Met klaverjassen?quote:Op zondag 11 december 2011 22:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Mooie kuthand als er een aas op tafel ligt.
Studpoker?quote:Op zondag 11 december 2011 22:21 schreef Picchia het volgende:
Wel een goede hand voor bij het pokeren.
Ik weet toch niet wat jij allemaal speelt.quote:
Voor de flop wel.quote:Op zondag 11 december 2011 22:21 schreef Picchia het volgende:
Soms, met mijn neefjes.quote:Op zondag 11 december 2011 22:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat jij allemaal speelt.
Pesten dan?
Tot mijn 14e kende ik Texas Hold’em niet eens.quote:Op zondag 11 december 2011 22:26 schreef Picchia het volgende:
[..]
Texas Hold 'em met teveel kaarten in je hand.
Wij hebben zo ooit eens iets gespeeld in de kroeg. Met max. 4 spelers.quote:Op zondag 11 december 2011 22:26 schreef Picchia het volgende:
[..]
Texas Hold 'em met teveel kaarten in je hand.
En, bevalt je buttplug?quote:Op zondag 11 december 2011 23:16 schreef Picchia het volgende:
Zo, mijn anushart is nu in a place where the sun doesn't shine.
quote:Brits parlementslid maakt excuses voor nazi-vrijgezellenfeestje
Michiel van der Geest − 11/12/11, 20:57
De tweet van Aidan Burley
Aidan Burley, een Brits parlementslid voor de conservatieven, zit in de problemen. Hij heeft vandaag via twitter zijn excuses gemaakt voor een uit de hand gelopen vrijgezellenfeestje van vrienden. Op de feestavond, in het Franse skioord Val Thorens, scandeerden vrienden 'Hitler, Hitler, Hitler', en droegen SS-uniformen.
Burley tweette: 'Ik heb erg spijt van het ongepaste gedrag van enkele gasten op een vrijgezellenfeestje waar ik was en ik bied mijn excuses aan voor alle pijn die is veroorzaakt'. Maar nog steeds roepen veel mensen op tot zijn ontslag of zijn terugtreden.
Speeches
Het 32-jarige parlementslid deed zelf niet mee aan de spreekkoren en nazistische speeches. Maar hij deed ook niets om ze tegen te houden.
In één toespraak riep een spreker op te toasten op de organisator van het feest en 'als we helemaal eerlijk zijn, ook op de ideologie en de gedachtegang van het Derde Rijk'. Na een diner in een restaurant werd het feest voortgezet in een Britse pub, waarbij de aanwezigen met Duits accent schreeuwden: 'Mein Führer!', 'Himmler' en 'Eichmann'.
Gevolgen
Het feestje kan nog juridische gevolgen hebben, aldus een woordvoerder van de Franse politie. In Frankrijk staan er straffen op het dragen van nazi-uniformen als dat niet in film- of theaterverband gebeurt.
En ook de politieke toekomst van Burley is plots een stuk minder rooskleurig geworden.
Ach, zo nu en dan maken we allemaal wel wat nazi-grappen.quote:
Z'n vrienden droegen SS-uniformen hij maakt alleen excuses voor wat ze zeiden?quote:
Dat zou ik zeker niet willen ontkennen.quote:Op zondag 11 december 2011 23:42 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, zo nu en dan maken we allemaal wel wat nazi-grappen.
Wat een bizarre opmerking.quote:Op zondag 11 december 2011 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Z'n vrienden droegen SS-uniformen hij maakt alleen excuses voor wat ze zeiden?
Rare jongens die Engelsen. Maar goed dat ze nu buitenspel staan in de EU.
't is die man rechts volgens mijquote:Op zondag 11 december 2011 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Z'n vrienden droegen SS-uniformen hij maakt alleen excuses voor wat ze zeiden?
Rare jongens die Engelsen. Maar goed dat ze nu buitenspel staan in de EU.
Ik mis de hitlergroet.quote:Op zondag 11 december 2011 23:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
't is die man rechts volgens mij
[ afbeelding ]
Houden jullie wel eens Ottomanenfeestjes? Zoals het was van 1915 tot 1923 ofzo?quote:
De relatie tussen de vrijetijdsbesteding van een Britse parlementariër en de status van dat land binnen de EU ontgaat me volledig.quote:
Dat pak is om in te groeien.quote:Op zondag 11 december 2011 23:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
Waarom zou je de val een 500 jaar bestaand rijk vieren.quote:Op zondag 11 december 2011 23:51 schreef waht het volgende:
[..]
Houden jullie wel eens Ottomanenfeestjes? Zoals het was van 1915 tot 1923 ofzo?
We hadden afgesproken geen foto's van de POL-meet online te zetten.quote:Op zondag 11 december 2011 23:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 december 2011 23:53 schreef Reya het volgende:
[..]
We hadden afgesproken geen foto's van de POL-meet online te zetten.
Britse parlementariërs zijn gemiddeld vaker betrokken bij hilarische bezigheden dan hun collegae op het vastelandquote:Op zondag 11 december 2011 23:52 schreef Reya het volgende:
[..]
De relatie tussen de vrijetijdsbesteding van een Britse parlementariër en de status van dat land binnen de EU ontgaat me volledig.
De schandaalpers is er ook wat beter ontwikkeldquote:Op zondag 11 december 2011 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Britse parlementariërs zijn gemiddeld vaker betrokken bij hilarische bezigheden dan hun collegae op het vasteland
De Armeense genocide was toch wel een hoogtepunt.quote:Op zondag 11 december 2011 23:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarom zou je de val een 500 jaar bestaand rijk vieren.
1453 is pas cool
Die hebben last van dezelfde incestueuze invloed. Gekke eilanders.quote:Op zondag 11 december 2011 23:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
De schandaalpers is er ook wat beter ontwikkeld
Ook daar smullen ze van dit schandaalquote:Op maandag 12 december 2011 00:04 schreef remlof het volgende:
De Guardian/Observer neem ik dan nog wel serieus en die schrijft vandaag:
David Cameron's long night in Brussels may rearrange British politics
When the prime minister faces the Commons, the coalition will be split – and this week could eventually decide its future
Het zijn ook wel altijd Conservatives die zich niet weten te gedragen hè?quote:Op maandag 12 december 2011 00:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook daar smullen ze van dit schandaal
http://www.guardian.co.uk(...)regrets-nazi-slogans
En het zijn ook altijd buitenlanders.quote:Op maandag 12 december 2011 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zijn ook wel altijd Conservatives die zich niet weten te gedragen hè?
Dat gevoel is mij vreemd.quote:Op maandag 12 december 2011 00:55 schreef GSbrder het volgende:
Nog steeds geen zak opgeschoten met mijn paper.
Kut. Nu voel ik mij extra schuldig.quote:
Als ik geen paper moest schrijven zat ik nu niet op Fok te posten. Ik ben al maanden bezig met studieontwijkend gedrag.quote:Op maandag 12 december 2011 00:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kut. Nu voel ik mij extra schuldig.
Iedereen is buitenlander.quote:Op maandag 12 december 2011 00:51 schreef Picchia het volgende:
[..]
En het zijn ook altijd buitenlanders.
Ik moet van mijzelf minimaal 70 studiepunten per jaar halen.quote:Op maandag 12 december 2011 00:59 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als ik geen paper moest schrijven zat ik nu niet op Fok te posten. Ik ben al maanden bezig met studieontwijkend gedrag.
Dus 100% van de misdaad wereldwijd wordt gepleegd door buitenlanders.quote:
Klopt.quote:Op maandag 12 december 2011 01:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus 100% van de misdaad wereldwijd wordt gepleegd door buitenlanders.
Ligt aan de vakken die je moet volgen.quote:Op maandag 12 december 2011 01:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik moet van mijzelf minimaal 70 studiepunten per jaar halen.
Dat maakt studieontwijkend gedrag best wel potentieel problematisch.
Dat klopt. Geef mij liever 80 punten op de UvA of RU dan 60 punten op de TU.quote:Op maandag 12 december 2011 01:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ligt aan de vakken die je moet volgen.
Had ik maar zo'n mentaliteit. Mijn beste en slechtste eigenschap is dat ik volledig zorgeloos ben. Ik heb ook absoluut geen ambities. Ik ben gewoon omhoog gevallen.quote:Op maandag 12 december 2011 01:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik moet van mijzelf minimaal 70 studiepunten per jaar halen.
Dat maakt studieontwijkend gedrag best wel potentieel problematisch.
Ach, ambities smambities, ik ben een perfectionist met een vooruitgeschoven verantwoordelijkheidsgevoel en teveel interesses. Kennis vergaren is zoveel makkelijker dan kennis toepassen.quote:Op maandag 12 december 2011 01:06 schreef Picchia het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n mentaliteit. Mijn beste en slechtste eigenschap is dat ik volledig zorgeloos ben. Ik heb ook absoluut geen ambities. Ik ben gewoon omhoog gevallen.
Dat is zondermeer waar.quote:Op maandag 12 december 2011 01:07 schreef GSbrder het volgende:
Kennis vergaren is zoveel makkelijker dan kennis toepassen.
Voor mij dan. Sjonnie op het MBO zal mogelijk iets anders denken.quote:
Vergaren van bepaalde kennis kan soms nog steeds verdomde moeilijk zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 01:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, ambities smambities, ik ben een perfectionist met een vooruitgeschoven verantwoordelijkheidsgevoel en teveel interesses. Kennis vergaren is zoveel makkelijker dan kennis toepassen.
Bij mij helpt het om het hele stuk al in te delen tot in de paragrafen. Als ik een kopje zie genaamd: "De aandelen van AH in 2010." dan weet ik precies welke bron ik erbij moet pakken en wat ik moet schrijven, zonder echt na te denken.quote:Op maandag 12 december 2011 01:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, ambities smambities, ik ben een perfectionist met een vooruitgeschoven verantwoordelijkheidsgevoel en teveel interesses. Kennis vergaren is zoveel makkelijker dan kennis toepassen.
Klopt. Maar het is ook saai als alles van een leien dakje gaat.quote:Op maandag 12 december 2011 01:10 schreef waht het volgende:
[..]
Vergaren van bepaalde kennis kan soms nog steeds verdomde moeilijk zijn.
Althans, het kan veel inspanning vergen.
Ik ben te goed in het neerkalken van een hoop subtekst, die netto absoluut niet bijdraagt aan de kern van het verhaal, maar het daarmee wel enorm gewichtig, weloverwogen en genuanceerd aan doet voelen.quote:Op maandag 12 december 2011 01:11 schreef Picchia het volgende:
[..]
Bij mij helpt het om het hele stuk al in te delen tot in de paragrafen. Als ik een kopje zie genaamd: de aandelen van AH in 2010, dan weet ik precies welke bron ik erbij moet pakken en wat ik moet opschrijven, zonder echt na te denken.
Dat zeg ik ook altijd, maar wel achteraf. Als het makkelijk zou zijn is het minder waard.quote:Op maandag 12 december 2011 01:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is ook saai als alles van een leien dakje gaat.
Ik krijg wel uitdaging uit algoritmische functies en hogere orde stabiliteitsevenwichten.
Veel plezier met je rode strepen.quote:Op maandag 12 december 2011 01:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben te goed in het neerkalken van een hoop subtekst, die netto absoluut niet bijdraagt aan de kern van het verhaal, maar het daarmee wel enorm gewichtig, weloverwogen en genuanceerd aan doet voelen.
Ik krijg helemaal niks.quote:Op maandag 12 december 2011 01:14 schreef El_Matador het volgende:
En wij maar betalen voor dat studieontwijkend gedrag van jullie!
Ach je moet maar zo denken, die paar jaar dat jij eerder met pensioen zijn de rollen omgedraaid.quote:Op maandag 12 december 2011 01:14 schreef El_Matador het volgende:
Daar vraag ik niet om, maar ik ga ook geen principiele boy spelen die zijn stufi stop zet.quote:Op maandag 12 december 2011 01:14 schreef El_Matador het volgende:
Mwah, ik ben ook bouwvakker. Maar dan in cyberspace,quote:Op maandag 12 december 2011 01:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor mij dan. Sjonnie op het MBO zal mogelijk iets anders denken.
Ik heb zelf ook 8 jaar gestudeerd.quote:Op maandag 12 december 2011 01:15 schreef waht het volgende:
[..]
Ach je moet maar zo denken, die paar jaar dat jij eerder met pensioen zijn de rollen omgedraaid.
En wat was voor jou de reden om te stoppen met kennis vergaren?quote:Op maandag 12 december 2011 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, ik ben ook bouwvakker. Maar dan in cyberspace,
Dat siert hem.quote:Op maandag 12 december 2011 01:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar vraag ik niet om, maar ik ga ook geen principiele boy spelen die zijn stufi stop zet.
Hoewel ik er wel eentje ken, die al 4 jaar geen studiefinanciering heeft aangevraagd, noch OV, omdat hij het onnodig vond.
Duurt de matadorenopleiding zo lang?quote:Op maandag 12 december 2011 01:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook 8 jaar gestudeerd.
En ik zorg wel dat ik lang voor mijn 65e lekker zit te chillen in Zuid-Spanje. Gewoon het juiste beroep kiezen.
Daar ben ik nooit mee gestopt. Sterker nog, daar besteed ik meer dan de helft van mijn werktijd aan. En ook nog een gedeelte van mijn vrije tijd. Maar nieuw opgedane kennis toepassen gebeurt niet veel, het is meer al opgedane kennis verfijnen met eigen inzichten.quote:Op maandag 12 december 2011 01:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En wat was voor jou de reden om te stoppen met kennis vergaren?
Die deed ik ernaast. Vrijwillig, onbetaald.quote:Op maandag 12 december 2011 01:18 schreef Picchia het volgende:
[..]
Duurt de matadorenopleiding zo lang?
Dat is ook zo, waarom zou je wachten met het 'grote genieten'.quote:Op maandag 12 december 2011 01:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook 8 jaar gestudeerd.
En ik zorg wel dat ik lang voor mijn 65e lekker zit te chillen in Zuid-Spanje. Gewoon het juiste beroep kiezen.
Denk maar zo: als de basisschool acht jaar duurt, dan zou de universiteit minstens twintig jaar moeten duren.quote:Op maandag 12 december 2011 01:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die deed ik ernaast. Vrijwillig, onbetaald.
Omdat wachten 50% van de lol is en de realiteit tegenvalt.quote:Op maandag 12 december 2011 01:22 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is ook zo, waarom zou je wachten met het 'grote genieten'.
Dat doe ik nu ook, naast mijn drukke baan. Ik ben de jongste binnen het bedrijf (120.000 werknemers) die een heel continent onder zich heeft.quote:Op maandag 12 december 2011 01:22 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is ook zo, waarom zou je wachten met het 'grote genieten'.
Ik had natuurlijk gewoon een adhd-verklaring moeten aanvragen voor een extra jaar en moeten doen alsof ik niets kreeg van mijn ouders, zodat ik een aanvullende beurs kreeg. Ja, er bestaan studenten die dit soort gein verzinnen. Een adhd-verklaring voor een laffe bankhanger.quote:Op maandag 12 december 2011 01:23 schreef waht het volgende:
Ik heb overigens luttele honderden aan stufi laten liggen in de staatskas, maar dat was meer uit laksheid.
Daar zit een kern van waarheid in. Maar ik doelde meer op het doen van werk dat leuk is.quote:Op maandag 12 december 2011 01:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat wachten 50% van de lol is en de realiteit tegenvalt.
Iets met olie toch?quote:Op maandag 12 december 2011 01:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook, naast mijn drukke baan. Ik ben de jongste binnen het bedrijf (120.000 werknemers) die een heel continent onder zich heeft.
You bet.quote:
Een wajong, zoals iedere MBO'er.quote:Op maandag 12 december 2011 01:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk gewoon een adhd-verklaring moeten aanvragen voor een extra jaar en moeten doen alsof ik niets kreeg van mijn ouders, zodat ik een aanvullende beurs kreeg. Ja, er bestaan studenten die dit soort gein verzinnen. Een adhd-verklaring voor een laffe bankhanger.
Ah, dan ben ik het eens, je moet nooit jaren blijven wachten op die ene droombaan.quote:Op maandag 12 december 2011 01:26 schreef waht het volgende:
[..]
Daar zit een kern van waarheid in. Maar ik doelde meer op het doen van werk dat leuk is.
Dat is best veel.quote:Op maandag 12 december 2011 01:30 schreef Picchia het volgende:
Er waren vorig jaar 195.520 wajongers.!
Volgende maand maak ik zo'n 15 miljoen.quote:
Vaten, dollars of euro’s?quote:Op maandag 12 december 2011 01:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgende maand maak ik zo'n 15 miljoen.
Je moet er maar trek in hebben.quote:
Ik gok op vaten. 500.000 vaatjes per dag is geen onrealistisch cijfer.quote:
Ligt aan het continent waar hij verantwoordelijk voor is.quote:Op maandag 12 december 2011 01:43 schreef waht het volgende:
[..]
Ik gok op vaten. 500.000 vaatjes per dag is geen onrealistisch cijfer.
Ik meen América del Sur.quote:Op maandag 12 december 2011 01:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ligt aan het continent waar hij verantwoordelijk voor is.
Australie zou in zijn handjes knijpen
isso é bomquote:
COP.quote:
Latijns-Amerika. Mexico is een groot deel.quote:
quote:
Dan gaan we nu even heel streng zijn, maar dat is geen continent.quote:Op maandag 12 december 2011 01:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Latijns-Amerika. Mexico is een groot deel.
Dat weet ik. Maar anders klinkt het zo raar he?quote:Op maandag 12 december 2011 01:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan gaan we nu even heel streng zijn, maar dat is geen continent.
Ik ga ook maar eens tegen een snurkend ding aan kruipen.quote:Op maandag 12 december 2011 01:52 schreef Picchia het volgende:
Ik ga. Ik loop hier alleen maar te shitposten, terwijl ik moet schrijven / toiletteren.
Kijk, dat heb jij dan weer. Geniet van d'r.quote:Op maandag 12 december 2011 01:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens tegen een snurkend ding aan kruipen.
Mexico is wel tanende wat betreft olieproductie. Maar dat weet jij als geen ander natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 01:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Latijns-Amerika. Mexico is een groot deel.
Nou, vanavond even nietquote:Op maandag 12 december 2011 01:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk, dat heb jij dan weer. Geniet van d'r.
Schalie-olie en -gas.quote:Op maandag 12 december 2011 01:54 schreef waht het volgende:
[..]
Mexico is wel tanende wat betreft olieproductie. Maar dat weet jij als geen ander natuurlijk.
Ik zit eenzaam op een hotelkamertje. Dus jij hebt het beter bekeken, wil ik maar zeggen.quote:
Er valt nog genoeg te verdienen inderdaad, dat staat buiten kijf.quote:
AAAHHH ROMA'S ................. Terugsturen naar Romaland.quote:Op maandag 12 december 2011 07:49 schreef De_Nuance het volgende:
Zigeuners zijn de meest gehate 'etnische groep' in Nederland , terwijl de overgrote meerderheid nog nooit in contact is gekomen met zigeuners.
#feitjes
Zigeuners zijn soms handig om als vrienden te hebben, als je met iemand ruzie hebt.quote:Op maandag 12 december 2011 07:49 schreef De_Nuance het volgende:
Zigeuners zijn de meest gehate 'etnische groep' in Nederland , terwijl de overgrote meerderheid nog nooit in contact is gekomen met zigeuners.
#feitjes
quote:Op maandag 12 december 2011 07:59 schreef robin007bond het volgende:
Zigeuners zijn soms handig om als vrienden te hebben, als je met iemand ruzie hebt.
Beter een moslim in m'n keuken dan Wilders in m'n achtertuin.quote:Op maandag 12 december 2011 08:02 schreef De_Nuance het volgende:
75% van de NL'ers staat er negatief tegenover in ieder geval.
En 50% staat negatief tegenover moslims.
Zeg, nog toffe muziek gevonden lately?quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 08:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, nog toffe muziek gevonden lately?
Die arcodeonspelers bij de albert heijn en de bonafide straatkrantverkopers vallen toch meestal onder die groepquote:Op maandag 12 december 2011 07:49 schreef De_Nuance het volgende:
#feitjes
Ali heeft een nieuw album uit. Moet hem nog downloaden.quote:Op maandag 12 december 2011 08:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, nog toffe muziek gevonden lately?
Zal wel ff zoeken en FF-en.quote:Op maandag 12 december 2011 08:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ali heeft een nieuw album uit. Moet hem nog downloaden.
quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 08:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ali heeft een nieuw album uit. Moet hem nog downloaden.
quote:Op maandag 12 december 2011 08:57 schreef remlof het volgende:
Goeiemorgen, het is eindelijk licht. #actie
En heb je bijgehouden hoeveel non-blanken er waren?quote:Op maandag 12 december 2011 07:43 schreef De_Nuance het volgende:
Bob Dylan, ochtendmetro, donker buiten,
Eigenlijk best een mooi begin van de dag
Ik ga binnenkort speciaal voor jou een fotoserie maken.quote:Op maandag 12 december 2011 09:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En heb je bijgehouden hoeveel non-blanken er waren?
quote:Op maandag 12 december 2011 09:41 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort speciaal voor jou een fotoserie maken.
Dat kan ook gewoon in Nederland, heb vroeger vaak de ICE 's ochtends van Arnhem naar Amsterdam genomen, inclusief ontbijt.quote:Op maandag 12 december 2011 10:51 schreef von_Preussen het volgende:
Momenteel zit ik in de Intercity naar Duitsland heerlijk te genieten van een ontbijt in de Bordbistro, goede koffie en bediening op je plaats.
Waarom kan dat niet ook gewoon in Nederland, ontbijten in de trein is echt ideaal.
bij poker heb je maar 2 kaarten in je handquote:Op zondag 11 december 2011 22:21 schreef Picchia het volgende:
quote:
Dat weet ik, maar die treinen rijden niet altijd en overal, vandaar mijn opmerking.quote:Op maandag 12 december 2011 10:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon in Nederland, heb vroeger vaak de ICE 's ochtends van Arnhem naar Amsterdam genomen, inclusief ontbijt.
quote:Op maandag 12 december 2011 10:59 schreef EchtGaaf het volgende:
1-letter Lingo. Nooit geweten dat dit zo moeilijk is.
Is wel veel moeilijker dan 3,4 of 5 letter Lingo.quote:
Heb je nog steeds, alleen niet in de sprintersquote:Op maandag 12 december 2011 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Vroeger had je ook nog wc's in de trein.
Straks heb je in Cityhopper vliegtuigen ook geen wc's meer.quote:Op maandag 12 december 2011 11:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Heb je nog steeds, alleen niet in de sprinters
Cityhoppers zijn dan ook gewoon vliegende bussen en die hebben ook geen wc's.quote:Op maandag 12 december 2011 11:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Straks heb je in Cityhopper vliegtuigen ook geen wc's meer.
Elk passagiervliegtuig is toch een vliegende bus?quote:Op maandag 12 december 2011 11:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Cityhoppers zijn dan ook gewoon vliegende bussen en die hebben ook geen wc's.
Die zijn er wel.quote:Op maandag 12 december 2011 11:15 schreef EchtGaaf het volgende:
Waarom zijn er geen Europese rating bureaus
Vrouwen in de top van een bank, dat zou pas helemaal raar zijn!quote:Op maandag 12 december 2011 11:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Een grote bank koopt zijn eigen schulden op.
Hoe gek moet het nog worden_!
Nee grapjas, de overheid doet te weinig waardoor het risico alleen maar oploopt.quote:Op maandag 12 december 2011 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar waarom horen we niet dat zij de USA om de maand niet lager gaan raten
Die bureaus speculeren gewoon de boel kapot.
Dat zou een grote zegen zijn. Minsten 50% vrouwen in de top. Zou juist heel goed zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 11:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrouwen in de top van een bank, dat zou pas helemaal raar zijn!
En wie moet er dan voor jou koken?quote:Op maandag 12 december 2011 11:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zou een grote zegen zijn. Minsten 50% vrouwen in de top. Zou juist heel goed zijn.
Ze maken wel stemming....En niet zo'n beetje ook.quote:Op maandag 12 december 2011 11:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee grapjas, de overheid doet te weinig waardoor het risico alleen maar oploopt.
Trouwens, niemand verplicht overheden om te lenen tegen hoge rente's, dus de macht van de ratingbureaus's is maar beperkt.
SGP-vrouwen.quote:Op maandag 12 december 2011 11:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En wie moet er dan voor jou koken?
quote:Op maandag 12 december 2011 11:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zou een grote zegen zijn. Minsten 50% vrouwen in de top. Zou juist heel goed zijn.
Alleen als het uitkomst.quote:Op maandag 12 december 2011 11:25 schreef betyar het volgende:
[..]Ja, de emancipatie van vrouwen pakt goed uit.....
Het is afwachten wie er als laatste lacht als de rest van Europa inelkaar brokkelt.quote:Op maandag 12 december 2011 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
Haha, de Britten.
Ze spelen geen rol van betekenis meer in Europees verband en zijn te klein om door de grote machten op deze aardkloot serieus genomen te worden. Goed bezig, Cameron
Ja leuk, een grote bitchfight terwijl het financiele systeem in elkaar stort. Nee, dat pakt goed uit wil je zeggen.quote:Op maandag 12 december 2011 11:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Aint gonna happen. Dat is wensdenken van hopeloze Eurosceptici.quote:Op maandag 12 december 2011 11:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is afwachten wie er als laatste lacht als de rest van Europa inelkaar brokkelt.
De Britten klein en geen rol van betekenis?quote:Op maandag 12 december 2011 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
Haha, de Britten.
Ze spelen geen rol van betekenis meer in Europees verband en zijn te klein om door de grote machten op deze aardkloot serieus genomen te worden. Goed bezig, Cameron
Cameron probeert simpelweg Britse bedrijven tegen punitieve regelgeving te beschermen; dat is wat Frankrijk zeg maar al sinds mensenheugenis doet.quote:Op maandag 12 december 2011 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
Haha, de Britten.
Zo'n grote rol spelen de Britten tegenwoordig niet meer. Ze hebben het geluk dat hun status als wereldrijk nog een beetje doorsijpelt naar moderne tijden. Punt is dat de invloed van de Britten alleen maar kleiner zal worden, vooral als de opkomende economieën zo gestaag door blijven groeien. Een machtsblok als de EU heeft veel meer mogelijkheden in een dergelijke wereld. Helaas blijven de Britten hangen in een droombeeld dat ze nog wat voorstellen en dat de zon nooit ondergaat in het Britse Rijk.quote:Op maandag 12 december 2011 11:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De Britten klein en geen rol van betekenis?
Op welke planeet woon je?
Ze zijn veel verstandiger bij het nemen van grote risico'squote:Op maandag 12 december 2011 11:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja leuk, een grote bitchfight terwijl het financiele systeem in elkaar stort. Nee, dat pakt goed uit wil je zeggen.
Zoals gewoonlijk onderschat je weer eens alles. In jouw wereld telt alleen de EU en verder is iedereen gedoemd een miezerige machteloze dood te sterven.quote:Op maandag 12 december 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo'n grote rol spelen de Britten tegenwoordig niet meer. Ze hebben het geluk dat hun status als wereldrijk nog een beetje doorsijpelt naar moderne tijden. Punt is dat de invloed van de Britten alleen maar kleiner zal worden, vooral als de opkomende economieën zo gestaag door blijven groeien. Een machtsblok als de EU heeft veel meer mogelijkheden in een dergelijke wereld. Helaas blijven de Britten hangen in een droombeeld dat ze nog wat voorstellen en dat de zon nooit ondergaat in het Britse Rijk.
quote:Op maandag 12 december 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo'n grote rol spelen de Britten tegenwoordig niet meer. Ze hebben het geluk dat hun status als wereldrijk nog een beetje doorsijpelt naar moderne tijden. Punt is dat de invloed van de Britten alleen maar kleiner zal worden, vooral als de opkomende economieën zo gestaag door blijven groeien. Een machtsblok als de EU heeft veel meer mogelijkheden in een dergelijke wereld. Helaas blijven de Britten hangen in een droombeeld dat ze nog wat voorstellen en dat de zon nooit ondergaat in het Britse Rijk.
Net of de gemiddelde burger enig besef heeft wat goed of slecht voor hem is. Als dat het geval was, dan hadden de PVV en SP samen niet 50 + zetels.quote:Op maandag 12 december 2011 11:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jawel! Alle EU-burgers zijn dik tevreden!
Die hebben ze dan ook niet, gelukkig. Hooguit virtueel.quote:Op maandag 12 december 2011 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net of de gemiddelde burger enig besef heeft wat goed of slecht voor hem is. Als dat het geval was, dan hadden de PVV en SP samen niet 50 + zetels.
Tegenwoordig pubers met rugzakjes.quote:Op maandag 12 december 2011 11:05 schreef Boze_Appel het volgende:
Vroegah had je in alle intercities gewoon van die karretjes met bediende die overpriced drinken & eten langs kwam brengen.
Juist godse lekker, mafklapper.quote:
Dat is hetzelfde als poker en een bluff.quote:Op maandag 12 december 2011 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
Typisch Voorschrift. Die hangt met zn gedachten nog steeds in vervlogen tijden. Van de week vond je al dat Britten het zoveel beter voor elkaar hebben dan wij. Terwijl je er toen fijntjes op werd gewezen dat een massa ontevreden burgers die in een uitzichtloze positie verkeren, een land geen goed doet. En nu toon je je weer naief. Ik beweer niet dat de Britten uit zijn gespeeld op internationaal vlak, maar hun rol wordt wel steeds kleiner. Vergelijk de positie van de Britten van nu met die van honderd jaar geleden. Tel daarbij op dat de macht van de opkomende economieen enkel groter wordt en je beseft dat als de Britten geen actie ondernemen, ze binnen een paar decennia niets in de pap meer hebben te brokkelen.
Zodra jij het over wansmaak hebt voel ik pas echt bevestigingquote:
Kijk de Telegraaf toch eens stoeien met het woord voortijdig.quote:De onderwerpen moeten immers voortijdig op de agenda worden gezet. Dat kan in dit geval niet meer.
Ik vind dat altijd wel schattig.quote:Op maandag 12 december 2011 12:12 schreef eriksd het volgende:
Ik zie het wanneer ik het zie. Sorry.
Die Madame huppelepup, wat een domme doos zeg. Echt zo'n HBO HRM tikgeit die ook haar waffel opentrekt.
Man man man.
Vlees eten ookquote:
Voetbal kijken ook.quote:
Ik zit op kantoor.quote:Op maandag 12 december 2011 12:25 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik lig thuis gezond op de bank
Nee, daar blijf ik wel onder, maak je geen zorgen.quote:Op maandag 12 december 2011 12:27 schreef eriksd het volgende:
Loop je niet tegen die bijverdiengrens aan GS?
Of ik nu 20 uur werk of 10, het gaat om het resultaat.quote:Op maandag 12 december 2011 12:28 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer net niet gezegd als ik jou was
quote:Op maandag 12 december 2011 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
Typisch Voorschrift. Die hangt met zn gedachten nog steeds in vervlogen tijden. Van de week vond je al dat Britten het zoveel beter voor elkaar hebben dan wij. Terwijl je er toen fijntjes op werd gewezen dat een massa ontevreden burgers die in een uitzichtloze positie verkeren, een land geen goed doet. En nu toon je je weer naief. Ik beweer niet dat de Britten uit zijn gespeeld op internationaal vlak, maar hun rol wordt wel steeds kleiner. Vergelijk de positie van de Britten van nu met die van honderd jaar geleden. Tel daarbij op dat de macht van de opkomende economieen enkel groter wordt en je beseft dat als de Britten geen actie ondernemen, ze binnen een paar decennia niets in de pap meer hebben te brokkelen.
De schotten zijn boos. Gekke rokkenjagers.quote:Op maandag 12 december 2011 12:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook goed, het Verenigd Koninkrijk stelt geen fuck voor, wat jij wil.
Maar het blijft werk..quote:Op maandag 12 december 2011 12:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of ik nu 20 uur werk of 10, het gaat om het resultaat.
Drama als je wat schroeven over hebt. En je Lego bouwwerk staat 5 % uit het lood.quote:Op maandag 12 december 2011 12:29 schreef Vluchtdeur het volgende:
Niks mis met IKEA meubelen, alleen het in elkaar zetten is wat lastig.
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?quote:Maar het blijft werk..
Ja als ze hadden meegestemd met het nieuwe Europese verdrag dan was dat zeker veranderd inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 12:32 schreef eriksd het volgende:
Mwoah, het is tanende. En de bevolking is nou ook niet echt je-van-het.
Zodoende ook die vreemde rellen dit jaar. Geeft natuurlijk wel aan hoe een groot gedeelte van de jeugd in elkaar zit en tegen het leven aankijkt.
Wat heeft dat er nou exact mee te maken? Engeland is op den duur gewoon niet meer de grote speler die het was, en de Europese Unie biedt wat dat betreft meer kans.quote:Ja als ze hadden meegestemd met het nieuwe Europese verdrag dan was dat zeker veranderd inderdaad.
En ik ben freelancer.quote:
Ik geloof gewoonweg niet dat de EU ooit die sterke positie zal verkrijgen.quote:Op maandag 12 december 2011 12:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou exact mee te maken? Engeland is op den duur gewoon niet meer de grote speler die het was, en de Europese Unie biedt wat dat betreft meer kans.
Of Engeland is doorgeslagen in relatief denken en wil juist geen sterke EU, wat misschien voor 10 tot 20 jaar hun positie zal consolideren om vervolgens alsnog achterop te raken, maar dan zonder uitweg.
Ik vrees dat politici het door de strot gaan duwen.quote:Op maandag 12 december 2011 12:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik geloof gewoonweg niet dat de EU ooit die sterke positie zal verkrijgen.
Mwah, dat geloof ik dan weer wel.quote:Op maandag 12 december 2011 12:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:AMERSFOORT - Woningbezitters betalen volgend jaar bijna 3 procent meer aan waterschapslasten.
Dat meldde Vereniging Eigen Huis maandag. De stijging is hoger dan de verwachte inflatie van 2 procent voor volgend jaar.
Volgens de belangenorganistatie moeten huiseigenaren nu al veel te veel betalen voor 'droge voeten en schoon water'. Gemiddeld betalen Nederlandse woningbezitters momenteel 313 euro per huishouden.
Kostenbesparingen
''Omdat de waterschappen onvoldoende samenwerken met gemeenten en drinkwaterbedrijven, blijven concrete kostenbesparingen uit'', benadrukt Eigen Huis. ''Daardoor stijgen de tarieven jaarlijks alleen maar verder.''
Uit een feitenonderzoek blijkt dat burgers jaarlijks 550 miljoen euro te veel aan schoon water betalen, stelt de belangenvereniging. ''Dat is maar liefst 75 euro per huishouden.''
http://www.nu.nl/geldzake(...)asten-nog-hoger.html
En dus? De boel laten klappen?quote:Ik geloof gewoonweg niet dat de EU ooit die sterke positie zal verkrijgen.
Een economische unie is dan ook wat anders dan een supermacht a la Verenigde Staten waar werkelijk alles is geïntegreerd. Ik zie de EU gewoonweg niet die status behalen binnen onze levensjaren.quote:Op maandag 12 december 2011 12:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, dat geloof ik dan weer wel.
Of dat democratischer en stabieler is dan nu, durf ik niet te zeggen, maar als economische unie heeft het zo zijn voordelen.
Nee, gewoon die megalomane waanideeën laten varen en gewoon genoegen nemen met minder.quote:
Op de bank kun je ook productief bezig zijnquote:Op maandag 12 december 2011 12:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Productief bezig zijn vs Ontspannen.
Ook dat is bluf poker.quote:Op maandag 12 december 2011 12:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alles geintegreerd zie ik niet gebeuren, maar is de USA in jouw ogen werkelijk het beste voorbeeld van een supermacht met uniforme wetten en regels? Ik juich juist het staten-stelsel toe, waar ze in Texas er voor kunnen kiezen de lasten laag te houden en in Californie moeten bloeden voor hun spendingsdrift.quote:Op maandag 12 december 2011 12:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een economische unie is dan ook wat anders dan een supermacht a la Verenigde Staten waar werkelijk alles is geïntegreerd. Ik zie de EU gewoonweg niet die status behalen binnen onze levensjaren.
Mijn stage is best ontspannend en heb ook plezier in wat ik doequote:Op maandag 12 december 2011 12:40 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Op de bank kun je ook productief bezig zijn
En op je werk ontspannen misschien.. Hm.
Genoegen nemen met wat? Wees eens concreet? De Euro zal niet blijven bestaan als je niet uniforme begrotingsregels en sancties in gaat voeren. En een val van de Euro is een ramp.quote:Nee, gewoon die megalomane waanideeën laten varen en gewoon genoegen nemen met minder.
Wel eens van een laptop gehoord?quote:Op maandag 12 december 2011 12:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn stage is best ontspannend en heb ook plezier in wat ik doe
Hoe zou je op de bank productief bezig kunnen zijn en fun hebben?
Ik studeer op de bank en heb daar plezier in?quote:Op maandag 12 december 2011 12:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dankzij de globalisering liegen cijfers niet..... denk niet dat je ballen nodig hebt maar eerder een nuchter platform.quote:Op maandag 12 december 2011 12:42 schreef Voorschrift het volgende:
Bovendien zit het niet in de Europese mentaliteit om ook maar enigszins een rol van betekenis te spelen op het wereldvlak. Het enige waar we goed in zijn is welvaart creëren maar verder missen we alle "ballen" die nodig zijn om de scepter te hanteren.
Zaken doen bij de Yab-Yum.quote:Op maandag 12 december 2011 12:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het ging hier om werk vs bank.quote:Op maandag 12 december 2011 12:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel eens van een laptop gehoord?
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 12 december 2011 12:43 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik studeer op de bank en heb daar plezier in?
Of seks.
Tsjah, op den duur gaat het een het ander bijten. Dat zie je al met vrijheid van verkeer en personen, dat is ook een hoop landen tegen het zere been geweest.quote:Wat mij betreft moeten er strengere regels komen wat betreft begrotingen.
Verdere politieke inmenging van de EU lijkt me onwenselijk. Je moet rekening blijven houden, dat je te maken hebt met verschillende culturen, meningen en volkeren.
Dat is jammer inderdaad, maar vrij verkeer van arbeid en vrijhandel vind ik erg belangrijk. De EU het laten opleggen aan andere landen lijkt me ook weer niet de oplossing.quote:Op maandag 12 december 2011 12:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsjah, op den duur gaat het een het ander bijten. Dat zie je al met vrijheid van verkeer en personen, dat is ook een hoop landen tegen het zere been geweest.
Niet als je seks studeert?quote:Op maandag 12 december 2011 12:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook.
Seks en studeren lijkt me een slechte combinatie. Wel een hele leuke
Dat laatste geniet mijn voorkeur.quote:Op maandag 12 december 2011 12:48 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Niet als je seks studeert?
Of studerend sekst?
Je krijgt dan een plakboek..... je gaat van pagina 5 naar pagina 30 met 1 bladzijde.quote:Op maandag 12 december 2011 12:48 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Niet als je seks studeert?
Of studerend sekst?
quote:Op maandag 12 december 2011 12:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je krijgt dan een plakboek..... je gaat van pagina 5 naar pagina 30 met 1 bladzijde.
Uit je bed Achmed!quote:Henk werkt zich suf terwijl Achmed in bed blijft liggen. Dat kan echt niet”, aldus de PVV'er maandag.
Als je seksuoloog wil worden?quote:Op maandag 12 december 2011 12:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat laatste geniet mijn voorkeur.
Bij wat voor studie zou je seks moeten studeren? Biologie? Psychologie?
Iehwquote:Op maandag 12 december 2011 12:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je krijgt dan een plakboek..... je gaat van pagina 5 naar pagina 30 met 1 bladzijde.
quote:Op maandag 12 december 2011 12:55 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Als je seksuoloog wil worden?
Ja hoor, is gewoon psychologie gerelateerd voor zover ik weet.quote:Op maandag 12 december 2011 12:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]Wat een beroep lijkt me dat.
Is daar überhaupt een opleiding van op WO-niveau? Masseur kan natuurlijk ook.
Praktijklesquote:Op maandag 12 december 2011 12:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Klassikaal onderwezen lijkt met niet de gewenste opzet. Er is al zoveel gedoe hierover.
Geen idee wat je daarvoor moet volgen eigenlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 12:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]Wat een beroep lijkt me dat.
Is daar überhaupt een opleiding van op WO-niveau? Masseur kan natuurlijk ook.
Seks op mijn bank is niet prettig.quote:Op maandag 12 december 2011 12:43 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik studeer op de bank en heb daar plezier in?
Of seks.
Jochie toch.quote:
Ligt dat aan jou of aan je bank?quote:Op maandag 12 december 2011 13:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Seks op mijn bank is niet prettig.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |