SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
× 021 × 022 × 023 × 024 × 025 × 026 × 027 × 028 × 029 × 030 ×
× 031 × 032 × 033 × 034 × 035 × 036 × 037 × 038 × 039The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Oh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turks denk ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Welke afkomst is Fanta-stick? marokkaans, turks?
Turks dacht ikquote:Op woensdag 7 december 2011 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Welke afkomst is Fanta-stick? marokkaans, turks?
Ik haat lapo's. Weet nooit wat ik in de TT moet zetten.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:33 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb al 39 topics lang de lapo weten te vermijden.
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh.![]()
Ziet er wel leuk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Chicks die hun foto verkeerd afbreken![]()
Ik heb al niks in mijn leven, gun mij dit pleziertje nou gewoon.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
je stond te springen om de lapo te kapen he gekke egyptenaar
Haha is mijn fb pf en daar is dat ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit.
Chicks die hun foto verkeerd afbreken
LOL!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:33 schreef Allure_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)arlo_doet_rinus.html
Waar blijft jouw FOK!singstarhit dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LOL!
Chocolatebear, ik dacht instant aan je FOK!singstarshit (nh). Sorry![]()
.
Mijn zwoele stem blijft vaker in mensen hun hoofd spoken.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LOL!
Chocolatebear, ik dacht instant aan je FOK!singstarshit (nh). Sorry![]()
.
Dit heb ik ookquote:Op woensdag 7 december 2011 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik haat lapo's. Weet nooit wat ik in de TT moet zetten.
Als ik al geluid record moet het rappend, anders klinkt het nergens naar. Geloof me asjeblieftquote:Op woensdag 7 december 2011 20:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waar blijft jouw FOK!singstarhit dan?
Voor inspiratie of gewoon voor een mooi fotoboek raad ik dit boek aanquote:Op woensdag 7 december 2011 20:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geen idee man, maar kanker wat is dat dope.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga rappen danquote:Op woensdag 7 december 2011 20:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik al geluid record moet het rappend, anders klinkt het nergens naar. Geloof me asjeblieft.
Heb geen mic (meer), kan alleen via BB dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ga rappen danHeeft Phantom ook gedaan.
mag ik meequote:Op woensdag 7 december 2011 20:36 schreef Allure_ het volgende:
Denk dat ik een uur onder de douche ga staan.
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Voor inspiratie of gewoon voor een mooi fotoboek raad ik dit boek aan
[ afbeelding ]Dat boek stond bij ons op school vroeger, zwaar dopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
[..]
[ afbeelding ]Thanks bro. Ik heb dit boek vorig jaar gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ooit nog een piece van hem op mijn ribben zetten.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
[..]
Oh.![]()
Wat vrolijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Banksy is koning.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb dit boek vorig jaar gekregen.
[ afbeelding ]
Ik wil ooit nog een piece van hem op mijn ribben zetten.
[..]
Oh.![]()
Wou je trouwens in de OP of was je censuur gewoon aangepast aan deze habitat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[ afbeelding ]Japanse tattoo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n ex heeft een Japanse sleeve en die is echt
Heb ik ook gedaan, kanker geluid wel maar maakt niet uitquote:Op woensdag 7 december 2011 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb geen mic (meer), kan alleen via BB dan?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ik ga mee.quote:
Doet me denken aan begin dit jaar. Iemand op Ebay beweerde de echte indentiteit van hem te weten en feilde die informatie.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb dit boek vorig jaar gekregen.
[ afbeelding ]
Ik wil ooit nog een piece van hem op mijn ribben zetten.
Of je m'n shampoo even wil aangeven. Damn, dat ik dit via dit topic moet vragenquote:
Mag je zelf een beat en tekst kiezen of hoe werkt dat dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:38 schreef Juminelle het volgende:
Heb ik ook gedaan, kanker geluid wel maar maakt niet uit
Nah, ze willen eigenlijk dat je een liedje kiest dat door de persoon voor jou is genoemd, maar no one gives a fuck.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Of je m'n shampoo even wil aangeven. Damn, dat ik dit via dit topic moet vragen
[..]
Mag je zelf een beat en tekst kiezen of hoe werkt dat dan?
Dat topic is allang dood dus het boeit eigenlijk niet echt meer.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Of je m'n shampoo even wil aangeven. Damn, dat ik dit via dit topic moet vragen
[..]
Mag je zelf een beat en tekst kiezen of hoe werkt dat dan?
Truequote:Op woensdag 7 december 2011 20:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat topic is allang dood dus het boeit eigenlijk niet echt meer.
Je mag 'm ook hier postenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sjongejonge, zit ik helemaal nog even snel m'n track te masteren en shit, hoeft het niet meer.
Iedereen?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:42 schreef Juminelle het volgende:
BanksyMinder wel dat iedereen een tattoo van z'n pieces heeft.
Haha met zelfgemaakte beats alles?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb nog wel wat nummers op m'n PC van toen ik 16 was ofzo, maar da's kaolo gênant om alsnog te posten.
No me gusta, scratch that idee dan maar.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)7ce&biw=1366&bih=616
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Haha met zelfgemaakte beats alles?
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 7 december 2011 20:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
No me gusta, scratch that idee dan maar.
Mi gado, en ik denken dat het wel een origineel idee zou zijnquote:Op woensdag 7 december 2011 20:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
No me gusta, scratch that idee dan maar.
Ik ook man, ik vind die piece die op de cover staat echt keihard.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mi gado, en ik denken dat het wel een origineel idee zou zijn
Die is dope inderdaad, maar die zie je ook niet zoveel. Die Banksy tattoo's zijn vooral van die piece met dat meisje met die ballon.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ook man, ik vind die piece die op de cover staat echt keihard.
Die isquote:Op woensdag 7 december 2011 20:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die is dope inderdaad, maar die zie je ook niet zoveel. Die Banksy tattoo's zijn vooral van die piece met dat meisje met die ballon.
[ afbeelding ]
Ik wil zoiets op m'n muur
Oh had ik heel niet gezien, ik had voor 38,50 euro besteldquote:Op woensdag 7 december 2011 20:49 schreef tliciouz het volgende:
Jumi kon je me niet vertellen dat je voor 27 euro moet bestellen op die site.
WHUT. Had me met jou mee laten bestellen dan.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh had ik heel niet gezien, ik had voor 38,50 euro besteld
Wanneer je hier bent kunnen we meteen even naar die avondwinkel.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
WHUT. Had me met jou mee laten bestellen dan.Ik hoef alleen maar blikjes coca cola vanille.
Doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die is dope inderdaad, maar die zie je ook niet zoveel. Die Banksy tattoo's zijn vooral van die piece met dat meisje met die ballon.
[ afbeelding ]
Ik wil zoiets op m'n muur
Sorry, niet aan gedachtquote:Op woensdag 7 december 2011 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
WHUT. Had me met jou mee laten bestellen dan.Ik hoef alleen maar blikjes coca cola vanille.
Kan je datquote:
Volgens mij weet jij meer dan ik?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wanneer je hier bent kunnen we meteen even naar die avondwinkel.
Moet eerst iemand vinden die het écht goed kan. Wil niet dat iemand m'n muur verpestquote:
Hij bedoelt wanneer je bij mij mijn was komt opvouwen.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij meer dan ik?
Dan verf je er toch weer overheen?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Moet eerst iemand vinden die het écht goed kan. Wil niet dat iemand m'n muur verpest
Banksy even bellen.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Moet eerst iemand vinden die het écht goed kan. Wil niet dat iemand m'n muur verpest
Gaan jullie dan samen naar me kijken?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hij bedoelt wanneer je bij mij mijn was komt opvouwen.
Kan, maar ik kan net zo goed even wachten zodat het in één keer goed gaatquote:Op woensdag 7 december 2011 20:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan verf je er toch weer overheen?
Neh, die gaan gewoon gamen met bier en een assie. Mannen he, kan je verwachtenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gaan jullie dan samen naar me kijken?
*proest*quote:Op woensdag 7 december 2011 20:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hij bedoelt wanneer je bij mij mijn was komt opvouwen.
Nee hoor, dat doen we na de seks.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neh, die gaan gewoon gamen met bier en een assie. Mannen he, kan je verwachten
Een threesome?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doen we na de seks.
Volgens mij weet je meer dan ik? Just returnin' the favourquote:Op woensdag 7 december 2011 20:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind dWc heel tof, maar ik kruis mijn knuppel niet met zijn rapier.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Redguards recognisequote:Op woensdag 7 december 2011 21:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik vind dWc heel tof, maar ik kruis mijn scimitar niet met zijn degen.
Je bent welkom.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Een threesome?
Jij, dWc en Grizzly dan hè![]()
Ik deed gister een (hele) goede vriendin van me een H&M shopping spree cadeau, 18 dingen voor ¤100,50quote:Op woensdag 7 december 2011 21:00 schreef tliciouz het volgende:
Net 3 tassen besteld voor nog geen 60 dollar. Ebay i love you.
shoppingverslaafd tot de 100ste macht.. Ik kan het nooit over m'n hart krijgen om zoveel te kaufenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:00 schreef tliciouz het volgende:
Maar het is zo cheap.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
shoppingverslaafd tot de 100ste macht.. Ik kan het nooit over m'n hart krijgen om zoveel te kaufen
En wederom hardop gelachen na het Googlen van 'rapier'. Je moet echt iets met comedy doen man!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik vind dWc heel tof, maar ik kruis mijn knuppel niet met zijn rapier.
De een koopt een jurk voor een vriendin, de ander laat haar shoppen. Waarom wonen zulke mannen niet hier?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik deed gister een (hele) goede vriendin van me een H&M shopping spree cadeau, 18 dingen voor ¤100,50.
grote fan van www.actiecode.nl zeker?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar het is zo cheap.Als ik 100 euro zou krijgen zou ik er nooit 1 duur ding van halen maar altijd meerdere goedkope dingen. Ik ben hebberig, slechte eigenschap.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En wederom hardop gelachen na het Googlen van 'rapier'. Je moet echt iets met comedy doen man!Ik zie een volle zaal met mensen al als bezetenen op hun smartphones het woord rapier opzoeken, om na 30 seconden in lachen uit te barsten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dat soort dingen kijk ik dan weer nooit op.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
grote fan van www.actiecode.nl zeker?
Heb je foto'squote:Op woensdag 7 december 2011 21:00 schreef tliciouz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga me maar weer omkledenI know, I know, ik heb zieke bewerkskills.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb je foto's?
Wat een "supporter"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga me maar weer omkledenI know, I know, ik heb zieke bewerkskills.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
[..]
Heb je foto's?
Ik ben op jouw foto's altijd kaolo benieuwd naar je face erbij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga me maar weer omkledenI know, I know, ik heb zieke bewerkskills.
![]()
Brengt geluk natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je moet echt iets met comedy doen man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
Falcon kick.quote:
Trust me, die wil je niet zien nuquote:Op woensdag 7 december 2011 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben op jouw foto's altijd kaolo benieuwd naar je face erbij!
Stiekem welquote:Op woensdag 7 december 2011 21:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Trust me, die wil je niet zien nu
[..]
Heb je foto's?
Sowieso deze http://www.ebay.com/itm/2(...)4f214b#ht_5187wt_983 , die andere twijfel ik over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga me maar weer omkledenI know, I know, ik heb zieke bewerkskills.
Zoals dwc zegt altijd zo benieuwd naar je gezichtje.
All good things are wild and free.
Ga naar de keuken en haal een biertje voor me, troela.quote:
Deze man is aan vandaagquote:Op woensdag 7 december 2011 21:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga naar de keuken en haal een biertje voor me, troela.
BWehehehe, nice movequote:Op woensdag 7 december 2011 21:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze man is aan vandaag![]()
Terwijl er nu niks te lachen valt
Ik heb wel bier maar die drink ik zelf Egyptenaarquote:Op woensdag 7 december 2011 21:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Inderdaad, keihandig dit.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
![]()
Ik hoef geeneens tv te kijken ik weet zo ook wel wat er gebeurd
Omdat Blatter.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarom de fuck is die 5e man er? Die kijkt nu toch 10x de herhaling en kan alsnog dat doelpunt goedkeuren? Of nouja dat kan niet, maar WAAROM DAN NIET![]()
![]()
Lead the way schatje.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zullen we even naar het niet voetbal topic gaan?
Deel die eens met ons.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn Facebook news updates staat vol met FFFUUUU-
Ik voeg deze toe, link?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Mijn fb:
zit die grensrechter wel bij de goeie opticien!?
WAT!!!! Nu weer!???? Was een wonderschoon doelpunt!
Wat zal die portugese kkgrens lekker slapen in zn cristiano ronaldo-pyjama vannacht
en weer wordt het afgekeurd net als bij twente! Wat een DRAMA!
Mwhehehe.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat zal die portugese kkgrens lekker slapen in zn cristiano ronaldo-pyjama vannacht
Goed plan.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ben ik nou de enige die niet zoveel om voetbal geeft?
Ally zullen wij gewoon een film gaan kijken of zo.
Nee, al vind ik wedstrijden van dit kaliber wel leuk. Niet per se deze maar jwt.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ben ik nou de enige die niet zoveel om voetbal geeft?
Fucking huillie.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik doe die kanker TV uit godverdomme, dit slaat toch nergens op. Even douchen en me bezatten en naar cloud 9 smoken, morgen toch vrij.
Rapunzelquote:Op woensdag 7 december 2011 21:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Straks ga ik weer dromen ;s
Maar welke film?
En dat is maar goed ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Is goed, die heb ik nog nooit gezien.
SJONGE, ben ik net al die moeite aan het doen voor een foto van m'n gezichtquote:Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik doe die kanker TV uit godverdomme, dit slaat toch nergens op. Even douchen en me bezatten en naar cloud 9 smoken, morgen toch vrij.
Anders moet je me maar op een andere manier vermaken.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, dat is echt een leuke film.
Wie?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef krioro het volgende:
Hey maar Drizzydame, wat is jouw afkomst? Vraag ik me af.
Te lazy om te plakken en censureren en zulks.quote:
Accent?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ally is een Nederlandse. Een echte Brabanstse chick
Ah OK. Ik dacht ooit dat ze Turkse was omdat ze ergens op FOK! in het Turks praatte met zG, en qua uiterlijk zóu het kunnen.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ally is een Nederlandse. Een echte Brabanstse chick
lol watquote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah OK. Ik dacht ooit dat ze Turkse was omdat ze ergens op FOK! in het Turks praatte met zG, en qua uiterlijk zóu het kunnen.
Ally is gewoon van alle markten thuis.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah OK. Ik dacht ooit dat ze Turkse was omdat ze ergens op FOK! in het Turks praatte met zG, en qua uiterlijk zóu het kunnen.
en van jouquote:Op woensdag 7 december 2011 21:48 schreef Juminelle het volgende:
Nu wil ik een foto van Allure zien.
Heb er een heel mapje vol mee.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:48 schreef Juminelle het volgende:
Nu wil ik een foto van Allure zien.
Hehe, truequote:Op woensdag 7 december 2011 21:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah sorry, had die nieuwe foto niet gezien en de rest is onduidelijk
Ah. Ik heb schijtquote:Op woensdag 7 december 2011 21:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, trueWilde enigszins anoniem hier blijven eigenlijk
Lyon nog 2 goals nodig.. en gaat hard daarquote:Op woensdag 7 december 2011 21:54 schreef Chocolatebear het volgende:
COOOOOOOOOOOÑOOO, wat een balletje wel......
Star Wars en vrouwen, twee van mijn grote liefdes.quote:
Genoeg geluld over kleding komopzeg.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:55 schreef Allure_ het volgende:
Tijd voor een leuk onderwerp.
Wie heeft er ergens mooie leren laarzen gespot?
zag laatst iemand lopen met wel mooie leren laarzenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:55 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb er een gemaakt in Skyrim van wolvenleer enzoquote:Op woensdag 7 december 2011 21:55 schreef Allure_ het volgende:
Wolvenleer.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb er een gemaakt in Skyrim van wolvenleer enzo
En suede ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef Juminelle het volgende:
Mooie leren laarzen vinden is onmogelijk.
Didn't want to come on too strong.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wolvenleer.Noob
Ik heb een paar van drakenhuid met hakken van drakenbot.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb er een gemaakt in Skyrim van wolvenleer enzo
Alleen maar random wijven met uggs of sleehakquote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef Juminelle het volgende:
Mooie leren laarzen vinden is onmogelijk.
We mogen niet praten over kleding, niet over voetbal. Gezellig ben jij.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Genoeg geluld over kleding komopzeg.
OH SHITTT. Jumi pak ze!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alleen maar random wijven met uggs of sleehak
(sorry voor de ugg dragers)
Maar ik wil gewoon platte, mooie, leren laarzen.
True, daarom gewoon de hele winter lang UGGs dragenquote:
Hehe, goeiequote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
SJONGE, ben ik net al die moeite aan het doen voor een foto van m'n gezicht
Je woonde in de buurt van Roelof Hart Plein toch?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hehe, goeie. Ik ga nu, later folks
. @ CB, Absinght it is, dit kan niet anders verwerkt worden.
absinth is dodelijk, havefunquote:Op woensdag 7 december 2011 22:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
. @ CB, Absinth it is, dit kan niet anders verwerkt worden.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:00 schreef Allure_ het volgende:
En in roffa dragen ze laarzen met bont en die paardrijlaarzen met dat zilveren ding aan de bovenkant. No me gusta.
Wajjauw, dees is G voor een Brabantsequote:Op woensdag 7 december 2011 22:00 schreef Allure_ het volgende:
En in roffa dragen ze laarzen met bont en die paardrijlaarzen met dat zilveren ding aan de bovenkant. No me gusta.
Hier ook, de marokkaanse meiden met die paardrijlaarzen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:00 schreef Allure_ het volgende:
Iedereen zegt roffa hierquote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wajjauw, dees is G voor een Brabantse
Haha, ja diequote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk, en dan een legging aan, zonder iets wat over de kont zit en dan zo'n kampers vuilniszakken jas.
WHUUUT, shit is on now!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was true thoquote:Op woensdag 7 december 2011 22:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
. @ CB, Absinght it is, dit kan niet anders verwerkt worden.
Have fun
Zeg jij ook wel eens kaolo of tantoe irl?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, ja die.
Nickelson overheerst het straatbeeld ook, ja.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
WHUUUT, shit is on now!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het was true tho
All good things are wild and free.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zeg jij ook wel eens kaolo of tantoe irl?
Zulke heb ik ongeveer, alleen iets minder hoerig.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:05 schreef krioro het volgende:
Hier, een paar kekke laarzen:
[ afbeelding ]
Samengeknepen billen mang.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zulke heb ik ongeveer, alleen iets minder hoerig.
Ik kom zo bij je uithuilen.quote:
Het is hier niet veiligquote:Op woensdag 7 december 2011 22:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik kom zo bij je uithuilen.
Ik ook, van het lachen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik kom zo bij je uithuilen.
Ik join je neef gewoon in zijn sloopbui, ik begin met het verscheuren van al jouw kleding.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het is hier niet veiligM'n neef is met shit aan het gooien hier.
Sociaal welquote:Op woensdag 7 december 2011 22:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik join je neef gewoon in zijn sloopbui, ik begin met het verscheuren van al jouw kleding.
Eentje uit het oosten van het land die voor Jaxxie is?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het is hier niet veiligM'n neef is met shit aan het gooien hier.
Ik weet mij altijd wel geliefd te maken ja.quote:
Heel klein, maar 't is nog niet afgelopen..quote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef Sinji het volgende:
Hoe klein was de kans.. en toch gebeurd het?
Bij deze ben jij niet meer welkomquote:Op woensdag 7 december 2011 22:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik join je neef gewoon in zijn sloopbui, ik begin met het verscheuren van al jouw kleding.
Jullie denken echt dat hier alleen maar boeren wonen die met sjaaltjes van Vitesse rondlopen of nietquote:Op woensdag 7 december 2011 22:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eentje uit het oosten van het land die voor Jaxxie is?
Ja en PSV enzoquote:Op woensdag 7 december 2011 22:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bij deze ben jij niet meer welkom
[..]
Jullie denken echt dat hier alleen maar boeren wonen die met sjaaltjes van Vitesse rondlopen of niet?
Verandert niks, ze moeten nog steeds twee keer scorenquote:
Als je genoeg booze hebt om mijn verdriet weg te drinken dan ga ik wel drinken in plaats van slopen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bij deze ben jij niet meer welkom
Ik woon tussen Nijmegen en Arnhem in hè, dat is verder weg van Eindhoven dan van Amsterdam.quote:
Of we gaan gewoon gamen en smoken als een malle.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je genoeg booze hebt om mijn verdriet weg te drinken dan ga ik wel drinken in plaats van slopen.
Ik ben immer down.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Of we gaan gewoon gamen en smoken als een malle.
Die wonnen laatst nog met 0-7 van Helmondquote:
Ja eeeuh, geen verstand vanquote:Op woensdag 7 december 2011 22:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik woon tussen Nijmegen en Arnhem in hè, dat is verder weg van Eindhoven dan van Amsterdam.
Gewoon alles, maar dan ook werkelijk alles zat tegen. Of er zijn bepaalde krachten die hebben meegeholpen. 1-7 en 2 keer prima goals afkeuren.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Van Amsterdam af? Nee joh dan is Eindhoven een stuk verder weg dan Arnhemquote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Volgens mij is Eindhoven even ver weg of dichterbij
Illuminati.....quote:Op woensdag 7 december 2011 22:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gewoon echt alles, maar dan ook werkelijk alles zat tegen. Of er zijn bepaalde krachten die hebben meegeholpen. 1-7 en 2 keer prima goals afkeuren.
Lawd hav mercy
Ja dat wel maar ik dacht: Van Arnhem naar Amsterdam en van Arnhem naar Eindhovenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Van Amsterdam af? Nee joh dan is Eindhoven een stuk verder weg dan Arnhem
Met de trein doe ik er iets langer dan een uur over om in Amsterdam te komen, en naar Eindhoven anderhalf uur ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Volgens mij is Eindhoven even ver weg of dichterbij
Like I said.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Amsterdam-Arnhem: 97,6 km
Arnhem-Eindhoven: 84,0 km.
*kuch* Wees dan maar voor PSV
Ah, ik had het over reistijden.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Amsterdam-Arnhem: 97,6 km
Arnhem-Eindhoven: 84,0 km.
*kuch* Wees dan maar voor PSV
en ikquote:
Zo kan ik het ookquote:Op woensdag 7 december 2011 22:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, ik had het over reistijden.
[ afbeelding ]
Alles onder de rivieren.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Ge kunt de groeten uit Brabant krijgen, KUT.
Ditquote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar wonen de gezelligste mensen.
Volgens mij wil je zoiets echt niet horen op zo'n momentquote:Op woensdag 7 december 2011 22:39 schreef Juminelle het volgende:
"Every little thing is gonna be allright"
Ik woon er boven hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar wonen de gezelligste mensen.
ik wilde net zeggen ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
Volgens mij wil je zoiets echt niet horen op zo'n moment
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:42 schreef Jajong het volgende:
.. Moge die grens kanker dood gaan even serieus.
*Pakt popcornquote:
Oh ik dacht dat je eronder bedoelde.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik daar wonen de gezelligste mensen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je eronder bedoelde.
Is ook zo, waar heb jij het overquote:Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je eronder bedoelde.
Ik deed net of ik niet doorhad wat ze daar deedquote:Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is ook zo, waar heb jij het over.
quote:
Vechten?quote:
Ik zet 20 euro op Tli.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |