Welkom in het The Voice of Holland Live topic! Hier praten we live over het het programma, over de kandidaten en de coaches, de vreemdste opmerkingen komen voorbij en eventueel zelfs linkjes van video's van de kandidaten. Waar wacht je op? Klets gezellig mee met alle FOK! Kletsebetsers!
Ook dit jaar zijn de presentatoren weer Martijn Krabbé en Wendy van Dijk! Dit ijzersterke duo ondersteund de familie en praten het programma aan elkaar vast, we zullen er van genietuh! * Tijdens de Liveshows presenteert Winston Gerschtanowitz ook mee, hij zit dan de RedRoom te vervuilen!
Ook dit jaar zijn er weer 4 (eigenlijk 5) coaches en 3 er van zijn ons al bekend, maar Marco Borsato is nieuw dit jaar, zal hij dit jaar de winnaar coachen?
Hieronder zie je een overzicht van alle kandidaten die door zijn naar de Battles, sommige kandidaten hebben een eigen topic en die staan onder elk team!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Overig Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden: Door Cee & door Razor21
Hm net de real life gezien... toch jammer dat Sacha weg is hoor.
Marloes vond ik nu weer beter dan bij de 1e live show, hopelijk was dat gewoon een fout nummer voor haar. Marieke bevestigt haar favorietenstatus. Grappig om te zien dat ze als kleuter al op de foto staat met Marco
Heb net even de aflevering van gister gekeken. Valt me op dat Roel veel kritischer is over het diva-gedrag van Christopher; was het eerst nog 'je bent gewoon een ster', nu is 'ie het ineens helemaal zat. Geluisterd naar de kritiek van het publiek?
Afgelopen 2 liveshows in de zaal gezeten, morgen voor het eerst een liveshow gewoon op de TV kijken. Ik ben benieuwd, aangezien vorige keren het terugkijken enorm tegenviel.
En hoezo zuchten Pisces, omdat er in die teams niet zoveel bij zit voor je, qua smaak?
Ja precies dat Maar ik was Chris en Charly vergeten En Niels vind ik ook goed. En ik hoop héél erg dat Erwin de "misstap" van vorige week recht kan trekken
Ja precies dat Maar ik was Chris en Charly vergeten En Niels vind ik ook goed. En ik hoop héél erg dat Erwin de "misstap" van vorige week recht kan trekken
Ohja Ik ook! En dat van Erwin hoop ik ook absoluut, dat gun ik hem wel! Maar wie is Chris ook alweer?
Op donderdag 15 december 2011 13:17 schreef miss_dynastie het volgende: Heb net even de aflevering van gister gekeken. Valt me op dat Roel veel kritischer is over het diva-gedrag van Christopher; was het eerst nog 'je bent gewoon een ster', nu is 'ie het ineens helemaal zat. Geluisterd naar de kritiek van het publiek?
Anyway, ik heb ontzettend zin in morgen alweer
Bij de battles wist Roel natuurlijk nog niet wat het publiek van hem vond. Dat commentaar op het laten vallen van die microfoon vond ik net zo overbodig als de daad zelf. Die gozer verstaat er niks van en als dat ding kapot is stuur je hem lekker een rekening. Hij zit lang genoeg in het vak om te weten wat zo'n ding kost.
Vorige keer was Chris verreweg m'n favoriet van de avond... kijken of hij dat kan voortzetten of dat met name Marloes en Erwin zich kunnen herpakken. De rest heb ik erg weinig mee...