Echt mannen gebruiken vlijmscherpe messen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:47 schreef Nautilus. het volgende:
Ik scheer me tegenwoordig met een apparaat.
Dat kan niet zomaar vind ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben een racist dat klopt.
Ik verkies Mediterrane mensen en Turken boven Nederlanders. Lekkah puh!
Overal?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Echt mannen gebruiken vlijmscherpe messen.
Oooh gaan we het zo doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat kan niet zomaar vind ik.
Ik zal je strafwerk moeten geven.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Picchia het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd deed ik niets anders dan cammen. Voordat ze ervoor begonnen te waarschuwen en zo.
bedankt voor de informatie he!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:47 schreef Nautilus. het volgende:
Ik scheer me tegenwoordig met een apparaat.
Wat lekker, ik ben gek op roti. Knap dat je dat zelf kunt maken.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mijn zelgemaakte roti? Best lekker.
Een bot mes, dat eigenlijk alleen maar pijn doet en geen haar verwijdert.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Echt mannen gebruiken vlijmscherpe messen.
We zijn het een keer eens.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
[..]
bedankt voor de informatie he!
VS, wat doe je?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oooh gaan we het zo doen.
Nou Turkse adolescent leraar, straf me maar, wat moet ik voor u doen?
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zijn het een keer eens.
TMI for life.
Ik ben een stoute leerling.quote:
Wij haalden onze roti ook bij Hindoestanen, die zijn daar echt heel goed in ja.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:50 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ken een hindoestaans meisje en zij maakt de lekkerste roti van de wereld
Nee niet echt.quote:
"doe je wel asjeblieft iets met onze wijze lessen robin?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
Hah Disana zit in Robin's positie, vast in een gesprek over hoe mannen met elkaar praten over hoe ze hun ballen scheren. Disana, we leven met je mee.
quote:
Gewoon antwoorden: "Kom maar opquote:Op woensdag 14 december 2011 20:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"doe je wel asjeblieft iets met onze wijze lessen robin?
want ik denk dat je ze de komende tijd wel goed kan gebruiken."
![]()
![]()
Oeh je wordt gekoppeld!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
![]()
Duidelijker kan je het niet krijgen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
![]()
Yesquote:Op woensdag 14 december 2011 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij haalden onze roti ook bij Hindoestanen, die zijn daar echt heel goed in ja.
Schattig he.quote:
Eentje daarvan is zwaar te doen... maar dat ga ik dus nooit zeggenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon antwoorden: "Kom maar op".
Als ze te doen zijn tenminste, anders /exit gesprek.
Nee hoezo?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef Disana het volgende:
Zit er ergens iemand onder mijn nick te posten?
Ik word dement denk ik, ik heb niets over schaamhaar gezien.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee hoezo?
Robin zit in een msn-gesprek met meisjes en ze praten over schaamhaar.
En bij jou is het net andersom. Jij zit in een fok gesprek met alleen maar mannen, die ook over schaamhaar praten.
Nee, duh, dat hebben we afgeschoren!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik word dement denk ik, ik heb niets over schaamhaar gezien.
Waarom niet?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eentje daarvan is zwaar te doen... maar dat ga ik dus nooit zeggen
Wat kan jij selectief posts lezen dan, kudo's aan uwer kant.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik word dement denk ik, ik heb niets over schaamhaar gezien.
Ga je nou leren of hoe zit dat
Ik zat al te zoeken.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, duh, dat hebben we afgeschoren!
Ik kijk naar Ali B. Is dat een goed excuus.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat kan jij selectief posts lezen dan, kudo's aan uwer kant.
Zou B_A op Ali B lijken?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk naar Ali B. Is dat een goed excuus.
Dat kan ook, weet niet of hij geschoren is daar beneden.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk naar Ali B. Is dat een goed excuus.
quote:
Zo schattig.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:02 schreef robin007bond het volgende:
MSN-gesprek is voorbij!
Ik zat de hele tijd met een rood kop voor mijn scherm
Rode kop, witte schacht?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:02 schreef robin007bond het volgende:
MSN-gesprek is voorbij!
Ik zat de hele tijd met een rode kop voor mijn scherm
Dat betekent dat je het leuk vond.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:02 schreef robin007bond het volgende:
MSN-gesprek is voorbij!
Ik zat de hele tijd met een rood kop voor mijn scherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |