Dit is echt zo een leuk twitter account, ga steeds weer stukquote:Telegraaf Reacties
@DeReactiegraaf
Amsterdam
Verzamelt dieptepunten uit de reacties bij artikelen op telegraaf.nl. Voor je dagelijkse portie paranoia, xenofobie, drogredenen, contaminaties en -dt-fouten.
Voor de gever niet nee me dunkt.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Net zeg je dat het geen pijn doet?
Hè?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ontvangende homo's zijn dan ook mannelijker dan hetero's.
Ik gebruik gewoon Von_Preussen z'n redenatie dat pijn je een man maakt.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hè?
Iemand in de kont neuken, dan kan je nog denken dat het een lekker Braziliaans wijf is.
In de kont geneukt worden is gay. But still not as gay as twilight.
Nee, jij zegt dat het geen pijn doet, dus dan gebruik je een verkeerde redenatie.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon Von_Preussen z'n redenatie dat pijn je een man maakt.
Nobody gets it.
Condoom sowieso, tenzij je zin hebt om de volgende Freddy Mercury te worden.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:21 schreef Picchia het volgende:
Gewoon glijmiddel of condoom en voila.
Tegen een spuit in je arm helpt een condoom niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Condoom sowieso, tenzij je zin hebt om de volgende Freddy Mercury te worden.
Mon amis, je hebt in de homo-wereld gevers en nemers, homo seks is geen homogeen gebeuren (hihi pun).quote:Op woensdag 14 december 2011 20:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat het geen pijn doet, dus dan gebruik je een verkeerde redenatie.
Feit blijft dat ik in mijn leven nog wel tenminste 1 keer neergeschoten wil worden, gewoon, omdat het kan.
En dat terwijl er sowieso geen kinderen kunnen komen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef GSbrder het volgende:
Je zal maar je hele leven moeten neuken met condoom²
Niet met een vaste partner natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef GSbrder het volgende:
Je zal maar je hele leven moeten neuken met condoom²
Hahaha, ze denken echt dat je homo bent.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:24 schreef robin007bond het volgende:
oh god![]()
"ja ik weet het, jongens komen echt veel te snel klaar
je moet echt oefenen hoor!"
Je hebt me aangestoken VS, dat is hetquote:Op woensdag 14 december 2011 20:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hahaha, ze denken echt dat je homo bent.
Geweldig.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dit is echt zo een leuk twitter account, ga steeds weer stuk
http://twitter.com/#!/DeReactiegraaf
Dan moet ie maar snel een baantje in de Zeeuwse horeca nemen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hahaha, ze denken echt dat je homo bent.
Geweldig.
Speciaal voor jou.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt me aangestoken VS, dat is het
Ze weten best dat ik niet homo benquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dit is echt zo een leuk twitter account, ga steeds weer stuk
http://twitter.com/#!/DeReactiegraaf
Gamma.quote:Ik deed vroeger ook aan comazuipen en heb een prima baan. Hoort er allemaal bij!
Doet me denken aan een vakantie op de costa’s.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:24 schreef robin007bond het volgende:
oh god![]()
"ja ik weet het, jongens komen echt veel te snel klaar
je moet echt oefenen hoor!"
Hoop het voor je, ze behandelen je als "one of the girls".quote:Op woensdag 14 december 2011 20:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze weten best dat ik niet homo ben
Een van die meisjes heb ik wel mee gekust, dus die zal het wel weten.
Hoop ik dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |