Zal ik je been maar weer breken voor je?quote:
Right. Dan is het een vent.quote:Op maandag 12 december 2011 13:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze is authentiek, check haar postgeschiedenis maar
Voor een IT'er een dodelijke combinatie inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 13:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je zou maar geen seks voor het huwelijk mogen EN niet mogen masturberen.
Betekende natuurlijk niet dat vrouwlief effe met het hoofdje naar beneden ging.quote:Op maandag 12 december 2011 13:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal ik je been maar weer breken voor je?
Toen postte je elke dag nog over je nachtelijke avonturen in bad.
Is het al zo lang geleden dan?quote:Op maandag 12 december 2011 13:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Betekende natuurlijk niet dat vrouwlief effe met het hoofdje naar beneden ging.
quote:
Niet mogen en niet doen zijn twee hele andere dingen natuurlijkquote:Op maandag 12 december 2011 13:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je zou maar geen seks voor het huwelijk mogen EN niet mogen masturberen.
Voor de gewone man ook.quote:Op maandag 12 december 2011 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor een IT'er een dodelijke combinatie inderdaad.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:50 schreef Nautilus. het volgende:
Ze is een kloon van Pgb, ik bedoel PHP.
Yep, en dat zuigt.quote:Op maandag 12 december 2011 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is het al zo lang geleden dan?
Damn.
Truequote:Op maandag 12 december 2011 13:50 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Niet mogen en niet doen zijn twee hele andere dingen natuurlijk
Het werd eens tijd he.quote:
We zullen de sirene af laten gaan als henk en ingrid weer langskomen in POL.quote:Op maandag 12 december 2011 13:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
True
[..]
Het werd eens tijd he.
Nice, een paar maand geen seks.quote:
Over anticlimax gesproken inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 13:53 schreef Nautilus. het volgende:
Toen Voorschrift nog met meisjes speelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |