja, ze doen het wel af en toe met hetero’s, maar vaak omdat ze geinteresseerd zijn in je kwakkelende relatie en met hun semi-exhibitionistische sexcapades je willen verleiden tot vreemdgaan.
“Oh, je vriendin slikt niet? Ik wist niet dat er meisjes waren die dat niet deden
”
Rechtenmeisjes zijn overigens wel in staat tot interessante gesprekken, geheel tegen mijn verwachting in. Al wel vaker met een meisje de hele nacht over diepgaande en minder diepgaande onderwerpen zitten praten, dat geeft mij dan achteraf een voldaan gevoel, zo'n leuk gesprek.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze van Rompuy dan vrij snel vervangen voor Bieber.
God, ik ben daar zo slecht inquote:Op woensdag 14 december 2011 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Snel wat hetero opmerkingen maken jij!
Voor jou mischien niet, maar voor de Tayler Lautnors wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mon amis, neuken doet geen pijn.
Hoezo, verga jij van de pijn wanneer je vriendin extra strak is?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij jouw vorm van neuken sowieso wel.
Mijn generatie scheert meestal he.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hey Robin .... hebben ze haar op hun doosje ?
Gewoon vragen of ze één voor één geneukt willen worden, of allemaal tegelijk in een gangbang.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
God, ik ben daar zo slecht in
Bij hem ben ik teder.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor jou mischien niet, maar voor de Tayler Lautnors wel.
"Wat moet je nou met een dildo, het echte werk is zoveel beter".quote:Op woensdag 14 december 2011 20:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
God, ik ben daar zo slecht in
Bij de anderen dus niet, wat het vermoeden doet bevestigen dat jouw vorm van neuken wél pijn doet.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Wat moet je nou met een dildo, het echte werk is zoveel beter".
Lekker multi-interpretabel voor ze, echter het pleit je niet vrij van homoseksualiteit.
De meesten die geneukt willen worden vinden 't lekker dus nee.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij de anderen dus niet, wat het vermoeden doet bevestigen dat jouw vorm van neuken wél pijn doet.
Groepsverband niet. Maximaal tweequote:Op woensdag 14 december 2011 20:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doen ze dat in groepsverband bij jou ja?
Interesting material.
Dat is daderkennis.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Wat moet je nou met een dildo, het echte werk is zoveel beter".
Lekker multi-interpretabel voor ze, echter het pleit je niet vrij van homoseksualiteit.
Specifieker; de ontvangende versie daarvan.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:14 schreef De_Nuance het volgende:
jouw vorm van neuken
Klinkt wel als een mooi eufemisme.
Zeg dan anale seks
We zijn er uit, ze verdenken onze vriend Robin ervan dat hij van de verkeerde kant is.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Groepsverband niet. Maximaal twee
Hehehe, gevoelige jongen hèquote:Op woensdag 14 december 2011 20:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoezo, verga jij van de pijn wanneer je vriendin extra strak is?
Ik zou naar de dokter gaan als ik jou was dan.
Damn.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zijn er uit, ze verdenken onze vriend Robin ervan dat hij van de verkeerde kant is.
Sorry Robin.
Affijn, toch is pijn een essentieel element in het man worden.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De meesten die geneukt willen worden vinden 't lekker dus nee.
Balen joh!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zijn er uit, ze verdenken onze vriend Robin ervan dat hij van de verkeerde kant is.
Sorry Robin.
Ontvangende homo's zijn dan ook mannelijker dan hetero's.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Affijn, toch is pijn een essentieel element in het man worden.
Maar dan wordt het weer te lang!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Balen joh!
Robin, probeer je haar nog wat langer te laten groeien om bieberficaties te voorkomen!
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sorry Robin.
Au.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ontvangende homo's zijn dan ook mannelijker dan hetero's.
Dat is het gewoon!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Want?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meer pijn bij de seks dan bij hetero's.quote:
Net zeg je dat het geen pijn doet?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meer pijn bij de seks dan bij hetero's.
Dit is echt zo een leuk twitter account, ga steeds weer stukquote:Telegraaf Reacties
@DeReactiegraaf
Amsterdam
Verzamelt dieptepunten uit de reacties bij artikelen op telegraaf.nl. Voor je dagelijkse portie paranoia, xenofobie, drogredenen, contaminaties en -dt-fouten.
Voor de gever niet nee me dunkt.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Net zeg je dat het geen pijn doet?
Hè?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon Von_Preussen z'n redenatie dat pijn je een man maakt.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hè?
Iemand in de kont neuken, dan kan je nog denken dat het een lekker Braziliaans wijf is.
In de kont geneukt worden is gay. But still not as gay as twilight.
Nee, jij zegt dat het geen pijn doet, dus dan gebruik je een verkeerde redenatie.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon Von_Preussen z'n redenatie dat pijn je een man maakt.
Nobody gets it.
Condoom sowieso, tenzij je zin hebt om de volgende Freddy Mercury te worden.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:21 schreef Picchia het volgende:
Gewoon glijmiddel of condoom en voila.
Tegen een spuit in je arm helpt een condoom niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Condoom sowieso, tenzij je zin hebt om de volgende Freddy Mercury te worden.
Mon amis, je hebt in de homo-wereld gevers en nemers, homo seks is geen homogeen gebeuren (hihi pun).quote:Op woensdag 14 december 2011 20:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat het geen pijn doet, dus dan gebruik je een verkeerde redenatie.
Feit blijft dat ik in mijn leven nog wel tenminste 1 keer neergeschoten wil worden, gewoon, omdat het kan.
En dat terwijl er sowieso geen kinderen kunnen komen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef GSbrder het volgende:
Je zal maar je hele leven moeten neuken met condoom²
Niet met een vaste partner natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef GSbrder het volgende:
Je zal maar je hele leven moeten neuken met condoom²
Hahaha, ze denken echt dat je homo bent.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:24 schreef robin007bond het volgende:
oh god![]()
"ja ik weet het, jongens komen echt veel te snel klaar
je moet echt oefenen hoor!"
Je hebt me aangestoken VS, dat is hetquote:Op woensdag 14 december 2011 20:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hahaha, ze denken echt dat je homo bent.
Geweldig.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dit is echt zo een leuk twitter account, ga steeds weer stuk
http://twitter.com/#!/DeReactiegraaf
Dan moet ie maar snel een baantje in de Zeeuwse horeca nemen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hahaha, ze denken echt dat je homo bent.
Geweldig.
Speciaal voor jou.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt me aangestoken VS, dat is het
Ze weten best dat ik niet homo benquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dit is echt zo een leuk twitter account, ga steeds weer stuk
http://twitter.com/#!/DeReactiegraaf
Gamma.quote:Ik deed vroeger ook aan comazuipen en heb een prima baan. Hoort er allemaal bij!
Doet me denken aan een vakantie op de costa’s.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:24 schreef robin007bond het volgende:
oh god![]()
"ja ik weet het, jongens komen echt veel te snel klaar
je moet echt oefenen hoor!"
Hoop het voor je, ze behandelen je als "one of the girls".quote:Op woensdag 14 december 2011 20:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze weten best dat ik niet homo ben
Een van die meisjes heb ik wel mee gekust, dus die zal het wel weten.
Hoop ik dan
Anders hier eventjes een certificaatje scoren en dan opsturen naar de dames in kwestie.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze weten best dat ik niet homo ben
Een van die meisjes heb ik wel mee gekust, dus die zal het wel weten.
Hoop ik dan
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoop het voor je, ze behandelen je als "one of the girls".
twitter:DeReactiegraaf twitterde op woensdag 14-12-2011 om 18:49:42"Als PVVstemmer weet ik niet wat ik ervan moet denken. Zachtjes,kort,beleefd meeklappen mocht van mij wel." http://t.co/mDJVtY9s reageer retweet
Dat deed me aan onderstaande dame denken:quote:Op woensdag 14 december 2011 20:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eén blik op haar lichaam leerde me echter dat het niet verwonderlijk was dat dit niet lukte.
Ik heb nog steeds zin om die messenset van hun reclame in haar torso te werpen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat deed me aan onderstaande dame denken:
[ afbeelding ]
Dat sowieso, in Afrika lieten vrouwelijke collega's mij poppers proberen en beoordelen op kantoor, ik zat met een kop als een tomaat aan het bureau. Toen kreeg ik een vieze blik van de directeur.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Misschien is het gewoon het seksuele moraal dat tegenwoordig niet klopt.
Schijnt een heel goed programma te zijn, ondanks dat iedereen een berg vooroordelen over Ali B heeft, inclusief ik.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat sowieso, in Afrika lieten vrouwelijke collega's mij poppers proberen en beoordelen op kantoor, ik zat met een kop als een tomaat aan het bureau. Toen kreeg ik een vieze blik van de directeur.
Had ik ook, is helemaal weg. Ali B is OK.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Schijnt een heel goed programma te zijn, ondanks dat iedereen een berg vooroordelen over Ali B heeft, inclusief ik.
Nochtans ook 't meest vreemde dat me ooit is overkomen op de werkvloer.quote:
Poppersquote:
Ja klopt. Of anders kun je aso's kijken bij de NCRV op 1.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar straks komt toch het vlees-eetprogramma?
Dictee?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja klopt. Of anders kun je aso's kijken bij de NCRV op 1.
Onder andere, maar je krijgt er gewoon een enorme rush van, alsof je een adrenaline-kick van jewelste krijgt.quote:
Retweetquote:Op woensdag 14 december 2011 20:37 schreef Nautilus. het volgende:
GTST is wel erg clichématig de laatste tijd.
3 lagen vlees dus.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee ik vergis me, de aso's zitten tussen Ali en het mensenvlees in.
En daarna schijt je in je broek.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onder andere, maar je krijgt er gewoon een enorme rush van, alsof je een adrenaline-kick van jewelste krijgt.
Is raar, ik zie je posts ook niet meer.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Computer gaat het echt niet doen. Ik begrijp dat niet.
Nou eentje die harder kan zuigen dan mijn stofzuiger.....quote:"Wat is er een mooier cadeau als man om met een echte maagd te trouwen."
Godzijdank niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:38 schreef Picchia het volgende:
[..]
En daarna schijt je in je broek.
Het is niet deze computer.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Is raar, ik zie je posts ook niet meer.
Nee.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:40 schreef JoaC het volgende:
Is er geen risico dat je van Poppers in je broek poept of zoiets dergelijks?
Die ziekte heet homofilie.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Het is geen drug die van je anus een gapend gat maakt.
Jullie zijn zo bekrompen.quote:
Ervaring mee?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:41 schreef De_Nuance het volgende:
Niet zo genuanceerd. Poppers ga je gewoon van in je broek schijten.
Je darmen bevatten toch ook kringspieren, logische redenatie voor iemand die er geen verstand van heeft lijkt me?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Het is geen drug die van je anus een gapend gat maakt.
Ik begrijp het al. Het maakt een ingang van een uitgang. Niks eruit, alles erin.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Godzijdank niet.
Ik snap 't niet zo, voelde me niet meer ontspannen qua spierweefsel waar dan ook, alleen m'n hoofd werd zo rood als een tomaat en je krijgt een kick. Gewoon 5 minuten stoned als een garnaal en daarna weer normaal.
Nee maar al dat genuanceer de hele tijd is maar vervelend hoor.quote:
Ja maar het effect is niet extreem.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:42 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je darmen bevatten toch ook kringspieren, logische redenatie voor iemand die er geen verstand van heeft lijkt me?
"Ik ben daar niet zo heel handig in. Kun je me komen helpen?"quote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef robin007bond het volgende:
Oh god, ik heb VS zijn advies opgevolgd.
"scheer alles altijd netjes bij he robin"
Snel antwoorden "alles voor de vrouwtjes hequote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:44 schreef Picchia het volgende:
[..]
"Ik ben daar niet zo heel handig in. Kun je me komen helpen?"
"en als je bezig bent wat j-pop voor mij zingen".quote:Op woensdag 14 december 2011 20:44 schreef Picchia het volgende:
[..]
"Ik ben daar niet zo heel handig in. Kun je me komen helpen?"
Ik was al bang toen VS ook naar de meet ging.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef robin007bond het volgende:
Zijn computer heeft het begeven. RIPquote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo gek, net was ie er nog maar toen zei hij dat zijn computer stuk was, en weg was hij.
Toch houden we van je hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee maar al dat genuanceer de hele tijd is maar vervelend hoor.
Eliooo di Rupooooquote:Op woensdag 14 december 2011 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik was al bang toen VS ook naar de meet ging.
Wat de neuk?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik was al bang toen VS ook naar de meet ging.
Nietes, allemaal racisten. Overal. Iedereen!!!quote:
Geil.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
"en als je bezig bent wat j-pop voor mij zingen".
Tussen 2 postings ben ik inderdaad weg.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo gek, net was ie er nog maar toen zei hij dat zijn computer stuk was, en weg was hij.
Op jouw leeftijd deed ik niets anders dan cammen. Voordat ze ervoor begonnen te waarschuwen en zo.quote:
Ik ben een racist dat klopt.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nietes, allemaal racisten. Overal. Iedereen!!!
Ik denk alleen dat je jezelf eerst met pindakaas in moet smeren voor VS. je leuk gaat vinden.quote:
Nou ja, het is wel lekker rustig.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:44 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zijn computer heeft het begeven. RIP
TMI.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Picchia het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd deed ik niets anders dan cammen. Voordat ze ervoor begonnen te waarschuwen en zo.
Robin zei toch echt alles.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat de neuk?
Ik heb 't niet over Robin's schaamhaar gehad, gare gristen.
*ping*quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Disana het volgende:
Heb je al een ongezonde maaltijd gekozen?
Baas!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Picchia het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd deed ik niets anders dan cammen. Voordat ze ervoor begonnen te waarschuwen en zo.
Echt mannen gebruiken vlijmscherpe messen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:47 schreef Nautilus. het volgende:
Ik scheer me tegenwoordig met een apparaat.
Dat kan niet zomaar vind ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben een racist dat klopt.
Ik verkies Mediterrane mensen en Turken boven Nederlanders. Lekkah puh!
Overal?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Echt mannen gebruiken vlijmscherpe messen.
Oooh gaan we het zo doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat kan niet zomaar vind ik.
Ik zal je strafwerk moeten geven.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Picchia het volgende:
[..]
bedankt voor de informatie he!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:47 schreef Nautilus. het volgende:
Ik scheer me tegenwoordig met een apparaat.
Wat lekker, ik ben gek op roti. Knap dat je dat zelf kunt maken.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mijn zelgemaakte roti? Best lekker.
Een bot mes, dat eigenlijk alleen maar pijn doet en geen haar verwijdert.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Echt mannen gebruiken vlijmscherpe messen.
We zijn het een keer eens.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
[..]
bedankt voor de informatie he!
VS, wat doe je?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oooh gaan we het zo doen.
Nou Turkse adolescent leraar, straf me maar, wat moet ik voor u doen?
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zijn het een keer eens.
TMI for life.
Ik ben een stoute leerling.quote:
Wij haalden onze roti ook bij Hindoestanen, die zijn daar echt heel goed in ja.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:50 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ken een hindoestaans meisje en zij maakt de lekkerste roti van de wereld
Nee niet echt.quote:
"doe je wel asjeblieft iets met onze wijze lessen robin?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
Hah Disana zit in Robin's positie, vast in een gesprek over hoe mannen met elkaar praten over hoe ze hun ballen scheren. Disana, we leven met je mee.
quote:
Gewoon antwoorden: "Kom maar opquote:Op woensdag 14 december 2011 20:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"doe je wel asjeblieft iets met onze wijze lessen robin?
want ik denk dat je ze de komende tijd wel goed kan gebruiken."
![]()
![]()
Oeh je wordt gekoppeld!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
![]()
Duidelijker kan je het niet krijgen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
![]()
Yesquote:Op woensdag 14 december 2011 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij haalden onze roti ook bij Hindoestanen, die zijn daar echt heel goed in ja.
Schattig he.quote:
Eentje daarvan is zwaar te doen... maar dat ga ik dus nooit zeggenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon antwoorden: "Kom maar op".
Als ze te doen zijn tenminste, anders /exit gesprek.
Nee hoezo?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef Disana het volgende:
Zit er ergens iemand onder mijn nick te posten?
Ik word dement denk ik, ik heb niets over schaamhaar gezien.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee hoezo?
Robin zit in een msn-gesprek met meisjes en ze praten over schaamhaar.
En bij jou is het net andersom. Jij zit in een fok gesprek met alleen maar mannen, die ook over schaamhaar praten.
Nee, duh, dat hebben we afgeschoren!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik word dement denk ik, ik heb niets over schaamhaar gezien.
Waarom niet?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eentje daarvan is zwaar te doen... maar dat ga ik dus nooit zeggen
Wat kan jij selectief posts lezen dan, kudo's aan uwer kant.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik word dement denk ik, ik heb niets over schaamhaar gezien.
Ga je nou leren of hoe zit dat
Ik zat al te zoeken.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, duh, dat hebben we afgeschoren!
Ik kijk naar Ali B. Is dat een goed excuus.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat kan jij selectief posts lezen dan, kudo's aan uwer kant.
Zou B_A op Ali B lijken?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk naar Ali B. Is dat een goed excuus.
Dat kan ook, weet niet of hij geschoren is daar beneden.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk naar Ali B. Is dat een goed excuus.
quote:
Zo schattig.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:02 schreef robin007bond het volgende:
MSN-gesprek is voorbij!
Ik zat de hele tijd met een rood kop voor mijn scherm
Rode kop, witte schacht?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:02 schreef robin007bond het volgende:
MSN-gesprek is voorbij!
Ik zat de hele tijd met een rode kop voor mijn scherm
Dat betekent dat je het leuk vond.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:02 schreef robin007bond het volgende:
MSN-gesprek is voorbij!
Ik zat de hele tijd met een rood kop voor mijn scherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |