Voetbal kijken ook.quote:
Ik zit op kantoor.quote:Op maandag 12 december 2011 12:25 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik lig thuis gezond op de bank
Nee, daar blijf ik wel onder, maak je geen zorgen.quote:Op maandag 12 december 2011 12:27 schreef eriksd het volgende:
Loop je niet tegen die bijverdiengrens aan GS?
Of ik nu 20 uur werk of 10, het gaat om het resultaat.quote:Op maandag 12 december 2011 12:28 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer net niet gezegd als ik jou was
quote:Op maandag 12 december 2011 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
Typisch Voorschrift. Die hangt met zn gedachten nog steeds in vervlogen tijden. Van de week vond je al dat Britten het zoveel beter voor elkaar hebben dan wij. Terwijl je er toen fijntjes op werd gewezen dat een massa ontevreden burgers die in een uitzichtloze positie verkeren, een land geen goed doet. En nu toon je je weer naief. Ik beweer niet dat de Britten uit zijn gespeeld op internationaal vlak, maar hun rol wordt wel steeds kleiner. Vergelijk de positie van de Britten van nu met die van honderd jaar geleden. Tel daarbij op dat de macht van de opkomende economieen enkel groter wordt en je beseft dat als de Britten geen actie ondernemen, ze binnen een paar decennia niets in de pap meer hebben te brokkelen.
De schotten zijn boos. Gekke rokkenjagers.quote:Op maandag 12 december 2011 12:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook goed, het Verenigd Koninkrijk stelt geen fuck voor, wat jij wil.
Maar het blijft werk..quote:Op maandag 12 december 2011 12:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of ik nu 20 uur werk of 10, het gaat om het resultaat.
Drama als je wat schroeven over hebt. En je Lego bouwwerk staat 5 % uit het lood.quote:Op maandag 12 december 2011 12:29 schreef Vluchtdeur het volgende:
Niks mis met IKEA meubelen, alleen het in elkaar zetten is wat lastig.
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?quote:Maar het blijft werk..
Ja als ze hadden meegestemd met het nieuwe Europese verdrag dan was dat zeker veranderd inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 12:32 schreef eriksd het volgende:
Mwoah, het is tanende. En de bevolking is nou ook niet echt je-van-het.
Zodoende ook die vreemde rellen dit jaar. Geeft natuurlijk wel aan hoe een groot gedeelte van de jeugd in elkaar zit en tegen het leven aankijkt.
Wat heeft dat er nou exact mee te maken? Engeland is op den duur gewoon niet meer de grote speler die het was, en de Europese Unie biedt wat dat betreft meer kans.quote:Ja als ze hadden meegestemd met het nieuwe Europese verdrag dan was dat zeker veranderd inderdaad.
En ik ben freelancer.quote:
Ik geloof gewoonweg niet dat de EU ooit die sterke positie zal verkrijgen.quote:Op maandag 12 december 2011 12:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou exact mee te maken? Engeland is op den duur gewoon niet meer de grote speler die het was, en de Europese Unie biedt wat dat betreft meer kans.
Of Engeland is doorgeslagen in relatief denken en wil juist geen sterke EU, wat misschien voor 10 tot 20 jaar hun positie zal consolideren om vervolgens alsnog achterop te raken, maar dan zonder uitweg.
Ik vrees dat politici het door de strot gaan duwen.quote:Op maandag 12 december 2011 12:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik geloof gewoonweg niet dat de EU ooit die sterke positie zal verkrijgen.
Mwah, dat geloof ik dan weer wel.quote:Op maandag 12 december 2011 12:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:AMERSFOORT - Woningbezitters betalen volgend jaar bijna 3 procent meer aan waterschapslasten.
Dat meldde Vereniging Eigen Huis maandag. De stijging is hoger dan de verwachte inflatie van 2 procent voor volgend jaar.
Volgens de belangenorganistatie moeten huiseigenaren nu al veel te veel betalen voor 'droge voeten en schoon water'. Gemiddeld betalen Nederlandse woningbezitters momenteel 313 euro per huishouden.
Kostenbesparingen
''Omdat de waterschappen onvoldoende samenwerken met gemeenten en drinkwaterbedrijven, blijven concrete kostenbesparingen uit'', benadrukt Eigen Huis. ''Daardoor stijgen de tarieven jaarlijks alleen maar verder.''
Uit een feitenonderzoek blijkt dat burgers jaarlijks 550 miljoen euro te veel aan schoon water betalen, stelt de belangenvereniging. ''Dat is maar liefst 75 euro per huishouden.''
http://www.nu.nl/geldzake(...)asten-nog-hoger.html
En dus? De boel laten klappen?quote:Ik geloof gewoonweg niet dat de EU ooit die sterke positie zal verkrijgen.
Een economische unie is dan ook wat anders dan een supermacht a la Verenigde Staten waar werkelijk alles is geïntegreerd. Ik zie de EU gewoonweg niet die status behalen binnen onze levensjaren.quote:Op maandag 12 december 2011 12:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, dat geloof ik dan weer wel.
Of dat democratischer en stabieler is dan nu, durf ik niet te zeggen, maar als economische unie heeft het zo zijn voordelen.
Nee, gewoon die megalomane waanideeën laten varen en gewoon genoegen nemen met minder.quote:
Op de bank kun je ook productief bezig zijnquote:Op maandag 12 december 2011 12:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Productief bezig zijn vs Ontspannen.
Ook dat is bluf poker.quote:Op maandag 12 december 2011 12:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alles geintegreerd zie ik niet gebeuren, maar is de USA in jouw ogen werkelijk het beste voorbeeld van een supermacht met uniforme wetten en regels? Ik juich juist het staten-stelsel toe, waar ze in Texas er voor kunnen kiezen de lasten laag te houden en in Californie moeten bloeden voor hun spendingsdrift.quote:Op maandag 12 december 2011 12:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een economische unie is dan ook wat anders dan een supermacht a la Verenigde Staten waar werkelijk alles is geïntegreerd. Ik zie de EU gewoonweg niet die status behalen binnen onze levensjaren.
Mijn stage is best ontspannend en heb ook plezier in wat ik doequote:Op maandag 12 december 2011 12:40 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Op de bank kun je ook productief bezig zijn
En op je werk ontspannen misschien.. Hm.
Genoegen nemen met wat? Wees eens concreet? De Euro zal niet blijven bestaan als je niet uniforme begrotingsregels en sancties in gaat voeren. En een val van de Euro is een ramp.quote:Nee, gewoon die megalomane waanideeën laten varen en gewoon genoegen nemen met minder.
Wel eens van een laptop gehoord?quote:Op maandag 12 december 2011 12:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn stage is best ontspannend en heb ook plezier in wat ik doe
Hoe zou je op de bank productief bezig kunnen zijn en fun hebben?
Ik studeer op de bank en heb daar plezier in?quote:Op maandag 12 december 2011 12:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dankzij de globalisering liegen cijfers niet..... denk niet dat je ballen nodig hebt maar eerder een nuchter platform.quote:Op maandag 12 december 2011 12:42 schreef Voorschrift het volgende:
Bovendien zit het niet in de Europese mentaliteit om ook maar enigszins een rol van betekenis te spelen op het wereldvlak. Het enige waar we goed in zijn is welvaart creëren maar verder missen we alle "ballen" die nodig zijn om de scepter te hanteren.
Zaken doen bij de Yab-Yum.quote:Op maandag 12 december 2011 12:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het ging hier om werk vs bank.quote:Op maandag 12 december 2011 12:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel eens van een laptop gehoord?
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 12 december 2011 12:43 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik studeer op de bank en heb daar plezier in?
Of seks.
Tsjah, op den duur gaat het een het ander bijten. Dat zie je al met vrijheid van verkeer en personen, dat is ook een hoop landen tegen het zere been geweest.quote:Wat mij betreft moeten er strengere regels komen wat betreft begrotingen.
Verdere politieke inmenging van de EU lijkt me onwenselijk. Je moet rekening blijven houden, dat je te maken hebt met verschillende culturen, meningen en volkeren.
Dat is jammer inderdaad, maar vrij verkeer van arbeid en vrijhandel vind ik erg belangrijk. De EU het laten opleggen aan andere landen lijkt me ook weer niet de oplossing.quote:Op maandag 12 december 2011 12:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsjah, op den duur gaat het een het ander bijten. Dat zie je al met vrijheid van verkeer en personen, dat is ook een hoop landen tegen het zere been geweest.
Niet als je seks studeert?quote:Op maandag 12 december 2011 12:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook.
Seks en studeren lijkt me een slechte combinatie. Wel een hele leuke
Dat laatste geniet mijn voorkeur.quote:Op maandag 12 december 2011 12:48 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Niet als je seks studeert?
Of studerend sekst?
Je krijgt dan een plakboek..... je gaat van pagina 5 naar pagina 30 met 1 bladzijde.quote:Op maandag 12 december 2011 12:48 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Niet als je seks studeert?
Of studerend sekst?
quote:Op maandag 12 december 2011 12:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je krijgt dan een plakboek..... je gaat van pagina 5 naar pagina 30 met 1 bladzijde.
Uit je bed Achmed!quote:Henk werkt zich suf terwijl Achmed in bed blijft liggen. Dat kan echt niet”, aldus de PVV'er maandag.
Als je seksuoloog wil worden?quote:Op maandag 12 december 2011 12:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat laatste geniet mijn voorkeur.
Bij wat voor studie zou je seks moeten studeren? Biologie? Psychologie?
Iehwquote:Op maandag 12 december 2011 12:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je krijgt dan een plakboek..... je gaat van pagina 5 naar pagina 30 met 1 bladzijde.
quote:Op maandag 12 december 2011 12:55 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Als je seksuoloog wil worden?
Ja hoor, is gewoon psychologie gerelateerd voor zover ik weet.quote:Op maandag 12 december 2011 12:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]Wat een beroep lijkt me dat.
Is daar überhaupt een opleiding van op WO-niveau? Masseur kan natuurlijk ook.
Praktijklesquote:Op maandag 12 december 2011 12:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Klassikaal onderwezen lijkt met niet de gewenste opzet. Er is al zoveel gedoe hierover.
Geen idee wat je daarvoor moet volgen eigenlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 12:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]Wat een beroep lijkt me dat.
Is daar überhaupt een opleiding van op WO-niveau? Masseur kan natuurlijk ook.
Seks op mijn bank is niet prettig.quote:Op maandag 12 december 2011 12:43 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik studeer op de bank en heb daar plezier in?
Of seks.
Jochie toch.quote:
Ligt dat aan jou of aan je bank?quote:Op maandag 12 december 2011 13:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Seks op mijn bank is niet prettig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |