Dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 12 december 2011 12:43 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik studeer op de bank en heb daar plezier in?
Of seks.
Tsjah, op den duur gaat het een het ander bijten. Dat zie je al met vrijheid van verkeer en personen, dat is ook een hoop landen tegen het zere been geweest.quote:Wat mij betreft moeten er strengere regels komen wat betreft begrotingen.
Verdere politieke inmenging van de EU lijkt me onwenselijk. Je moet rekening blijven houden, dat je te maken hebt met verschillende culturen, meningen en volkeren.
Dat is jammer inderdaad, maar vrij verkeer van arbeid en vrijhandel vind ik erg belangrijk. De EU het laten opleggen aan andere landen lijkt me ook weer niet de oplossing.quote:Op maandag 12 december 2011 12:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsjah, op den duur gaat het een het ander bijten. Dat zie je al met vrijheid van verkeer en personen, dat is ook een hoop landen tegen het zere been geweest.
Niet als je seks studeert?quote:Op maandag 12 december 2011 12:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook.
Seks en studeren lijkt me een slechte combinatie. Wel een hele leuke
Dat laatste geniet mijn voorkeur.quote:Op maandag 12 december 2011 12:48 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Niet als je seks studeert?
Of studerend sekst?
Je krijgt dan een plakboek..... je gaat van pagina 5 naar pagina 30 met 1 bladzijde.quote:Op maandag 12 december 2011 12:48 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Niet als je seks studeert?
Of studerend sekst?
quote:Op maandag 12 december 2011 12:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je krijgt dan een plakboek..... je gaat van pagina 5 naar pagina 30 met 1 bladzijde.
Uit je bed Achmed!quote:Henk werkt zich suf terwijl Achmed in bed blijft liggen. Dat kan echt niet”, aldus de PVV'er maandag.
Als je seksuoloog wil worden?quote:Op maandag 12 december 2011 12:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat laatste geniet mijn voorkeur.
Bij wat voor studie zou je seks moeten studeren? Biologie? Psychologie?
Iehwquote:Op maandag 12 december 2011 12:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je krijgt dan een plakboek..... je gaat van pagina 5 naar pagina 30 met 1 bladzijde.
quote:Op maandag 12 december 2011 12:55 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Als je seksuoloog wil worden?
Ja hoor, is gewoon psychologie gerelateerd voor zover ik weet.quote:Op maandag 12 december 2011 12:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]Wat een beroep lijkt me dat.
Is daar überhaupt een opleiding van op WO-niveau? Masseur kan natuurlijk ook.
Praktijklesquote:Op maandag 12 december 2011 12:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Klassikaal onderwezen lijkt met niet de gewenste opzet. Er is al zoveel gedoe hierover.
Geen idee wat je daarvoor moet volgen eigenlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 12:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]Wat een beroep lijkt me dat.
Is daar überhaupt een opleiding van op WO-niveau? Masseur kan natuurlijk ook.
Seks op mijn bank is niet prettig.quote:Op maandag 12 december 2011 12:43 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik studeer op de bank en heb daar plezier in?
Of seks.
Jochie toch.quote:
Ligt dat aan jou of aan je bank?quote:Op maandag 12 december 2011 13:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Seks op mijn bank is niet prettig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |