Neehoor, als we enkel seks zouden hebben met "de wederhelft" dan wel, maar ooit gehoord van one-night stands?quote:Op maandag 12 december 2011 13:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan is het eerste nog wel een probleem
Oh god, wat ben ik toch een held op maandag.quote:
Double D?quote:Op maandag 12 december 2011 13:38 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Stop 's daarmee, ik heb geen B
quote:Op maandag 12 december 2011 13:38 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik gok op een C.quote:Op maandag 12 december 2011 13:38 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Het is een jongerenforum, ik gok dat ze 13 is en plat.quote:Op maandag 12 december 2011 13:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik gok op een C.
In ieder geval hoger, anders zou je B als een compliment zien
Onwaar, er zijn vrouwelijke Fok!sters met tetten.quote:Op maandag 12 december 2011 13:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een jongerenforum, ik gok dat ze 13 is en plat.
Je weet maar nooit hoor. Toen ik in de brugklas zat waren er een aantal meisjes al best ontwikkeld.quote:Op maandag 12 december 2011 13:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een jongerenforum, ik gok dat ze 13 is en plat.
Ik maak er 3 B's en 2 D's van.quote:
Op FOK! heeft iedereen een frikadel van 2 meter.quote:Op maandag 12 december 2011 13:40 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Snelle editMaar Harry Potter is beter.
Piemels first, daarna tieten.
Ik gelukkig niet, ik heb een penis.quote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op FOK! heeft iedereen een frikadel van 2 meter.
VS laat wel eerst zijn borsten zien.quote:Op maandag 12 december 2011 13:40 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Snelle editMaar Harry Potter is beter.
Piemels first, daarna tieten.
Ik zeg altijd frikaNdelquote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op FOK! heeft iedereen een frikadel van 2 meter.
In Duitsland Belgie nietquote:
Mijn strakke borstkas kent geen plaats voor het fenomeen borsten.quote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
VS laat wel eerst zijn borsten zien.
Piemels pas na poesjes.
Jij begon over seks bij een serieus onderwerpquote:Op maandag 12 december 2011 13:42 schreef Slacentrifuge het volgende:
Net ging het nog keurig over de bank van Bos
Cup van VS?quote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
VS laat wel eerst zijn borsten zien.
Piemels pas na poesjes.
Zie ze gaan in 't schelle licht van de straatlantaarns, Robin en zijn meisje. Het geld voor de najaarskermis brandt in zijn broekzakken. Later die avond zal hij haar zoenen in de rups.quote:Op maandag 12 december 2011 13:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zit het geluid je dan niet in de weg?
Het voelt zo stom dat ik hier niet over mee kan praten
Snel maar een vriendin zoeken en wat ouder worden.
AA-quote:
Ge zijt lesbisch?quote:
Is daar nog een pluche knuffelbeest voor nodig à raison de ¤ 20,- bij de schiettent?quote:Op maandag 12 december 2011 13:43 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zie ze gaan in 't schelle licht van de straatlantaarns, Robin en zijn meisje. Het geld voor de najaarskermis brandt in zijn broekzakken. Later die avond zal hij haar zoenen in de rups.
Gelukkig maar, je vrouw vond het al zo irritant om iedere avond te moeten flossen daar bij jou.quote:
Aaahquote:Op maandag 12 december 2011 13:43 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zie ze gaan in 't schelle licht van de straatlantaarns, Robin en zijn meisje. Het geld voor de najaarskermis brandt in zijn broekzakken. Later die avond zal hij haar zoenen in de rups.
Dat ze daar beneden is geweest is alweer effe geleden.quote:Op maandag 12 december 2011 13:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig maar, je vrouw vond het al zo irritant om iedere avond te moeten flossen daar bij jou.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat ze daar beneden is geweest is alweer effe geleden.![]()
Alsof jouw tieten langer zijn dan 18 cm.quote:Op maandag 12 december 2011 13:44 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Alsof dat een redelijke ruil is dan
Ach gossie.quote:Op maandag 12 december 2011 13:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Kuthuwelijkquote:Op maandag 12 december 2011 13:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat is een vrouwelijke man?quote:Op maandag 12 december 2011 13:45 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds vanuit dat je een vrouwelijke man bent
Je zal maar gelovig zijn en geen seks hebben voor het huwelijkquote:
Ehm, neequote:Op maandag 12 december 2011 13:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof jouw tieten langer zijn dan 18 cm.
En een Luikse wafel bij de gebakkraam, want liefde eist een fundament.quote:Op maandag 12 december 2011 13:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is daar nog een pluche knuffelbeest voor nodig à raison de ¤ 20,- bij de schiettent?
Good job Al.quote:
Als het erna maar gebeurt. Wel ervoor en niet erna lijkt me vele malen ergerquote:Op maandag 12 december 2011 13:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je zal maar gelovig zijn en geen seks hebben voor het huwelijk²
Hoi. Van wie ben jij een kloon?quote:
Behalve als je Hugh Hefner heet.quote:Op maandag 12 december 2011 13:47 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Als het erna maar gebeurt. Wel ervoor en niet erna lijkt me vele malen erger
Dat je dat pikt.quote:
Zal ik je been maar weer breken voor je?quote:
Right. Dan is het een vent.quote:Op maandag 12 december 2011 13:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze is authentiek, check haar postgeschiedenis maar
Voor een IT'er een dodelijke combinatie inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 13:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je zou maar geen seks voor het huwelijk mogen EN niet mogen masturberen.
Betekende natuurlijk niet dat vrouwlief effe met het hoofdje naar beneden ging.quote:Op maandag 12 december 2011 13:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal ik je been maar weer breken voor je?
Toen postte je elke dag nog over je nachtelijke avonturen in bad.
Is het al zo lang geleden dan?quote:Op maandag 12 december 2011 13:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Betekende natuurlijk niet dat vrouwlief effe met het hoofdje naar beneden ging.
quote:
Niet mogen en niet doen zijn twee hele andere dingen natuurlijkquote:Op maandag 12 december 2011 13:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je zou maar geen seks voor het huwelijk mogen EN niet mogen masturberen.
Voor de gewone man ook.quote:Op maandag 12 december 2011 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor een IT'er een dodelijke combinatie inderdaad.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:50 schreef Nautilus. het volgende:
Ze is een kloon van Pgb, ik bedoel PHP.
Yep, en dat zuigt.quote:Op maandag 12 december 2011 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is het al zo lang geleden dan?
Damn.
Truequote:Op maandag 12 december 2011 13:50 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Niet mogen en niet doen zijn twee hele andere dingen natuurlijk
Het werd eens tijd he.quote:
We zullen de sirene af laten gaan als henk en ingrid weer langskomen in POL.quote:Op maandag 12 december 2011 13:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
True
[..]
Het werd eens tijd he.
Nice, een paar maand geen seks.quote:
Over anticlimax gesproken inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 13:53 schreef Nautilus. het volgende:
Toen Voorschrift nog met meisjes speelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |