Godzijdank niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:38 schreef Picchia het volgende:
[..]
En daarna schijt je in je broek.
Het is niet deze computer.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Is raar, ik zie je posts ook niet meer.
Nee.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:40 schreef JoaC het volgende:
Is er geen risico dat je van Poppers in je broek poept of zoiets dergelijks?
Die ziekte heet homofilie.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Het is geen drug die van je anus een gapend gat maakt.
Jullie zijn zo bekrompen.quote:
Ervaring mee?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:41 schreef De_Nuance het volgende:
Niet zo genuanceerd. Poppers ga je gewoon van in je broek schijten.
Je darmen bevatten toch ook kringspieren, logische redenatie voor iemand die er geen verstand van heeft lijkt me?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Het is geen drug die van je anus een gapend gat maakt.
Ik begrijp het al. Het maakt een ingang van een uitgang. Niks eruit, alles erin.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Godzijdank niet.
Ik snap 't niet zo, voelde me niet meer ontspannen qua spierweefsel waar dan ook, alleen m'n hoofd werd zo rood als een tomaat en je krijgt een kick. Gewoon 5 minuten stoned als een garnaal en daarna weer normaal.
Nee maar al dat genuanceer de hele tijd is maar vervelend hoor.quote:
Ja maar het effect is niet extreem.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:42 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je darmen bevatten toch ook kringspieren, logische redenatie voor iemand die er geen verstand van heeft lijkt me?
"Ik ben daar niet zo heel handig in. Kun je me komen helpen?"quote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef robin007bond het volgende:
Oh god, ik heb VS zijn advies opgevolgd.
"scheer alles altijd netjes bij he robin"
Snel antwoorden "alles voor de vrouwtjes hequote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:44 schreef Picchia het volgende:
[..]
"Ik ben daar niet zo heel handig in. Kun je me komen helpen?"
"en als je bezig bent wat j-pop voor mij zingen".quote:Op woensdag 14 december 2011 20:44 schreef Picchia het volgende:
[..]
"Ik ben daar niet zo heel handig in. Kun je me komen helpen?"
Ik was al bang toen VS ook naar de meet ging.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef robin007bond het volgende:
Zijn computer heeft het begeven. RIPquote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo gek, net was ie er nog maar toen zei hij dat zijn computer stuk was, en weg was hij.
Toch houden we van je hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee maar al dat genuanceer de hele tijd is maar vervelend hoor.
Eliooo di Rupooooquote:Op woensdag 14 december 2011 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik was al bang toen VS ook naar de meet ging.
Wat de neuk?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik was al bang toen VS ook naar de meet ging.
Nietes, allemaal racisten. Overal. Iedereen!!!quote:
Geil.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
"en als je bezig bent wat j-pop voor mij zingen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |