Die episode had ik laatst nog gezienquote:Op maandag 12 december 2011 14:53 schreef Voorschrift het volgende:
Neoconservatisme is de enige juiste weg.
Serieus doe ik wel op m'n studie en... Tsja verder eigenlijk vrij weinigquote:Op maandag 12 december 2011 14:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart al veel. Bij mij hangt het heel erg van de omstandigheden af.
Jammer dat ik nog niet mag stemmen. Ik zou ook VVD stemmen, bij gebrek aan beter.
Mijn visie op politiek zou ik het best kunnen beschrijven als klassiek-liberaal met soms een conservatief sausje (strenger straffen e.d.)
Ja, en geitenwollensokkendragende boomknuffelaars, die met hun vouwfiets met broodtrommel op de bagagedrager in de trein zitten, stemmen links.quote:Op maandag 12 december 2011 14:52 schreef De_Nuance het volgende:
Alleen popiejopies stemmen VVD, lekker nietszeggende partij.
Kom er ook bij dan! Wat houdt je tegen? Leven met de VVD is echt veel leuker.quote:Op maandag 12 december 2011 14:52 schreef De_Nuance het volgende:
Alleen popiejopies stemmen VVD, lekker nietszeggende partij.
Buiten abortus wetgeving ook nog gewoon geniaal wenselijk ook nog.quote:Op maandag 12 december 2011 14:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die episode had ik laatst nog gezien
Geniale aflevering.
Dan heeft ze al 4 - 6 jaar ervaring.quote:
Zonder tandjes hèquote:
En terecht. Mensen krijgen echt te veel labeltjes opgeplakt. Bij het speciaal onderwijs in mijn stad worden de kinderen met een speciale taxi gebracht. Man, man, man, daar heb je toch ouders voor?quote:Op maandag 12 december 2011 14:55 schreef Vluchtdeur het volgende:
Dit rechtse kabinet maakt het speciaal onderwijs kapot.
Wat van de VVD ben je het niet mee eens?quote:Op maandag 12 december 2011 14:53 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Serieus doe ik wel op m'n studie en... Tsja verder eigenlijk vrij weinigIk kan het wel hoor, maar moet er zin in hebben.
Bij gebrek aan beter, natuurlijk ben ik het niet met alles eens. VVD heb ik de meeste overeenkomsten mee.
quote:Op maandag 12 december 2011 15:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij GS zou je daar denk ik geen spijt van krijgen
Die hebben twee baantjes omdat de overheid niet meer alles vergoed.quote:Op maandag 12 december 2011 15:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En terecht. Mensen krijgen echt te veel labeltjes opgeplakt. Bij het speciaal onderwijs in mijn stad worden de kinderen met een speciale taxi gebracht. Man, man, man, daar heb je toch ouders voor?
Koopzondagen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 december 2011 15:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat van de VVD ben je het niet mee eens?
Andersom zou ik daar wel spijt van krijgenquote:Op maandag 12 december 2011 15:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Want?quote:Op maandag 12 december 2011 15:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
ngvosdfuojwe0fjfw0eoen0fqfjweonfdpfosjfpdogkfsquote:
Ik heb zowel speciaal onderwijs als voortgezet speciaal onderwijs gedaan omdat het gewoon niet lukte op een regulieren school. VSO doe ik nu nog. Leraren weten gewoon veel beter met de handicap van de jongeren om te gaan en je te stimuleren. Iets wat op het reguliere onderwijs gewoon simpelweg ontbreekt. Daar moet je het maar allemaal uitzoeken en geven ze geen fuck om je problematiek.quote:Op maandag 12 december 2011 15:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En terecht. Mensen krijgen echt te veel labeltjes opgeplakt. Bij het speciaal onderwijs in mijn stad worden de kinderen met een speciale taxi gebracht. Man, man, man, daar heb je toch ouders voor?
Bezet.quote:
Dat was ik al, eikel.quote:Op maandag 12 december 2011 15:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben op de meet geweest en ik kan je vertellen dat GS toch wel de mooiboy van POL is
Op welke manier wordt het speciaal onderwijs dan compleet kapotgemaakt? De eisen worden strenger er komen minder leraren en terecht. Geloof me, ik gun iedereen goed onderwijs.quote:Op maandag 12 december 2011 15:08 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ik heb zowel speciaal onderwijs als voortgezet speciaal onderwijs gedaan omdat het gewoon niet lukte op een regulieren school. VSO doe ik nu nog. Leraren weten gewoon veel beter met de handicap van de jongeren om te gaan en je te stimuleren. Iets wat op het reguliere onderwijs gewoon simpelweg ontbreekt. Daar moet je het maar allemaal uitzoeken en geven ze geen fuck om je problematiek.
En deze vorm van onderwijs wordt kapot gemaakt, onbegrijpelijk.
Erik, jij en GSquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |