Met klaverjassen?quote:Op zondag 11 december 2011 22:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Mooie kuthand als er een aas op tafel ligt.
Studpoker?quote:Op zondag 11 december 2011 22:21 schreef Picchia het volgende:
Wel een goede hand voor bij het pokeren.
Ik weet toch niet wat jij allemaal speelt.quote:
Voor de flop wel.quote:Op zondag 11 december 2011 22:21 schreef Picchia het volgende:
Wel een goede hand voor bij het pokeren.
Soms, met mijn neefjes.quote:Op zondag 11 december 2011 22:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat jij allemaal speelt.
Pesten dan?
Tot mijn 14e kende ik Texas Hold’em niet eens.quote:Op zondag 11 december 2011 22:26 schreef Picchia het volgende:
[..]
Texas Hold 'em met teveel kaarten in je hand.
Wij hebben zo ooit eens iets gespeeld in de kroeg. Met max. 4 spelers.quote:Op zondag 11 december 2011 22:26 schreef Picchia het volgende:
[..]
Texas Hold 'em met teveel kaarten in je hand.
En, bevalt je buttplug?quote:Op zondag 11 december 2011 23:16 schreef Picchia het volgende:
Zo, mijn anushart is nu in a place where the sun doesn't shine.
quote:Brits parlementslid maakt excuses voor nazi-vrijgezellenfeestje
Michiel van der Geest − 11/12/11, 20:57
De tweet van Aidan Burley
Aidan Burley, een Brits parlementslid voor de conservatieven, zit in de problemen. Hij heeft vandaag via twitter zijn excuses gemaakt voor een uit de hand gelopen vrijgezellenfeestje van vrienden. Op de feestavond, in het Franse skioord Val Thorens, scandeerden vrienden 'Hitler, Hitler, Hitler', en droegen SS-uniformen.
Burley tweette: 'Ik heb erg spijt van het ongepaste gedrag van enkele gasten op een vrijgezellenfeestje waar ik was en ik bied mijn excuses aan voor alle pijn die is veroorzaakt'. Maar nog steeds roepen veel mensen op tot zijn ontslag of zijn terugtreden.
Speeches
Het 32-jarige parlementslid deed zelf niet mee aan de spreekkoren en nazistische speeches. Maar hij deed ook niets om ze tegen te houden.
In één toespraak riep een spreker op te toasten op de organisator van het feest en 'als we helemaal eerlijk zijn, ook op de ideologie en de gedachtegang van het Derde Rijk'. Na een diner in een restaurant werd het feest voortgezet in een Britse pub, waarbij de aanwezigen met Duits accent schreeuwden: 'Mein Führer!', 'Himmler' en 'Eichmann'.
Gevolgen
Het feestje kan nog juridische gevolgen hebben, aldus een woordvoerder van de Franse politie. In Frankrijk staan er straffen op het dragen van nazi-uniformen als dat niet in film- of theaterverband gebeurt.
En ook de politieke toekomst van Burley is plots een stuk minder rooskleurig geworden.
Ach, zo nu en dan maken we allemaal wel wat nazi-grappen.quote:
Z'n vrienden droegen SS-uniformen hij maakt alleen excuses voor wat ze zeiden?quote:
Dat zou ik zeker niet willen ontkennen.quote:Op zondag 11 december 2011 23:42 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, zo nu en dan maken we allemaal wel wat nazi-grappen.
Wat een bizarre opmerking.quote:Op zondag 11 december 2011 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Z'n vrienden droegen SS-uniformen hij maakt alleen excuses voor wat ze zeiden?
Rare jongens die Engelsen. Maar goed dat ze nu buitenspel staan in de EU.
't is die man rechts volgens mijquote:Op zondag 11 december 2011 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Z'n vrienden droegen SS-uniformen hij maakt alleen excuses voor wat ze zeiden?
Rare jongens die Engelsen. Maar goed dat ze nu buitenspel staan in de EU.
Ik mis de hitlergroet.quote:Op zondag 11 december 2011 23:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
't is die man rechts volgens mij
[ afbeelding ]
Houden jullie wel eens Ottomanenfeestjes? Zoals het was van 1915 tot 1923 ofzo?quote:
De relatie tussen de vrijetijdsbesteding van een Britse parlementariër en de status van dat land binnen de EU ontgaat me volledig.quote:
Dat pak is om in te groeien.quote:Op zondag 11 december 2011 23:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
Waarom zou je de val een 500 jaar bestaand rijk vieren.quote:Op zondag 11 december 2011 23:51 schreef waht het volgende:
[..]
Houden jullie wel eens Ottomanenfeestjes? Zoals het was van 1915 tot 1923 ofzo?
We hadden afgesproken geen foto's van de POL-meet online te zetten.quote:Op zondag 11 december 2011 23:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 december 2011 23:53 schreef Reya het volgende:
[..]
We hadden afgesproken geen foto's van de POL-meet online te zetten.
Britse parlementariërs zijn gemiddeld vaker betrokken bij hilarische bezigheden dan hun collegae op het vastelandquote:Op zondag 11 december 2011 23:52 schreef Reya het volgende:
[..]
De relatie tussen de vrijetijdsbesteding van een Britse parlementariër en de status van dat land binnen de EU ontgaat me volledig.
De schandaalpers is er ook wat beter ontwikkeldquote:Op zondag 11 december 2011 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Britse parlementariërs zijn gemiddeld vaker betrokken bij hilarische bezigheden dan hun collegae op het vasteland
De Armeense genocide was toch wel een hoogtepunt.quote:Op zondag 11 december 2011 23:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarom zou je de val een 500 jaar bestaand rijk vieren.
1453 is pas cool
Die hebben last van dezelfde incestueuze invloed. Gekke eilanders.quote:Op zondag 11 december 2011 23:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
De schandaalpers is er ook wat beter ontwikkeld
Ook daar smullen ze van dit schandaalquote:Op maandag 12 december 2011 00:04 schreef remlof het volgende:
De Guardian/Observer neem ik dan nog wel serieus en die schrijft vandaag:
David Cameron's long night in Brussels may rearrange British politics
When the prime minister faces the Commons, the coalition will be split – and this week could eventually decide its future
Het zijn ook wel altijd Conservatives die zich niet weten te gedragen hè?quote:Op maandag 12 december 2011 00:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook daar smullen ze van dit schandaal
http://www.guardian.co.uk(...)regrets-nazi-slogans
En het zijn ook altijd buitenlanders.quote:Op maandag 12 december 2011 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zijn ook wel altijd Conservatives die zich niet weten te gedragen hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |