't is die man rechts volgens mijquote:Op zondag 11 december 2011 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Z'n vrienden droegen SS-uniformen hij maakt alleen excuses voor wat ze zeiden?
Rare jongens die Engelsen. Maar goed dat ze nu buitenspel staan in de EU.
Ik mis de hitlergroet.quote:Op zondag 11 december 2011 23:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
't is die man rechts volgens mij
[ afbeelding ]
Houden jullie wel eens Ottomanenfeestjes? Zoals het was van 1915 tot 1923 ofzo?quote:
De relatie tussen de vrijetijdsbesteding van een Britse parlementariër en de status van dat land binnen de EU ontgaat me volledig.quote:
Dat pak is om in te groeien.quote:Op zondag 11 december 2011 23:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
Waarom zou je de val een 500 jaar bestaand rijk vieren.quote:Op zondag 11 december 2011 23:51 schreef waht het volgende:
[..]
Houden jullie wel eens Ottomanenfeestjes? Zoals het was van 1915 tot 1923 ofzo?
We hadden afgesproken geen foto's van de POL-meet online te zetten.quote:Op zondag 11 december 2011 23:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 december 2011 23:53 schreef Reya het volgende:
[..]
We hadden afgesproken geen foto's van de POL-meet online te zetten.
Britse parlementariërs zijn gemiddeld vaker betrokken bij hilarische bezigheden dan hun collegae op het vastelandquote:Op zondag 11 december 2011 23:52 schreef Reya het volgende:
[..]
De relatie tussen de vrijetijdsbesteding van een Britse parlementariër en de status van dat land binnen de EU ontgaat me volledig.
De schandaalpers is er ook wat beter ontwikkeldquote:Op zondag 11 december 2011 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Britse parlementariërs zijn gemiddeld vaker betrokken bij hilarische bezigheden dan hun collegae op het vasteland
De Armeense genocide was toch wel een hoogtepunt.quote:Op zondag 11 december 2011 23:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarom zou je de val een 500 jaar bestaand rijk vieren.
1453 is pas cool
Die hebben last van dezelfde incestueuze invloed. Gekke eilanders.quote:Op zondag 11 december 2011 23:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
De schandaalpers is er ook wat beter ontwikkeld
Ook daar smullen ze van dit schandaalquote:Op maandag 12 december 2011 00:04 schreef remlof het volgende:
De Guardian/Observer neem ik dan nog wel serieus en die schrijft vandaag:
David Cameron's long night in Brussels may rearrange British politics
When the prime minister faces the Commons, the coalition will be split – and this week could eventually decide its future
Het zijn ook wel altijd Conservatives die zich niet weten te gedragen hè?quote:Op maandag 12 december 2011 00:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook daar smullen ze van dit schandaal
http://www.guardian.co.uk(...)regrets-nazi-slogans
En het zijn ook altijd buitenlanders.quote:Op maandag 12 december 2011 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zijn ook wel altijd Conservatives die zich niet weten te gedragen hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |