Komt door de vrouwenquote:Op maandag 12 december 2011 13:24 schreef Reya het volgende:
Zelfs naar de standaarden van deze reeks meen ik een piek in platvloersheid te ontwaren.
Op een vleugel!quote:Op maandag 12 december 2011 13:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En ook dingen als een neukbare grillplaat, een neukbare piano en een neukbare koelkast vind ik vreemd.
Veel mannen krijgen hem dan niet meer omhoog.quote:Op maandag 12 december 2011 13:25 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Op een vleugel!
Koelkast is misschien zelfs wel aangenaam in de zomer?
Het bed moet dan ook een Hästens zijn. Hoe comfortabel de bank dan ook wordt, hij zal nooit comfortabeler zijn dan het bed.quote:Op maandag 12 december 2011 13:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat komt later wel.
Je moet de bank ook niet comfortabeler maken dan het bed.
En bosjes.quote:Op maandag 12 december 2011 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
Seks heeft men enkel buiten, op de bank, in bed of in de auto.
Dat valt onder buiten.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 13:25 schreef Slacentrifuge het volgende:
Op een vleugel!
Koelkast is misschien zelfs wel aangenaam in de zomer?
Hm, ik zou toch eens kijken naar je koelkast dan, normaal hoort 'ie van buiten niet koud te zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 13:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Veel mannen krijgen hem dan niet meer omhoog.
En vrouwen met de tepels
Conservatief dat je bentquote:Op maandag 12 december 2011 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
Conservatief met trots.quote:
Ik zat meer te denken aan in de koelkast.quote:Op maandag 12 december 2011 13:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik zou toch eens kijken naar je koelkast dan, normaal hoort 'ie van buiten niet koud te zijn.
De douche en/of het bad?quote:Op maandag 12 december 2011 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
Maandagochtend. Een collectief testosteronpiekje gehad in het weekend.quote:Op maandag 12 december 2011 13:24 schreef Reya het volgende:
Zelfs naar de standaarden van deze reeks meen ik een piek in platvloersheid te ontwaren.
Ah hoe kon ik het vergeten, maar uiteraard dat ook.quote:
Salontafel, aanrechtquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 13:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah hoe kon ik het vergeten, maar uiteraard dat ook.
Heb eenmaal seks gehad op de pot, dat was wat minder interessant.
Niet prettig, ergo nee.quote:
Dan leg je er een deken, handdoek of badjas op.quote:
Zo ongeveer.quote:Op maandag 12 december 2011 13:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
“Beetje schijten, ik zit er toch.”
Niet comfortabelquote:Op maandag 12 december 2011 13:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nee hij komt niet van Ikea.
Homo’s zijn ook onromantischquote:
Op een drumstel. What the fuckquote:Op maandag 12 december 2011 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Homo’s zijn ook onromantisch
Ik heb wel eens seks op een drumstel gehad.
En een bubbelbad hebben thuis helpt ook.
Onromantisch valt wel mee, ik was gewoon uit bed gelopen naar het toilet en kreeg ineens een vlezig voorwerp in m'n mond gedrukt omdat meneer geen geduld had.quote:Op maandag 12 december 2011 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Homo’s zijn ook onromantisch
Ik heb wel eens seks op een drumstel gehad.
En een bubbelbad hebben thuis helpt ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |