Dat gevoel is mij vreemd.quote:Op maandag 12 december 2011 00:55 schreef GSbrder het volgende:
Nog steeds geen zak opgeschoten met mijn paper.
Kut. Nu voel ik mij extra schuldig.quote:
Als ik geen paper moest schrijven zat ik nu niet op Fok te posten. Ik ben al maanden bezig met studieontwijkend gedrag.quote:Op maandag 12 december 2011 00:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kut. Nu voel ik mij extra schuldig.
Iedereen is buitenlander.quote:Op maandag 12 december 2011 00:51 schreef Picchia het volgende:
[..]
En het zijn ook altijd buitenlanders.
Ik moet van mijzelf minimaal 70 studiepunten per jaar halen.quote:Op maandag 12 december 2011 00:59 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als ik geen paper moest schrijven zat ik nu niet op Fok te posten. Ik ben al maanden bezig met studieontwijkend gedrag.
Dus 100% van de misdaad wereldwijd wordt gepleegd door buitenlanders.quote:
Klopt.quote:Op maandag 12 december 2011 01:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus 100% van de misdaad wereldwijd wordt gepleegd door buitenlanders.
Ligt aan de vakken die je moet volgen.quote:Op maandag 12 december 2011 01:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik moet van mijzelf minimaal 70 studiepunten per jaar halen.
Dat maakt studieontwijkend gedrag best wel potentieel problematisch.
Dat klopt. Geef mij liever 80 punten op de UvA of RU dan 60 punten op de TU.quote:Op maandag 12 december 2011 01:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ligt aan de vakken die je moet volgen.
Had ik maar zo'n mentaliteit. Mijn beste en slechtste eigenschap is dat ik volledig zorgeloos ben. Ik heb ook absoluut geen ambities. Ik ben gewoon omhoog gevallen.quote:Op maandag 12 december 2011 01:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik moet van mijzelf minimaal 70 studiepunten per jaar halen.
Dat maakt studieontwijkend gedrag best wel potentieel problematisch.
Ach, ambities smambities, ik ben een perfectionist met een vooruitgeschoven verantwoordelijkheidsgevoel en teveel interesses. Kennis vergaren is zoveel makkelijker dan kennis toepassen.quote:Op maandag 12 december 2011 01:06 schreef Picchia het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n mentaliteit. Mijn beste en slechtste eigenschap is dat ik volledig zorgeloos ben. Ik heb ook absoluut geen ambities. Ik ben gewoon omhoog gevallen.
Dat is zondermeer waar.quote:Op maandag 12 december 2011 01:07 schreef GSbrder het volgende:
Kennis vergaren is zoveel makkelijker dan kennis toepassen.
Voor mij dan. Sjonnie op het MBO zal mogelijk iets anders denken.quote:
Vergaren van bepaalde kennis kan soms nog steeds verdomde moeilijk zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 01:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, ambities smambities, ik ben een perfectionist met een vooruitgeschoven verantwoordelijkheidsgevoel en teveel interesses. Kennis vergaren is zoveel makkelijker dan kennis toepassen.
Bij mij helpt het om het hele stuk al in te delen tot in de paragrafen. Als ik een kopje zie genaamd: "De aandelen van AH in 2010." dan weet ik precies welke bron ik erbij moet pakken en wat ik moet schrijven, zonder echt na te denken.quote:Op maandag 12 december 2011 01:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, ambities smambities, ik ben een perfectionist met een vooruitgeschoven verantwoordelijkheidsgevoel en teveel interesses. Kennis vergaren is zoveel makkelijker dan kennis toepassen.
Klopt. Maar het is ook saai als alles van een leien dakje gaat.quote:Op maandag 12 december 2011 01:10 schreef waht het volgende:
[..]
Vergaren van bepaalde kennis kan soms nog steeds verdomde moeilijk zijn.
Althans, het kan veel inspanning vergen.
Ik ben te goed in het neerkalken van een hoop subtekst, die netto absoluut niet bijdraagt aan de kern van het verhaal, maar het daarmee wel enorm gewichtig, weloverwogen en genuanceerd aan doet voelen.quote:Op maandag 12 december 2011 01:11 schreef Picchia het volgende:
[..]
Bij mij helpt het om het hele stuk al in te delen tot in de paragrafen. Als ik een kopje zie genaamd: de aandelen van AH in 2010, dan weet ik precies welke bron ik erbij moet pakken en wat ik moet opschrijven, zonder echt na te denken.
Dat zeg ik ook altijd, maar wel achteraf. Als het makkelijk zou zijn is het minder waard.quote:Op maandag 12 december 2011 01:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is ook saai als alles van een leien dakje gaat.
Ik krijg wel uitdaging uit algoritmische functies en hogere orde stabiliteitsevenwichten.
Veel plezier met je rode strepen.quote:Op maandag 12 december 2011 01:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben te goed in het neerkalken van een hoop subtekst, die netto absoluut niet bijdraagt aan de kern van het verhaal, maar het daarmee wel enorm gewichtig, weloverwogen en genuanceerd aan doet voelen.
Ik krijg helemaal niks.quote:Op maandag 12 december 2011 01:14 schreef El_Matador het volgende:
En wij maar betalen voor dat studieontwijkend gedrag van jullie!
Ach je moet maar zo denken, die paar jaar dat jij eerder met pensioen zijn de rollen omgedraaid.quote:Op maandag 12 december 2011 01:14 schreef El_Matador het volgende:
Daar vraag ik niet om, maar ik ga ook geen principiele boy spelen die zijn stufi stop zet.quote:Op maandag 12 december 2011 01:14 schreef El_Matador het volgende:
Mwah, ik ben ook bouwvakker. Maar dan in cyberspace,quote:Op maandag 12 december 2011 01:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor mij dan. Sjonnie op het MBO zal mogelijk iets anders denken.
Ik heb zelf ook 8 jaar gestudeerd.quote:Op maandag 12 december 2011 01:15 schreef waht het volgende:
[..]
Ach je moet maar zo denken, die paar jaar dat jij eerder met pensioen zijn de rollen omgedraaid.
En wat was voor jou de reden om te stoppen met kennis vergaren?quote:Op maandag 12 december 2011 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, ik ben ook bouwvakker. Maar dan in cyberspace,
Dat siert hem.quote:Op maandag 12 december 2011 01:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar vraag ik niet om, maar ik ga ook geen principiele boy spelen die zijn stufi stop zet.
Hoewel ik er wel eentje ken, die al 4 jaar geen studiefinanciering heeft aangevraagd, noch OV, omdat hij het onnodig vond.
Duurt de matadorenopleiding zo lang?quote:Op maandag 12 december 2011 01:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook 8 jaar gestudeerd.
En ik zorg wel dat ik lang voor mijn 65e lekker zit te chillen in Zuid-Spanje. Gewoon het juiste beroep kiezen.
Daar ben ik nooit mee gestopt. Sterker nog, daar besteed ik meer dan de helft van mijn werktijd aan. En ook nog een gedeelte van mijn vrije tijd. Maar nieuw opgedane kennis toepassen gebeurt niet veel, het is meer al opgedane kennis verfijnen met eigen inzichten.quote:Op maandag 12 december 2011 01:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En wat was voor jou de reden om te stoppen met kennis vergaren?
Die deed ik ernaast. Vrijwillig, onbetaald.quote:Op maandag 12 december 2011 01:18 schreef Picchia het volgende:
[..]
Duurt de matadorenopleiding zo lang?
Dat is ook zo, waarom zou je wachten met het 'grote genieten'.quote:Op maandag 12 december 2011 01:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook 8 jaar gestudeerd.
En ik zorg wel dat ik lang voor mijn 65e lekker zit te chillen in Zuid-Spanje. Gewoon het juiste beroep kiezen.
Denk maar zo: als de basisschool acht jaar duurt, dan zou de universiteit minstens twintig jaar moeten duren.quote:Op maandag 12 december 2011 01:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die deed ik ernaast. Vrijwillig, onbetaald.
Omdat wachten 50% van de lol is en de realiteit tegenvalt.quote:Op maandag 12 december 2011 01:22 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is ook zo, waarom zou je wachten met het 'grote genieten'.
Dat doe ik nu ook, naast mijn drukke baan. Ik ben de jongste binnen het bedrijf (120.000 werknemers) die een heel continent onder zich heeft.quote:Op maandag 12 december 2011 01:22 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is ook zo, waarom zou je wachten met het 'grote genieten'.
Ik had natuurlijk gewoon een adhd-verklaring moeten aanvragen voor een extra jaar en moeten doen alsof ik niets kreeg van mijn ouders, zodat ik een aanvullende beurs kreeg. Ja, er bestaan studenten die dit soort gein verzinnen. Een adhd-verklaring voor een laffe bankhanger.quote:Op maandag 12 december 2011 01:23 schreef waht het volgende:
Ik heb overigens luttele honderden aan stufi laten liggen in de staatskas, maar dat was meer uit laksheid.
Daar zit een kern van waarheid in. Maar ik doelde meer op het doen van werk dat leuk is.quote:Op maandag 12 december 2011 01:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat wachten 50% van de lol is en de realiteit tegenvalt.
Iets met olie toch?quote:Op maandag 12 december 2011 01:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook, naast mijn drukke baan. Ik ben de jongste binnen het bedrijf (120.000 werknemers) die een heel continent onder zich heeft.
You bet.quote:
Een wajong, zoals iedere MBO'er.quote:Op maandag 12 december 2011 01:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk gewoon een adhd-verklaring moeten aanvragen voor een extra jaar en moeten doen alsof ik niets kreeg van mijn ouders, zodat ik een aanvullende beurs kreeg. Ja, er bestaan studenten die dit soort gein verzinnen. Een adhd-verklaring voor een laffe bankhanger.
Ah, dan ben ik het eens, je moet nooit jaren blijven wachten op die ene droombaan.quote:Op maandag 12 december 2011 01:26 schreef waht het volgende:
[..]
Daar zit een kern van waarheid in. Maar ik doelde meer op het doen van werk dat leuk is.
Dat is best veel.quote:Op maandag 12 december 2011 01:30 schreef Picchia het volgende:
Er waren vorig jaar 195.520 wajongers.!
Volgende maand maak ik zo'n 15 miljoen.quote:
Vaten, dollars of euro’s?quote:Op maandag 12 december 2011 01:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgende maand maak ik zo'n 15 miljoen.
Je moet er maar trek in hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |