En wat was voor jou de reden om te stoppen met kennis vergaren?quote:Op maandag 12 december 2011 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, ik ben ook bouwvakker. Maar dan in cyberspace,
Dat siert hem.quote:Op maandag 12 december 2011 01:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar vraag ik niet om, maar ik ga ook geen principiele boy spelen die zijn stufi stop zet.
Hoewel ik er wel eentje ken, die al 4 jaar geen studiefinanciering heeft aangevraagd, noch OV, omdat hij het onnodig vond.
Duurt de matadorenopleiding zo lang?quote:Op maandag 12 december 2011 01:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook 8 jaar gestudeerd.
En ik zorg wel dat ik lang voor mijn 65e lekker zit te chillen in Zuid-Spanje. Gewoon het juiste beroep kiezen.
Daar ben ik nooit mee gestopt. Sterker nog, daar besteed ik meer dan de helft van mijn werktijd aan. En ook nog een gedeelte van mijn vrije tijd. Maar nieuw opgedane kennis toepassen gebeurt niet veel, het is meer al opgedane kennis verfijnen met eigen inzichten.quote:Op maandag 12 december 2011 01:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En wat was voor jou de reden om te stoppen met kennis vergaren?
Die deed ik ernaast. Vrijwillig, onbetaald.quote:Op maandag 12 december 2011 01:18 schreef Picchia het volgende:
[..]
Duurt de matadorenopleiding zo lang?
Dat is ook zo, waarom zou je wachten met het 'grote genieten'.quote:Op maandag 12 december 2011 01:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook 8 jaar gestudeerd.
En ik zorg wel dat ik lang voor mijn 65e lekker zit te chillen in Zuid-Spanje. Gewoon het juiste beroep kiezen.
Denk maar zo: als de basisschool acht jaar duurt, dan zou de universiteit minstens twintig jaar moeten duren.quote:Op maandag 12 december 2011 01:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die deed ik ernaast. Vrijwillig, onbetaald.
Omdat wachten 50% van de lol is en de realiteit tegenvalt.quote:Op maandag 12 december 2011 01:22 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is ook zo, waarom zou je wachten met het 'grote genieten'.
Dat doe ik nu ook, naast mijn drukke baan. Ik ben de jongste binnen het bedrijf (120.000 werknemers) die een heel continent onder zich heeft.quote:Op maandag 12 december 2011 01:22 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is ook zo, waarom zou je wachten met het 'grote genieten'.
Ik had natuurlijk gewoon een adhd-verklaring moeten aanvragen voor een extra jaar en moeten doen alsof ik niets kreeg van mijn ouders, zodat ik een aanvullende beurs kreeg. Ja, er bestaan studenten die dit soort gein verzinnen. Een adhd-verklaring voor een laffe bankhanger.quote:Op maandag 12 december 2011 01:23 schreef waht het volgende:
Ik heb overigens luttele honderden aan stufi laten liggen in de staatskas, maar dat was meer uit laksheid.
Daar zit een kern van waarheid in. Maar ik doelde meer op het doen van werk dat leuk is.quote:Op maandag 12 december 2011 01:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat wachten 50% van de lol is en de realiteit tegenvalt.
Iets met olie toch?quote:Op maandag 12 december 2011 01:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook, naast mijn drukke baan. Ik ben de jongste binnen het bedrijf (120.000 werknemers) die een heel continent onder zich heeft.
You bet.quote:
Een wajong, zoals iedere MBO'er.quote:Op maandag 12 december 2011 01:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk gewoon een adhd-verklaring moeten aanvragen voor een extra jaar en moeten doen alsof ik niets kreeg van mijn ouders, zodat ik een aanvullende beurs kreeg. Ja, er bestaan studenten die dit soort gein verzinnen. Een adhd-verklaring voor een laffe bankhanger.
Ah, dan ben ik het eens, je moet nooit jaren blijven wachten op die ene droombaan.quote:Op maandag 12 december 2011 01:26 schreef waht het volgende:
[..]
Daar zit een kern van waarheid in. Maar ik doelde meer op het doen van werk dat leuk is.
Dat is best veel.quote:Op maandag 12 december 2011 01:30 schreef Picchia het volgende:
Er waren vorig jaar 195.520 wajongers.!
Volgende maand maak ik zo'n 15 miljoen.quote:
Vaten, dollars of euro’s?quote:Op maandag 12 december 2011 01:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgende maand maak ik zo'n 15 miljoen.
Je moet er maar trek in hebben.quote:
Ik gok op vaten. 500.000 vaatjes per dag is geen onrealistisch cijfer.quote:
Ligt aan het continent waar hij verantwoordelijk voor is.quote:Op maandag 12 december 2011 01:43 schreef waht het volgende:
[..]
Ik gok op vaten. 500.000 vaatjes per dag is geen onrealistisch cijfer.
Ik meen América del Sur.quote:Op maandag 12 december 2011 01:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ligt aan het continent waar hij verantwoordelijk voor is.
Australie zou in zijn handjes knijpen
isso é bomquote:
COP.quote:
Latijns-Amerika. Mexico is een groot deel.quote:
quote:
Dan gaan we nu even heel streng zijn, maar dat is geen continent.quote:Op maandag 12 december 2011 01:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Latijns-Amerika. Mexico is een groot deel.
Dat weet ik. Maar anders klinkt het zo raar he?quote:Op maandag 12 december 2011 01:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan gaan we nu even heel streng zijn, maar dat is geen continent.
Ik ga ook maar eens tegen een snurkend ding aan kruipen.quote:Op maandag 12 december 2011 01:52 schreef Picchia het volgende:
Ik ga. Ik loop hier alleen maar te shitposten, terwijl ik moet schrijven / toiletteren.
Kijk, dat heb jij dan weer. Geniet van d'r.quote:Op maandag 12 december 2011 01:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens tegen een snurkend ding aan kruipen.
Mexico is wel tanende wat betreft olieproductie. Maar dat weet jij als geen ander natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 01:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Latijns-Amerika. Mexico is een groot deel.
Nou, vanavond even nietquote:Op maandag 12 december 2011 01:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk, dat heb jij dan weer. Geniet van d'r.
Schalie-olie en -gas.quote:Op maandag 12 december 2011 01:54 schreef waht het volgende:
[..]
Mexico is wel tanende wat betreft olieproductie. Maar dat weet jij als geen ander natuurlijk.
Ik zit eenzaam op een hotelkamertje. Dus jij hebt het beter bekeken, wil ik maar zeggen.quote:
Er valt nog genoeg te verdienen inderdaad, dat staat buiten kijf.quote:
AAAHHH ROMA'S ................. Terugsturen naar Romaland.quote:Op maandag 12 december 2011 07:49 schreef De_Nuance het volgende:
Zigeuners zijn de meest gehate 'etnische groep' in Nederland , terwijl de overgrote meerderheid nog nooit in contact is gekomen met zigeuners.
#feitjes
Zigeuners zijn soms handig om als vrienden te hebben, als je met iemand ruzie hebt.quote:Op maandag 12 december 2011 07:49 schreef De_Nuance het volgende:
Zigeuners zijn de meest gehate 'etnische groep' in Nederland , terwijl de overgrote meerderheid nog nooit in contact is gekomen met zigeuners.
#feitjes
quote:Op maandag 12 december 2011 07:59 schreef robin007bond het volgende:
Zigeuners zijn soms handig om als vrienden te hebben, als je met iemand ruzie hebt.
Beter een moslim in m'n keuken dan Wilders in m'n achtertuin.quote:Op maandag 12 december 2011 08:02 schreef De_Nuance het volgende:
75% van de NL'ers staat er negatief tegenover in ieder geval.
En 50% staat negatief tegenover moslims.
Zeg, nog toffe muziek gevonden lately?quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 08:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, nog toffe muziek gevonden lately?
Die arcodeonspelers bij de albert heijn en de bonafide straatkrantverkopers vallen toch meestal onder die groepquote:Op maandag 12 december 2011 07:49 schreef De_Nuance het volgende:
#feitjes
Ali heeft een nieuw album uit. Moet hem nog downloaden.quote:Op maandag 12 december 2011 08:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, nog toffe muziek gevonden lately?
Zal wel ff zoeken en FF-en.quote:Op maandag 12 december 2011 08:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ali heeft een nieuw album uit. Moet hem nog downloaden.
quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 08:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ali heeft een nieuw album uit. Moet hem nog downloaden.
quote:Op maandag 12 december 2011 08:57 schreef remlof het volgende:
Goeiemorgen, het is eindelijk licht. #actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |