Koppelen aan Robin.quote:Op maandag 12 december 2011 14:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geinig.
Hoeveel maanden sta jij droog? Je komt namelijk nogal behoeftig over.
Ik heb het over iets taalkundigs en dan klink ik behoeftig?quote:Op maandag 12 december 2011 14:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geinig.
Hoeveel maanden sta jij droog? Je komt namelijk nogal behoeftig over.
Haha, dat doen jullie goed danquote:Op maandag 12 december 2011 14:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker wel, we verbloemen het alleen met oeverloos gezanik en gescheld.
Ach vrouwen denken altijd zo schattig dat ze van iedere jongen een man (kunnen) maken.quote:Op maandag 12 december 2011 14:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"Van jou maak ik vanavond een man", riep ze na de afspraak.
Buiten de SC worden er best veel kwaliteitsposts gemaaktquote:Op maandag 12 december 2011 14:05 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Haha, dat doen jullie goed dan
Ik ben enkelvoud hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 14:05 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Haha, dat doen jullie goed dan
Ik las net iets over 16quote:Op maandag 12 december 2011 14:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach vrouwen denken altijd zo schattig dat ze van iedere jongen een man (kunnen) maken.
Terwijl de jongen in kwestie gewoon er op los beukt, sigaret opsteekt en in slaap valt.
Is er een forum buiten de SC?quote:Op maandag 12 december 2011 14:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Buiten de SC worden er best veel kwaliteitsposts gemaakt
Was goed te doen inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
Captain Amerika is best een aardige film.
16 jarigen kunnen ook roken en in slaap vallen.quote:
Ik verwachtte die hier ook en de eerste post die ik las was iets over of vrouwen die squirten en ongesteld zijn ook bloedstralen squirten ofzoquote:Op maandag 12 december 2011 14:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Buiten de SC worden er best veel kwaliteitsposts gemaakt
Klopt, maar dat is VP. Hij is een geniale man.quote:Op maandag 12 december 2011 14:08 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik verwachtte die hier ook en de eerste post die ik las was iets over of vrouwen die squirten en ongesteld zijn ook bloedstralen squirten ofzo
Niet na seks met mijquote:Op maandag 12 december 2011 14:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
16 jarigen kunnen ook roken en in slaap vallen.
Tenzij hun toompje scheurt.
Jij schopt ze het huis uit?quote:
Ik lurk enkel, omdat ik;quote:Op maandag 12 december 2011 14:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe jij zou reageren op bepaalde dingen daarbuiten.
quote:
Ik rook natuurlijk nietquote:Op maandag 12 december 2011 14:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
16 jarigen kunnen ook roken en in slaap vallen.
Tenzij hun toompje scheurt.
Het blijft een schok als je hier als onschuldig kind binnenkomt en een serieuze discussie over één of ander politiek onderwerp verwacht.quote:Op maandag 12 december 2011 14:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is VP. Hij is een geniale man.
Same here, ik post amper buiten de SC.quote:Op maandag 12 december 2011 14:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik lurk enkel, omdat ik;
a) niet genoeg inhoudelijk politieke kennis heb op de meeste onderwerpen;
b) het altijd een eindeloze herhaling van zetten is, niemand overtuigt elkaar.
23 is mijn ondergrens.quote:Op maandag 12 december 2011 14:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij schopt ze het huis uit?
Like a boss.
Heb gisteren Rise of the Planet of the Apes gezien. Eveneens zeer goed te doen.quote:
Nah, in slaap vallen is mannelijk instinct na seks.quote:Op maandag 12 december 2011 14:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik rook natuurlijk niet![]()
In slaap vallen na de eerste keer gaat ook moeilijk, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |