De bank.quote:Op maandag 12 december 2011 13:09 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ligt dat aan jou of aan je bank?
Ik weet niet, ik vind het meestal niet heel aantrekkelijk als iemand zo zakelijk over seks praatquote:Op maandag 12 december 2011 13:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien heb je geluk en krijg je een leuke MILF of knappe man als docent.
Of je doet de studie met een partner.![]()
Herintreders zul je niet zo veel hebben. De meeste mensen die voor de opleiding gaan hebben voldoende motivatie lijkt mij.
Wat is er mis met de bank dan?quote:
Ik zeg niet dat ik het er niet op kan.quote:Op maandag 12 december 2011 13:12 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Wat is er mis met de bank dan?
Want als je echt geweldig bent, kun je het natuurlijk op elke bank.
http://www.nu.nl/economie(...)enten-nederland.htmlquote:Laatste update: 12 december 2011 12:55 info
AMSTERDAM - De Roemeense president Traian Basescu wil een boycot van Nederlandse groenten uit wraak voor het Nederlandse verzet tegen de toetreding van zijn land tot de Schengenzone.
Foto: ANP
''Ik denk dat het goed is geen Nederlandse groenten te kopen'', zei de president zondag op de Roemeense televisie.
Hij voegde daaraan toe de voorkeur te geven aan Spaanse en Turkse waar. Basescu's regering heeft geen maatregelen genomen om een boycot tot stand te brengen, maar in september legde Roemenië beslag op vrachtwagenladingen Nederlandse tulpen en tulpenbollen.
Tja, dat lijkt me inderdaad niet zo.quote:Op maandag 12 december 2011 13:12 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind het meestal niet heel aantrekkelijk als iemand zo zakelijk over seks praat
Erg realistisch ook.quote:
Klopt. De USA had er moeten staan.quote:
Maar je moet toch rekening houden met toekomstige activiteiten bij de aanschaf van een bank?quote:Op maandag 12 december 2011 13:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het er niet op kan.
Maar er zijn prettiger plekken in huis.
En de bank is een hard design-geval.
Ja, precies. Niet heel opwindendquote:Op maandag 12 december 2011 13:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, dat lijkt me inderdaad niet zo.
Ook in de praktijklessen, dat bij elke stap je een flinke hap theorie krijgt wat er precies gebeurt
Als je ook de beschikking hebt tot andere middelen is dat niet nodigquote:Op maandag 12 december 2011 13:14 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Maar je moet toch rekening houden met toekomstige activiteiten bij de aanschaf van een bank?
Daar weet Bos alles van.quote:Op maandag 12 december 2011 13:14 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Maar je moet toch rekening houden met toekomstige activiteiten bij de aanschaf van een bank?
quote:
Design > De seksability van meubilair.quote:Op maandag 12 december 2011 13:14 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Niet neuken op staatsbanken hequote:Op maandag 12 december 2011 13:17 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik wil wel eens op Bos zijn bank!
quote:Op maandag 12 december 2011 13:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Design > De seksability van meubilair.
Vind je Bos hotquote:Op maandag 12 december 2011 13:17 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik wil wel eens op Bos zijn bank!
Met Bos op zijn bankquote:Op maandag 12 december 2011 13:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet neuken op staatsbanken he
Haha, ik zou wel willen zien hoe jouw deurknoppen eruit zien.quote:Op maandag 12 december 2011 13:19 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Seksability > alles. Tenzij homo.
Haha, ook weer waarquote:Op maandag 12 december 2011 13:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
PvdA'ers doe je uit principe niet
quote:Op maandag 12 december 2011 13:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, ik zou wel willen zien hoe jouw deurknoppen eruit zien.
Jij verwerkt dildo’s overal in je inrichting? Wat single-minded
Truequote:Op maandag 12 december 2011 13:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, ik zou wel willen zien hoe jouw deurknoppen eruit zien.
Jij verwerkt dildo’s overal in je inrichting? Wat single-minded
En ook dingen als een neukbare grillplaat, een neukbare piano en een neukbare koelkast vind ik vreemd.quote:Op maandag 12 december 2011 13:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me.
Bij mannen zou elke deurknop dan een fleshlight zijn
Klopt. Maar dat komt later wel.quote:Op maandag 12 december 2011 13:22 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
True
Maar een bank is toch wel gemaakt om ook gezellig op te zitten enzoDus moet toch enigszins comfortabel zijn?
dildodeurknoppen
Zo'n rode sofa bij de TV met sfeerkaarsenquote:Op maandag 12 december 2011 13:22 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
True
Maar een bank is toch wel gemaakt om ook gezellig op te zitten enzoDus moet toch enigszins comfortabel zijn?
dildodeurknoppen
Komt door de vrouwenquote:Op maandag 12 december 2011 13:24 schreef Reya het volgende:
Zelfs naar de standaarden van deze reeks meen ik een piek in platvloersheid te ontwaren.
Op een vleugel!quote:Op maandag 12 december 2011 13:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En ook dingen als een neukbare grillplaat, een neukbare piano en een neukbare koelkast vind ik vreemd.
Veel mannen krijgen hem dan niet meer omhoog.quote:Op maandag 12 december 2011 13:25 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Op een vleugel!
Koelkast is misschien zelfs wel aangenaam in de zomer?
Het bed moet dan ook een Hästens zijn. Hoe comfortabel de bank dan ook wordt, hij zal nooit comfortabeler zijn dan het bed.quote:Op maandag 12 december 2011 13:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat komt later wel.
Je moet de bank ook niet comfortabeler maken dan het bed.
En bosjes.quote:Op maandag 12 december 2011 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
Seks heeft men enkel buiten, op de bank, in bed of in de auto.
Dat valt onder buiten.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 13:25 schreef Slacentrifuge het volgende:
Op een vleugel!
Koelkast is misschien zelfs wel aangenaam in de zomer?
Hm, ik zou toch eens kijken naar je koelkast dan, normaal hoort 'ie van buiten niet koud te zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 13:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Veel mannen krijgen hem dan niet meer omhoog.
En vrouwen met de tepels
Conservatief dat je bentquote:Op maandag 12 december 2011 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
Conservatief met trots.quote:
Ik zat meer te denken aan in de koelkast.quote:Op maandag 12 december 2011 13:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik zou toch eens kijken naar je koelkast dan, normaal hoort 'ie van buiten niet koud te zijn.
De douche en/of het bad?quote:Op maandag 12 december 2011 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
Maandagochtend. Een collectief testosteronpiekje gehad in het weekend.quote:Op maandag 12 december 2011 13:24 schreef Reya het volgende:
Zelfs naar de standaarden van deze reeks meen ik een piek in platvloersheid te ontwaren.
Ah hoe kon ik het vergeten, maar uiteraard dat ook.quote:
Salontafel, aanrechtquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 13:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah hoe kon ik het vergeten, maar uiteraard dat ook.
Heb eenmaal seks gehad op de pot, dat was wat minder interessant.
Niet prettig, ergo nee.quote:
Dan leg je er een deken, handdoek of badjas op.quote:
Zo ongeveer.quote:Op maandag 12 december 2011 13:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
“Beetje schijten, ik zit er toch.”
Niet comfortabelquote:Op maandag 12 december 2011 13:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nee hij komt niet van Ikea.
Homo’s zijn ook onromantischquote:
Op een drumstel. What the fuckquote:Op maandag 12 december 2011 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Homo’s zijn ook onromantisch
Ik heb wel eens seks op een drumstel gehad.
En een bubbelbad hebben thuis helpt ook.
Onromantisch valt wel mee, ik was gewoon uit bed gelopen naar het toilet en kreeg ineens een vlezig voorwerp in m'n mond gedrukt omdat meneer geen geduld had.quote:Op maandag 12 december 2011 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Homo’s zijn ook onromantisch
Ik heb wel eens seks op een drumstel gehad.
En een bubbelbad hebben thuis helpt ook.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op een drumstel. What the fuck
Ah, mevrouw is een connaisseur.quote:
Geen grap trouwens hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 13:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ik dacht al. Homo's hebben wel meerdere drumstokken om mee te drummen.
Lekker, maar wel stroef.quote:
Zit het geluid je dan niet in de weg?quote:Op maandag 12 december 2011 13:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen grap trouwens hoor.
Ik vond het alleen een toepasselijk plaatje.
Je kan het ook gewoon op je 16e doen, lang leve Nederlandse regels m.b.t. seks.quote:Op maandag 12 december 2011 13:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zit het geluid je dan niet in de weg?
Het voelt zo stom dat ik hier niet over mee kan praten
Snel maar een vriendin zoeken en wat ouder worden.
Geluid? Als je je evenwicht kan bewaren op een kruk en je vriendin niet een van de bekkens grijpt, maakt het instrument zelf niet het meeste geluid.quote:Op maandag 12 december 2011 13:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zit het geluid je dan niet in de weg?
Ouder worden is niet nodig. 16 jaar is prima.quote:Op maandag 12 december 2011 13:34 schreef robin007bond het volgende:
Het voelt zo stom dat ik hier niet over mee kan praten
Snel maar een vriendin zoeken en wat ouder worden.
Dan is het eerste nog wel een probleemquote:Op maandag 12 december 2011 13:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon op je 16e doen, lang leve Nederlandse regels m.b.t. seks.
4 B’s. Je vergat cup B.quote:Op maandag 12 december 2011 13:37 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik leef met de 3 B's. Bed, bank en bad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |