quote:Op maandag 12 december 2011 13:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah hoe kon ik het vergeten, maar uiteraard dat ook.
Heb eenmaal seks gehad op de pot, dat was wat minder interessant.
Niet prettig, ergo nee.quote:
Dan leg je er een deken, handdoek of badjas op.quote:
Zo ongeveer.quote:Op maandag 12 december 2011 13:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
“Beetje schijten, ik zit er toch.”
Niet comfortabelquote:Op maandag 12 december 2011 13:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nee hij komt niet van Ikea.
Homo’s zijn ook onromantischquote:
Op een drumstel. What the fuckquote:Op maandag 12 december 2011 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Homo’s zijn ook onromantisch
Ik heb wel eens seks op een drumstel gehad.
En een bubbelbad hebben thuis helpt ook.
Onromantisch valt wel mee, ik was gewoon uit bed gelopen naar het toilet en kreeg ineens een vlezig voorwerp in m'n mond gedrukt omdat meneer geen geduld had.quote:Op maandag 12 december 2011 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Homo’s zijn ook onromantisch
Ik heb wel eens seks op een drumstel gehad.
En een bubbelbad hebben thuis helpt ook.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op een drumstel. What the fuck
Ah, mevrouw is een connaisseur.quote:
Geen grap trouwens hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 13:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ik dacht al. Homo's hebben wel meerdere drumstokken om mee te drummen.
Lekker, maar wel stroef.quote:
Zit het geluid je dan niet in de weg?quote:Op maandag 12 december 2011 13:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen grap trouwens hoor.
Ik vond het alleen een toepasselijk plaatje.
Je kan het ook gewoon op je 16e doen, lang leve Nederlandse regels m.b.t. seks.quote:Op maandag 12 december 2011 13:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zit het geluid je dan niet in de weg?
Het voelt zo stom dat ik hier niet over mee kan praten
Snel maar een vriendin zoeken en wat ouder worden.
Geluid? Als je je evenwicht kan bewaren op een kruk en je vriendin niet een van de bekkens grijpt, maakt het instrument zelf niet het meeste geluid.quote:Op maandag 12 december 2011 13:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ouder worden is niet nodig. 16 jaar is prima.quote:Op maandag 12 december 2011 13:34 schreef robin007bond het volgende:
Dan is het eerste nog wel een probleemquote:Op maandag 12 december 2011 13:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon op je 16e doen, lang leve Nederlandse regels m.b.t. seks.
4 B’s. Je vergat cup B.quote:Op maandag 12 december 2011 13:37 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik leef met de 3 B's. Bed, bank en bad.
Neehoor, als we enkel seks zouden hebben met "de wederhelft" dan wel, maar ooit gehoord van one-night stands?quote:Op maandag 12 december 2011 13:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan is het eerste nog wel een probleem
Oh god, wat ben ik toch een held op maandag.quote:
Double D?quote:Op maandag 12 december 2011 13:38 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Stop 's daarmee, ik heb geen B
quote:Op maandag 12 december 2011 13:38 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik gok op een C.quote:Op maandag 12 december 2011 13:38 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Het is een jongerenforum, ik gok dat ze 13 is en plat.quote:Op maandag 12 december 2011 13:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik gok op een C.
In ieder geval hoger, anders zou je B als een compliment zien
Onwaar, er zijn vrouwelijke Fok!sters met tetten.quote:Op maandag 12 december 2011 13:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een jongerenforum, ik gok dat ze 13 is en plat.
Je weet maar nooit hoor. Toen ik in de brugklas zat waren er een aantal meisjes al best ontwikkeld.quote:Op maandag 12 december 2011 13:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een jongerenforum, ik gok dat ze 13 is en plat.
Ik maak er 3 B's en 2 D's van.quote:
Op FOK! heeft iedereen een frikadel van 2 meter.quote:Op maandag 12 december 2011 13:40 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Snelle editMaar Harry Potter is beter.
Piemels first, daarna tieten.
Ik gelukkig niet, ik heb een penis.quote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op FOK! heeft iedereen een frikadel van 2 meter.
VS laat wel eerst zijn borsten zien.quote:Op maandag 12 december 2011 13:40 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Snelle editMaar Harry Potter is beter.
Piemels first, daarna tieten.
Ik zeg altijd frikaNdelquote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op FOK! heeft iedereen een frikadel van 2 meter.
In Duitsland Belgie nietquote:
Mijn strakke borstkas kent geen plaats voor het fenomeen borsten.quote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
VS laat wel eerst zijn borsten zien.
Piemels pas na poesjes.
Jij begon over seks bij een serieus onderwerpquote:Op maandag 12 december 2011 13:42 schreef Slacentrifuge het volgende:
Net ging het nog keurig over de bank van Bos
Cup van VS?quote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
VS laat wel eerst zijn borsten zien.
Piemels pas na poesjes.
Zie ze gaan in 't schelle licht van de straatlantaarns, Robin en zijn meisje. Het geld voor de najaarskermis brandt in zijn broekzakken. Later die avond zal hij haar zoenen in de rups.quote:Op maandag 12 december 2011 13:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |