En heb je bijgehouden hoeveel non-blanken er waren?quote:Op maandag 12 december 2011 07:43 schreef De_Nuance het volgende:
Bob Dylan, ochtendmetro, donker buiten,
Eigenlijk best een mooi begin van de dag
Ik ga binnenkort speciaal voor jou een fotoserie maken.quote:Op maandag 12 december 2011 09:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En heb je bijgehouden hoeveel non-blanken er waren?
quote:Op maandag 12 december 2011 09:41 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort speciaal voor jou een fotoserie maken.
Dat kan ook gewoon in Nederland, heb vroeger vaak de ICE 's ochtends van Arnhem naar Amsterdam genomen, inclusief ontbijt.quote:Op maandag 12 december 2011 10:51 schreef von_Preussen het volgende:
Momenteel zit ik in de Intercity naar Duitsland heerlijk te genieten van een ontbijt in de Bordbistro, goede koffie en bediening op je plaats.
Waarom kan dat niet ook gewoon in Nederland, ontbijten in de trein is echt ideaal.
bij poker heb je maar 2 kaarten in je handquote:Op zondag 11 december 2011 22:21 schreef Picchia het volgende:
Wel een goede hand voor bij het pokeren.
quote:
Dat weet ik, maar die treinen rijden niet altijd en overal, vandaar mijn opmerking.quote:Op maandag 12 december 2011 10:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon in Nederland, heb vroeger vaak de ICE 's ochtends van Arnhem naar Amsterdam genomen, inclusief ontbijt.
quote:Op maandag 12 december 2011 10:59 schreef EchtGaaf het volgende:
1-letter Lingo. Nooit geweten dat dit zo moeilijk is.
Is wel veel moeilijker dan 3,4 of 5 letter Lingo.quote:
Heb je nog steeds, alleen niet in de sprintersquote:Op maandag 12 december 2011 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Vroeger had je ook nog wc's in de trein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |