Wat vind waarvanquote:Op woensdag 14 december 2011 18:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dit bedoel ik.
Zeg gewoon wat je vind dan, dan is het eruit.
quote:
Ik snap je nog steeds niet. Misschien dat ze in NWS beter happen.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:56 schreef De_Nuance het volgende:
Geen idee, waar komen al die persoonlijke sneren naar mij out-of-the-blue steeds vandaan?
Ik zag het ook gebeuren.quote:
D_N voelt zich belangrijk. EG-complexje.quote:
Dat zal het zijn ja.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
D_N voelt zich belangrijk. EG-complexje.
Dat heb ik nooit beweerd, maar hij beweert dat ik dat denk, want hij kan in mijn hoofd kijken.quote:
Lief zijn!quote:Op woensdag 14 december 2011 18:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
D_N voelt zich belangrijk. EG-complexje.
Ik kijk 9 van de 10 keer pas na de poster nadat ik de post gequote heb. Schijnbaar maakt D_N meer kwalitatief uitermate teleurstellende posts dan de rest van de SC'ers.quote:
Nee. Dat beweer ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit beweerd, maar hij beweert dat ik dat denk, want hij kan in mijn hoofd kijken.
Heb je bewijsmateriaal?quote:
Voor jou ben ik allesquote:
Dat krijg je met al die NWS-instroom.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:02 schreef maartena het volgende:
Zelfs in het slow-chat topic kan er niet ge-slow-chat worden zonder dat er moslims genoemd worden.
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1118407quote:Op woensdag 14 december 2011 19:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Gozert, enorme bodybuildert van je moedert.
Was je weg?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:02 schreef von_Preussen het volgende:
Heeee stelletje bolle hokken, von_Preussen is er weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |