De bank.quote:Op maandag 12 december 2011 13:09 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ligt dat aan jou of aan je bank?
Ik weet niet, ik vind het meestal niet heel aantrekkelijk als iemand zo zakelijk over seks praatquote:Op maandag 12 december 2011 13:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien heb je geluk en krijg je een leuke MILF of knappe man als docent.
Of je doet de studie met een partner.![]()
Herintreders zul je niet zo veel hebben. De meeste mensen die voor de opleiding gaan hebben voldoende motivatie lijkt mij.
Wat is er mis met de bank dan?quote:
Ik zeg niet dat ik het er niet op kan.quote:Op maandag 12 december 2011 13:12 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Wat is er mis met de bank dan?
Want als je echt geweldig bent, kun je het natuurlijk op elke bank.
http://www.nu.nl/economie(...)enten-nederland.htmlquote:Laatste update: 12 december 2011 12:55 info
AMSTERDAM - De Roemeense president Traian Basescu wil een boycot van Nederlandse groenten uit wraak voor het Nederlandse verzet tegen de toetreding van zijn land tot de Schengenzone.
Foto: ANP
''Ik denk dat het goed is geen Nederlandse groenten te kopen'', zei de president zondag op de Roemeense televisie.
Hij voegde daaraan toe de voorkeur te geven aan Spaanse en Turkse waar. Basescu's regering heeft geen maatregelen genomen om een boycot tot stand te brengen, maar in september legde Roemenië beslag op vrachtwagenladingen Nederlandse tulpen en tulpenbollen.
Tja, dat lijkt me inderdaad niet zo.quote:Op maandag 12 december 2011 13:12 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind het meestal niet heel aantrekkelijk als iemand zo zakelijk over seks praat
Erg realistisch ook.quote:
Klopt. De USA had er moeten staan.quote:
Maar je moet toch rekening houden met toekomstige activiteiten bij de aanschaf van een bank?quote:Op maandag 12 december 2011 13:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het er niet op kan.
Maar er zijn prettiger plekken in huis.
En de bank is een hard design-geval.
Ja, precies. Niet heel opwindendquote:Op maandag 12 december 2011 13:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, dat lijkt me inderdaad niet zo.
Ook in de praktijklessen, dat bij elke stap je een flinke hap theorie krijgt wat er precies gebeurt
Als je ook de beschikking hebt tot andere middelen is dat niet nodigquote:Op maandag 12 december 2011 13:14 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Maar je moet toch rekening houden met toekomstige activiteiten bij de aanschaf van een bank?
Daar weet Bos alles van.quote:Op maandag 12 december 2011 13:14 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Maar je moet toch rekening houden met toekomstige activiteiten bij de aanschaf van een bank?
quote:
Design > De seksability van meubilair.quote:Op maandag 12 december 2011 13:14 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Niet neuken op staatsbanken hequote:Op maandag 12 december 2011 13:17 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik wil wel eens op Bos zijn bank!
quote:Op maandag 12 december 2011 13:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Design > De seksability van meubilair.
Vind je Bos hotquote:Op maandag 12 december 2011 13:17 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik wil wel eens op Bos zijn bank!
Met Bos op zijn bankquote:Op maandag 12 december 2011 13:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet neuken op staatsbanken he
Haha, ik zou wel willen zien hoe jouw deurknoppen eruit zien.quote:Op maandag 12 december 2011 13:19 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Seksability > alles. Tenzij homo.
Haha, ook weer waarquote:Op maandag 12 december 2011 13:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
PvdA'ers doe je uit principe niet
quote:Op maandag 12 december 2011 13:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, ik zou wel willen zien hoe jouw deurknoppen eruit zien.
Jij verwerkt dildo’s overal in je inrichting? Wat single-minded
Truequote:Op maandag 12 december 2011 13:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, ik zou wel willen zien hoe jouw deurknoppen eruit zien.
Jij verwerkt dildo’s overal in je inrichting? Wat single-minded
En ook dingen als een neukbare grillplaat, een neukbare piano en een neukbare koelkast vind ik vreemd.quote:Op maandag 12 december 2011 13:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me.
Bij mannen zou elke deurknop dan een fleshlight zijn
Klopt. Maar dat komt later wel.quote:Op maandag 12 december 2011 13:22 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
True
Maar een bank is toch wel gemaakt om ook gezellig op te zitten enzoDus moet toch enigszins comfortabel zijn?
dildodeurknoppen
Zo'n rode sofa bij de TV met sfeerkaarsenquote:Op maandag 12 december 2011 13:22 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
True
Maar een bank is toch wel gemaakt om ook gezellig op te zitten enzoDus moet toch enigszins comfortabel zijn?
dildodeurknoppen
Komt door de vrouwenquote:Op maandag 12 december 2011 13:24 schreef Reya het volgende:
Zelfs naar de standaarden van deze reeks meen ik een piek in platvloersheid te ontwaren.
Op een vleugel!quote:Op maandag 12 december 2011 13:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En ook dingen als een neukbare grillplaat, een neukbare piano en een neukbare koelkast vind ik vreemd.
Veel mannen krijgen hem dan niet meer omhoog.quote:Op maandag 12 december 2011 13:25 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Op een vleugel!
Koelkast is misschien zelfs wel aangenaam in de zomer?
Het bed moet dan ook een Hästens zijn. Hoe comfortabel de bank dan ook wordt, hij zal nooit comfortabeler zijn dan het bed.quote:Op maandag 12 december 2011 13:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat komt later wel.
Je moet de bank ook niet comfortabeler maken dan het bed.
En bosjes.quote:Op maandag 12 december 2011 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
Seks heeft men enkel buiten, op de bank, in bed of in de auto.
Dat valt onder buiten.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 13:25 schreef Slacentrifuge het volgende:
Op een vleugel!
Koelkast is misschien zelfs wel aangenaam in de zomer?
Hm, ik zou toch eens kijken naar je koelkast dan, normaal hoort 'ie van buiten niet koud te zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 13:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Veel mannen krijgen hem dan niet meer omhoog.
En vrouwen met de tepels
Conservatief dat je bentquote:Op maandag 12 december 2011 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
Conservatief met trots.quote:
Ik zat meer te denken aan in de koelkast.quote:Op maandag 12 december 2011 13:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik zou toch eens kijken naar je koelkast dan, normaal hoort 'ie van buiten niet koud te zijn.
De douche en/of het bad?quote:Op maandag 12 december 2011 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
Maandagochtend. Een collectief testosteronpiekje gehad in het weekend.quote:Op maandag 12 december 2011 13:24 schreef Reya het volgende:
Zelfs naar de standaarden van deze reeks meen ik een piek in platvloersheid te ontwaren.
Ah hoe kon ik het vergeten, maar uiteraard dat ook.quote:
Salontafel, aanrechtquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 13:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah hoe kon ik het vergeten, maar uiteraard dat ook.
Heb eenmaal seks gehad op de pot, dat was wat minder interessant.
Niet prettig, ergo nee.quote:
Dan leg je er een deken, handdoek of badjas op.quote:
Zo ongeveer.quote:Op maandag 12 december 2011 13:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
“Beetje schijten, ik zit er toch.”
Niet comfortabelquote:Op maandag 12 december 2011 13:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nee hij komt niet van Ikea.
Homo’s zijn ook onromantischquote:
Op een drumstel. What the fuckquote:Op maandag 12 december 2011 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Homo’s zijn ook onromantisch
Ik heb wel eens seks op een drumstel gehad.
En een bubbelbad hebben thuis helpt ook.
Onromantisch valt wel mee, ik was gewoon uit bed gelopen naar het toilet en kreeg ineens een vlezig voorwerp in m'n mond gedrukt omdat meneer geen geduld had.quote:Op maandag 12 december 2011 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Homo’s zijn ook onromantisch
Ik heb wel eens seks op een drumstel gehad.
En een bubbelbad hebben thuis helpt ook.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op een drumstel. What the fuck
Ah, mevrouw is een connaisseur.quote:
Geen grap trouwens hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 13:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ik dacht al. Homo's hebben wel meerdere drumstokken om mee te drummen.
Lekker, maar wel stroef.quote:
Zit het geluid je dan niet in de weg?quote:Op maandag 12 december 2011 13:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen grap trouwens hoor.
Ik vond het alleen een toepasselijk plaatje.
Je kan het ook gewoon op je 16e doen, lang leve Nederlandse regels m.b.t. seks.quote:Op maandag 12 december 2011 13:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zit het geluid je dan niet in de weg?
Het voelt zo stom dat ik hier niet over mee kan praten
Snel maar een vriendin zoeken en wat ouder worden.
Geluid? Als je je evenwicht kan bewaren op een kruk en je vriendin niet een van de bekkens grijpt, maakt het instrument zelf niet het meeste geluid.quote:Op maandag 12 december 2011 13:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ouder worden is niet nodig. 16 jaar is prima.quote:Op maandag 12 december 2011 13:34 schreef robin007bond het volgende:
Dan is het eerste nog wel een probleemquote:Op maandag 12 december 2011 13:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon op je 16e doen, lang leve Nederlandse regels m.b.t. seks.
4 B’s. Je vergat cup B.quote:Op maandag 12 december 2011 13:37 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik leef met de 3 B's. Bed, bank en bad.
Neehoor, als we enkel seks zouden hebben met "de wederhelft" dan wel, maar ooit gehoord van one-night stands?quote:Op maandag 12 december 2011 13:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan is het eerste nog wel een probleem
Oh god, wat ben ik toch een held op maandag.quote:
Double D?quote:Op maandag 12 december 2011 13:38 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Stop 's daarmee, ik heb geen B
quote:Op maandag 12 december 2011 13:38 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik gok op een C.quote:Op maandag 12 december 2011 13:38 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Het is een jongerenforum, ik gok dat ze 13 is en plat.quote:Op maandag 12 december 2011 13:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik gok op een C.
In ieder geval hoger, anders zou je B als een compliment zien
Onwaar, er zijn vrouwelijke Fok!sters met tetten.quote:Op maandag 12 december 2011 13:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een jongerenforum, ik gok dat ze 13 is en plat.
Je weet maar nooit hoor. Toen ik in de brugklas zat waren er een aantal meisjes al best ontwikkeld.quote:Op maandag 12 december 2011 13:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een jongerenforum, ik gok dat ze 13 is en plat.
Ik maak er 3 B's en 2 D's van.quote:
Op FOK! heeft iedereen een frikadel van 2 meter.quote:Op maandag 12 december 2011 13:40 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Snelle editMaar Harry Potter is beter.
Piemels first, daarna tieten.
Ik gelukkig niet, ik heb een penis.quote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op FOK! heeft iedereen een frikadel van 2 meter.
VS laat wel eerst zijn borsten zien.quote:Op maandag 12 december 2011 13:40 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Snelle editMaar Harry Potter is beter.
Piemels first, daarna tieten.
Ik zeg altijd frikaNdelquote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op FOK! heeft iedereen een frikadel van 2 meter.
In Duitsland Belgie nietquote:
Mijn strakke borstkas kent geen plaats voor het fenomeen borsten.quote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
VS laat wel eerst zijn borsten zien.
Piemels pas na poesjes.
Jij begon over seks bij een serieus onderwerpquote:Op maandag 12 december 2011 13:42 schreef Slacentrifuge het volgende:
Net ging het nog keurig over de bank van Bos
Cup van VS?quote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
VS laat wel eerst zijn borsten zien.
Piemels pas na poesjes.
Zie ze gaan in 't schelle licht van de straatlantaarns, Robin en zijn meisje. Het geld voor de najaarskermis brandt in zijn broekzakken. Later die avond zal hij haar zoenen in de rups.quote:Op maandag 12 december 2011 13:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
AA-quote:
Ge zijt lesbisch?quote:
Is daar nog een pluche knuffelbeest voor nodig à raison de ¤ 20,- bij de schiettent?quote:Op maandag 12 december 2011 13:43 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zie ze gaan in 't schelle licht van de straatlantaarns, Robin en zijn meisje. Het geld voor de najaarskermis brandt in zijn broekzakken. Later die avond zal hij haar zoenen in de rups.
Gelukkig maar, je vrouw vond het al zo irritant om iedere avond te moeten flossen daar bij jou.quote:
Aaahquote:Op maandag 12 december 2011 13:43 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zie ze gaan in 't schelle licht van de straatlantaarns, Robin en zijn meisje. Het geld voor de najaarskermis brandt in zijn broekzakken. Later die avond zal hij haar zoenen in de rups.
Dat ze daar beneden is geweest is alweer effe geleden.quote:Op maandag 12 december 2011 13:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig maar, je vrouw vond het al zo irritant om iedere avond te moeten flossen daar bij jou.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat ze daar beneden is geweest is alweer effe geleden.![]()
Alsof jouw tieten langer zijn dan 18 cm.quote:Op maandag 12 december 2011 13:44 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Alsof dat een redelijke ruil is dan
Ach gossie.quote:Op maandag 12 december 2011 13:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Kuthuwelijkquote:Op maandag 12 december 2011 13:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat is een vrouwelijke man?quote:Op maandag 12 december 2011 13:45 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds vanuit dat je een vrouwelijke man bent
Je zal maar gelovig zijn en geen seks hebben voor het huwelijkquote:
Ehm, neequote:Op maandag 12 december 2011 13:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof jouw tieten langer zijn dan 18 cm.
En een Luikse wafel bij de gebakkraam, want liefde eist een fundament.quote:Op maandag 12 december 2011 13:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is daar nog een pluche knuffelbeest voor nodig à raison de ¤ 20,- bij de schiettent?
Good job Al.quote:
Als het erna maar gebeurt. Wel ervoor en niet erna lijkt me vele malen ergerquote:Op maandag 12 december 2011 13:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je zal maar gelovig zijn en geen seks hebben voor het huwelijk²
Hoi. Van wie ben jij een kloon?quote:
Behalve als je Hugh Hefner heet.quote:Op maandag 12 december 2011 13:47 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Als het erna maar gebeurt. Wel ervoor en niet erna lijkt me vele malen erger
Dat je dat pikt.quote:
Zal ik je been maar weer breken voor je?quote:
Right. Dan is het een vent.quote:Op maandag 12 december 2011 13:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze is authentiek, check haar postgeschiedenis maar
Voor een IT'er een dodelijke combinatie inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 13:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je zou maar geen seks voor het huwelijk mogen EN niet mogen masturberen.
Betekende natuurlijk niet dat vrouwlief effe met het hoofdje naar beneden ging.quote:Op maandag 12 december 2011 13:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal ik je been maar weer breken voor je?
Toen postte je elke dag nog over je nachtelijke avonturen in bad.
Is het al zo lang geleden dan?quote:Op maandag 12 december 2011 13:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Betekende natuurlijk niet dat vrouwlief effe met het hoofdje naar beneden ging.
quote:
Niet mogen en niet doen zijn twee hele andere dingen natuurlijkquote:Op maandag 12 december 2011 13:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je zou maar geen seks voor het huwelijk mogen EN niet mogen masturberen.
Voor de gewone man ook.quote:Op maandag 12 december 2011 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor een IT'er een dodelijke combinatie inderdaad.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:50 schreef Nautilus. het volgende:
Ze is een kloon van Pgb, ik bedoel PHP.
Yep, en dat zuigt.quote:Op maandag 12 december 2011 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is het al zo lang geleden dan?
Damn.
Truequote:Op maandag 12 december 2011 13:50 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Niet mogen en niet doen zijn twee hele andere dingen natuurlijk
Het werd eens tijd he.quote:
We zullen de sirene af laten gaan als henk en ingrid weer langskomen in POL.quote:Op maandag 12 december 2011 13:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
True
[..]
Het werd eens tijd he.
Nice, een paar maand geen seks.quote:
Over anticlimax gesproken inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 13:53 schreef Nautilus. het volgende:
Toen Voorschrift nog met meisjes speelde.
Voorschrift is niet een stereotype homo hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 13:55 schreef Slacentrifuge het volgende:
Zie je, ik wist dat je een vrouwelijke man was.
I beg to differ.quote:Op maandag 12 december 2011 13:55 schreef Slacentrifuge het volgende:
Zie je, ik wist dat je een vrouwelijke man was.
Hoho, seks op zich wel.quote:Op maandag 12 december 2011 13:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nice, een paar maand geen seks.
Doet me denken aan m'n maagdelijke jaren, ah de onschuldige tijd van jong VS'je.
Hm daar heb ik nooit bij stilgestaan, maar toch eens een maal proberen inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 13:55 schreef Nautilus. het volgende:
En jij zegt dan: "Ik zie nu pas dat je geen vent bent."
Dat zeiden anderen.quote:Op maandag 12 december 2011 13:56 schreef Slacentrifuge het volgende:
Dat geloof ik ook wel, maar hij zei eerst dat ie een vrouw was
Re vindt ons niet lief.quote:
Niet op letten, dat zijn de maandelijkse periodes.quote:Op maandag 12 december 2011 13:56 schreef Slacentrifuge het volgende:
De correcte term is: zeikwijfquote:Op maandag 12 december 2011 13:56 schreef Slacentrifuge het volgende:
Quatsch.quote:Op maandag 12 december 2011 13:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet op letten, dat zijn de maandelijkse periodes.
Solliciteert u naar een golden shower mijnheer?quote:
Een paar maandenquote:Op maandag 12 december 2011 13:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nice, een paar maand geen seks.
Doet me denken aan m'n maagdelijke jaren, ah de onschuldige tijd van jong VS'je.
Och dat is het zelfde als "los" in plaats van "open", "de deur staat los".quote:Op maandag 12 december 2011 14:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een paar maanden.
Ik vind paar maand zo typisch twents
Ach, het blijft lang.quote:Op maandag 12 december 2011 14:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och dat is het zelfde als "los" in plaats van "open", "de deur staat los".![]()
Hmhm.
Mijn fokprofiel geeft duidelijk "man" en "homo" aan, doe wat research anders.quote:
Dat zeggen ze in het noorden ook. Een paar jaar, een paar maand.quote:Op maandag 12 december 2011 14:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een paar maanden.
Ik vind paar maand zo typisch twents
Der Krisis ist endlich hier!quote:Op maandag 12 december 2011 14:01 schreef Boze_Appel het volgende:
De AH adverteert voor albert dat je je complete kerstdiner online kan bestellen. Vervolgens linken ze door naar tonijn in blik dat in de bonus is.
Ik pas me aan, niemand hier doet researchquote:Op maandag 12 december 2011 14:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn fokprofiel geeft duidelijk "man" en "homo" aan, doe wat research anders.
Geinig.quote:Op maandag 12 december 2011 14:02 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Dat zeggen ze in het noorden ook. Een paar jaar, een paar maand.
Zeker wel, we verbloemen het alleen met oeverloos gezanik en gescheld.quote:Op maandag 12 december 2011 14:03 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik pas me aan, niemand hier doet research
Koppelen aan Robin.quote:Op maandag 12 december 2011 14:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geinig.
Hoeveel maanden sta jij droog? Je komt namelijk nogal behoeftig over.
Ik heb het over iets taalkundigs en dan klink ik behoeftig?quote:Op maandag 12 december 2011 14:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geinig.
Hoeveel maanden sta jij droog? Je komt namelijk nogal behoeftig over.
Haha, dat doen jullie goed danquote:Op maandag 12 december 2011 14:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker wel, we verbloemen het alleen met oeverloos gezanik en gescheld.
Ach vrouwen denken altijd zo schattig dat ze van iedere jongen een man (kunnen) maken.quote:Op maandag 12 december 2011 14:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"Van jou maak ik vanavond een man", riep ze na de afspraak.
Buiten de SC worden er best veel kwaliteitsposts gemaaktquote:Op maandag 12 december 2011 14:05 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Haha, dat doen jullie goed dan
Ik ben enkelvoud hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 14:05 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Haha, dat doen jullie goed dan
Ik las net iets over 16quote:Op maandag 12 december 2011 14:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach vrouwen denken altijd zo schattig dat ze van iedere jongen een man (kunnen) maken.
Terwijl de jongen in kwestie gewoon er op los beukt, sigaret opsteekt en in slaap valt.
Is er een forum buiten de SC?quote:Op maandag 12 december 2011 14:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Buiten de SC worden er best veel kwaliteitsposts gemaakt
Was goed te doen inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
Captain Amerika is best een aardige film.
16 jarigen kunnen ook roken en in slaap vallen.quote:
Ik verwachtte die hier ook en de eerste post die ik las was iets over of vrouwen die squirten en ongesteld zijn ook bloedstralen squirten ofzoquote:Op maandag 12 december 2011 14:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Buiten de SC worden er best veel kwaliteitsposts gemaakt
Klopt, maar dat is VP. Hij is een geniale man.quote:Op maandag 12 december 2011 14:08 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik verwachtte die hier ook en de eerste post die ik las was iets over of vrouwen die squirten en ongesteld zijn ook bloedstralen squirten ofzo
Niet na seks met mijquote:Op maandag 12 december 2011 14:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
16 jarigen kunnen ook roken en in slaap vallen.
Tenzij hun toompje scheurt.
Jij schopt ze het huis uit?quote:
Ik lurk enkel, omdat ik;quote:Op maandag 12 december 2011 14:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe jij zou reageren op bepaalde dingen daarbuiten.
quote:
Ik rook natuurlijk nietquote:Op maandag 12 december 2011 14:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
16 jarigen kunnen ook roken en in slaap vallen.
Tenzij hun toompje scheurt.
Het blijft een schok als je hier als onschuldig kind binnenkomt en een serieuze discussie over één of ander politiek onderwerp verwacht.quote:Op maandag 12 december 2011 14:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is VP. Hij is een geniale man.
Same here, ik post amper buiten de SC.quote:Op maandag 12 december 2011 14:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik lurk enkel, omdat ik;
a) niet genoeg inhoudelijk politieke kennis heb op de meeste onderwerpen;
b) het altijd een eindeloze herhaling van zetten is, niemand overtuigt elkaar.
23 is mijn ondergrens.quote:Op maandag 12 december 2011 14:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij schopt ze het huis uit?
Like a boss.
Heb gisteren Rise of the Planet of the Apes gezien. Eveneens zeer goed te doen.quote:
Nah, in slaap vallen is mannelijk instinct na seks.quote:Op maandag 12 december 2011 14:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik rook natuurlijk niet![]()
In slaap vallen na de eerste keer gaat ook moeilijk, lijkt me.
Ik ben wel altijd in voor een discussie hoorquote:Op maandag 12 december 2011 14:09 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Het blijft een schok als je hier als onschuldig kind binnenkomt en een serieuze discussie over één of ander politiek onderwerp verwacht.
!quote:Op maandag 12 december 2011 14:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb gisteren Rise of the Planet of the Apes gezien. Eveneens zeer goed te doen.
Gelukkig zit ik nog in de levensfase van "bovengrens".quote:
Over?quote:Op maandag 12 december 2011 14:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd in voor een discussie hoor
Ik ben 23quote:Op maandag 12 december 2011 14:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik nog in de levensfase van "bovengrens".
Ben nu Cowboys & Aliens aan het binnen harken.quote:
Dus je ondergrens is je eigen leeftijd?quote:Op maandag 12 december 2011 14:12 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik ben 23Een ondergrens heeft iedereen, hoop ik toch
Politiek en over van allesquote:
Niet nadenken en kijken.quote:Op maandag 12 december 2011 14:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben nu Cowboys & Aliens aan het binnen harken.
Voor veel vrouwen wel, denk ik. Een jonger iemand is meestal niet tofquote:Op maandag 12 december 2011 14:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus je ondergrens is je eigen leeftijd?
Interessant.
En natuurlijk heb ik die, 18 ofzo me dunkt.
Ik heb altijd wel het idee dat je veel van politiek afweet, maar uit een soort van bescheidenheid niet postquote:Op maandag 12 december 2011 14:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik lurk enkel, omdat ik;
a) niet genoeg inhoudelijk politieke kennis heb op de meeste onderwerpen;
b) het altijd een eindeloze herhaling van zetten is, niemand overtuigt elkaar.
Hm, een jonger iemand is minder ontwikkeld en derhalve niet leuk in de omgang, maar dat boeit in bed niet.quote:Op maandag 12 december 2011 14:14 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Voor veel vrouwen wel, denk ik. Een jonger iemand is meestal niet tofMaar ik ben nogal kieskeurig dus het kan ook aan mij liggen
En wat nou als alle homo's in kwestie zo zouden denken? Dan breekt er een homo-crisis uitquote:Op maandag 12 december 2011 14:14 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel voor een relatie jongens ouder moeten zijn dan mij of mijn leeftijd moeten hebben.
Voor seks maakt 't me geen fuck uit.
Ik zit momenteel in de geschiedenis van het Britse staatsrecht, kunnen we het daar niet over hebben?quote:Op maandag 12 december 2011 14:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Politiek en over van alles
Even een stelling dan:
"De overheid moet van de huizenmarkt afblijven!"
Thatcherquote:Op maandag 12 december 2011 14:15 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik zit momenteel in de geschiedenis van het Britse staatsrecht, kunnen we het daar niet over hebben?
Ik porno niet buiten een relatie, dus dat is voor mij 't zelfde.quote:Op maandag 12 december 2011 14:14 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel voor een relatie jongens ouder moeten zijn dan mij of mijn leeftijd moeten hebben.
Voor seks maakt 't me geen fuck uit.
Ik ken te weinig nutteloze feitjesquote:Op maandag 12 december 2011 14:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel het idee dat je veel van politiek afweet, maar uit een soort van bescheidenheid niet post
Och de meesten kijken enkel naar uiterlijk, dus dat is geen probleem. Ik kijk echter ook naar karakter, innerlijk, opleiding, baan, etc. en dat is bij 18 jarige jochies toch niet aanwezig dus ik vind ze ook niet interessant.quote:Op maandag 12 december 2011 14:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En wat nou als alle homo's in kwestie zo zouden denken? Dan breekt er een homo-crisis ut
Die ben ik nog niet tegengekomenquote:Op maandag 12 december 2011 14:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Thatcher
Industriële revolutie
He bah.quote:Op maandag 12 december 2011 14:16 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet tegengekomen
Hm, zie je niet vaak meer tegenwoordig, kudo's aan u.quote:Op maandag 12 december 2011 14:15 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik porno niet buiten een relatie, dus dat is voor mij 't zelfde.
Bij mij is 18 de bovengrens en 14 de ondergrens denk ik.quote:Op maandag 12 december 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och de meesten kijken enkel naar uiterlijk, dus dat is geen probleem. Ik kijk echter ook naar karakter, innerlijk, opleiding, baan, etc. en dat is bij 18 jarige jochies toch niet aanwezig dus ik vind ze ook niet interessant.
Meeste jongens die ik leuk vind zijn rond de 23.
Hopelijk voor jou kijkt de zedenpolitie niet mee.quote:Op maandag 12 december 2011 14:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij mij is 18 de bovengrens en 14 de ondergrens denk ik.
Ah dankquote:Op maandag 12 december 2011 14:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, zie je niet vaak meer tegenwoordig, kudo's aan u.
Voor wat?quote:Op maandag 12 december 2011 14:18 schreef Cerbie het volgende:
Je eigen leeftijd /2 + 7 was het toch?
Als je een relatie hebt valt het niet onder 'ontuchtig'quote:Op maandag 12 december 2011 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hopelijk voor jou kijkt de zedenpolitie niet mee.
Als 16-jarige mag je toch met een 14-jarige een relatie hebben, zolang het maar niet seksueel is?quote:Op maandag 12 december 2011 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hopelijk voor jou kijkt de zedenpolitie niet mee.
Ik denk dat een seksuele relatie met een 14-jarige redelijk ontuchtig is.quote:Op maandag 12 december 2011 14:19 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt valt het niet onder 'ontuchtig'
Relatie geloof ik.quote:Op maandag 12 december 2011 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor wat?
Relatie of gewoon seks?
23quote:Op maandag 12 december 2011 14:18 schreef Cerbie het volgende:
Je eigen leeftijd /2 + 7 was het toch?
Hm zou kunnen, misschien als ik ouder ben dat dat op gaat.quote:
Oh klopt je bent 16, vergeet het steeds.quote:Op maandag 12 december 2011 14:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als 16-jarige mag je toch met een 14-jarige een relatie hebben, zolang het maar niet seksueel is?
Niet als je 16 bent en een "relatie" hebtquote:Op maandag 12 december 2011 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat een seksuele relatie met een 14-jarige redelijk ontuchtig is.
Precies.quote:Op maandag 12 december 2011 14:21 schreef Cerbie het volgende:
Of op je 25e nog een relatie beginnen met een 17-18 jarige bakvis. the horror.
Gezellig bij mams en paps op de bank zitten tussen de afkeurende blikken.quote:Op maandag 12 december 2011 14:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Mag je ze van school ophalen.
Ik snap die wetgeving niet hoor. Stel dat ze seksueel actief is en ik haar oraal zou bevredigen. Wat is daar dan in hemelsnaam verboden aan, waar zou ze dan last aan ondervinden?quote:Op maandag 12 december 2011 14:19 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt valt het niet onder 'ontuchtig'
quote:Op maandag 12 december 2011 14:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Gezellig bij mams en paps op de bank zitten tussen de afkeurende blikken.
Nee joh, mams zit dan lekker jaloers te zijn op dochterlief die zo'n jonge god aan de haak heeft geslagen.quote:Op maandag 12 december 2011 14:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De invulling van 'ontucht' is aan de rechter en die bekijkt het van geval tot geval.quote:Op maandag 12 december 2011 14:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap die wetgeving niet hoor. Stel dat ze seksueel actief is en ik haar oraal zou bevredigen. Wat is daar dan in hemelsnaam verboden aan, waar zou ze dan last aan ondervinden?
Als man heb je dan het beste van beide wereldenquote:Op maandag 12 december 2011 14:24 schreef waht het volgende:
[..]
Nee joh, mams zit dan lekker jaloers te zijn op dochterlief die zo'n jonge god aan de haak heeft geslagen.
Ah, dat verklaart het.quote:Op maandag 12 december 2011 14:26 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
De invulling van 'ontucht' is aan de rechter en die bekijkt het van geval tot geval. We hadden het over een zaak waarin een meisje van 15 een trio deed met twee jongens van 17. Met de één had ze een "relatie" gehad (voor zover dat kan op die leeftijd), hij pleegde geen ontucht, met de ander had ze geen relatie gehad en die pleegde dus wel ontucht.
Iemand van 18 is geen jonge god.quote:Op maandag 12 december 2011 14:24 schreef waht het volgende:
[..]
Nee joh, mams zit dan lekker jaloers te zijn op dochterlief die zo'n jonge god aan de haak heeft geslagen.
De fictieve vriend was 25 in dit verhaal toch?quote:Op maandag 12 december 2011 14:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iemand van 18 is geen jonge god.
Iemand van 18 is een puber.
Oh, was de vrouw 18?quote:Op maandag 12 december 2011 14:31 schreef waht het volgende:
[..]
De fictieve vriend was 25 in dit verhaal toch?
Echt welquote:Op maandag 12 december 2011 14:31 schreef Slacentrifuge het volgende:
Welk niveau, hier is helemaal geen niveau
Leuk inderdaad, met de feestdagen de hele familie op bezoek die allemaal je aankijken als pedofiel.quote:Op maandag 12 december 2011 14:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik zou dat als ouder geen eens toelatenquote:Op maandag 12 december 2011 14:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuk inderdaad, met de feestdagen de hele familie op bezoek die allemaal je aankijken als pedofiel.
Een nichtje van mij is ook iets van 18/19 en heeft een vriend van 28/29, als ik die kerel was zou ik de ogen uit m'n kop schamen, maar swa ze gaan hun gang maar.
Ik ben één en al inhoud en niveau.quote:Op maandag 12 december 2011 14:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Echt wel
Alleen kom jij altijd op de verkeerde momenten
Een vriend van me heeft dat ook een tijdlang gedaan. En zich maar afvragen waarom z'n 'relaties' geen stand hielden.quote:Op maandag 12 december 2011 14:21 schreef Cerbie het volgende:
Of op je 25e nog een relatie beginnen met een 17-18 jarige bakvis. the horror.
Laten we het er op houden dat ze ook de zwarte schapen zijn geworden binnen de familie. Wij als mensen met klasse moeten er niks van weten.quote:Op maandag 12 december 2011 14:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zou dat als ouder geen eens toelaten
Ach ja, als je d'r alleen maar hoeft te neuken is het nog te doen.quote:Op maandag 12 december 2011 14:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuk inderdaad, met de feestdagen de hele familie op bezoek die allemaal je aankijken als pedofiel.
Een nichtje van mij is ook iets van 18/19 en heeft een vriend van 28/29, als ik die kerel was zou ik de ogen uit m'n kop schamen, maar swa ze gaan hun gang maar.
Oh nee, "relatie" en "samenwonen" zijn eerder de termen.quote:Op maandag 12 december 2011 14:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ja, als je d'r alleen maar hoeft te neuken is het nog te doen.
Geloof ik best hoor, maar je komt wel op verkeerde momenten, wanneer bijna niemand in een serieuze stemming is.quote:Op maandag 12 december 2011 14:43 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik ben één en al inhoud en niveau.
Dan hoop ik dat hij net als die vriend van me ook gewoon een jaar of 10 achterloopt in z'n geestelijke ontwikkeling.quote:Op maandag 12 december 2011 14:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee, "relatie" en "samenwonen" zijn eerder de termen.
Je gaan 'settelen' en 'huisje-boompje-beestje' behoren ook tot dat jargon.quote:Op maandag 12 december 2011 14:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee, "relatie" en "samenwonen" zijn eerder de termen.
Geen idee, we boycotten een kennismaking wat dat betreft, nu is het wellicht niet zo'n probleem maar ze hebben al een paar jaar wat met elkaar, dus zelfs toen 't gewoon pedofilie was speelde het al.quote:Op maandag 12 december 2011 14:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat hij net als die vriend van me ook gewoon een jaar of 10 achterloopt in z'n geestelijke ontwikkeling.
Je kan het ook nauwelijks serieus nemenquote:Op maandag 12 december 2011 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat ze ook de zwarte schapen zijn geworden binnen de familie. Wij als mensen met klasse moeten er niks van weten.
Ik ben ook niet op Fok om serieus te doenquote:Op maandag 12 december 2011 14:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geloof ik best hoor, maar je komt wel op verkeerde momenten, wanneer bijna niemand in een serieuze stemming is.
Ik ben wel benieuwd wat voor standpunten je zou nemen in discussies
Welke partij zou je stemmen?
Oh, dat verklaart al veel. Bij mij hangt het heel erg van de omstandigheden af.quote:Op maandag 12 december 2011 14:49 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik ben ook niet op Fok om serieus te doen
Ik stem VVD. En jij?
Pedo alert.quote:Op maandag 12 december 2011 14:49 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik ben ook niet op Fok om serieus te doen
Ik stem VVD. En jij?
Alleen moraalridders, die hun onderbuik laten ompraten door een misplaatst "schuldgevoel" stemmen PvdA.quote:Op maandag 12 december 2011 14:52 schreef De_Nuance het volgende:
Alleen popiejopies stemmen VVD, lekker nietszeggende partij.
Die episode had ik laatst nog gezienquote:Op maandag 12 december 2011 14:53 schreef Voorschrift het volgende:
Neoconservatisme is de enige juiste weg.
Serieus doe ik wel op m'n studie en... Tsja verder eigenlijk vrij weinigquote:Op maandag 12 december 2011 14:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart al veel. Bij mij hangt het heel erg van de omstandigheden af.
Jammer dat ik nog niet mag stemmen. Ik zou ook VVD stemmen, bij gebrek aan beter.
Mijn visie op politiek zou ik het best kunnen beschrijven als klassiek-liberaal met soms een conservatief sausje (strenger straffen e.d.)
Ja, en geitenwollensokkendragende boomknuffelaars, die met hun vouwfiets met broodtrommel op de bagagedrager in de trein zitten, stemmen links.quote:Op maandag 12 december 2011 14:52 schreef De_Nuance het volgende:
Kom er ook bij dan! Wat houdt je tegen? Leven met de VVD is echt veel leuker.quote:Op maandag 12 december 2011 14:52 schreef De_Nuance het volgende:
Buiten abortus wetgeving ook nog gewoon geniaal wenselijk ook nog.quote:Op maandag 12 december 2011 14:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die episode had ik laatst nog gezien
Geniale aflevering.
Dan heeft ze al 4 - 6 jaar ervaring.quote:
Zonder tandjes hèquote:
En terecht. Mensen krijgen echt te veel labeltjes opgeplakt. Bij het speciaal onderwijs in mijn stad worden de kinderen met een speciale taxi gebracht. Man, man, man, daar heb je toch ouders voor?quote:Op maandag 12 december 2011 14:55 schreef Vluchtdeur het volgende:
Dit rechtse kabinet maakt het speciaal onderwijs kapot.
Wat van de VVD ben je het niet mee eens?quote:Op maandag 12 december 2011 14:53 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Serieus doe ik wel op m'n studie en... Tsja verder eigenlijk vrij weinigIk kan het wel hoor, maar moet er zin in hebben.
Bij gebrek aan beter, natuurlijk ben ik het niet met alles eens. VVD heb ik de meeste overeenkomsten mee.
quote:Op maandag 12 december 2011 15:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij GS zou je daar denk ik geen spijt van krijgen
Die hebben twee baantjes omdat de overheid niet meer alles vergoed.quote:Op maandag 12 december 2011 15:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En terecht. Mensen krijgen echt te veel labeltjes opgeplakt. Bij het speciaal onderwijs in mijn stad worden de kinderen met een speciale taxi gebracht. Man, man, man, daar heb je toch ouders voor?
Koopzondagen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 december 2011 15:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat van de VVD ben je het niet mee eens?
Andersom zou ik daar wel spijt van krijgenquote:Op maandag 12 december 2011 15:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Want?quote:Op maandag 12 december 2011 15:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
ngvosdfuojwe0fjfw0eoen0fqfjweonfdpfosjfpdogkfsquote:
Ik heb zowel speciaal onderwijs als voortgezet speciaal onderwijs gedaan omdat het gewoon niet lukte op een regulieren school. VSO doe ik nu nog. Leraren weten gewoon veel beter met de handicap van de jongeren om te gaan en je te stimuleren. Iets wat op het reguliere onderwijs gewoon simpelweg ontbreekt. Daar moet je het maar allemaal uitzoeken en geven ze geen fuck om je problematiek.quote:Op maandag 12 december 2011 15:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En terecht. Mensen krijgen echt te veel labeltjes opgeplakt. Bij het speciaal onderwijs in mijn stad worden de kinderen met een speciale taxi gebracht. Man, man, man, daar heb je toch ouders voor?
Bezet.quote:
Dat was ik al, eikel.quote:Op maandag 12 december 2011 15:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben op de meet geweest en ik kan je vertellen dat GS toch wel de mooiboy van POL is
Op welke manier wordt het speciaal onderwijs dan compleet kapotgemaakt? De eisen worden strenger er komen minder leraren en terecht. Geloof me, ik gun iedereen goed onderwijs.quote:Op maandag 12 december 2011 15:08 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ik heb zowel speciaal onderwijs als voortgezet speciaal onderwijs gedaan omdat het gewoon niet lukte op een regulieren school. VSO doe ik nu nog. Leraren weten gewoon veel beter met de handicap van de jongeren om te gaan en je te stimuleren. Iets wat op het reguliere onderwijs gewoon simpelweg ontbreekt. Daar moet je het maar allemaal uitzoeken en geven ze geen fuck om je problematiek.
En deze vorm van onderwijs wordt kapot gemaakt, onbegrijpelijk.
Erik, jij en GSquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 15:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben op de meet geweest en ik kan je vertellen dat GS toch wel de mooiboy van POL is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |