Ik snap die wetgeving niet hoor. Stel dat ze seksueel actief is en ik haar oraal zou bevredigen. Wat is daar dan in hemelsnaam verboden aan, waar zou ze dan last aan ondervinden?quote:Op maandag 12 december 2011 14:19 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt valt het niet onder 'ontuchtig'
quote:Op maandag 12 december 2011 14:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Gezellig bij mams en paps op de bank zitten tussen de afkeurende blikken.
Nee joh, mams zit dan lekker jaloers te zijn op dochterlief die zo'n jonge god aan de haak heeft geslagen.quote:Op maandag 12 december 2011 14:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De invulling van 'ontucht' is aan de rechter en die bekijkt het van geval tot geval.quote:Op maandag 12 december 2011 14:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap die wetgeving niet hoor. Stel dat ze seksueel actief is en ik haar oraal zou bevredigen. Wat is daar dan in hemelsnaam verboden aan, waar zou ze dan last aan ondervinden?
Als man heb je dan het beste van beide wereldenquote:Op maandag 12 december 2011 14:24 schreef waht het volgende:
[..]
Nee joh, mams zit dan lekker jaloers te zijn op dochterlief die zo'n jonge god aan de haak heeft geslagen.
Ah, dat verklaart het.quote:Op maandag 12 december 2011 14:26 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
De invulling van 'ontucht' is aan de rechter en die bekijkt het van geval tot geval. We hadden het over een zaak waarin een meisje van 15 een trio deed met twee jongens van 17. Met de één had ze een "relatie" gehad (voor zover dat kan op die leeftijd), hij pleegde geen ontucht, met de ander had ze geen relatie gehad en die pleegde dus wel ontucht.
Iemand van 18 is geen jonge god.quote:Op maandag 12 december 2011 14:24 schreef waht het volgende:
[..]
Nee joh, mams zit dan lekker jaloers te zijn op dochterlief die zo'n jonge god aan de haak heeft geslagen.
De fictieve vriend was 25 in dit verhaal toch?quote:Op maandag 12 december 2011 14:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iemand van 18 is geen jonge god.
Iemand van 18 is een puber.
Oh, was de vrouw 18?quote:Op maandag 12 december 2011 14:31 schreef waht het volgende:
[..]
De fictieve vriend was 25 in dit verhaal toch?
Echt welquote:Op maandag 12 december 2011 14:31 schreef Slacentrifuge het volgende:
Welk niveau, hier is helemaal geen niveau
Leuk inderdaad, met de feestdagen de hele familie op bezoek die allemaal je aankijken als pedofiel.quote:Op maandag 12 december 2011 14:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik zou dat als ouder geen eens toelatenquote:Op maandag 12 december 2011 14:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuk inderdaad, met de feestdagen de hele familie op bezoek die allemaal je aankijken als pedofiel.
Een nichtje van mij is ook iets van 18/19 en heeft een vriend van 28/29, als ik die kerel was zou ik de ogen uit m'n kop schamen, maar swa ze gaan hun gang maar.
Ik ben één en al inhoud en niveau.quote:Op maandag 12 december 2011 14:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Echt wel
Alleen kom jij altijd op de verkeerde momenten
Een vriend van me heeft dat ook een tijdlang gedaan. En zich maar afvragen waarom z'n 'relaties' geen stand hielden.quote:Op maandag 12 december 2011 14:21 schreef Cerbie het volgende:
Of op je 25e nog een relatie beginnen met een 17-18 jarige bakvis. the horror.
Laten we het er op houden dat ze ook de zwarte schapen zijn geworden binnen de familie. Wij als mensen met klasse moeten er niks van weten.quote:Op maandag 12 december 2011 14:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zou dat als ouder geen eens toelaten
Ach ja, als je d'r alleen maar hoeft te neuken is het nog te doen.quote:Op maandag 12 december 2011 14:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuk inderdaad, met de feestdagen de hele familie op bezoek die allemaal je aankijken als pedofiel.
Een nichtje van mij is ook iets van 18/19 en heeft een vriend van 28/29, als ik die kerel was zou ik de ogen uit m'n kop schamen, maar swa ze gaan hun gang maar.
Oh nee, "relatie" en "samenwonen" zijn eerder de termen.quote:Op maandag 12 december 2011 14:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ja, als je d'r alleen maar hoeft te neuken is het nog te doen.
Geloof ik best hoor, maar je komt wel op verkeerde momenten, wanneer bijna niemand in een serieuze stemming is.quote:Op maandag 12 december 2011 14:43 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik ben één en al inhoud en niveau.
Dan hoop ik dat hij net als die vriend van me ook gewoon een jaar of 10 achterloopt in z'n geestelijke ontwikkeling.quote:Op maandag 12 december 2011 14:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee, "relatie" en "samenwonen" zijn eerder de termen.
Je gaan 'settelen' en 'huisje-boompje-beestje' behoren ook tot dat jargon.quote:Op maandag 12 december 2011 14:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee, "relatie" en "samenwonen" zijn eerder de termen.
Geen idee, we boycotten een kennismaking wat dat betreft, nu is het wellicht niet zo'n probleem maar ze hebben al een paar jaar wat met elkaar, dus zelfs toen 't gewoon pedofilie was speelde het al.quote:Op maandag 12 december 2011 14:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat hij net als die vriend van me ook gewoon een jaar of 10 achterloopt in z'n geestelijke ontwikkeling.
Je kan het ook nauwelijks serieus nemenquote:Op maandag 12 december 2011 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat ze ook de zwarte schapen zijn geworden binnen de familie. Wij als mensen met klasse moeten er niks van weten.
Ik ben ook niet op Fok om serieus te doenquote:Op maandag 12 december 2011 14:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geloof ik best hoor, maar je komt wel op verkeerde momenten, wanneer bijna niemand in een serieuze stemming is.
Ik ben wel benieuwd wat voor standpunten je zou nemen in discussies
Welke partij zou je stemmen?
Oh, dat verklaart al veel. Bij mij hangt het heel erg van de omstandigheden af.quote:Op maandag 12 december 2011 14:49 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik ben ook niet op Fok om serieus te doen
Ik stem VVD. En jij?
Pedo alert.quote:Op maandag 12 december 2011 14:49 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik ben ook niet op Fok om serieus te doen
Ik stem VVD. En jij?
Alleen moraalridders, die hun onderbuik laten ompraten door een misplaatst "schuldgevoel" stemmen PvdA.quote:Op maandag 12 december 2011 14:52 schreef De_Nuance het volgende:
Alleen popiejopies stemmen VVD, lekker nietszeggende partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |