Misschien heeft hij de wapenonderdelencollectie van die gast uit Luik weten te bemachtigen?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:14 schreef De_Nuance het volgende:
vP is wel heel vrolijk, ik vind het maar verdacht.
aaaight...quote:Op woensdag 14 december 2011 19:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik luister naar muziek van Tina Turner, gruwelijke shit man!
Het lijkt me in ieder geval verstandig om de AIVD even op de hoogte stellen, hier klopt iets niet!quote:Op woensdag 14 december 2011 19:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien heeft hij de wapenonderdelencollectie van die gast uit Luik weten te bemachtigen?
Vieze ui dat je bent!quote:Op woensdag 14 december 2011 19:20 schreef betyar het volgende:
Hoi, stelletje zielige jankende badapen.
Hey, gefeliciteerd. Het is vandaag "world monkey day".quote:Op woensdag 14 december 2011 19:20 schreef betyar het volgende:
Hoi, stelletje zielige jankende badapen.
Hou je bek.quote:
En jij ook.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:20 schreef maartena het volgende:
[..]
Hey, gefeliciteerd. Het is vandaag "world monkey day".
Betyar is verkrukt.quote:
Klinkt ernstigquote:
Vanwege je ui-UIquote:
In de POL-SC zit je anders regelmatig te janken.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik jank moeilijk misschien dat ene ui helpt.
Nee dat is zeiken. Daar heb ik geen problemen mee.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de POL-SC zit je anders regelmatig te janken.
Jep.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:31 schreef von_Preussen het volgende:
Is dat niet het pin-up girl van VS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |