Echt mannen gebruiken vlijmscherpe messen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:47 schreef Nautilus. het volgende:
Ik scheer me tegenwoordig met een apparaat.
Dat kan niet zomaar vind ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben een racist dat klopt.
Ik verkies Mediterrane mensen en Turken boven Nederlanders. Lekkah puh!
Overal?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Echt mannen gebruiken vlijmscherpe messen.
Oooh gaan we het zo doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat kan niet zomaar vind ik.
Ik zal je strafwerk moeten geven.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Picchia het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd deed ik niets anders dan cammen. Voordat ze ervoor begonnen te waarschuwen en zo.
bedankt voor de informatie he!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:47 schreef Nautilus. het volgende:
Ik scheer me tegenwoordig met een apparaat.
Wat lekker, ik ben gek op roti. Knap dat je dat zelf kunt maken.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mijn zelgemaakte roti? Best lekker.
Een bot mes, dat eigenlijk alleen maar pijn doet en geen haar verwijdert.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Echt mannen gebruiken vlijmscherpe messen.
We zijn het een keer eens.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
[..]
bedankt voor de informatie he!
VS, wat doe je?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oooh gaan we het zo doen.
Nou Turkse adolescent leraar, straf me maar, wat moet ik voor u doen?
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zijn het een keer eens.
TMI for life.
Ik ben een stoute leerling.quote:
Wij haalden onze roti ook bij Hindoestanen, die zijn daar echt heel goed in ja.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:50 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ken een hindoestaans meisje en zij maakt de lekkerste roti van de wereld
Nee niet echt.quote:
"doe je wel asjeblieft iets met onze wijze lessen robin?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
Hah Disana zit in Robin's positie, vast in een gesprek over hoe mannen met elkaar praten over hoe ze hun ballen scheren. Disana, we leven met je mee.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |