Tussen 2 postings ben ik inderdaad weg.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo gek, net was ie er nog maar toen zei hij dat zijn computer stuk was, en weg was hij.
Op jouw leeftijd deed ik niets anders dan cammen. Voordat ze ervoor begonnen te waarschuwen en zo.quote:
Ik ben een racist dat klopt.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nietes, allemaal racisten. Overal. Iedereen!!!
Ik denk alleen dat je jezelf eerst met pindakaas in moet smeren voor VS. je leuk gaat vinden.quote:
Nou ja, het is wel lekker rustig.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:44 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zijn computer heeft het begeven. RIP
TMI.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Picchia het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd deed ik niets anders dan cammen. Voordat ze ervoor begonnen te waarschuwen en zo.
Robin zei toch echt alles.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat de neuk?
Ik heb 't niet over Robin's schaamhaar gehad, gare gristen.
*ping*quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Disana het volgende:
Heb je al een ongezonde maaltijd gekozen?
Baas!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Picchia het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd deed ik niets anders dan cammen. Voordat ze ervoor begonnen te waarschuwen en zo.
Echt mannen gebruiken vlijmscherpe messen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:47 schreef Nautilus. het volgende:
Ik scheer me tegenwoordig met een apparaat.
Dat kan niet zomaar vind ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben een racist dat klopt.
Ik verkies Mediterrane mensen en Turken boven Nederlanders. Lekkah puh!
Overal?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Echt mannen gebruiken vlijmscherpe messen.
Oooh gaan we het zo doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat kan niet zomaar vind ik.
Ik zal je strafwerk moeten geven.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Picchia het volgende:
[..]
bedankt voor de informatie he!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:47 schreef Nautilus. het volgende:
Ik scheer me tegenwoordig met een apparaat.
Wat lekker, ik ben gek op roti. Knap dat je dat zelf kunt maken.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mijn zelgemaakte roti? Best lekker.
Een bot mes, dat eigenlijk alleen maar pijn doet en geen haar verwijdert.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Echt mannen gebruiken vlijmscherpe messen.
We zijn het een keer eens.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
[..]
bedankt voor de informatie he!
VS, wat doe je?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oooh gaan we het zo doen.
Nou Turkse adolescent leraar, straf me maar, wat moet ik voor u doen?
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zijn het een keer eens.
TMI for life.
Ik ben een stoute leerling.quote:
Wij haalden onze roti ook bij Hindoestanen, die zijn daar echt heel goed in ja.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:50 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ken een hindoestaans meisje en zij maakt de lekkerste roti van de wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |