Die hebben ze dan ook niet, gelukkig. Hooguit virtueel.quote:Op maandag 12 december 2011 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net of de gemiddelde burger enig besef heeft wat goed of slecht voor hem is. Als dat het geval was, dan hadden de PVV en SP samen niet 50 + zetels.
Tegenwoordig pubers met rugzakjes.quote:Op maandag 12 december 2011 11:05 schreef Boze_Appel het volgende:
Vroegah had je in alle intercities gewoon van die karretjes met bediende die overpriced drinken & eten langs kwam brengen.
Juist godse lekker, mafklapper.quote:
Dat is hetzelfde als poker en een bluff.quote:Op maandag 12 december 2011 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
Typisch Voorschrift. Die hangt met zn gedachten nog steeds in vervlogen tijden. Van de week vond je al dat Britten het zoveel beter voor elkaar hebben dan wij. Terwijl je er toen fijntjes op werd gewezen dat een massa ontevreden burgers die in een uitzichtloze positie verkeren, een land geen goed doet. En nu toon je je weer naief. Ik beweer niet dat de Britten uit zijn gespeeld op internationaal vlak, maar hun rol wordt wel steeds kleiner. Vergelijk de positie van de Britten van nu met die van honderd jaar geleden. Tel daarbij op dat de macht van de opkomende economieen enkel groter wordt en je beseft dat als de Britten geen actie ondernemen, ze binnen een paar decennia niets in de pap meer hebben te brokkelen.
Zodra jij het over wansmaak hebt voel ik pas echt bevestigingquote:
Kijk de Telegraaf toch eens stoeien met het woord voortijdig.quote:De onderwerpen moeten immers voortijdig op de agenda worden gezet. Dat kan in dit geval niet meer.
Ik vind dat altijd wel schattig.quote:Op maandag 12 december 2011 12:12 schreef eriksd het volgende:
Ik zie het wanneer ik het zie. Sorry.
Die Madame huppelepup, wat een domme doos zeg. Echt zo'n HBO HRM tikgeit die ook haar waffel opentrekt.
Man man man.
Vlees eten ookquote:
Voetbal kijken ook.quote:
Ik zit op kantoor.quote:Op maandag 12 december 2011 12:25 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik lig thuis gezond op de bank
Nee, daar blijf ik wel onder, maak je geen zorgen.quote:Op maandag 12 december 2011 12:27 schreef eriksd het volgende:
Loop je niet tegen die bijverdiengrens aan GS?
Of ik nu 20 uur werk of 10, het gaat om het resultaat.quote:Op maandag 12 december 2011 12:28 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer net niet gezegd als ik jou was
quote:Op maandag 12 december 2011 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
Typisch Voorschrift. Die hangt met zn gedachten nog steeds in vervlogen tijden. Van de week vond je al dat Britten het zoveel beter voor elkaar hebben dan wij. Terwijl je er toen fijntjes op werd gewezen dat een massa ontevreden burgers die in een uitzichtloze positie verkeren, een land geen goed doet. En nu toon je je weer naief. Ik beweer niet dat de Britten uit zijn gespeeld op internationaal vlak, maar hun rol wordt wel steeds kleiner. Vergelijk de positie van de Britten van nu met die van honderd jaar geleden. Tel daarbij op dat de macht van de opkomende economieen enkel groter wordt en je beseft dat als de Britten geen actie ondernemen, ze binnen een paar decennia niets in de pap meer hebben te brokkelen.
De schotten zijn boos. Gekke rokkenjagers.quote:Op maandag 12 december 2011 12:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook goed, het Verenigd Koninkrijk stelt geen fuck voor, wat jij wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |